Nines de goma eva

fimo, goma eva, pasta de sal...
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: Nines de goma eva

EntradaAutor: anny » ds. maig 25, 2013 9:25 pm

Les boles son de porexpan, els cossos els pots fer amb cons de porexpa o bé fer-lo tu mateixa i omplir-lo amb coto fluix o alguna cosa similar.
Si busques al Youtube Fofuchas trobaras molts tutorials de com fer-ho i per internet si busques el mateix junt amb la paraula de patrones, moldes, patrones o paraules similars també trobaràs com fer-ho, però jo tot el que faig és sense patrons, si que hi ha un patró base que faig servir (http://1.bp.blogspot.com/-B-SlvXOmufI/T ... 1%255D.jpg) però tota la resta improvitzo.
Tinc aquesta web a on es poden veure més nines que he anat fet (em falten algunes per penjar): http://mondenines.blogspot.com.es/
Espero haver-te ajudat!!!!
Avatar de l’usuari
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

Re: Nines de goma eva

EntradaAutor: Susana-12 » dg. maig 26, 2013 10:40 pm

tona ha escrit:ohhhhh... m'he enamorat d aquestes nines. i com que m'agrada el material crec que m'animaré a fer-ne però tinc algun dubte??!!
algu em podria dir... si les boles del cap son de porexpan??? i el coll i les cames amb kè estan fets?? si teniu algun tutorial. m el podrieu passar??
per cert m han encantat les vostres nines...
gràcies

Hola tona, si el cap es de Porexpan i els braços es poden fer amb alambre com les cames o sense res amb goma Eva només, n'hi han un munt de tutorials al YouTube mirat els estan molt bé, explicant el pas a pas.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Nines de goma eva

EntradaAutor: tona » dg. maig 26, 2013 11:10 pm

ohhhhh moltes gràcies a les dues.
justament ahir vaig anar a una fira hi havia una paradeta amb fofuches espectaculars!!! em va dir que a l octubre feia un curset... de moment ho provare sola i si veig q no m en surto mirare el curset..
salut!!!
Avatar de l’usuari
suadmi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2168
Membre des de: dg. juny 14, 2009 2:44 pm

Re: Nines de goma eva

EntradaAutor: suadmi » dl. ago. 12, 2013 6:42 pm

aqui algunas de mis fofuchas!!!
Fitxers adjunts
DSC02900.jpg
Avatar de l’usuari
Petitalinx
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm

Re: Nines de goma eva

EntradaAutor: Petitalinx » ds. jul. 12, 2014 4:01 pm

Hola Noies!!!
Pel que veig algunes esteu fetes unes artistes.
Jo estic en procès d'una nina de goma eva, pero hem trobo amb algunes difiultats. Com per exemple: com fer les sabates i que no quedin arrugues?
Gràcies per abançat.
Imatge
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: Nines de goma eva

EntradaAutor: anny » dg. jul. 13, 2014 9:26 am

Hola Petitalinx, el que jo faig amb les sabates es posar tallar dues boles de diferents tamanys, les tallo i les enganxo, després escalfo la goma eva i l'enganxo amb la silicona calenta (de la mateixa manera que faries la cara).... penso que el que potser t'aniria millor és veure algun video al youtube de com es fa... jo no he tingut mai cap problema a l'hora de fer les sabates... si ho busques al youtube ho pots fer com a zapatos fofuchas.

Torna a “Amb materials diferents”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::