Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
hola!
Algú em sap dir alguna cosa de la llar d'infants El Cigronet, de Barcelona (C/Muntaner / Diputació)?
Aquesta és la que tinc més a prop de casa, però agrairé també qualsevol informació sobre escoles bressol per la zona propera a Pça Universitat...
Gràcies!
Algú em sap dir alguna cosa de la llar d'infants El Cigronet, de Barcelona (C/Muntaner / Diputació)?
Aquesta és la que tinc més a prop de casa, però agrairé també qualsevol informació sobre escoles bressol per la zona propera a Pça Universitat...
Gràcies!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
hola, soc mestre d'educació infantil i tot i que ara estic a parvulari abans estava a llar d'infants. he treballat tant a la pública com a la privada. vaig fer una entrevista pel cigronet i em van agafar però em vaig negar jo quan la vaig visitar perquè trobo que els metres quadrats no corresponen pels nens que tenen. tu quan hi vagis pregunta quans nens tindran a cada grup i verifica-ho mirant quans penjadors tenen, etc. perquè a vegades et diuen un numero i després tenen el doble de nens per una o dues cuidadores. mira també el lloc on dinen, mira quantes hamaques tenen pels lactants perque si tenen una per nen o la meitat és que els deixden alla lligats tot el dia, etc. i tu mateixa veuras si t'agrada o no, mira sobretot questió espai perquè a mi ja m'ha passat de treballar a llar d'infants i de estar jo sola amb 18 lactants de 3 mesos a 1 any! i la majoria eren de 4 mesos així que imagina! pero allà la directora als pares deia que seriem dos o tres i era mentida.
fixa't també quan tinguis inscrit el teu fill/a en alguna guarderia si pots parlar tranquil·lament amb la mestra cada dia que vas a buscar-lo sense que estigui la directora o director per allà "rondando" vigilant aviam el que diu la mestra.
són consells que et poden ser útils per saber si tot estar en ordre al lloc on deixaras al teu fill/a, no és per espantar-te nomes vull ajudar-te perquè com he estat en aquest cas...
sobretot no fiquis el teu bebé al "Tramvia Blau" de granvia!!!!!! és un consell!
espero haver-te ajuda't
fixa't també quan tinguis inscrit el teu fill/a en alguna guarderia si pots parlar tranquil·lament amb la mestra cada dia que vas a buscar-lo sense que estigui la directora o director per allà "rondando" vigilant aviam el que diu la mestra.
són consells que et poden ser útils per saber si tot estar en ordre al lloc on deixaras al teu fill/a, no és per espantar-te nomes vull ajudar-te perquè com he estat en aquest cas...
sobretot no fiquis el teu bebé al "Tramvia Blau" de granvia!!!!!! és un consell!
espero haver-te ajuda't
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Hola, conec la llar d'infants però fa un 10 anys aprox, la meva cunyada portava la nena. Llavors hi havia bon personal, però els espais petits i llavors costava l'organització. Crec que massa nens per l'espai, però clar han passat anys i es possible que això hagi millorat. Si vols, pregunta com es diu la directora i les mestres i li pregunto a la meva cunyada si coneix algú. espero haverte ajudat
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Gràcies a les dues; tindré molt en compte el que em dius, Laetitia, i quan hi vagi ja us comentaré les meves impressions i/o us tornaré a demanar ajut!
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Hola Castanyeta, potser entro tart...
Jo vaig anar una vegada a buscar el nen d'una amiga i .... com t'han dit, em va semblar un xic petit!.. o hi havia molts nens o pocs metres. Crec que ha de tener espai suficient i sobretot, pati, pati i pati perque si pasan molt de temps. No només a l'estiu, sino a l'hivern els treuen amb xaquetes i jugan i fan moltes activitats.
Que has fet al final?
Jo vaig anar una vegada a buscar el nen d'una amiga i .... com t'han dit, em va semblar un xic petit!.. o hi havia molts nens o pocs metres. Crec que ha de tener espai suficient i sobretot, pati, pati i pati perque si pasan molt de temps. No només a l'estiu, sino a l'hivern els treuen amb xaquetes i jugan i fan moltes activitats.
Que has fet al final?
- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Hola Castanyeta!!!
No sabia que estaves en recerca!! i tu i jo sóm vessinitas!!!!
Encara aniran els peques a la mateixa classe
Aprofito el teu post per demanar referències, estem buscant llars pel setembre, ara el nen té 6 mesos i de cara el setembre ja el portarem.
Hem mirat l'infant jesús (travessera tuset) en tinc bones referències i de fet ja es quedaria com escola després. Clar que tampoc estaria malament buscar una llar pel barri i deixar l'infant jesús de cara a P3.
A l'eixample esquerre he trobat el cigronet, la baldufa, la daisy (aquesta està mooolt aprop de casa) i el ninets.
Faré una ullada i si no em convencen agafaré la primera opció de l'infant jesús.
Si alguna mami en té referència de les que he trobat agraeixo comentaris!
No sabia que estaves en recerca!! i tu i jo sóm vessinitas!!!!
Encara aniran els peques a la mateixa classe
Aprofito el teu post per demanar referències, estem buscant llars pel setembre, ara el nen té 6 mesos i de cara el setembre ja el portarem.
Hem mirat l'infant jesús (travessera tuset) en tinc bones referències i de fet ja es quedaria com escola després. Clar que tampoc estaria malament buscar una llar pel barri i deixar l'infant jesús de cara a P3.
A l'eixample esquerre he trobat el cigronet, la baldufa, la daisy (aquesta està mooolt aprop de casa) i el ninets.
Faré una ullada i si no em convencen agafaré la primera opció de l'infant jesús.
Si alguna mami en té referència de les que he trobat agraeixo comentaris!
sóc l'atesor, ex-grafiquera
- Pitufina12
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 7:15 pm
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Tot i que sóc de l'eixample esquerre, treballo pel barri de la Baldufa,Ipse,etc i tenia vàries coses per comentar.
Soc educadora en una escola bressol i pel que sé, la Baldufa no és recomenable; tenien els bebés dormint tota l'estona a les fosques i el tracte amb els pares no era gaire agradable. Això m'ho han dit diversos pares que han acabat portant els nens al Ninu,on treballo, disgustats en veure que es donaven de baixa d'un dia per l'altre i no rebien una trucada de la directora per saber-ne els motius.
Estic al Ninu,del carrer Aribau amb Còrsega,i us la recomano perquè l'ambient és genial,treballem molta experimentació i el personal és fix a menys que hi hagi res excepcional. Tenim un pati, una sala polivalent i menjador.Hi ha molt bon rotllo i els nens surten molt preparats per anar al "cole de grans". Tot l'equip de mestres gaudim molt amb els nens, ja que és una feian vocacional.
En cas que busqueu més amunt, m'han parlat molt bé de l'infant jesus. De fet algunes nenes meves l'any que ve hi aniran a fer p-3.
Per opinions que no quedi!
A reveure!
Soc educadora en una escola bressol i pel que sé, la Baldufa no és recomenable; tenien els bebés dormint tota l'estona a les fosques i el tracte amb els pares no era gaire agradable. Això m'ho han dit diversos pares que han acabat portant els nens al Ninu,on treballo, disgustats en veure que es donaven de baixa d'un dia per l'altre i no rebien una trucada de la directora per saber-ne els motius.
Estic al Ninu,del carrer Aribau amb Còrsega,i us la recomano perquè l'ambient és genial,treballem molta experimentació i el personal és fix a menys que hi hagi res excepcional. Tenim un pati, una sala polivalent i menjador.Hi ha molt bon rotllo i els nens surten molt preparats per anar al "cole de grans". Tot l'equip de mestres gaudim molt amb els nens, ja que és una feian vocacional.
En cas que busqueu més amunt, m'han parlat molt bé de l'infant jesus. De fet algunes nenes meves l'any que ve hi aniran a fer p-3.
Per opinions que no quedi!
A reveure!
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Pitufina12 ha escrit:Tot i que sóc de l'eixample esquerre, treballo pel barri de la Baldufa,Ipse,etc i tenia vàries coses per comentar.
Soc educadora en una escola bressol i pel que sé, la Baldufa no és recomenable; tenien els bebés dormint tota l'estona a les fosques i el tracte amb els pares no era gaire agradable. Això m'ho han dit diversos pares que han acabat portant els nens al Ninu,on treballo, disgustats en veure que es donaven de baixa d'un dia per l'altre i no rebien una trucada de la directora per saber-ne els motius.
Estic al Ninu,del carrer Aribau amb Còrsega,i us la recomano perquè l'ambient és genial,treballem molta experimentació i el personal és fix a menys que hi hagi res excepcional. Tenim un pati, una sala polivalent i menjador.Hi ha molt bon rotllo i els nens surten molt preparats per anar al "cole de grans". Tot l'equip de mestres gaudim molt amb els nens, ja que és una feian vocacional.
En cas que busqueu més amunt, m'han parlat molt bé de l'infant jesus. De fet algunes nenes meves l'any que ve hi aniran a fer p-3.
Per opinions que no quedi!
A reveure!
Les mares d'aquest forum volem ajuda d'altres mares, no propaganda comercial gratuita. Aquest no és el meu barri però de ben segur que si ho fós a la vostra llar no hi aniria. Una llar que es fa autopropaganda és molt mala senyal en els temps que corren!

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Re: Referències llar d'infants El Cigronet (C/Muntaner)?
Bon dia! Sóc la directora de la Llar d'Infants El Cuquet, recentment inaugurada al carrer urgell amb rosselló. També ens donem a conèixer a través d'internet i dels foros perquè els pares ens coneixeu. Som una llar d'infants molt familiar, amb uns horaris flexibles i amb total llibertat de venir quan vulgueu. Crec que és bo donar-se a conèixer perquè així els pares teniu diferents possibilitats a l´hora de buscar llar i penso que s'han de visitar varies i prendre una decisió on esteu ben convençuts, ja que és una cosa molt personal. Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb mi al 934549572, em dic Elia. Entenc que el més important són les recomanacions de les mares i pares que coneixen les llars i he treballat molts anys a diferents llars del barri i estic bastant d'acord amb les opinions expressades.
Re: Referències llar d'infants LA BALDUFA
Particularmente solo te puedo recomendar la Llar d'infants LA BALDUFA http://www.baldufa.net
Nosotros estuvimos mirando muchas y finalmente nos quedamos con LA BALDUFA, por varias razones, fuimos sin avisar y nos enseñaron todas las aulas, y estaban haciendo actividades con los niños, mirando por la web ves todas las actividades que hacen , con los videos de las actividades , nos dio mucha confianza, la profesionaidad y organización saltaba a la vista. La directora lleva muchos años , las maestras también son muy profesionales, atentas y super cariñosas. Merece la pena que vayais a verla, de verdad.Nosotros ya hemos apuntado a nuestro bebé.
Suerteeeee
Nosotros estuvimos mirando muchas y finalmente nos quedamos con LA BALDUFA, por varias razones, fuimos sin avisar y nos enseñaron todas las aulas, y estaban haciendo actividades con los niños, mirando por la web ves todas las actividades que hacen , con los videos de las actividades , nos dio mucha confianza, la profesionaidad y organización saltaba a la vista. La directora lleva muchos años , las maestras también son muy profesionales, atentas y super cariñosas. Merece la pena que vayais a verla, de verdad.Nosotros ya hemos apuntado a nuestro bebé.
Suerteeeee
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












