Sewalong top abril-diario de naii

ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: ptitgat » dc. abr. 24, 2013 8:50 am

Jo també he agafat el patró tal qual sense modificar-lo... tinc dues teles i no sé quina triar!! Són teles una mica elàstiques, uan verd clar i l'altra taronja. La taronja m'agrada molt però penso: potser millor verd, que taronja i vermell tinc molta cosa...

Crec que si surt tot bé 'en faré un altre més endavant amb l'altra tela :)
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dc. abr. 24, 2013 12:31 pm

Doncs avui he cosit la part de dalt per provar el patró. No l'hi he fet ni les mànigues, ni vores, ni res, tot just els laterals i els tirants per veure si entra i que tal va de les espatlles.
La veritat era un pas que hem feia força mandra, però no costa res, en 10 minuts està fet. I he utilitzat uns baixos que hem van sobrar d'unes cortines que vaig escurçar fa poc (així que si hem tela no elàstica va bé, jo crec que amb la roba de punt millor, ja que encara tibada menys del pit.
prova.png
prova.png (188.21 KiB) Visualitzat 13999 cops
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Ponioleta » dc. abr. 24, 2013 12:55 pm

nena t'admiro!! a mi em fa una mandra això de fer la prova... o-o:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dc. abr. 24, 2013 3:44 pm

A mi també hem feia molta mandra!!!
Pitisu m'entra sense cremallera i sense res, a més a més el coll encara està per obrir (no hi ha cap escot fet) i hem feia una por que no m'hi càpigues, però hem va perfecte!!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: eternitat » dc. abr. 24, 2013 3:47 pm

Nenes, m'esteu intimidant! Entre els post de la Naii i l'activitat que porteu... i jo encara haig d'enganxar els fulls pel patró (i decidir talla!!)
uff... aquesta setmana m'he liat a anar demà a l'escola del peque a explicar un conte, i he preparat tot de coses per caracteritzar els diferents personatges i... no veieu quina feina! Ja m'ho diu el meu home, t'apuntes a tot, com si tinguessis gaire temps!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Helia » dc. abr. 24, 2013 3:53 pm

Uei! Doncs jo tb tinc els fulls dels patrons enganxats, espero avui al vespre poder ajustar el patró a la meva talla, que la tinc força clara. I si puc, començaré a fer la prova! sort que ens la fa fer, em farà estar més segura mentres cusi el top... és que em feia molta por posar-me a cosir sense saber si m'anirà bé o no fins al final!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: nacristai » dg. abr. 28, 2013 12:13 am

Bones!
uff jo no he pogut ni mirar-m'ho. us volia ensenyar la tela que vaig comprar a 2e/m, no és gaire elàstica....a veure si m'ensurto :-o00m :-o00m :-o00m
Fitxers adjunts
IMG_6846.JPG
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: nessy » dl. abr. 29, 2013 7:56 am

Jo la setmana passada no vaig ser persona (entre els multicumples del peque i un encostipat demoledor), aixíq ue espero posar-m'hi poc a poc aquesta setmana.

Crec que faré com alguna de voslatres, el patró tal cual i després ja veurem.

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: ptitgat » dl. abr. 29, 2013 9:43 am

Jo al contrari.. he pohut aprofitar el mal temps d'aquest cap de setmana i els encostipats dels petits de casa (els encostipats amansen les feres) i hem passat llargues estones a la seva habitació de jugar, ells tranquils i jo cosint (la meva taula de cosir està a la seva habitació). Ja ho tinc gairebé acabat... tot i que me liat una mica amb el patró (vaig retallar fins i tot les mànigues quan no les necessito!! :-o00m
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Ponioleta » dl. abr. 29, 2013 11:23 am

Nacristai, m'encanta la teva tela!! Preciosa i baratíssima!! Encants? o-o:)

Jo ho tinc aturat. Em vaig atabalar una mica amb les instruccions. Aquesta nit intentaré avançar una mica, o més aviat començar, perquè l'únic que he fet ha sigut muntar el patró i retallar les peces (del patró, no de la tela o-o:) )

Demà us explico :-:)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 29, 2013 12:13 pm

Jo, ahir vaig retallar el patró i vaig començar a tallar la tela (una peça de les sis que haig de tallar, es va despertar el nen i ja no vaig poder fer res més). He agafat el patró tal qual, el de tela no elàstica sense mànigues i amb cremallera. L'únic que he modificat és que a la part del davant de la faldilla li he afegit gairebé 10cm d'amplada per a fer més trosset de "fruncido" pensant en que em serveixi com a brusa pre-mamà, i en comptes de comprimir-ho en 3cm de "fruncido" a cada lateral, n'hi faré 5 (a veure com queda!). Buf! però he flipat al veure que no descança ni el cap de setmana!!!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Majka » dl. abr. 29, 2013 7:15 pm

Doncs jo des de la proba no he fet res de res, estic mig malalta, amb els nens a casa, envoltada d'apunts de física, ja que la setmana vinent tinc el darrer examen de la llicenciatura que tenia mig aparcada des de que vaig ser mare i com que desapareix i aquest és el darrer any per examinar-se he volgut acabar-la. Però fa molts anys que hem vaig diplomar i ara estic força rovellada!! A veure si avanço temari i el dimecres per descansar les neurones hem poso amb el top.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 29, 2013 9:32 pm

Majka ha escrit:Doncs jo des de la proba no he fet res de res, estic mig malalta, amb els nens a casa, envoltada d'apunts de física, ja que la setmana vinent tinc el darrer examen de la llicenciatura que tenia mig aparcada des de que vaig ser mare i com que desapareix i aquest és el darrer any per examinar-se he volgut acabar-la. Però fa molts anys que hem vaig diplomar i ara estic força rovellada!! A veure si avanço temari i el dimecres per descansar les neurones hem poso amb el top.


Molta sort en els exàmens bonica!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: nessy » dt. abr. 30, 2013 7:28 am

eternitat ha escrit:Jo, ahir vaig retallar el patró i vaig començar a tallar la tela (una peça de les sis que haig de tallar, es va despertar el nen i ja no vaig poder fer res més). He agafat el patró tal qual, el de tela no elàstica sense mànigues i amb cremallera. L'únic que he modificat és que a la part del davant de la faldilla li he afegit gairebé 10cm d'amplada per a fer més trosset de "fruncido" pensant en que em serveixi com a brusa pre-mamà, i en comptes de comprimir-ho en 3cm de "fruncido" a cada lateral, n'hi faré 5 (a veure com queda!). Buf! però he flipat al veure que no descança ni el cap de setmana!!!

Jo no en sè gaire de cosir, però crec que et pot quedar millor si en lloc de fer 2 "frunzits" més grans en fas 4 de petits, sinò se't solaparà molt la tela i després queda un xic "globo" (es que a mi em va passar fa un temps amb un vestit :-o00m ).
De tota manera pots provar a embastar-ho de les dues maneres i escollir la que més t'agradi :globus:
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: eternitat » dt. abr. 30, 2013 8:36 am

nessy ha escrit:
eternitat ha escrit:Jo, ahir vaig retallar el patró i vaig començar a tallar la tela (una peça de les sis que haig de tallar, es va despertar el nen i ja no vaig poder fer res més). He agafat el patró tal qual, el de tela no elàstica sense mànigues i amb cremallera. L'únic que he modificat és que a la part del davant de la faldilla li he afegit gairebé 10cm d'amplada per a fer més trosset de "fruncido" pensant en que em serveixi com a brusa pre-mamà, i en comptes de comprimir-ho en 3cm de "fruncido" a cada lateral, n'hi faré 5 (a veure com queda!). Buf! però he flipat al veure que no descança ni el cap de setmana!!!

Jo no en sè gaire de cosir, però crec que et pot quedar millor si en lloc de fer 2 "frunzits" més grans en fas 4 de petits, sinò se't solaparà molt la tela i després queda un xic "globo" (es que a mi em va passar fa un temps amb un vestit :-o00m ).
De tota manera pots provar a embastar-ho de les dues maneres i escollir la que més t'agradi :globus:


Ok! Nessy ho tindré en compte i ho provaré. També havia pensat en fer plecs a la zona del centre com les pre-mama que venen.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: ptitgat » dt. abr. 30, 2013 9:17 am

nessy ha escrit:
eternitat ha escrit:Jo, ahir vaig retallar el patró i vaig començar a tallar la tela (una peça de les sis que haig de tallar, es va despertar el nen i ja no vaig poder fer res més). He agafat el patró tal qual, el de tela no elàstica sense mànigues i amb cremallera. L'únic que he modificat és que a la part del davant de la faldilla li he afegit gairebé 10cm d'amplada per a fer més trosset de "fruncido" pensant en que em serveixi com a brusa pre-mamà, i en comptes de comprimir-ho en 3cm de "fruncido" a cada lateral, n'hi faré 5 (a veure com queda!). Buf! però he flipat al veure que no descança ni el cap de setmana!!!

Jo no en sè gaire de cosir, però crec que et pot quedar millor si en lloc de fer 2 "frunzits" més grans en fas 4 de petits, sinò se't solaparà molt la tela i després queda un xic "globo" (es que a mi em va passar fa un temps amb un vestit :-o00m ).
De tota manera pots provar a embastar-ho de les dues maneres i escollir la que més t'agradi :globus:


Jo he fet això, he fet 6 frunzits, al llarg de la tela... m'agrada més. L'altra opció era fer-ne dos de grans a davant, que queda amb forma de V invertida.

Ahir m'hi vaig posar per avançar i qui sap si acabar-la... i al veuire els comentaris me'n vaig adonar que el top sense mànigues el fa doble!! perquè les costures no estiguin a vista. Avui ho acabo, espero poder fer costures finals ja...
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Ponioleta » dt. abr. 30, 2013 9:30 am

jo per fi ahir m'hi vaig posar un ratet! Al fibal he tunejat el patró i faré com una samarreta llarga. No em convencia que la faldilla comenci tant a munt.
Aixi que ahir vaig estar tallant teles. Com que faig la versió sense mànigues he tallat dues peces de dalt normals (davant i darrere) i dues més llargues, mida samarreta.
Avui a la nit espero poder cosir i quan ho tingui acabat ja en penso si li poso alguba mena de faldilla per allargar-ho i fer com un vestit o ho deixo eb plan samarreta.
Ah no vaig fer prova i crec que m'ha quedat una mica massa gran... ja veurem com queda un cop cosit.

I l'únic que trobo és que la tela és llisa i fosqueta i queda una mica soso... a veure si penso com ho puc alegrar una mica...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: bipa » ds. maig 04, 2013 7:09 am

A veure si m'hi poso aquest cap de setmana i el remato..... m'ha agradat molt la versió de mi ricnon de mariposas.... així que em sembla que jo també la farè amb la faldilla en forma de trapezi.... i em plantejo fer un coll diferent.... a veure què surt...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: bipa » dg. maig 05, 2013 8:54 pm

Ja tinc el meu fet i penjat !!!! :ok: :ok: he innovat una mica amb el coll ;-) ;-)

Com ho teniu ?? vaaaa que vull veure els vostres....

Ull les que feu sense mànigues que al moment de cosir les sises jo em vaig fer un bon embolic i no hi havia manera de donar-li la volta... i em va tocar tornar a començar doncs desfent la costura d'overlock em vaig carregar la roba. :-o00m :-o00m :-o00m cal que no pugueu cosir les dues sises a l'hora.... s'ha de posar tota la peça dins d'un dels tirants i aleshores cosir la sisa.... mireu-ho bé doncs jo vaig anar una mica a sac i mira, vaig tenir més feina...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: Sewalong top abril-diario de naii

EntradaAutor: Lluna_petita » dg. maig 05, 2013 11:00 pm

Bona nit guapes!!!
remenant per aqui he arribat a aquest post, i m'ha encuriosit això del sewalong, no ho havia sentit mai, total que he entrat pensant què deu ser això?
el cas és que m'he mirat el seu blog i és molt xulo, però clar, evidentment vaig molt tard pels patrons
alguna de vosaltres me'ls podria passar? us puc deixar el meu mail si alguna em fa el favor...
moltes gràcies, heu trobat teles molt xules, com us estan quedant?
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::