Casals d'Estiu...

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Casals d'Estiu...

EntradaAutor: lluna 21 » dg. abr. 29, 2012 7:16 pm

El meu nen té 3 i mig, estem mirant casals d'estiu pel mes de Juliol i la veritat és que no n'hi ha cap que ens faci
el pes a part que valen una pasta !!!
Què feu vosaltres amb els nens a l'estiu mentre treballeu? els porteu al casal? de quin tipus? Quantes hores els deixeu?

gràcies..
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Casals d'Estiu...

EntradaAutor: princesa_ballarina » dg. abr. 29, 2012 8:35 pm

Hola lluna,

Jo sóc mare però el meu peque encara és massa menut per fer-ne (5 mesos). Peeeroo, et puc explicar la meva experiència com a mestra d'un casal d'estiu ARTISTIC.
En el que jo treballava, organitzat per una escola de dansa, els alumnes (de 3 a 15 anys) feien: Dansa, teatre, cant i manualitats. Els grups eren reduits (màxim 12 o 15 alumnes) i com a molt hi havia 3 grups (petits, mitjans i grans) era molt familiar i els nens ho passaven pipa i no passaven calor (teniem aire acondicionat).
Només es feien al mati: 2 hores + esbarjo + 2 hores, per tant ni era tant pesat ni tant car. A més, els nens i nenes aprenien disciplines artístiques que a l'escola no fan massa :ok:
D'altra banda, es podia fer la inscripció per setmanes, poden fer la prova d'una (per veure si agradava) o agafant només 15 dies si no volies dur-lo tot el mes.

És una idea i diria que hi ha més llocs on ho fan així. Aquest són a Sant Joan Despí (Baix LLobregat, Barcelona)
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Mirebel
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Mirebel » dl. maig 07, 2012 11:39 am

Hola,

La meva nena ara té 5 anys i l'estiu passat va ser el primer que la vam portar a un casal d'estiu que va organitzar un club esportiu, s'ho va passar força bé, tot i que a mi em va fer la sensació que deixaven als nens massa lliures, i en un espai gran amb piscines, etc... no em va agradar gaire, vaig parlar amb altres mares i totes deien que el casal d'estiu era una mica com anar a la selva, ahir li vaig preguntar a la meva filla si hi voldria tornar aquest estiu i em va dir que no....
Així que, buscant alternatives, he descobert un lloc que es diu La Granja de Santa Maria de Palautordera, la web m'ha agradat moltíssim, el preu, tot i no ser barat, crec que no està gens desfassat...però m'agradaria saber si algú del fòrum coneix aquest lloc i quina opinió en té.

Gràcies!
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. maig 28, 2012 7:36 am

Nosaltres hem vist el cartell dels Casals d'Estiu dels dos municipis propers i trobo que estan força bé les activitats que fan. Em penso, però, que no podrem dur l'Arnau perquè encara no té els 3 anys, oi?
Els preus van en funció de les setmanes; una setmana val 38€ i així va pujant fins a les 5 setmanes que dura el Casal, que són 180€. No m'ha semblat car.
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dv. juny 08, 2012 4:38 am

Jo aquest any he apuntat a la nena al casal d'estiu de la seva escola. Faran horari de matins 9 a 13h i en plan jocs, manualitats, piscina, tallers de cuina etc... Preu es 37€ per setmana i jo la he apuntat fins a finals de juliol en total 5 setmanes. Espero que ho gaudeixi molt!!! :***:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Clara P
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 14, 2013 10:46 pm

EntradaAutor: Clara P » dv. juny 14, 2013 10:59 pm

El meu nen té 4 anys, l'any passat ja el vaig portar a L'Eina (Sabadell) és un esplai molt familiar i on estan molt pendent d'ells. Van fer manualitats, sortides i moltes altres activitats. La veritat és que el Biel en va quedar molt content i jo més!! Per aquest any ja el tinc apuntat des de fa mesos!
(ah! i amb aire acondicionat!)

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::