Regal per la mestra?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: Raqueleta » dl. juny 10, 2013 3:42 pm

Jo cada any he fet un detallet a les mestres. Trobo que a aquestes edats hi ha molta compenetració nen-mestra i ho vull agrair. Però sempre han estat més detalls que altra cosa.
-Al final del primer any a la guarde (la Clara tenia només 9 mesos) vaig posar una foto de la Clara a una cartolina, li vaig estampar un peu i vaig posar alguna cosa com “Gràcies per haver cuidat tan bé de mi. Clara”.
-Al final del segon any a la guarde (i la mateixa mestra que l’any anterior) li vaig fer jo (fet artesanalment, vull dir) unes arracades i un anell.
-Al tercer any (a una altra guarde, el canvi va ser per motius de feina meus, no perquè passés res) ens vam posar d’acord gairebé tots els pares i vam comprar un val per a una sessió a un spa que queda aprop. El regal se’l mereixia, totes les mares vam coincidir que després d’un curs sencer li aniria de conya, però jo els vaig dir de personalitzar-ho més i li vaig fer una samarreta (amb l’avinença de les altres famílies) amb un pingüí davant (era la classe dels pingüins) i al darrera tots els noms dels nens i el d’ella. Em consta que li va encantar i més que l’spa. Se la va posar uns quants cops abans no va acabar el curs i quan coincidia que anava a piscina amb els nanos sempre em deia que altres mestres l’havien vist i li havien dit que era una samarreta xulíssima.
-I aquest any (P3) alguns pares van fer un regal a la mestra però els canals de comunicació van fallar i nosaltres vam quedar fora, no per voluntat sinó perquè ens vam enterar el dia del festival, quan li anaven a donar, i ja no ens vam poder afegir. Li van comprar un ram de flors i un smartbox (5€ per cap). D’haver-ho sabut abans (i d’haver tingut temps) també hagués dit això de la samarreta. I com que no vam poder participar, l’altre dia li vam donar unes arracades i un penjoll fets per mi (amb fimo, és un pastís de pa de pessic recobert xocolata, va quedar molt mono) i em va dir que li havia encantat.
Cada any ho he acompanyat d’una noteta, que acaba sent el més important. Aquest any li he dit “Gràcies per un curs d’esforç, treball i paciència amb la Clara”. Sé que és la seva feina i fa el que ha de fer però a mi m’agrada que ho faci i ho agraeixo.

Doncs això, en tots aquests anys a mi m’ha vingut de gust fer-ho. Quan sigui més gran ja no perquè els nanos ja no creen tan vincle (i perquè em maleïrà si quan tingui 13 anys arribo amb un regal per a la mestra) però ara em sembla maco. Però jo opino que millor una cosa més personalitzada o en la que has invertit una estona més que no pas anar-la a comprar i prou. I si és comprat el cost sí que trobo que no ha de ser exagerat i també depén de quants nens participin, si són 20 nens 5€ és car, perquè acaba sent un regal de 200€ i no cal.
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: MARUXA » dt. juny 11, 2013 10:28 am

Ostres Raqueleta!, què guapo això de la samarreta!!! m´ha encantat!!

Per cert, "mi gozo en un pozo" la tassa surt massa cara i vull fer un detall per totes, seguiré rumiant i em pensaré això de la samarreta, miraré a veure què em costaria.

que sí, com dieu totes fan la seva feina, però com bé diu la Raqueleta es creen molts vincles a aquestes edats.


"Quan sigui més gran ja no perquè els nanos ja no creen tan vincle (i perquè em maleïrà si quan tingui 13 anys arribo amb un regal per a la mestra) però ara em sembla maco."

:r) :r) :r) :r) :r) ay sí!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: artemis » dg. juny 16, 2013 5:01 pm

Aquest any en Nil acaba a l'escola bressol i a mi em fa una especial il·lusió fer un regal a la seva mestra, perquè l'ha tingut els tres anys seguits i n'estic molt agraïda.

L'he fet una capsa tipus scrapbook, on dins hi ha una tassa que ha decorat en Nil amb rotuladors permanents i un llibre d'scrap amb fotos d'en Nil i frases d'agraïment. Estic segura que li agradarà molt!!!!

Us poso alguna foto perquè veieu el que us vull dir.
2013-06-13 21.01.11.jpg
2013-06-13 21.00.51.jpg
2013-06-13 19.53.15.jpg
2013-06-13 19.53.31.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: Raqueleta » dg. juny 16, 2013 9:54 pm

MARUXA ha escrit:Ostres Raqueleta!, què guapo això de la samarreta!!! m´ha encantat!!

La veritat és que va quedar xula, mira!
Copia de DSC03072.jpg

Copia de DSC03070.jpg


Artemis, què xulo, segur que li agradarà molt!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: artemis » dg. juny 16, 2013 10:07 pm

Això espero Raqueleta!!Amb la feinada que m'ha dut!! jejeje

Per cert, la samarreta és moníssima!! Quin pingüí més divertit!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: MARUXA » dt. juny 18, 2013 11:37 am

Noies!!!

Artemis, quina passada nena!!! és una cucada tot el que has fet!!! on compreu aquestes cosetes per fer això?

Raqueleta, la samarreta és guapíssima! ha quedat ben ben xula!!!!

Finalment, he comprat un parell de capses de bombons (d´aquelles de "Merci") per les noies de la cuina i les monitores de menjador, i per la Lina doncs com que encara tinc temps fins divendres, estic dubtant entre fer un tríptic aprofitant uns dibuixos del Roger i afegir una tassa amb un dibuix, com ha fet l´Artemis, que m´ha encantat o què... No sé. Ja posaré el resultat final ;-) vaig una mica tard... hehehe!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. juny 21, 2013 1:55 pm

Per fi us puc ensenyar el que hem fet pels profes de la bressol!

http://ceciemperatriz.blogspot.com.es/2 ... -cole.html
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
misspegotty
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: misspegotty » dl. juny 24, 2013 2:48 pm

Per afegir una mica al debat.. jo crec que això de ragalar cada any, entre tots els pares, sempre el mateix, acaba per desvirtuar-ho tot plegat una mica. També és obvi que ja cobren per la seva feina, però també és òbvi que no totes ho fan igual, ni sempre es crea el mateix vincle amb tots els nens. Quan són petits els/les mestres són com la segona mare, hi passen moltes hores i són un referent MOLT important. I si la criatura va a l'escola molt contenta, i s'estima molt la senyoreta, és difícil no reconèixer-li això.

Per tant, per mi, crec que el regal hauria de ser una cosa personal, no col·lectiva, i q surti del cor, no perquè toca fer-ho. I tant és el regal, jo crec. Es pot fer una cosa manual, es pot fer una simple carta, i si es vol comprar alguna cosa, jo sempre tiraria pels comestibles! jeje

Ale, jo ja he dit la meva! Tot i que de moment no m'hi trobo, perquè encara no anem a l'escola! jeje
Si voleu seguir les nostres aventures familiars a https://elfredolic.wordpress.com


DPP= 21 juny
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: artemis » dl. juny 24, 2013 3:49 pm

MARUXA ha escrit:Noies!!!

Artemis, quina passada nena!!! és una cucada tot el que has fet!!! on compreu aquestes cosetes per fer això?

Raqueleta, la samarreta és guapíssima! ha quedat ben ben xula!!!!

Finalment, he comprat un parell de capses de bombons (d´aquelles de "Merci") per les noies de la cuina i les monitores de menjador, i per la Lina doncs com que encara tinc temps fins divendres, estic dubtant entre fer un tríptic aprofitant uns dibuixos del Roger i afegir una tassa amb un dibuix, com ha fet l´Artemis, que m´ha encantat o què... No sé. Ja posaré el resultat final ;-) vaig una mica tard... hehehe!


M'alegro que t'agradi!!!

La tassa queda ben xula oi?? I molt barat! la tasseta és del xino i els rotuladors són els permanents!!!! El material per fer el llibret amb frases ho he comprat a botigues de scrapbook. I per internet, també hi ha molts llocs on en venen.

:ok:

alfonsoicecilia ha escrit:Per fi us puc ensenyar el que hem fet pels profes de la bressol!

http://ceciemperatriz.blogspot.com.es/2 ... -cole.html
Imatge


Són una monada!!!! A mi m'encantaria que me'n regalessin una així!! és un detall moníssim! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: eternitat » dl. juny 24, 2013 11:35 pm

Jo encara estic pensant que fer. El meu fill acaba enguany l'escola bressol. No sóc partidaria de donar propines en un restaurant per un bon servei, però a l'escola, amb les que han passat tantes hores amb el meu fill i li han fet tanta influència, penso que està bé fer-los un petit reconeixement. No sé si ho acabaré fent, però si ho faig serà alguna cosa feta meva (manualitat, costura...) amb algun toc fet pel meu fill.

Jo no sóc mestre, sóc metge, i tot i que cobro per la feina que faig, igual que em sento malament quan algún pacient em diu que no està content amb la feina que he fet, em fa feliç que algú me l'agraeixi (sigui amb paraules, amb dos petons o amb una teula de xocolata). Personalment, mai acceptaria un regal que econòmicament fos d'un gran valor, em sentiria com que intenten comprar-me.

Per últim, la meva cunyada és educadora a una escola bressol d'un poble de gent majoritariament benestant. Hi ha anys que li han fet regal conjunt i d'altres individuals. Sempre li ha fet més il.lusió les fotos, postals de nadal, i alguna arracadeta o penjoll de bisuteria, que quan li han fet regals més cars. En una ocasió un smartbox per un cap de setmana romàntic. Ella és soltera, hi van acabar anant els meus sogres. Ja em direu... A més, tot i que un smartbox és un recurs fàcil per regalar, a vegades implica que el qui ho rep ha de gastar-se uns diners (trajecte, dinar, o sopar, o te fills i ha de pagar llit supletori...) i per tant més que un regal pot acabar essent una mala passada! Ho dic perquè sí que he estat receptora d'aquest tipus de regal per part d'amics, i tot i que ho vaig disfrutar vaig tenir el pensament de que s'hi havien trencat poc el cap.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: Raqueleta » dt. juny 25, 2013 8:46 am

Ceci, molt xulos els ninos! Ja els he vist al blog! :ok:
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: MARUXA » dc. juny 26, 2013 10:09 am

Ostres!!!!!

Sou unes artistes totes!!!! Alfonsoicecilia com m´agrada!!!! és una xulada!!! m´apunto al teu blog per seguir-te, quina passada!!!

Al final a la "Señu" li vaig fer el tríptic amb dibuixos del Roger fets amb pintura de dits (és un dels nostres passatemps preferits) enganxant-hi dibuixos i caricatures divertits sobre mestres. Va quedar ben maco!! i el roger em va dir que la Lina li va dir "Em fareu plorar!" :love: em va fer dos petonassos quan ens varem acomiadar, què bonica que és. No he fet fotos, sóc negada i... no os ho creureu... mai no trobo el moment per passar fotos etc etc. (sóc una mica desastrosa).

Raqueleta, estic pensant de fer una samarreta amb el Roger, per plaer i per que la pugui dur, una per ell i una per mí, a veure què tal prova, que crec que tindrem molts dies de pluja aquestes vacances (hehehehe!)
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: Raqueleta » dc. juny 26, 2013 10:34 am

MARUXA ha escrit:Raqueleta, estic pensant de fer una samarreta amb el Roger, per plaer i per que la pugui dur, una per ell i una per mí, a veure què tal prova, que crec que tindrem molts dies de pluja aquestes vacances (hehehehe!)

Sí, em temo que sí...
Si vols que la faci ell compra pintures per a roba i que hi pinti com amb la pintura de dits. Jo tinc fotos de petita amb una samarreta molt xula que havia fet a la guarde, amb el meu nom (el Roger ara ja el pot escriure sol), la meva mà estampada i tot de ditades.
Sinó, hi ha rotuladors per a roba i pot fer un dibuix més acurat.
I així passeu l'estona, perquè ara per ara la piscina i la platja no pinten bé...
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: MARUXA » dt. jul. 02, 2013 9:27 am

Gràcies Raqueleta. A veure què tal ens surt :ok:
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: Takita » dt. jul. 02, 2013 11:58 am

Nosaltres, finalment i tot i que vam despertar tard, vam fer un regal conjunt a la mestra i a la TEI. A part, els pares que van voler, els hi van fer un detallet. Ens vam decantar per una bossa per cada una que les fa una noia del poble que és artesana i les personalitza pintant-les, són molt xules i els hi van agradar molt :ok: .
peppa
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 7:48 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: peppa » dc. jul. 03, 2013 8:15 pm

Bones, a la nostre classe tambe hem regalat una smartbox, vam mirar que hi hagues per Barcelona capital perque no invertis cap céntim de la seva butxaca... Pero despres de llegir-vos estic una mica desanimada, tot i així segueixo pensant que es un regal molt xulo, a mi m agradaria i molt que m ho regalesin. Nosaltres sabent que tots els pares volien col.laborar i sabent les necessitats actuals, hem possat 2,50 per cap...
Avatar de l’usuari
IRIS*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: IRIS* » dj. ago. 01, 2013 10:56 am

Jo també penso que això és molt personal i t.ha de venir de gust de fer. Jo aquest any vaig demanar a les mamis i no els venia de gust, al final el dia que vem anar a despedir.nos de l'escola bressol el meu fill li va donar a la mestra el seu regal i a la directora que és una gran persona, i és que a vegades tindries moltes ganes de dir lo agraïda que estic de que hagin format part aquests primers anys de l'educació del teu fill i que te les estimo molt, i amb un regal crec que en certa manera exterioritzes que estàs agraïda i et fa il.lusió fer-ho. Per cert, els regals xulissims, segur que a la mestra li ha fet més il.lusió un regal tant personalitzat com la samarreta que heu posat o la caixeta amb la tassa que un smartbox ( que no dic que no sigui xulo també eh?).
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Regal per la mestra?

EntradaAutor: crunchi » dl. des. 17, 2018 2:33 pm

hola noies, rescato post!! Fareu un detallet per les profes per ara Nadal??

Us podeu creure que jo també era de les que pensava que no calia fer regals als professors, que ja cobren la seva feina i blablabla, però desde que porto el nen a lescola bressol m'ha canviat el xip??? neujor:-) em fa il.lusió regalar-li's un detallet, que voleu que us digui. Per com es porten amb el meu fill, amb mi, el tracte... jo estic molt contenta amb elles, no ho sé explicar. És més que una jornada de 8 hores, no ho sé. Poder és que és el 1r any i entre l'adaptació i tot, doncs em ve de gust agraïr-lis la feina, no ho sé. Però què curiós eh? Com et canvia la ment la maternitat XD

El tema és que jo realment coincideixo només amb 2, però són 4 més la noia de reforç. Millor fer-li's a totes, oi??? :ok:

I vosaltres, fareu detallet???
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::