Quina és la millor llet artificial?
- tinagalofre
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. març 15, 2013 5:42 pm
Quina és la millor llet artificial?
Holaaa! Tinc un nen de dos mesos i mig. Per manca de suport vaig deixar de donar-li LM a les 4 setmanes (tot i que estic intentant la relactació, però això és un altre tema jeje) i des de llavors que només fa LA.
Li estic donant Blemil Plus Forte 1 perquè va ser la que li van donar de suplement, ja quan erem a l'Hospital Santa Caterina, i amb aquesta hem continuat... No en tinc cap queixa, però quina llet artificial doneu vosaltres? quina creieu que és millor?
Gràcies!!
Tina
Li estic donant Blemil Plus Forte 1 perquè va ser la que li van donar de suplement, ja quan erem a l'Hospital Santa Caterina, i amb aquesta hem continuat... No en tinc cap queixa, però quina llet artificial doneu vosaltres? quina creieu que és millor?
Gràcies!!
Tina

Re: Quina és la millor llet artificial?
Per mi la millor és la Nan, i per això és la que dono a les meves nenes.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Quina es la millor es impossible de contestar, cadascú té el seu propi criteri! Nosaltres fem LM, però a vegades, a la nit, li fèiem un biberó amb cereals. Tant els cereals com la llet les comprem ecològiques (perquè així no porten components com la taurina, que solen portar totes les de farmàcia i súper). La llet que li donàvem es de la marca Babybio, i per a mi es la millor opció, la més natural i la que porta menys additius (i la llet amb la que està feta no es de vaques hormonades i plenes d'antibiòtics). Aquestes llets i els cereals de cultiu ecològic els compràvem a un herbolari. A supermercats com els Nana tb en tenen.
Sort amb la relactació! Segur que t'en surts!! :)
Sort amb la relactació! Segur que t'en surts!! :)
Hola,
Amb els nostres nens, quan van passar a fer LA, ho vam fer sempre amb Nutribén.
Amb els nostres nens, quan van passar a fer LA, ho vam fer sempre amb Nutribén.
Hola, nosaltres li vam donar Blemil Plus Forte 1, i com de vegades anava restreta, li compràvem la Blemil Plus Forte 1 AE (anti estrenyiment).
És la que ens va recomanar el pediatra, i com ens va anar bé ja no hem vam provar cap més.
Sort en la re lactació.
És la que ens va recomanar el pediatra, i com ens va anar bé ja no hem vam provar cap més.
Sort en la re lactació.
- CARPE_DIEM
- :: peixet

- Entrades: 287
- Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm
Hola!!
Si et responc com a mare, t'he de dir que Blemil plus és la que vaig donar i quan va arribar el moment d'incorporar els cereals, li donava Blemil + cereals nutriben o sanutri pq els cereals de Blemil no m'agradaven ni a ell ni a mi.
Si et responc com a infermera, t'he de dir que sense cap mena de dubte, la millor llet artificial és Blemil. És la que aporta més nutrients semblants a la lactancia materna. El problema és el preu, però hi ha farmàcies que compren la marca Blemil a l'engròs i una capsa et pot valdre 17 euros enlloc de 23 que és el preu estàndard
El que recomano jo a les mames és que el bolquer sigui del LIDL per què qualitat-preu és genial, la crema hidratant que sigui Isdin (mai mustela ni nenuco per què fan pell atòpica a molts nens) i la llet artificial la Blemil (Desprès d'intentar que no deixin l'alletament matern,...)
Espero haver-te ajudat!!! :).
Si et responc com a mare, t'he de dir que Blemil plus és la que vaig donar i quan va arribar el moment d'incorporar els cereals, li donava Blemil + cereals nutriben o sanutri pq els cereals de Blemil no m'agradaven ni a ell ni a mi.
Si et responc com a infermera, t'he de dir que sense cap mena de dubte, la millor llet artificial és Blemil. És la que aporta més nutrients semblants a la lactancia materna. El problema és el preu, però hi ha farmàcies que compren la marca Blemil a l'engròs i una capsa et pot valdre 17 euros enlloc de 23 que és el preu estàndard
El que recomano jo a les mames és que el bolquer sigui del LIDL per què qualitat-preu és genial, la crema hidratant que sigui Isdin (mai mustela ni nenuco per què fan pell atòpica a molts nens) i la llet artificial la Blemil (Desprès d'intentar que no deixin l'alletament matern,...)
Espero haver-te ajudat!!! :).
jo vaig fer lactància materna amb tots tres però quan vam començar els bibis els donava Blemil. Amb el Toni la comprava per internet, em sortia molt bé de preu, entre 12 i 14 €.
Jo tambe vaig haver de deixar la LA per poca produccio de llet i li dono la Novalac, li donem aquesta perque va anar la meva sogra a ckmorar la llet i el farmaceutic li va recomanar aquesta i molt be.
Jo vaig poder fer una relactacio exitosa! Si vols soport envia m un privat. Anims! Quan vaig deixar el pit feia servir Blemil
Primer de tot t'envío molta energía i et dessitjo molta sort amb la relactació, si tens algún dubte, pots contactar amb http://albalactanciamaterna.org , segur que t'ajuden.
De llets artificials, no entenc de marques, però recordo que ens van explicar que era aconsellable donar-li llet altament hidrolitzada, que és la que donava menys problemes d'intoleràncies. Pots preguntar a la farmacia.
De llets artificials, no entenc de marques, però recordo que ens van explicar que era aconsellable donar-li llet altament hidrolitzada, que és la que donava menys problemes d'intoleràncies. Pots preguntar a la farmacia.
Nosaltres utilitzem la SANUTRI 1, no te'n puc parlar d'altres perque no hem provat res mes... Es la que ens va proposar la pediatra!
Molta sort!
Molta sort!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo he fet servir amb els meus petits llet Nutriben i cereals també... Encantada!!! Ja al final vam passar a fer servir de brick Puleva peques i la del mercadona de creixement molt comoda i molt bé!!!
Bon dia!
Jo faig servir la blemil plus forte que es la que em va recomenar la pediatra i l' aigua bezoya, que em va dir que era la millor per fer bibes.
Espero que et sugui útil!
Jo faig servir la blemil plus forte que es la que em va recomenar la pediatra i l' aigua bezoya, que em va dir que era la millor per fer bibes.
Espero que et sugui útil!
Hola!
Al principi vaig donar-li Blemil, però com que era una mica cara vaig provar la Nan. Però amb la meva nena la Nan em va anar fatal! Anava restreta! Va ser canviar a Blemil una altra vegada i el restrenyiment va desaparèixer. Els cereals, també els de Blevit, i ella encantada. D'aigua, jo miro que sigui apta per preparació d'aliments infantils (totes les que ho són ho posen) però sobretot Font Vella o Bezoya.
I les parafarmàcies solen ser més barates que les farmàcies! En alguns casos, la diferència de preu per pot era de 3€! O sigui que ara ja vaig sempre a buscar tetines, xumets i llets allà.
Espero haver-te ajudat! Sort amb la relactació! Segur que va bé!
Al principi vaig donar-li Blemil, però com que era una mica cara vaig provar la Nan. Però amb la meva nena la Nan em va anar fatal! Anava restreta! Va ser canviar a Blemil una altra vegada i el restrenyiment va desaparèixer. Els cereals, també els de Blevit, i ella encantada. D'aigua, jo miro que sigui apta per preparació d'aliments infantils (totes les que ho són ho posen) però sobretot Font Vella o Bezoya.
I les parafarmàcies solen ser més barates que les farmàcies! En alguns casos, la diferència de preu per pot era de 3€! O sigui que ara ja vaig sempre a buscar tetines, xumets i llets allà.
Espero haver-te ajudat! Sort amb la relactació! Segur que va bé!
Jo també feia servir al principi la Nan1 per recomanació del farmacèutic i al meu fill va començar a anar restret. El pediatre em va aconsellar canviar a la blemil plus forte i molt millor. Fa dos dies que hem començat amb la papilla de cereals i també li estic donant els de blevit, i de moment molt bé.
En quant a llet artificial la que li senta bé a un nen potser que a un altre no.
En quant a llet artificial la que li senta bé a un nen potser que a un altre no.
Exactament igual que la SandraUA! Molta sort amb la LM!
Hola noies. La meva Martina té 13 dies i estem fent suplement amb Nan perquè ha de pujar de pes + LM extreta amb el llevallets.
En poc temps haurà de prendre més i crec que no donaré a l'abast. Estic tenint un moment delicat i fluix i per primer cop m'estic plantejant donar-li llet artificial. Sé que no és dolent, i tot i que jo voldria seguir amb la LM, sé que és molt més dur que l'alletament artificial.
Per cert, desconeixia això de la "relactació". Suposo que vol dir que després de deixar la LM es pot tornar a intentar al cap d'un temps, no? Tot i que penso que no deu ser fàcil...
En poc temps haurà de prendre més i crec que no donaré a l'abast. Estic tenint un moment delicat i fluix i per primer cop m'estic plantejant donar-li llet artificial. Sé que no és dolent, i tot i que jo voldria seguir amb la LM, sé que és molt més dur que l'alletament artificial.
Per cert, desconeixia això de la "relactació". Suposo que vol dir que després de deixar la LM es pot tornar a intentar al cap d'un temps, no? Tot i que penso que no deu ser fàcil...
Joestic començant a substituir una presaper llet depot. Blemil, no li agrada, Nidina, no li agrada, aaaarrrrghhhhh!
sagmai ha escrit:Joestic començant a substituir una presaper llet depot. Blemil, no li agrada, Nidina, no li agrada, aaaarrrrghhhhh!
Hola sagmai. Com és que fas una sola presa? Jo pensava que era fer totes o res... però mira, no hi havia pensat en això...
El que deu fer ràbia és això. Comprar una llet i després que no li agradi...
Espero que puguis donar-la a algú i es pugui aprofitar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |