Feltre

Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dt. feb. 26, 2013 10:38 am

Nessy és màquissima! a en Pau segur que li encantaria! t'ha quedat super bé!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Feltre

EntradaAutor: edae » dt. feb. 26, 2013 5:23 pm

Apa Nessy que guapíssima aquesta Pepa!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Gràcies Bipa! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 18, 2013 11:38 am

Noies, vull fer una aplicació de feltre en samarreta, serà la primera i tinc alguns dubtes: aquí al poble no trobo fiselina i si m'espero a baixar a Bcn per comprar-ne no tindré temps d'acabar a temps, quedarà bé només cosida? la cuso amb fil normal doble o amb fil de brodar?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: Raqueleta » dj. abr. 18, 2013 11:53 am

Takita ha escrit:Noies, vull fer una aplicació de feltre en samarreta, serà la primera i tinc alguns dubtes: aquí al poble no trobo fiselina i si m'espero a baixar a Bcn per comprar-ne no tindré temps d'acabar a temps, quedarà bé només cosida? la cuso amb fil normal doble o amb fil de brodar?

Gràcies!

La fliselina no et cal per a res, jo només la faig servir quan faig aplicacions de roba, perquè queda més subjecta a l'hora de cosir, però el feltre no es mou tant. I jo faig servir fil normal i sense posar-lo doble.
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Feltre

EntradaAutor: nessy » dj. abr. 18, 2013 12:14 pm

Raqueleta ha escrit:
Takita ha escrit:Noies, vull fer una aplicació de feltre en samarreta, serà la primera i tinc alguns dubtes: aquí al poble no trobo fiselina i si m'espero a baixar a Bcn per comprar-ne no tindré temps d'acabar a temps, quedarà bé només cosida? la cuso amb fil normal doble o amb fil de brodar?

Gràcies!

La fliselina no et cal per a res, jo només la faig servir quan faig aplicacions de roba, perquè queda més subjecta a l'hora de cosir, però el feltre no es mou tant. I jo faig servir fil normal i sense posar-lo doble.

Idem de idem. :ok:
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 18, 2013 12:34 pm

raqueleta i nessy, moltes gràcies! :ok: . Doncs així ja tinc tot el que em cal, ja us ensenyaré el resultat!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. abr. 18, 2013 12:57 pm

Takita, jo si que faig servir el fil de fer punt de creu, amb dues "hebras" (perdoneu però ara no em surt el nom en català ||*|| ) si ho faig amb "punt de festó". Personalment m'agrada més el resultat que fet amb fil normal. Si ho cuso a màquina amb punt lineal o ziga-zaga si que ho faig amb fil normal.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 18, 2013 1:10 pm

eternitat ha escrit:Takita, jo si que faig servir el fil de fer punt de creu, amb dues "hebras" (perdoneu però ara no em surt el nom en català ||*|| ) si ho faig amb "punt de festó". Personalment m'agrada més el resultat que fet amb fil normal. Si ho cuso a màquina amb punt lineal o ziga-zaga si que ho faig amb fil normal.


Vols dir amb fil de brodar doble? no queda el punt massa "gruixut"? La idea és cosir a mà fent punt de festó.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. abr. 18, 2013 1:18 pm

Takita ha escrit:
eternitat ha escrit:Takita, jo si que faig servir el fil de fer punt de creu, amb dues "hebras" (perdoneu però ara no em surt el nom en català ||*|| ) si ho faig amb "punt de festó". Personalment m'agrada més el resultat que fet amb fil normal. Si ho cuso a màquina amb punt lineal o ziga-zaga si que ho faig amb fil normal.


Vols dir amb fil de brodar doble? no queda el punt massa "gruixut"? La idea és cosir a mà fent punt de festó.


Fil de brodar? Jo vull dir el típic per fer punt de creu de sis puntes, que el desfas i en prens dues per cosir. No sé si vols dir aquest. Jo no trobo que quedi massa guixut, de fet trobo que amb fil normal i punt de festó queda massa primet pel meu gust.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 18, 2013 2:22 pm

eternitat ha escrit:Fil de brodar? Jo vull dir el típic per fer punt de creu de sis puntes, que el desfas i en prens dues per cosir. No sé si vols dir aquest. Jo no trobo que quedi massa guixut, de fet trobo que amb fil normal i punt de festó queda massa primet pel meu gust.


Si és que no en sé massa de fils, es nota, oi? :-D . En vaig comprar un parell l'altre dia per provar, perquè no sabia si quedaria bé amb fil normal, són aquests: http://www.coatscrafts.pe/NR/rdonlyres/ ... Anchor.pdf . A aquests et refereixes? i en prens dues juntes?
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Ponioleta » dj. abr. 18, 2013 2:49 pm

Taki, jo normalment cuso amb agulla, fil normal però posat doble. Potser m'agradaria un de més gruixut però els de bordar (aquests del pdf) són molt gruixuts. Això de "desfer-los" no és apte per la meva poca paciència o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dj. abr. 18, 2013 3:45 pm

Takita és aquest. Normalment se'n talla un tros i estires 2 dels 6 fils que té el tros que has tallat. Sol seguir molt bé i és rapid de separar.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dj. abr. 18, 2013 6:33 pm

Gràcies, noies! Aquesta nit faré una prova amb fil normal i una altra amb el de brodar (separant fils) i a veure com queda millor :ok:
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: nacristai » dj. abr. 18, 2013 9:17 pm

Jo ho faig amb fils dmc, i si no tinc fliselina hi poso pega en barra, semblarà cutre xo es molt eficaç!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Feltre

EntradaAutor: artemis » dl. maig 06, 2013 9:06 pm

Nacristai amb la pega de barra queda bé??? no queda brut quan ho rentes???

Perquè si funciona m'acabes de solucionar moooolt ehh!! jo compro la cola especial per la roba i és molt cara i en gasto molta sempre, perquè per les comandes en faig servir força!!!!

Jo també cuso amb fil normal posat doble o senzill depèn del punt que faci. El de brodar no el faig servir
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Feltre

EntradaAutor: Takita » dl. maig 06, 2013 10:00 pm

Gràcies, noies. De moment, ho estic fent amb fil normal doble i queda prou bé, però per la propera que faci faré servir fil de brodar a veure què tal.
Ostres, no sabia que quedava bé amb pega de barra, quin descobriment! :ok:
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: wendell » dl. juny 17, 2013 10:01 am

Hola noies!

Fa dies que us xafardejo perquè això feltre m'ha començat a cridar bastant l'atenció.
Haig de dir que sou unes artistes i feu autèntiques meravelles!!!! >.-<:
M'agradaria introduir-me en aquest món, tot i que no sé si arribaré al vostre nivell! Jejeje!
Us volia preguntar si em podeu dir d'alguna botiga, per la zona de Girona, on pugui anar a comprar feltre, fils, etc...??

Merci a totes! :-()-)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dl. juny 17, 2013 10:58 am

wendell ha escrit:Hola noies!

Fa dies que us xafardejo perquè això feltre m'ha començat a cridar bastant l'atenció.
Haig de dir que sou unes artistes i feu autèntiques meravelles!!!! >.-<:
M'agradaria introduir-me en aquest món, tot i que no sé si arribaré al vostre nivell! Jejeje!
Us volia preguntar si em podeu dir d'alguna botiga, per la zona de Girona, on pugui anar a comprar feltre, fils, etc...??

Merci a totes! :-()-)


Diria que a teixits agell de salt en trobaras a metres, i fils també. I a l'abaccus algú va dir a aquí que el comprava a paquets, els retalls que venen "sueltos" no te'ls recomano per a coses que necessitin rentar-se.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
wendell
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: wendell » dl. juny 17, 2013 11:14 am

eternitat ha escrit:
wendell ha escrit:Hola noies!

Fa dies que us xafardejo perquè això feltre m'ha començat a cridar bastant l'atenció.
Haig de dir que sou unes artistes i feu autèntiques meravelles!!!! >.-<:
M'agradaria introduir-me en aquest món, tot i que no sé si arribaré al vostre nivell! Jejeje!
Us volia preguntar si em podeu dir d'alguna botiga, per la zona de Girona, on pugui anar a comprar feltre, fils, etc...??

Merci a totes! :-()-)


Diria que a teixits agell de salt en trobaras a metres, i fils també. I a l'abaccus algú va dir a aquí que el comprava a paquets, els retalls que venen "sueltos" no te'ls recomano per a coses que necessitin rentar-se.



Eiii, Eternitat! Moltes gràcies!!! :ok:
Doncs quan pugui ho aniré a mirar!
Em va de conya la teva recomanació, perquè com que sóc novata total prefereixo anar directament a la botiga i "remenar" jo mateixa el que compro... de moment passo de fer-ho per internet!

Merci per la teva resposta! :-()-)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: eternitat » dl. juny 17, 2013 11:18 am

wendell ha escrit:
eternitat ha escrit:
wendell ha escrit:Hola noies!

Fa dies que us xafardejo perquè això feltre m'ha començat a cridar bastant l'atenció.
Haig de dir que sou unes artistes i feu autèntiques meravelles!!!! >.-<:
M'agradaria introduir-me en aquest món, tot i que no sé si arribaré al vostre nivell! Jejeje!
Us volia preguntar si em podeu dir d'alguna botiga, per la zona de Girona, on pugui anar a comprar feltre, fils, etc...??

Merci a totes! :-()-)


Diria que a teixits agell de salt en trobaras a metres, i fils també. I a l'abaccus algú va dir a aquí que el comprava a paquets, els retalls que venen "sueltos" no te'ls recomano per a coses que necessitin rentar-se.



Eiii, Eternitat! Moltes gràcies!!! :ok:
Doncs quan pugui ho aniré a mirar!
Em va de conya la teva recomanació, perquè com que sóc novata total prefereixo anar directament a la botiga i "remenar" jo mateixa el que compro... de moment passo de fer-ho per internet!

Merci per la teva resposta! :-()-)


Ah! Si s'ha de rentar, demana que sigui feltre sintètic, el de llana natural s'arruga més i s'encongueix!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::