MAC

ordinadors, tablets, mòbil i tot tipus de gadgets..
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: roxer » ds. abr. 06, 2013 10:43 pm

doncs n'hi ha trials si no vols delinquir :content:
o si ja us haveu pagat per a programes que teniu a windows, podeu fer servir el bootcamp que es posar a mes del sistema operatiu d'apple que vagi amb el vostre mac, el windows per fer servir aquests programes :***:
n'hi ha un munt de opcions hehe
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dg. abr. 07, 2013 6:23 pm

roxer ha escrit:doncs n'hi ha trials si no vols delinquir :content:
o si ja us haveu pagat per a programes que teniu a windows, podeu fer servir el bootcamp que es posar a mes del sistema operatiu d'apple que vagi amb el vostre mac, el windows per fer servir aquests programes :***:
n'hi ha un munt de opcions hehe


No és per no tenir un pirata (ja ho eren els de PC), amb això dormo ben tranquila, jeje! És que les versions de prova i les estudiantils (que són més barates) moltes vegades venen molt limitades. El tema bootcamp és el que hem de mirar, ja fa temps que ho diem però noia... la falta de temps!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: MAC

EntradaAutor: ninoia » dc. abr. 17, 2013 4:41 pm

Gràcies Roxer i eternitat x respondrem
Perdoneu el retard en la meva resposta xo he tingut uns dies molt mogudets i ni temps a escriure!
I ara perdoneu les faltes d ortografia perquè escric dsd l iPad i ara tb vaig justa d temps per recollir la nena!!
Pel que veig vosaltres mel recomaneu i jo ja tinc el cuquet Apple, l únic q em falta es acabar d convèncerme i convèncer al meu home amb arguments sòlids!! De fet qui em barallo sempre amb l ordinador x treballar-hi i fer els montatges d fotos... soc jo!! i ara porto molt temps sense ferho pq acabo sense poder fer la feina i amb na emprenyada monumental!
si el comprem segur q el financiariem i agafaria aquesta mena d seguro q comenta la Roxer!
Així es fàcil adaptar se d PC a Mac? Inclús x patates amb les noves tecnològies com sóc jo?
A veure si aquesta setmana puc passar x una botiga Apple i m informen una mica mes!
I vosaltres amb lo trempades que sou, si finalment me l compro i no m aclareixo en alguna cosa, us podré demanar algun dubte a l hora d fer funcionar els programes...
Moltes gràcies guapes!
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: roxer » dc. abr. 17, 2013 5:33 pm

pots preguntar el que vulguis.. jo em paso per el forum sovint (1 vegada al dia o aixi ara, despres quan neixi la nena no ho se xD)
pero per negada o no, jo crec que apple es molt mes intuitiu que windows, i tambe n'hi ha mes forums de mac, on trobaras ajuda, aixi com al youtube i de programes, ja et dic que si tens els de widnows et podes posar el bootcamp si no trobas el equivalent de mac i fer-ho funcionar.
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: MAC

EntradaAutor: ninoia » dj. abr. 18, 2013 8:22 pm

Gràcies Roxer! >.-<:
Avui he pogut passar per la botiga Apple de Girona i ja tinc el pressupost! Quan arribi el meu home ens ho mirarem i farem números perquè ara el financen fins a 10 mesos sense interessos, i potser ens sortiria més a compte!
A veure si a finals de la setmana vinent em converteixi en Macquera! :b-)))
Ja diré com acaba tot!
Avatar de l’usuari
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: MAC

EntradaAutor: Lulla » dc. abr. 24, 2013 10:44 am

Hola noies! :content:
Us volia fer una pregunta sobre l'iphoto. M'agradaria fer un àlbum dels nens i ja he experimentat una mica com va, però tinc un dubte.
Vull fer un àlbum del primer any dels nens (o 2, encara no ho he decidit) però jo tinc les fotos ordenades amb diferents "eventos", o sigui, un evento és el naixement, un altre el primer més, un altre la setmana Santa, Nadal, etc.....llavors pregunto, puc fer un àlbum de diferents eventos? Com puc triar les fotos que vull que surtin a l'àlbum de cada "evento"? O les haig de triar primer i després fe run "evento" sol per l'àlbum?
No sé si m'he explicat bé, però és que no tinc gaire temps per "jugar" amb l'ordinador i vull anar el més ràpid possible.

Gràcies a totes! :***:
Imatge
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: roxer » dv. abr. 26, 2013 12:43 pm

jo ho sento molt pero dels programmes que n'hi ha predefinits al mac, no les faig servir..nomes el safari :P
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: MAC

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 26, 2013 12:45 pm

Jo tampoc et puc ajudar. Hem fet 2 albums amb l'iphoto però els ha fet el meu home, així que jo l'iphoto no en tinc gaire ni idea.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: MAC

EntradaAutor: Laure » dv. maig 17, 2013 11:17 pm

Lulla ha escrit:Hola noies! :content:
Us volia fer una pregunta sobre l'iphoto. M'agradaria fer un àlbum dels nens i ja he experimentat una mica com va, però tinc un dubte.
Vull fer un àlbum del primer any dels nens (o 2, encara no ho he decidit) però jo tinc les fotos ordenades amb diferents "eventos", o sigui, un evento és el naixement, un altre el primer més, un altre la setmana Santa, Nadal, etc.....llavors pregunto, puc fer un àlbum de diferents eventos? Com puc triar les fotos que vull que surtin a l'àlbum de cada "evento"? O les haig de triar primer i després fe run "evento" sol per l'àlbum?
No sé si m'he explicat bé, però és que no tinc gaire temps per "jugar" amb l'ordinador i vull anar el més ràpid possible.

Gràcies a totes! :***:

Hola!

no sé si es pot fer el que dius però les pots seleccionar potser alhora i arrossegar-les de cop a una nova carpeta d'events?
Avatar de l’usuari
farcellet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: MAC

EntradaAutor: farcellet » ds. maig 18, 2013 11:06 am

Hola noies,

Tinc un problema tècnic amb el macbook i no sé si em podreu ajudar...

Fa gairebé un any que el tinc i fins fa poc, cap problema. Hi vam instal·lar el Parallels per poder-hi treballar com si fos un PC, però fa cosa d'un parell de mesos, cada vegada que l'activo em diu que no es pot utilitzar el CD/DVD... Si intento insertar un dics a l'ordinador no l'agafa, és a dir, no el "xucla" com feia normalment, i si l'empenyo jo cap a dins, després no hi ha manera de treure'l.

Visc a Manresa i avui he anat a una botiga del Passeig on venen Mac, però m'han dit que el servei tècnic només treballa de dilluns a divendres. Hi tornaré dilluns, però mentrestant, algú sap què ha pogut passar o com ho puc solucionar?

Fins aviat :b-)))
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge

Torna a “Tecnologia Digital”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::