Empreses conservació cordó umbilical

Salut, dubtes i preparatius.
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Empreses conservació cordó umbilical

EntradaAutor: sunset1980 » dl. maig 20, 2013 9:24 pm

Hola noies!
Estem pensant de conservar el cordó umbilical, però tenim dubtes a l'hora de triar empresa. Hem buscat informació de sebive, crio-cord, secuvita. M'agradaria coneixer les vostres experiències, per quina empresa us heu decidit? Perquè?

Moltes gràcies!!
Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Empreses conservació cordó umbilical

EntradaAutor: mireiafor » dt. maig 21, 2013 2:09 pm

Nosaltres ens vam decidir per Secuvita i molt bé, encara que tampoc he sentit a parlar malament de les altres :ok:
Imatge

Imatge
Aitona
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » dt. maig 21, 2013 3:22 pm

Nosaltres ho varem fer amb Crio-cord i tampoc no varem tenir cap problema.
lulae99
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 21, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: lulae99 » dc. maig 22, 2013 2:04 pm

Em podrieu dir quant costa el proces de guardar la dang del cordó? Gracies
GironinaNovata
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: ds. abr. 20, 2013 5:07 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: GironinaNovata » dc. maig 22, 2013 3:19 pm

Jo també estic interessada en saber el preu!!! Alguna ho sap?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. maig 22, 2013 4:06 pm

jo tinc entès q aprox uns 1800-2000 euros. Jo el vull donar al banc de sang i teixits
superpeach
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

EntradaAutor: superpeach » dc. maig 22, 2013 4:14 pm

Ja sé que aquest tema no va exactament d'això, però una mica relacionat si...jo també el vull donar al banc de sang i teixits, però he llegit que es recomana tallar el cordó umbilical després de que deixi de bategar i això és incompatible amb la donació o la conservació. Pel que es veu hi ha menys risc de que el bebé pateixi anèmia perquè rep més ferro de la placenta. Sabeu fins a quin punt això és decissiu? Quina opinió teniu al respecte?
Imatge
GironinaNovata

EntradaAutor: GironinaNovata » dc. maig 22, 2013 8:24 pm

No sabia que hi havia aquesta opció! Ja li comentare a la meva parella ja que penso que es un gest molt bonic!
mina2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 943
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 2:31 pm

EntradaAutor: mina2010 » dj. maig 23, 2013 6:56 pm

superpeach ha escrit:Ja sé que aquest tema no va exactament d'això, però una mica relacionat si...jo també el vull donar al banc de sang i teixits, però he llegit que es recomana tallar el cordó umbilical després de que deixi de bategar i això és incompatible amb la donació o la conservació. Pel que es veu hi ha menys risc de que el bebé pateixi anèmia perquè rep més ferro de la placenta. Sabeu fins a quin punt això és decissiu? Quina opinió teniu al respecte?

Nosaltres el guardarem amb sevibe. Ens ho han explicat tot molt be.
El que dius de deixar que el cordo deixi de bategar, esta ara com de moda. Jo he preguntat molt sobre el tema a llevadores.
Una llevadora em va dir que si que aixi tenen menys risc d'anemia. Li vaig preguntar si aixo s'ha fet sempre o si el mes probable es que tots els de la nostra edat no hagin deixat el cordo que pari de bategar. I clar, em va dir que fa poc que es fa, i nosaltres estem sanets.
Una altra llevadora em va comentar que una vegada que el nen comença a respirar, el cordo es tanca per evitar infeccions. I el que van coincidir les dues es que no anem amb pensaments de que segur que ho podem fer, perque si el bebe ve amb volta de cordo, el mes segur es que tallin i no mirin si esta o no bategant.
Amb la meva parella hem arrivat a la conclusio que es mes facil curar una anemia que una enfermetat de les que es poden curar amb el cordo.
Aixo es pensar-ho....
Imatge

Imatge

Panxupacte 2011: Atreb+ :-()), Mina2010, Greys
Nunca te olvidaré! Te quiero!
mordor
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dv. maig 24, 2013 2:40 pm

Nosaltres ho vam fer amb Sevibe i molt bé. Si voleu fer donació heu de tenir en compte que no és possible a tot arreu. En el meu cas no era possible fer donació pública ja que les privades no tenen conveni amb el banc de sang (almenys a girona...).
El preu va ser de 2000 euros per conservar-lo durant 20 anys
cositina

EntradaAutor: cositina » dv. maig 24, 2013 3:47 pm

aqui es pot consultar la llista de centres on SÍ es pot fer donació del cordó umbilical (per al banc públic de sang i teixits)
http://www.fcarreras.org/es/-d%C3%B3nde ... #Catalunya

i en aquest link (pagina 4) se'n parla de les dues opcions: bancs publics i privats de cordó
https://dl.dropboxusercontent.com/u/126 ... 4_2013.pdf
GironinaNovata

EntradaAutor: GironinaNovata » dg. maig 26, 2013 12:35 pm

Gràcies cositina per la informació i... l'hospital on em toca parir no es pot fer donació pública :( Quina llàstima! Tot i això ho preguntaré per si de cas si pot fer alguna cosa :P
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

EntradaAutor: roxer » dl. maig 27, 2013 10:47 am

jo ja he fet las classes prepart.. i lo primer que ens va dir la comadrona es que aixó de conservar el cordo es , literalmente, un saca dineros.
us explico... resulta que si n'hi ha una emergencia i qualsevol familia necesita ese tipus especific de sang, ho agafaran.. aunque sigui vostre, que n'hi ha una mena de 'conveni' que en casos de extrema necesitat agafarán la sang, i al no poder fer paquets mes petits us quedarieu sense... per altre banda, que les empreses amb tota la crisi que n'hi ha, poden tancar i tots el teixits doncs no es sap molt be que pasaría, potser millor agafar una empresa que tingui les mostres fora d'espanya (aixó ens va dir un noi que va venir a vendrens la seva empresa.. xD o sigui.. mireu com está la cosa.. si entre ells ja es tiran els trastos..)

Que amb el banc public de teixits, quan ho donem, está un percentaje molt alt de la població coberta, i ahir a mes a mes vaig escoltar a la tele que han descobert que amb la teva sang es pot fer celules mare, o sigui, ja no faria falta conservar res

nosaltres al principi estabam convenscuts de conservar la sang del cordó, pero despres de anar i parlar amb la comadrona (que a mes a mes diu que ha de fer el corte un profesional, que hauria de venir una empresa amb transport especial per que no es fes malbe la sang, que no val mandar-lo amb una empresa com UPS o qualsevol d'aquestes per enviar la mostra, o sigui, que agafin la teva mostra i la portin al lloc on ha d'estar i no donant voltes) dons nosaltres vam decidir que no pagabem res sin unes condicions 100% fiables de que esa mostra está be i será per a la nena nomes, i que ho donarem...

aixó es com tot.. informeu-vos :-())
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. maig 27, 2013 3:52 pm

roxer ha escrit:per altre banda, que les empreses amb tota la crisi que n'hi ha, poden tancar i tots el teixits doncs no es sap molt be que pasaría, potser millor agafar una empresa que tingui les mostres fora d'espanya (aixó ens va dir un noi que va venir a vendrens la seva empresa.. xD o sigui.. mireu com está la cosa.. si entre ells ja es tiran els trastos..)

Tots els bancs privats de cordó tenen les mostres guardades forta d'Espanya. A Espanya és legal recollir les mostres però no és legal conservar-les, motiu pel qual totes les empreses q ofereixen aquest srvei a espanya us agafen el cordó i el porten a magatzems fora, normalment a alemanya, polònia... a Espanya només es poden conservar per a ús públic
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

EntradaAutor: NidiaGi » dl. maig 27, 2013 4:09 pm

Nosaltres amb els 3 fills ho hem fet a Sevibe, tenen la seu d'anàlisis a Girona i t'ho recullen personalment, a part de que la caixa és isotermica per mantenir temperatura que no es refredi ni es calenti fins fet l'anàlisis. Un cop analitzada i processada l'envien a l'estranger ja que a espanya no és legal guardar-la.

Un cop guardada és teva, NO la pot utilitzar ningú més, la que si que la utilitza qui ho necessita és a banc públic però sols alguns hospitals recullen i no a tothom .... i a la privada impossible fer recolloda pública i als hospitals públics molts no et deixen fer recollida per la privada.... s'ha de consultar i mirar bé.

Hi ha un seguro de fallida i estan totes associades a una especie de federació que es faria càrreg de les mostres.

Mai tens res segur al 100% igual que els diners els guardis on els guardis hi han riscos...
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
cositina

EntradaAutor: cositina » dl. maig 27, 2013 7:17 pm

NidiaGi ha escrit: a la privada impossible fer recolloda pública.

a la llista de centres on es pot fer la donació pública surten molts centres privats:
http://www.fcarreras.org/es/-d%C3%B3nde ... #Catalunya
superpeach

EntradaAutor: superpeach » dt. maig 28, 2013 5:10 pm

Nosaltres farem donació pública a la privada, a la Quirón si que pots fer donació del cordó ^^
Imatge
cositina

EntradaAutor: cositina » dc. maig 29, 2013 5:07 pm

superpeach ha escrit:Nosaltres farem donació pública a la privada, a la Quirón si que pots fer donació del cordó ^^

si, jo tb porto l'embaras a la quiron i tambe vull fer la donació per tant allà. Ho has comentat ja amb el gine? em podràs explicar qtal el procès? ja q pariras abans jeje :ok:
superpeach

EntradaAutor: superpeach » dv. maig 31, 2013 12:48 pm

cositina a la última visita li vaig comentar al gine i em va dir que l'únic que haviam de fer es dir-li a la llevadora quan anéssim de part :) Quan hagi parit ja t'explicaré jejeje
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::