MAC

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dc. jul. 04, 2012 3:51 pm

Hola macqueteres!

M'afegeixo al grup. Per Sant Jordi li vaig regalar un iMac al meu home (que és diu Jordi) perquè el PC que teniem agonitzava. Ell el fa servir més que jo, a mi encara em costa una mica acostumada al portàtil que és PC.

He trobat super interessant el post. :ok:
I per a les que en sou expertes us voldria demanar el programa VWViewer que comenta la Rela em pot servir per obrir un photoshop pirata que tinc del PC? Es que l'original pel MAC és caríssim i ja no puc descarregar-lo pirata d'enlloc... :ufs:
I aprofito per una altre pregunta, tenim l'iMovie11 per a fer videos però amb la versió 2011 no ens anava el iDVD. Sabeu com podriem montar videos amb menus per poder-los veure en un DVD a la TV?

Gràcies a totes!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: cuqueta » dv. jul. 06, 2012 9:11 am

Ei!!!
Acabo de descobrir el post i m'anirà de conya perquè fa tot just un mes ens hem comprat un iMAC!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: n'estem encantats, a part de xulo és una passada totes les prestacions que té, però clar, no en sabem massa...em llegiré el post perquè segur que les expertes doneu molt bones idees :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabeleta
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

Re: MAC

EntradaAutor: Isabeleta » dv. jul. 06, 2012 10:38 pm

Hola noies, alguna de vosaltres té un macbook? Ens que ens estem plantejant de manera seria comprar-ne un però no sé quines dificultats ens pot suposar passar d'un pc normal a un mac (per allò de les conversions etc.) A més a més ens estem mirant varies tabletes (incloses l'Ipad) però de moment no tenim gens clar, alguna amb experiència en macbooks?
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: MAC

EntradaAutor: vicky1983 » ds. jul. 07, 2012 9:12 am

Isabeleta ha escrit:Hola noies, alguna de vosaltres té un macbook? Ens que ens estem plantejant de manera seria comprar-ne un però no sé quines dificultats ens pot suposar passar d'un pc normal a un mac (per allò de les conversions etc.) A més a més ens estem mirant varies tabletes (incloses l'Ipad) però de moment no tenim gens clar, alguna amb experiència en macbooks?


Hola!!!
jo tinc un Macbook Pro des de fa poc més d'1 mes!! jejeje. T'he de dir que no suposa cap problema, al principi costa saber on estan les coses però de seguida li agafes el truquillo!!! És molt fàcil de fer anar la veritat!! :ok: :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Inopia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dg. set. 11, 2011 10:16 am

Re: MAC

EntradaAutor: Inopia » dl. jul. 09, 2012 9:57 am

Hola,
Jo tinc un MacbookPro, de fet és el segon. El primer el vaig comprar el 2010 i m'el van robar i sort de la còpia de seguretat!! A l'hora de comprar-ne un altre no m'ho vaig pensar i vaig tornar a comprar un Macbook Pro. Si que el OS és una mica diferent, però jo estic encantada. Ara tinc el Lion instal·lat i em va de conya.
La bateria es carrega i descarrega com el primer dia, té molta autonomia. El Sistema operatiu no se'm penja tants cops com el Windows (però tmbé es penja...infalible no és) El tinc encès hores i hores i hores i ho aguanta tot, encara que estiguis treballant en diferents coses no notes que el sistema vagi més lent...la pantalla amb la lluminositat que té...la velocitat...Surten força ben equipats de fàbrica i malgrat que sempre te'n pot sortir algun de defectuós, jo no m'hi he trobat.
En general els programes són força intuitius i automàtics, que això pot ser bo o dolent segons com ho miris. No has de fer grans filigranes per fer una còpia de seguretat amb Time Machine per exemple. A vegades els programes et volen ajudar tan automàticament que és més un inconvenient que una altra cosa...jejejeje...però jo encara no m'hi he trobat.
Si que és cert que les tecles ràpides i algunes funcions del teclat són diferents respecte d'un windows, però tot es qüestió d'acostumar-se i internet va ple de manuals per habituar-te a les tecles.
Per altra banda jo em vaig animar a comprar l'IWorks en comptes de l'Office per MAC i si que t'haig de dir que el Numbers (l'Excel de Mac) em porta de cap doncs encara no el domino...en aquest sentit si que hauria d'haver comprat l'Office potser.
Nosaltres estem contents. Salut!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dt. jul. 10, 2012 3:43 pm

Nosaltres a l'iMac tenim l'Office. Va molt bé, igual que en el PC. La pega és que per a Mac no hi ha access (a la botiga apple, el venedor ens va dir que no existeix per Apple). No es que el faci servir molt, però com que en el portatil tampoc el tinc, cada vegada que hi haig de fer alguna cosa haig de correr a casa els pares
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dt. jul. 10, 2012 8:40 pm

Aquesta tarda hem rebut un album de l'iphoto que va enviar el meu home dimecres passat. Es genial! Tinc clar que a partir d'ara faré apples o snappybooks, ja no torno a fer mes hoffmans
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: MAC

EntradaAutor: vicky1983 » dc. jul. 11, 2012 9:07 am

eternitat ha escrit:Aquesta tarda hem rebut un album de l'iphoto que va enviar el meu home dimecres passat. Es genial! Tinc clar que a partir d'ara faré apples o snappybooks, ja no torno a fer mes hoffmans


ostres em pots explicar una mica com va aixó?!?!?!?!?! m'interessa moltissim!!! Tinc pendent de fer un album dels 2 primers anys de la nena i tenia pensat fer-ho amb hoffman, tu com ho fas??? i tema preus que tal???

Gràcies!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dc. jul. 11, 2012 3:04 pm

El de l'APPLE es fa a través de l'iphoto, hi ha una opció que és fer album/tarjeta..., tens moltíssims temes a triar (no se gaire més perquè només n'hem fet un i l'ha fet el meu home). Quan tens fet l'album li dones a la opció de enviar album o comprar album, no estic segura de que hi diu (previament clica l'opció de "treure la marca de l'apple" perquè sinó et sortirà impressa a les covertes de l'album). Les covertes són de tapa dura amb coberta de paper impressa al damunt (intentaré penjar fotos), i les fulles són de paper. Sembla un llibre. 20 fulles mínim. Nosaltres hem fet 20 fulles, apaisat d'uns 25.5 x 32.5 cm i amb les despeses d'enviament ha costat 50€. Te'l porten a casa i el vam demanar dimecres passat a la tarda i va arribar ahir, et diuen 5 dies laborables però a nosaltres ens va arribar al 4t.
Si vols la opinió de l'SNAPPYBOOK, és sublim! Té tres qualitats, el de menor qualitat és amb impressió offset (tipus el hoffman) però amb millor qualitat, surt més o menys pel preu d'un hoffman (pots mirar-ho al seu web. Després hi ha una qualitat intermitja que no l'he provada. La qualitat superior és amb impressió en paper fotografic, tapa dura, les fulles són més gruixudes (però no tant com en els hoffmans) i l'enquadernat és manual. El preu d'aquest pica alt, penso és per albums especials. Jo vaig fer el del bateig d'en Pau i és una passada. La gent es pensa que ens el va fer un fotograf. Perquè t'ho imaginis és com el dels casaments.El software te'l pots descarregar del web, hi ha versió per mac. El software és poc menys intuitiu que el del hoffman i els fondos estan bé. Malgrat tot, no et permet rotar les fotografies però sempre pots editar les pagines amb photoshop o algun altre programa. A més, des de fa uns mesos et permeten treure-hi el seu logo però has de pagar una mica més.
El HOFFMAN si n'has fet algun, ja ho has vist. Està bé però pel meu gust fotograficament deixa bastant que desitjar.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: MAC

EntradaAutor: vicky1983 » dj. jul. 12, 2012 9:57 am

ostres eternitat!! gràcies per l'explicació!!!!!! vaig a mirar-ho detenidament i a provar amb l'iphoto a veure que tal!!! :love:
m'apunto lo de l'SNAPPYBOOK per un altre projecte!! jejeje

merci!!!! :ok: :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: MAC

EntradaAutor: Lalona » dg. ago. 12, 2012 11:01 pm

Hola Maqueres, tinc un bon disgust, a veure si alguna em pot ajudar...
Feia moooolts dies que no treia les fotos de l'iphone, en tenia una pila. Avui m'hi he posat i deia que tot ok i que si volia esborrar els originals. Sempre els esborro quan s'han transferit ok. Doncs no sé què carai ha passat que s'ha penjat en aquest punt i... he perdut unes quantes fotos! ostres estic trista i tot, sabeu si poden haver anat a parar a algun lloc? treballo amb un macbook...
merci :,-(
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: MAC

EntradaAutor: pucpuc » dl. des. 03, 2012 2:53 pm

hem recomaneu algun programa gratuit per Mac per editar postals de nadal?

gracies
Avatar de l’usuari
abala
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

Re: MAC

EntradaAutor: abala » dc. feb. 27, 2013 2:31 pm

Hola noies.

A veure si reactivem el post, sabeu d'alguna aplicació pel mac pel nen que estigui bé???.

Nomès en trobo per ipad iphone.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: MAC

EntradaAutor: Juliett » dj. març 28, 2013 6:33 am

Nosaltres a casa som de Mac!!!! Tenim un Imac, jo un MacbookPro, un mini-ipad i dos iphones!!! I encantats!!!!
Jo tb he fet àlbums amb el Iphoto i si! Res a veure amb els Hoffmans, el que no he probat ha sigut els altres!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dj. març 28, 2013 3:27 pm

Nosaltres estem contens de l'iMac, i des de reis tenim un iPad i també molt bé. La "pega" més gran, és que el meu home és enginyer mecànic i clar, dibuixa bastant amb programes de dibuix tipus Autocad i altres que no sé com es diuen. Amb el PC els teniem pirates i cap problemes, però ara amb el MAC ens trobem que els pirates per Windows no els pot instalar i que en pirata per MAC no n'hi ha masses (i a l'epoca en que estem menys!) així que d'algun programa n'ha pogut aconseguir alguna versió pirata però d'altres no, o no són complertes... i clar, les llicencies són caríssimes. A vegades s'enfada i diu que no hariem d'haver comprat un MAC, que només és per rics!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: MAC

EntradaAutor: ninoia » dv. abr. 05, 2013 6:45 pm

Bones!
Noies, pel que he anat llegint sembla que enteneu una mica d'ordinadors i us volia fer una pregunta, abans però us poso amb antecedents:
Jo no hi entenc gens amb ordinadors ni programari ni res relacionat amb la informàtica, però necessito comprarme un ordinador de sobretaula, ja que l'últim que he tingut, un portàtil hp de fa 3 anys que em van encasquetar a la macrobotiga venent-me'l com a bo, és amb windows vista :ufs: i ha estat realment un fiasco, no guarda bé els arxius (i no ho he vist fins que he necessitat obrir-los de nou, cosa que no ha pogut fer), a l'hora de treballar és molt lent, tot i tenir antivirus em detecta cada dos per tres que n'hi ha i quan el faig analitzar resulta que està net, però sobretot el que em complica més la vida: que sovint es penja sense motiu i perdo la feina que estava fent!! (aquest dissabte es va penjar 4 vegades en 4 hores!!)

El cas és: tot i que el MAC em marxa del pressupost, em solucionaria aquests problemes?? és més fiable el programari? és veritat que no té virus? és molt complicat de fer anar? si la resposta és sí, ja me les empescaria per poder-lo comprar, finançant-lo o el que sigui, però i si realment no és el que necessito? no conec ningú que el tingui i em pugui dir els avantatges o inconvenients!!!

Jo tinc un iphone 4 i n'estic enamorada, però sóc mestra i a l'escola utilitzem el windows i el microsoft office per a treballar, preparar fitxes, jocs, material pels nens, powerpoints, mutatges de fotos, editar vídeos... no sé si podria combinar bé els dos formats (sé que hi ha una mena de conversor o adaptador o programa per instalar l'office en el Mac, però no sé si funciona bé, es pràctic... el cas es que sovint treballo a casa el cap de setmana i necessito imprimir el que he fet o continuar la mateixa feina també a l'escola, i clar si després no puc, o he de retocar el que ja he fet... no m'acabaria solucionant el problema!

Noies què em recomanaríeu? de veritat que estic molt peix, i no sé ni per on començar!! :-o00m

També he obert un altre post, ja que aquest només està dedicat al Mac, i tot i que m'agradarà i m'ajudarà molt saber les vostres opinions, també vull saber quin altre tipus d'alternatives em poden recomanar, a veure si aquesta vegada faig una bona tria!

Moltes gràcies per avançat! :-()-) i perdoneu el rotllo, però és que amb aquest tema que no controlo m'atabalo una mica!! :camio:
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: roxer » dv. abr. 05, 2013 10:33 pm

dons mira, jo he tingut tota la meva vida pc.. fins que vaig estudiar disseny grafic que em vaig passar a mac.. i no vull mai mes tornar a pc.. perque n'hi ha programes 'clon' per a tot de windows.. tu preguntas si n'hi ha office a mac, es clar!! n'hi ha mac, o sino el open office que es molt millor que el de micorosoft (tots dos son un desastre, pero.. xD)
nosaltres vam comprar el imac gran, ho vam financiar, 3 anys, i a mes a mes vam agafar el apple care (que va de conya, perque la meva pantalla no sabem per que al any de comprar-ho va sortir una manxa fosca a un costat i trucas, venen, agafan el ordinador i al dia següent o dues dies t'ho tornan com si no hagués passat res.. el apple care jo ho vaig usar com 3 o 4 vegades per diverses motius, pero aquest va ser per lo millor, perque si treballaba amb fotografies claretes no veia si n'hi havien manxes o aixi)

el sistema operatiu es molt mes facil que windows, molt mes practic, mes lleuller, mes estable, mes tot.. jo ja et dic que estic enamorada i mai es va penjar en 3 anys!! tot i que li deixo enjegat dies.. només va una mica mes lent pero res que veure amb windows..

si t'agrada el iphone, amb un ordinador de sobretaula (imac) ho adoraras, i no pateixis per virus, ni que no puguis obrir fitxers perque com vaig dir abans, n'hi ha un munt de pagines pirates amb programes com trobaries de windows.
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 05, 2013 10:49 pm

Roxer, des defa 1any amb la llei Sinde, tot i ser possible és molt més dificil de poder descarregar els programes pirates (tant de mac com pc)!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: roxer » ds. abr. 06, 2013 1:01 am

si volem ser politicament correcte, es poden trobar (comprar) programes per a mac com el que necesitaries per windows.. o sigui.. no estic dient que necesariament hem de delinquir... sino que existeixen els programes i es poden fer servir.
aixi millor? :P
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » ds. abr. 06, 2013 8:49 am

roxer ha escrit:si volem ser politicament correcte, es poden trobar (comprar) programes per a mac com el que necesitaries per windows.. o sigui.. no estic dient que necesariament hem de delinquir... sino que existeixen els programes i es poden fer servir.
aixi millor? :P


home, clar, existir existeixen. Però clar, jo no hem puc permetre pagar els 3000 o 5000€ que valien alguns dels programes que teniem en PC.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::