FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola Crisp!!!!
Així tu serà el 2n cop que i vas no? espero que aquest cop tinguis moltisima sort i ho aconsegueixis!!!
yo vaig perduda, normalment com va aixo? en el nostre cas els 2 tenim problemes , la meva regla es super irregular, avegades hem tiro mesos i mesos sense tenirla com tenirla moltissims dies, l'última regla hem va durar mes de 2 mesos i hem va marxar fá un parell de setmanas i ara a tornat, i el meu home te molt poca quantitat,
lents i tontos com dic jo!jijij bueno així doncs la primera en rebre noticies avisa d'acord?? ànims i moltissima sort!!!! haviam si aquest nadal el passem

Així tu serà el 2n cop que i vas no? espero que aquest cop tinguis moltisima sort i ho aconsegueixis!!!
lents i tontos com dic jo!jijij bueno així doncs la primera en rebre noticies avisa d'acord?? ànims i moltissima sort!!!! haviam si aquest nadal el passem

Hola noies!!!
Vader- han dit q si la mostra fresca no conte espermatozous llabors biopsia. Pero primer probaran amb mostra fresca. Ell te oligoastenoterazospermia.
Lleida com ho portes? Cuants dies son les puntxades , y els controls? Et fan analitica pq he sentit q per la seguretat social nomes cpntrol ??? Muaaaak
Vader- han dit q si la mostra fresca no conte espermatozous llabors biopsia. Pero primer probaran amb mostra fresca. Ell te oligoastenoterazospermia.
Lleida com ho portes? Cuants dies son les puntxades , y els controls? Et fan analitica pq he sentit q per la seguretat social nomes cpntrol ??? Muaaaak
Pero mabel tens ovaris poliquistics?! Jo en tinc però desde la primera fiv la regla em va de conya (1 cop va tardar 90 dies) fatal!! Suposo que et donaran anticonceptives per controlar quan et baixara i fer reposar els dos ovaris. Fua mabel passara rapidisim un cop començem! De veritat em va fer pena el proçes perque tan esperar i va passar rapid rapid. A veure si tenim sort!
Si tinc Sop, amb la unica cosa que vaig millorar va ser amb ovusitol, hem venia cada mes , amb només uns dias de retard, ho vaig pendre durant un any , però desde fà uns 7 mesos no els prenc, vaig tenir un accident de tránsit i prenía molta medicació pel dolor i relaxants musculars i ho vaig deixar, però ara ho tornaré a pendre perquè m'anaven bé i al meu home no se si comrarli vitamines o alguna cosa així com supradyn o pharmaton complex haviam si millora, també li he comprat maca.
Espero que tinguis raó i passi ràpid!!!
Vosaltres preneu alguna cosa per millorar?
Espero que tinguis raó i passi ràpid!!!
Vosaltres preneu alguna cosa per millorar?
Hola noies,
Al Sant Pau si vas per public et sonen les receptes de la medicació. Si fas protocol curt el donen antibaby durant un mes mes o menys a mi van ser 35 dies per tema visita, llavors et ve la regla i als 5 dies post regla, analítica i visita. Llavors cada 2 dies analítica i visita. Els diumenges també visiten però no fan analítiques. Si fas protocol llarg vas a visita i calculen el dia 21 post regla i comences amb punxades de procrin, llavors et be la regla i segueixes amb procrin fins a 6 dies post regla. Llavora vas a analitica i visita. Afegeixen el Menopur i baixen la dosis de procrin.Als 6 dies visita i analitica.
I si tot ha anat be, punció i si tenim embris als 2 dies transfer. I esparar TE.
Així que ja veieu es punxades i matinar molt. Tens que estar a les 7 matí al Sant Pau i jo soc de Lleida!!!!
Ara vaig cap allí!
Al Sant Pau si vas per public et sonen les receptes de la medicació. Si fas protocol curt el donen antibaby durant un mes mes o menys a mi van ser 35 dies per tema visita, llavors et ve la regla i als 5 dies post regla, analítica i visita. Llavors cada 2 dies analítica i visita. Els diumenges també visiten però no fan analítiques. Si fas protocol llarg vas a visita i calculen el dia 21 post regla i comences amb punxades de procrin, llavors et be la regla i segueixes amb procrin fins a 6 dies post regla. Llavora vas a analitica i visita. Afegeixen el Menopur i baixen la dosis de procrin.Als 6 dies visita i analitica.
I si tot ha anat be, punció i si tenim embris als 2 dies transfer. I esparar TE.
Així que ja veieu es punxades i matinar molt. Tens que estar a les 7 matí al Sant Pau i jo soc de Lleida!!!!
Ara vaig cap allí!
ais!!!!
Mabel el meu home va prendre Androfertil i va millorar. Jo prenc Dhea i he millorat quantitat i aviat sabre si també la qualitat. Androfertil el compres a la farmàcia i la Dhea a andorra.
Que paseu molt bon dia!!!
Mabel el meu home va prendre Androfertil i va millorar. Jo prenc Dhea i he millorat quantitat i aviat sabre si també la qualitat. Androfertil el compres a la farmàcia i la Dhea a andorra.
Que paseu molt bon dia!!!
Hola Lleida!
El meu home ès va realitza unes 3 proves, la primera un desaste poca quantitat, poca movilitat,... el 2n cop va pendre anroferti i el resultat casi pitjo...el 3er cop va pendre GSTADHA o algo així i va millorar, però no se si va ser aixó que li va fer millorar o que el dia d' abans vam agafar un hotel al costat de Sant Pau i clar va omplir el pot al hotel (amb la meva ajuda
)i el vam portar de seguida al hospital i va sortir millor que les anteriors no molt pero ès va notar, ens ho va recomenar el ginecòleg que ho fessim així ja que el meu home es molt nervios!
El meu home ès va realitza unes 3 proves, la primera un desaste poca quantitat, poca movilitat,... el 2n cop va pendre anroferti i el resultat casi pitjo...el 3er cop va pendre GSTADHA o algo així i va millorar, però no se si va ser aixó que li va fer millorar o que el dia d' abans vam agafar un hotel al costat de Sant Pau i clar va omplir el pot al hotel (amb la meva ajuda
lleida això de madrugarr ufff a mi em feia un pal tan d'hora i de vegades em deixaven l'ultima a la visita em donaven les 12 mare del tanooooo!!
a veure aquest cop, jo tinc que fer regim i al metge que em fa acupuntura al meu home l'hi a donat unes pastilles totalment naturals que son per regenerar la zona muscular no se que , però que diu que va molt bé per la movilitat de
. bueno d'aqui a 3 mesos ja t'ho dire jejjeje .
a veure aquest cop, jo tinc que fer regim i al metge que em fa acupuntura al meu home l'hi a donat unes pastilles totalment naturals que son per regenerar la zona muscular no se que , però que diu que va molt bé per la movilitat de
. bueno d'aqui a 3 mesos ja t'ho dire jejjeje .Re: FIV a Sant Pau, compartim experiències??
Hola noies,
estic super contenta tinc 13 folis de 13-14mm. Dilluns visita una altra vegada. Posible puncio dimecres i transfer divendres. Ja ho tinc aquí. Avui li he preguntat al metge si era baixa responedora i m' ha dit que no!!!!El que necessitava era el protocol que hem fet!!!!!
Així que deixo de ser baixa responedora!!!
Bon cap de setmana!!!!!
estic super contenta tinc 13 folis de 13-14mm. Dilluns visita una altra vegada. Posible puncio dimecres i transfer divendres. Ja ho tinc aquí. Avui li he preguntat al metge si era baixa responedora i m' ha dit que no!!!!El que necessitava era el protocol que hem fet!!!!!
Bon cap de setmana!!!!!
Però amb 13 folicles com preguntes si ets baixa reponedora?? Si semblas la gallina caponata jejjeje felicitats carinyu q be eh sapiguer que dintre d'una setmana sera al teu primer dia del tu embaras!!! Estras prenyiii ueee ! Que vagi tot bé lleida!
lleida13 ha escrit:Hola noies,
Bon cap de setmana!!!!!
que bé!! avui potser ens hem vist i tot!! nosaltres hem estat tot el matí per la biopsia!
Hola noies,
Vader83, potser em coincidit i no ens coneixem. En l' anterior FIV quedavem amb les noies del Sant Pau. La Luciernaga i la Bridget!!! Aquesta vegada trobo a faltar no esperar les visites amb elles. Aquestes 2 visites el lleido no m' ha pogut acompanyar perque treballa i he estat molt avorrida. Està bé quedar amb les noies del foro, es passa mes fàcil...Ja saps quan comences???
Crisp26 m' has fet riure molt amb lo de la gallina caponata!!!! molt bo!!! Doncs si vaig fer la meva 2 FIV al CHIR i el diagnòstic que me van dir es que jo era baixa responedora, per això no havia fet prous folis. D' això ha 1.5 anys. I ara resulta que no es així. El que passa es que es te que personalitzar els protocols i no anar a saco com si fossim cunilles...Quan fas pocs òvuls diuen baixa resposta i no es així. Mal protocol, pot ser que hagui baixes responedores, pero un any i mig despres fer 13 òvuls com la primera Fiv que vaig fer fa 3 anys!!!Increible!!!! Quina mer... de clínica!!!
Mabel nosaltres com que ho fa al Sant Pau perque som de fora, un dia vaig grabar un video amb el mobil i així el dia de la " palleta" estarà mes estimulat
Com mes tardi en treure la mostra, mes rato estigui fent la palleta de mes qualitat es el semen. Ens va dir la Dra. que penses algun metode PER NO SER TANT FRED i vam fer el video!!!
Mariela tu quan comences???
Bon cap de setmana!!!

Vader83, potser em coincidit i no ens coneixem. En l' anterior FIV quedavem amb les noies del Sant Pau. La Luciernaga i la Bridget!!! Aquesta vegada trobo a faltar no esperar les visites amb elles. Aquestes 2 visites el lleido no m' ha pogut acompanyar perque treballa i he estat molt avorrida. Està bé quedar amb les noies del foro, es passa mes fàcil...Ja saps quan comences???
Crisp26 m' has fet riure molt amb lo de la gallina caponata!!!! molt bo!!! Doncs si vaig fer la meva 2 FIV al CHIR i el diagnòstic que me van dir es que jo era baixa responedora, per això no havia fet prous folis. D' això ha 1.5 anys. I ara resulta que no es així. El que passa es que es te que personalitzar els protocols i no anar a saco com si fossim cunilles...Quan fas pocs òvuls diuen baixa resposta i no es així. Mal protocol, pot ser que hagui baixes responedores, pero un any i mig despres fer 13 òvuls com la primera Fiv que vaig fer fa 3 anys!!!Increible!!!! Quina mer... de clínica!!!
Mabel nosaltres com que ho fa al Sant Pau perque som de fora, un dia vaig grabar un video amb el mobil i així el dia de la " palleta" estarà mes estimulat
Mariela tu quan comences???
Bon cap de setmana!!!

Hola noies!!!
Lleida-- quuna sort tenim q vagis una mica per davant nostre pq ens expliques tot amb milt detall.
A vere com va tot. El dimecres 29 es cuant vaig. Ja tinc ganetes.
Un peto a totes.
Lleida-- quuna sort tenim q vagis una mica per davant nostre pq ens expliques tot amb milt detall.
A vere com va tot. El dimecres 29 es cuant vaig. Ja tinc ganetes.
Un peto a totes.
Hola noies,
Mariela nosaltres també anem!!!! tinc punció el dimecres i el meu marit te que deixar la mostra!!! A les 8:30 tenim que estar al sant Pau!!! A la part de la Puivert per deixar el semen i jo després fer la punció!!!Tu on vas??? A la puigvert o al sant pau???
Ja estic programada per la punció a les 9:30 i si tot va bé transfer el divendres ...encara no se hora...
Aquesta vegada com a mínim he arribat a la punció!!!! Hi ha 9-10 embris de mida OK!! i 2-3 mes petitons!!!
Es te que portar unes sabatilles i una bata!!!
Res de maquillatge, ni joies, ni pinta ungles... Anar acompanyada d' un adult.
Bona nit noies!!!
Mariela nosaltres també anem!!!! tinc punció el dimecres i el meu marit te que deixar la mostra!!! A les 8:30 tenim que estar al sant Pau!!! A la part de la Puivert per deixar el semen i jo després fer la punció!!!Tu on vas??? A la puigvert o al sant pau???
Ja estic programada per la punció a les 9:30 i si tot va bé transfer el divendres ...encara no se hora...
Es te que portar unes sabatilles i una bata!!!
Bona nit noies!!!
Ohhhh!!! Lleida com m' alegro, espero q tot et vagi molt be. Nosaltres anem al sant pau. Tinc la eco a les 8 creec i despres fins la 13 h res asi q aprofitarem per anar a fer turisme.jeje.
Holaaaaaa!!!ja he anat a la visita, primer pendre les yasmin , pero com q no se cuan em baixara la regla o deixem per setembre. El dia 10 primer control.aixi em puc anar de vacances i relaxarm.jiji. Estic contenta.
Lleida, com t' anat?
Un peto per totes.muaaa
Lleida, com t' anat?
Un peto per totes.muaaa
Hola noies,
Estic fent repos, m' han tret 11 folis. Tot molt be!!!!equip de quirofan es molt amable. Em entrat gairé una hora mes tard. Però per les altres coses molt be!!!!!divendres ens faran la transfer a les 10 del matí!!!!! Esperem que tinguem com a mínim 2 per poder fer transferència de 2 embrionets!!!!
petons guapes!!!!
Estic fent repos, m' han tret 11 folis. Tot molt be!!!!equip de quirofan es molt amable. Em entrat gairé una hora mes tard. Però per les altres coses molt be!!!!!divendres ens faran la transfer a les 10 del matí!!!!! Esperem que tinguem com a mínim 2 per poder fer transferència de 2 embrionets!!!!
petons guapes!!!!
Oleeee lleida!!! Molt be!! A vere si teniu sort!! Jo he anat a buscar la medicacio.18 euros tot :) Estan molt calladestes les altres noies.muaaaaak
Molt beeeeee caponataa dic lleidaaaaaaa jajajaj felicitats !!! A veure quants embris neniiii segur que més de doos, aquest va ser al nostre problema que només un de 9 ovuls i i no es va quedar amb mi.. Pero tu tindrás el equip de futbol!!! Que bé demà em passo per felicitar-te el teu primer dia de prenyi!!!
Hola guapes,
estic molt feliç porto amb mi 2 embris de bona qualitat. I 2 que estan a la incubadora, esperaran a blastocits. No sabem si arribaran pero s' ha de tenir esperança. Això si ara estic centrada amb els 2 embris que porto dins. Perque es quedin amb mi 9 mesos.
Ara faig repòs al sofà durant 2 dies.
Va noies ja us queda poc...
estic molt feliç porto amb mi 2 embris de bona qualitat. I 2 que estan a la incubadora, esperaran a blastocits. No sabem si arribaran pero s' ha de tenir esperança. Això si ara estic centrada amb els 2 embris que porto dins. Perque es quedin amb mi 9 mesos.
Ara faig repòs al sofà durant 2 dies.
Va noies ja us queda poc...
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |