Com reduir l'associació succió-domir segons E. Pantley
Re: Com reduir l'associació succió-domir segons E. Pantley
Princesaballarina m'ha fet molta gràcies que el teu fill fa com la meva!!!! Nosaltres fem collit, la Berta ja té un any, i encara l'adormo al pit, doncs de cop i volta quan en té prou deixa anar el pit i se'm gira d'esquena i es queda fregida... Jo tamé ho trobava molt curiós però veig que no és sola!!! jajjajaja...
Ara m'estic començant a plantejar aquest mètode perquè no estigui tan acostumada a adormir-se al pit... no és que vulgui deixar de donar-li pit, simplement vull treure una mica l'associació a l'hora d'anar a dormir... a veure si me'n surto!!!! Sí que veig que tocant-li l'esquena i les cames suaument es relaxa molt, però adormir-se només ho he aconseguit una vegada, i encara estic flipant!!!
Ara m'estic començant a plantejar aquest mètode perquè no estigui tan acostumada a adormir-se al pit... no és que vulgui deixar de donar-li pit, simplement vull treure una mica l'associació a l'hora d'anar a dormir... a veure si me'n surto!!!! Sí que veig que tocant-li l'esquena i les cames suaument es relaxa molt, però adormir-se només ho he aconseguit una vegada, i encara estic flipant!!!
mooltes gràcies!! ja m'animes!!!!

Hola a totes!!
M'ha anat bé trobar aquest espai! La Júlia té 5 mesos i poc, i de moment, a les nits no ens podem queixar gens, un cop s'adorm, entre les 22-23h, ja no es deperta durant 5/6 hores i després ja cada 3h (alguna nit és més moguda, però aquestes són les poques). El problema el tenim durant el dia, em costa molt aconseguir que dormi durant el matí, la migdiada de després de dinar, la faig jo amb ella perquè sinó només dorm 30 minuts!! Té son, està nerviosa, inquieta, però quan l'agafo per fer-la dormir, li costa horrors, i si ho aconsegueixo, només dorm 30-45 minuts!!
El meu dubte és, en aquest llibre trobaré eines per solucionar aquesta situació? Us passa a vosaltres? Com ho feu?
Gràcies!!!
M'ha anat bé trobar aquest espai! La Júlia té 5 mesos i poc, i de moment, a les nits no ens podem queixar gens, un cop s'adorm, entre les 22-23h, ja no es deperta durant 5/6 hores i després ja cada 3h (alguna nit és més moguda, però aquestes són les poques). El problema el tenim durant el dia, em costa molt aconseguir que dormi durant el matí, la migdiada de després de dinar, la faig jo amb ella perquè sinó només dorm 30 minuts!! Té son, està nerviosa, inquieta, però quan l'agafo per fer-la dormir, li costa horrors, i si ho aconsegueixo, només dorm 30-45 minuts!!
El meu dubte és, en aquest llibre trobaré eines per solucionar aquesta situació? Us passa a vosaltres? Com ho feu?
Gràcies!!!
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Hola moontsee, ha nosaltres també ens passava que dormia migdiades molt curtes de 40 minuts i quan es llevaba tenia son, però des de fa un meset que ja les fa de 2 hores, casi sempre... A mi el llibre que m'ha anat molt bé es el de la Tracy Hogg i bàsicament el que diu es que l'ajudis a empalmar les fases de son ( mitjançant xumet, P.U, P.D "agafar-deixar", relaxant-lo ...) I no anar-hi de seguida perquè de vegades només fan sorolls o xerren i no els deixem que per ells solets enllacin el son. Si plorava si que hi anavem de seguida però si feia sorolls amb la veu la deixavem i es tornava a dormir per ella soleta.
Bé una cosa que no diu el llibre però que a mi m'ha funcionat també es donar-li al pit just abans de fer la migdiada i just quan ja me'l fa servir de xumet la trec i la poso a la cuna i ella s'acaba de dormir amb el ditet... Així les migdiades són més llargues perquè té la panxeta pleneta... (bé això es una teoria meva jeje...)
La veritat és que nosaltres hem notat un canvi ara que fa les migdiades més llargues ja que està molt més tranquila. Així es com nosaltres ho fem.
Bé una cosa que no diu el llibre però que a mi m'ha funcionat també es donar-li al pit just abans de fer la migdiada i just quan ja me'l fa servir de xumet la trec i la poso a la cuna i ella s'acaba de dormir amb el ditet... Així les migdiades són més llargues perquè té la panxeta pleneta... (bé això es una teoria meva jeje...)
La veritat és que nosaltres hem notat un canvi ara que fa les migdiades més llargues ja que està molt més tranquila. Així es com nosaltres ho fem.
El meu peque té 20 mesos i es passa tota la nit enganxat a la teta!
Gràcies pel consell, intentaré provar aquest mètode i a veure què tal va!
Gràcies pel consell, intentaré provar aquest mètode i a veure què tal va!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Hola! Em dic Eva!
En Marc té 7 mesos i mig i em passa una mica el que comenteu per aquí, que nomès es sap adormir al pit. Seguim la rutina bastant estrictament ja que cada dia el banyem cap a les 7.30, 7.45 i li donem els cereals per sopar. Darrerament no se'ls acaba perque ja té molta son i llavors me'l poso al pit i s'adorm. El deixo al seu bressol i a vegades al cap d'una hora es sol despertar, el torno a possar al pit i es torna a adormir fins les 2 o les 3 del matí. Amb una mica de sort es desperta de nou a les 7 ( tot i que darrerament, no sé si per la calor es desperta alguna altra vegada). No vaig excessivament cansada però el problema que tinc és que em crea molt estrès pensar que nomès s'adorm si hi sóc jo.
Us esta funcionant aquest sistema? M'ho recomaneu?
Gràcies!
En Marc té 7 mesos i mig i em passa una mica el que comenteu per aquí, que nomès es sap adormir al pit. Seguim la rutina bastant estrictament ja que cada dia el banyem cap a les 7.30, 7.45 i li donem els cereals per sopar. Darrerament no se'ls acaba perque ja té molta son i llavors me'l poso al pit i s'adorm. El deixo al seu bressol i a vegades al cap d'una hora es sol despertar, el torno a possar al pit i es torna a adormir fins les 2 o les 3 del matí. Amb una mica de sort es desperta de nou a les 7 ( tot i que darrerament, no sé si per la calor es desperta alguna altra vegada). No vaig excessivament cansada però el problema que tinc és que em crea molt estrès pensar que nomès s'adorm si hi sóc jo.
Us esta funcionant aquest sistema? M'ho recomaneu?
Gràcies!
la meva petita té 4 mesos i em passa el mateix que la mooontse, només s'adorm amb el pit i prou i també m'estressa veure quenomés és capaç d'adormir-se amb el pit!!!!!! ara estic llegint el llibre de la pantley, ja vaig pel capítol de les solucions... ja us explicaré... començo a estar desesperada amb el tema!!! I pensr que quan va néixer se sabia adormir sola!!!!!!!!!
Amb la Berta ens passa exactament el mateix, només es sap adormir amb el pit. Esporàdicament, s'adorm al cotxe o al cotxet, però en contades ocasions.
Al vespre, intento seguir una rutina, però no ens acaba de funcionar. Des de que va néixer que al vespre necessita teta fins que cau rendida. A vegades, pot estar des de les 20h fins a les 23 que s'adorm enganxada a la teta! Per sort, sol dormir bé a la nit, i si es desperta no li costa gaire adormir-se. No sé si quan introduïm els cereals això canviarà..
De dia, les migdiades són curtes i casi sempre és impossible deixar-la un cop adormida al llit o al sofà. Amb paciència la vaig agafant, fem teta, la torno a deixar.. i així fins que o s'hi queda, o ens anem a estirar totes 2.
Vaig llegir-me el llibre de la rosa jové, i em va servir per entendre que era normal que el que feia. Però em fa patir que només se sàpiga dormir a la teta si trobo feina i l'he de deixar a la llar d'infants o si mai l'he de deixar amb els avis o ja amb el meu home. M'agradaria que ho aprengués abans amb mi, amb paciència i sense presses.
Em llegiré el llibre, a veure si ens funciona!
Ja us explicaré.
Al vespre, intento seguir una rutina, però no ens acaba de funcionar. Des de que va néixer que al vespre necessita teta fins que cau rendida. A vegades, pot estar des de les 20h fins a les 23 que s'adorm enganxada a la teta! Per sort, sol dormir bé a la nit, i si es desperta no li costa gaire adormir-se. No sé si quan introduïm els cereals això canviarà..
De dia, les migdiades són curtes i casi sempre és impossible deixar-la un cop adormida al llit o al sofà. Amb paciència la vaig agafant, fem teta, la torno a deixar.. i així fins que o s'hi queda, o ens anem a estirar totes 2.
Vaig llegir-me el llibre de la rosa jové, i em va servir per entendre que era normal que el que feia. Però em fa patir que només se sàpiga dormir a la teta si trobo feina i l'he de deixar a la llar d'infants o si mai l'he de deixar amb els avis o ja amb el meu home. M'agradaria que ho aprengués abans amb mi, amb paciència i sense presses.
Em llegiré el llibre, a veure si ens funciona!
Ja us explicaré.
Jo no pateixo, la Júlia sí que sap adormir-se amb el xumet, així que això no em fa patir! El que m'amoïna és que durant el dia li costa molt agafar el son, se la veu molt cansada, nerviosa i amb ganes de dormir, però no ho aconsegueix, ni amb el pit, ni amb xumet, ni res! Si aconsegueix adormir-se, només dorm uns 30-40 minuts i quan es lleva, continua tenint molta son, i ni amb el xumet ni amb el pit puc aconseguir que es torni a adormir! I això és el que em fa patir!! Que la veig cansada i no la puc ajudar!!
Aquest problema es pot solucinar d'alguna manera??? Gràcies per les ajudes!!
Aquest problema es pot solucinar d'alguna manera??? Gràcies per les ajudes!!
primer dia amb mètode pantley, no l'he llegit tot encara però l'he començat a aplicar parcialment.
la nit ha estat un calvari, però aquesta tarda a la migdiada ja no s'agafava tan fort al pit i ja m'ha costat menys retirr-li quan estava mig adormida. Això sí, he hagut de fer migdiada amb ella...
ja us continuaré explicant com va

la nit ha estat un calvari, però aquesta tarda a la migdiada ja no s'agafava tan fort al pit i ja m'ha costat menys retirr-li quan estava mig adormida. Això sí, he hagut de fer migdiada amb ella...
ja us continuaré explicant com va

M'encanta!!!!
Acabo de llegir-ho!!!
Tinc un dubte: amb quants mesos vau començar a aplicar-ho?
La meva filla te quasi quatre mesos. Podria començar ja?
Gràcies!!!
Acabo de llegir-ho!!!
Gràcies!!!
EMAMI ha escrit:M'encanta!!!!
Acabo de llegir-ho!!!
Gràcies!!!
Té 2 parts, bebès de 0 a 4 mesos i bebés de més de 4.
Gràcies sagmai!
M'ho miraré perquè comença la guarderia al gener i m'interessa que es desacostumi.
Gràcies!
M'ho miraré perquè comença la guarderia al gener i m'interessa que es desacostumi.
Gràcies!
la meva petita ja té 10 mesos!!!
vam aplicar el mètode Pantley quan en tenia 4 i després el de la Tracy Hogg PUPD als 6 mesos. Amb aquest últim mètode ho vaig passar fatal, un fart de plorar cada dia, fins a 2h seguides sense parar!!
ara m'he relaxat, s'adorm a la teta o bé recolzada sobre meu sense mamar, i algun dia s'adorm amb el pare!! M'estic repassant el mètode de la Pantley, perquè durant el dia gairebé no dorm i està molt neguitosa... Durant la nit acostuma a dormir força bé... EL SEU PROBLEMA ÉS QUE NO SAP ADORMIR-SE SOLA!!!!
sembla que anem dos dies endavant i tres endarrera!!!!!!!!!!
alguna idea??
vam aplicar el mètode Pantley quan en tenia 4 i després el de la Tracy Hogg PUPD als 6 mesos. Amb aquest últim mètode ho vaig passar fatal, un fart de plorar cada dia, fins a 2h seguides sense parar!!
ara m'he relaxat, s'adorm a la teta o bé recolzada sobre meu sense mamar, i algun dia s'adorm amb el pare!! M'estic repassant el mètode de la Pantley, perquè durant el dia gairebé no dorm i està molt neguitosa... Durant la nit acostuma a dormir força bé... EL SEU PROBLEMA ÉS QUE NO SAP ADORMIR-SE SOLA!!!!
sembla que anem dos dies endavant i tres endarrera!!!!!!!!!!
alguna idea??
Hola a totes,
a casa aquest metode ens ha anat molt bé, portabem 4 mesos sense dormir una nit sencera i a partir de fer servir aquest metode les mitgdiades i les nits s'anaven allargant. Als 9 mesos varem començar a dormir nits senceres (bé de les 8:30 del vespre fins les 7 del matí, que ja està molt bé!). Estem super contents, el problema és que a l'any varem començar a patir les dents i encara duren...
A part del dormir també marca pautes en quan a comportament, etc...
Per a nosaltres molt bé!
a casa aquest metode ens ha anat molt bé, portabem 4 mesos sense dormir una nit sencera i a partir de fer servir aquest metode les mitgdiades i les nits s'anaven allargant. Als 9 mesos varem començar a dormir nits senceres (bé de les 8:30 del vespre fins les 7 del matí, que ja està molt bé!). Estem super contents, el problema és que a l'any varem començar a patir les dents i encara duren...
A part del dormir també marca pautes en quan a comportament, etc...
Per a nosaltres molt bé!
Ei!! Fa 2 setmanes que he començat a treballar i la peque amb el seu pare dorm fins a 3 h de migdiada!! I s'adorm sola sense plorar!! Això sí, si es desperta z la nit vol la teta i adormir-se en braços... Mica en mica...
Re: Com reduir l'associació succió-dormir segons E. Pantley
Hola noies! La meva petita està a punt d'entrar als 18 mesos, potser tocaria fer un nou intent (la primera vegada no vaig ser gaire constant, la veritat...
) però no li agradava gaire el massatget a l'esquena i que la separés de mi encara menys... El problema és que no tinc temps de llegir-me el llibre, o potser no tinc gaire paciència, no ho sé. Seguiré consultant-vos!
) però no li agradava gaire el massatget a l'esquena i que la separés de mi encara menys... El problema és que no tinc temps de llegir-me el llibre, o potser no tinc gaire paciència, no ho sé. Seguiré consultant-vos!El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |