Ocurrències divertides !

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Essuca » dt. maig 28, 2013 11:40 am

M'encanta aquest post! Com he rigut. El meu nen encara és molt petit (3 mesos i mig), però té una cosineta de dos anys i mig que és experta en ocurrències. Sobretot quan no enten el sentit figurat de les expressions. Aquí van unes:
1) L'altre dia la meva germana i jo parlàvem, en un moment de la conversa no sabia que anava a dir i diu "ai, ara m'he perdut" i salta la meva nevoda i diu " no, mama ets aquí"

2) un diumenge d' aquest que fas moltes coses i ja veus que el vespre s'anira tard la meva germana li diu a la nena "avui ens saltarem la banyera" i ella diu " a on hem de saltar?

3) la nena anava descalsa per la cuina i la meva germana li diu "no et vull veure descalsa" i li contesta "val, aniré el menjador" i tant ample es va quedar

Ja pensarè amb més que en tè moltes!
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Martina32 » dt. maig 28, 2013 9:17 pm

Un post molt divertit!

Aquí van algunes de la meva filla de 2 anys i 8 mesos.
El meu home anava a treure la gossa i em pregunta si jo vull anar també i la meva filla diu: no mama, tu no vinguis, tu et quedes aquí recogiendo la cosina. Chúpate esa! em vaig quedar a quadres.

L'altre dia fent zapping poso 8tv i surt el programa de 8al dia, doncs l'anava a canviar i em diu la meva filla: mama no ho treguis que m'encanta el Josep Cunit. Eingggg???jajaja, em vaig fer un fart de riure.
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: soleilua » dc. maig 29, 2013 10:48 am

Essuca ha escrit:la nena anava descalsa per la cuina i la meva germana li diu "no et vull veure descalsa" i li contesta "val, aniré el menjador" i tant ample es va quedar


boníssim!!!!!!!!!!!!! :content: :content: :content: :content:

Gloria D ha escrit:L'altre dia fent zapping poso 8tv i surt el programa de 8al dia, doncs l'anava a canviar i em diu la meva filla: mama no ho treguis que m'encanta el Josep Cunit. Eingggg???jajaja, em vaig fer un fart de riure.


Nena quin fart de riure! Li agrada el Cuní??? jajajjajajajjaja
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Martina32 » dc. maig 29, 2013 11:52 am

Això sembla, jajaja. Però és que jo no sabia que ella sabia qui era, es veu que l'ha vist algun cop amb el meu pare, tela!
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Lalona » dl. juny 03, 2013 11:43 pm

Ei, el meu patufet ja va deixant anar les seves perles! El dia del seu segon aniversari us n'explico una que em va fer molta gràcia.

Com que l'aniversari cau entre setmana i aquest cap de setmana marxem d'escapada els tres sols, diumenge passat vam fer un dinar amb els meus pares i germanes. No les teniem totes de que entenia que celebravem que avui fa dos anys, no sé gaire com explicar-li la veritat. Total, que amb el pastís es va quedar tan ample, es va tirar menjar-se la xocolata encara amb l'espelma encesa i passant de bufar-la. En acabat, els meus pares li porten un regal i diu: "ooooohhhhhh! ha cagat el tió!"
Hahaha, pobre nen, quin lio! Bueno, a veure si el proper nadal ara que controla el tema tió ja pilla això dels aniversaris...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: gisa » dl. juny 10, 2013 10:18 pm

Aquest post és tan bo!! Em pixo de riure!! :-D :-D
Jo tinc una petita de gairebé 3 anys i de tan en tan en deixa anar alguna... Aquí un parell:
- Un dia al vespre es fregava un ull i li dic : "què li passa a aquest ull? i ella "té son" i li dic "i què haurem de fer?" i em contesta "anar-ne a buscar un altre...". :-D :-D
- Al matí quan anem a la guarde caminant, sempre sentim el campanar (vivim a un poble) que toquen tres quarts de nou; un dia anàvem tard i ja havien tocat i diu: "mama, el campanar no té piles!" i jo "Com dius?" i ella "Sí mama, no té piles! Avui no toca!" :-D :-D
Aquest petits surten amb cada una... Quan me'n recordi d'alguna altra l'escric! ;-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 11, 2013 8:01 am

gisa ha escrit:- Un dia al vespre es fregava un ull i li dic : "què li passa a aquest ull? i ella "té son" i li dic "i què haurem de fer?" i em contesta "anar-ne a buscar un altre...". :-D :-D


neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dt. juny 11, 2013 8:25 am

Normalment no anem soles ella i jo en cotxe, hi anem els tres i condueix el meu marit (excepte en viatges llargs que fem torns). I la Clara, quan li agafa mamitis, em demana que jo segui jo al darrera amb ella.
Diumenge a la tarda vam anar soles a fer un cafè amb unes amigues i vam anar amb el cotxe. A la tornada, quan ja la tenia lligada a la cadireta, em demana que segui amb ella al darrera. Jo li dic que no pot ser, que llavors qui conduiria i ella em va dir que tranquil.la, que el cotxe era màgic i sabia anar sol. :-D
Resulta que tenim el "coche fantástico" a casa i nosaltres sense saber-ho! :-D :-D
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: MIRJAN » dt. juny 11, 2013 1:37 pm

És bonissim el que expliqueu! he rigut molt!

La meva gran, que te 5 anys, l'altre dia preguntava què perquè havia d'anar a treballar, i jo li explicava que entre altres coses necessitem guanyar diners per comprar menjar, roba, joguines, etc... Va, i ella em pregunta i ara se t'estan acabant i per això vas a treballar ? i jo, si, se m'estan acabant una mica. I la resposta va ser: DONCS MAMA VES A COMPRAR I ET DONARAN MÉS DINEEEEERS! home!!! que no ho sabeu, que si pagueu amb un bitllet us en donen més? juass

La petita, ahir va fer 3 anys i vam celebrar el seu aniversari el dissabte. Total que ahir dilluns la felicito pel matí, se'm queda mirant i em diu: UNA ALTRA VEGADA MAMA'?? UNA ALTRA VEGADA ES EL MEU ANIVERSARI?? Pobreta... s'ha fet un embolic amb aixo de celebrar-ho abans del dia.


I la última: La gran em diu fa cosa d'un mes. Mama, he decidit que no vull ser mama, no em ve de gust, vull ser tieta!. i jo li vaig dir: doncs això ho hauras de parlar amb la teva germana! ja ja ja
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Essuca » dt. juny 11, 2013 6:59 pm

MIRJAN ha escrit:La gran em diu fa cosa d'un mes. Mama, he decidit que no vull ser mama, no em ve de gust, vull ser tieta!.


Que gran! :-D :-D :-D :-D Si és que ser tieta es una xulada ;-) ( tieta de 4! o-o:) )
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dt. ago. 20, 2013 9:11 pm

Com que el meu home ha començat les vacances abans que jo, li vaig proposar de marxar uns dies amb el petit a pescar. Seria el primer cop que estaria uns dies sense la mama en 4 anys. Dit i fet. Al dia següent d’agafar-les ja es posaven en marxa.

Vam començar a fer la meleta i mentre el pare preparava les seves coses, el petit i jo ens dedicàvem a preparar les seves. Li vaig dir que havíem de preparar el necesser. Ell va preguntar que era això del necesser. Vaig agafar la bosseta i li vaig dir que hi havíem de posar els seus estris de neteja. Ell tot decidit, va dir “vaig a buscar l’escombra i el recollidor” :-D :-D :-D :-D (té un kit de neteja i acostuma a fer-lo servir bastant)

Li vaig puntualitzar que havien de ser els estris de neteja personal, d’higiene personal millor dit….

Quan van arribar a lloc ens vam trucar i desprès d’haver-me explicat el seu dia de pesca em va dir: “ja em netejaràs l’habitació, eh!!” …………. ?-) ?-) Eeeeeeiiiiiiinnnnggggggg

No sé si he criat a un encant o a un monstre……. :-:)
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dt. ago. 20, 2013 10:45 pm

Hem estat uns dies de visita a la família política, a casa de l’abuelo. Allà hi havia la cobaia de la meva neboda, que estaven fora de cap de semana. La Clara la volia tocar i li vaig explicar que eren animals tímids i que potser millor esperar que tornés la seva cosina, que la cobaia (de nom R2, per cert, pronunciat per la Clara com “Enre”2) no ens coneixia.
I no s’ho va pensar gens, es va acostar a la gàbia i li va dir que ella es deia Clara i que jo em deia Raquel. Apa, presentacions fetes!! :-D
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: FloR » dt. ago. 20, 2013 11:26 pm

Jajajaaj que booo!! Entrerius li has netejat no?
Raqueleta quina nena més educada que tens ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Momo » dc. ago. 21, 2013 7:16 am

Apa, Raqueleta, problema resolt! Vau tocar la cobaia, no? :-D
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Essuca » dc. ago. 21, 2013 2:14 pm

Hahaha Entrerius, em peto amb el teu fill
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: yaixha » dj. ago. 22, 2013 10:22 am

L'altre dia estava mirant un album de fotos del meu fill (té quatre anys). És un album que recull les fotos dels dos primers anys de la seva vida, amb ecografies incloses:

- Mira carinyo! Aquí estàs tu quan estaves a la panxa de la mama.

Desprès d'uns moments de silenci, em diu:

- Mama, quan jo sigui gran també et menjaré i et ficaràs a la meva panxa.

Hahahahaha :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
manu23
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: manu23 » dv. ago. 23, 2013 6:44 am

He rigut molt amb les ocurrencies dels petits!!!
Aqui va la meva aportació, ahir el vespre mentre estavem sopant van picar al timbre jo vaig anar a obrir i resulta que era un comercial de la llum, em comença a explicar i jo li anava dient que no m'interessava pero ell continuava en tot aixo l'Aleix s'aixeca de taula ve cap a la porta i li diu molt serios "la mama ja t'ha dit que no" tanca la porta directament als nassos del noi i torna a taula tot dient a l'hora de dinar no s'ha de molestar!!!
Ens vam quedar parats i sense poder parar de riure!!!
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dv. ago. 23, 2013 7:35 am

:-D :-D :-D :-D :-D manu, boníssim!!! :ok:
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: bertian » dv. ago. 23, 2013 7:45 am

Ostres Manu que bo!!! jo no sé si ho aniria explicant perquè tothom voldrà un petit Aleix a casa seva per espantar els comercials!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Momo » dv. ago. 23, 2013 11:15 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Un bravo per l'Aleix!!!

Deu ser cosa del nom perquè el meu Aleix li ha fet més d'un cop a la meva mare, que té la mania de començar a dir adéu mitja hora abans de marxar realment. A mi em posa negra, però ja hi estic acostumada i passo. L'Aleix quan ja l'ha sentit dir adéu un parell de cops, li agafa la mà, l'acompanya a la porta, li fa un petó i tanca la porta. Directament. Jejejeje

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::