Escola bressol a mig curs
Escola bressol a mig curs
A veure si algu em pot ajudar ja que no vull que la meva nena comenci a la llar aquest setembre, nomes tindra 9 mesos i trobo que es molt petita encara, a mes que jo estic a l'atur i no es necessari que hi vagi. Pero es clar, potser quan tingui 14-15 mesos, i depen de com la vegi, hauria d'anar-hi encara que siguin 3 horetes al mati, per poder buscar feina, fer entrevistes, algun curs...
A la llar municipal sempre queda alguna plaça lliure, si es el cas, sabeu si la puc inscriure al març o abril?
He fet la preinscripcio per aquest curs, pero despres de meditar-ho no li vull posar ara al setembre i m'esperare a buscar feina...
A la llar municipal sempre queda alguna plaça lliure, si es el cas, sabeu si la puc inscriure al març o abril?
He fet la preinscripcio per aquest curs, pero despres de meditar-ho no li vull posar ara al setembre i m'esperare a buscar feina...
Re: Escola bressol a mig curs
Falca, almenys a la nostra zona (imagino que serà el mateix a totes), no hi ha cap problema per a fer la matrícula en qualsevol moment, si hi han places disponibles.
Si hi ha places podràs fer la matricula a la llar municipal pero si no en queden no. Jo a meitat de curs vaig començar a treballar i com que no quedaven places a la municipal doncs l'he matriculat a una privada. De cara al curs que ve a veure si tenim sort i entra a la publica.
Doncs ahir per casualitat vaig trobar una educadora de la llar que conec i li vaig comentar, i em va dir que li semblava que no es podia començar a mig curs pero que de totes maneres em va dir que de cares al proxim curs les places estaven bastant justes, sobretot a P2 que ja hi havia mes nens apuntats que places lliures...
Aixi que en principi, si aconseguim plaça a P1, tot i que em fara mooooolt mal al cor, provarem de portar-la al setembre 2 hores (que es el minim que permeten) a veure com va, i si la cosa va molt malament, pagarem uns mesos sense anar-hi i provar mes endavant...
Ufff es una decisio que m'esta costant molt de prendre i hi ha dies que penso que es encertat portar-li i altres que penso totalment al contrari...
Be, suposo que es una sensacio de totes les mares quan arriba aquest moment.
Aixi que en principi, si aconseguim plaça a P1, tot i que em fara mooooolt mal al cor, provarem de portar-la al setembre 2 hores (que es el minim que permeten) a veure com va, i si la cosa va molt malament, pagarem uns mesos sense anar-hi i provar mes endavant...
Ufff es una decisio que m'esta costant molt de prendre i hi ha dies que penso que es encertat portar-li i altres que penso totalment al contrari...
Be, suposo que es una sensacio de totes les mares quan arriba aquest moment.
Jo tenia entès el que et diuen les companyes, que mentre hi hagi places lliures, cap problema. Ara, si ja t'han dit que no n'hi haurà, sempre es queda l'opció que dius.
Personalment, penso que amb menys de 18 mesos són molt petits per anar a la guarderia, la meva l'ha començat amb 2. Ara, cada família és un món i 2 hores al dia la veritat és que passen de seguida (en el nostre cas, te n'exigeixen 4 o 5, ara no ho recordo). Medita-ho i, si no, sempre ets a temps de fer-te enrere.
Personalment, penso que amb menys de 18 mesos són molt petits per anar a la guarderia, la meva l'ha començat amb 2. Ara, cada família és un món i 2 hores al dia la veritat és que passen de seguida (en el nostre cas, te n'exigeixen 4 o 5, ara no ho recordo). Medita-ho i, si no, sempre ets a temps de fer-te enrere.
Si jo tambe penso que es molt petita, pero al no tenir cap familiar a prop que la pugui cuidar a estonetes es un rotllo...de moment fare la matricula i a veure com la veig passat l'estiu...
L'adaptacio es una cosa que han de passar, i no se si es millor de petits o ja de mes grans...
L'adaptacio es una cosa que han de passar, i no se si es millor de petits o ja de mes grans...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |