Depilació làser a Barcelona

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: bada » dt. ago. 27, 2013 10:27 pm

Estic pensant en fer-me la depilació làser, però no conec ningú que em pugui recomanar un lloc, i la veritat és que anar a un lloc sense referències em fa una mica de cosa. Pel que he llegit és millor el làser que la "llum polzada", però poca cosa sé més...
Si algú em pogués recomenar què és el millor, i algun lloc de Barcelona o maresme, estaria molt agraïda!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: charito » dc. ago. 28, 2013 8:47 am

Doncs jo et recomano el centre d'una bona amiga que a mes es infermera i es molt seriosa amb aquests temes: www.medicinaestetica-corporea.com

Sort!
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2439
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: ALNU » dc. ago. 28, 2013 10:29 am

Hola!

Jo la vaig fer a un centre d'estetica d'El Masnou, on en dates convingudes hi va una infermera a fer les depilacions laser.
Jo et puc dir que fa més de 10 anys que me la vaig fer i encara ara no m'ha sortit cap pèl. M'en queden 4 de comptats.
De preus no sé si és car o no, i més ara que els preus deuen haver canviat força, però jo hi vaig anar també per recomanació i en vaig quedar molt contenta:

http://www.fannyestetica.com/
Imatge
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: yaixha » dc. ago. 28, 2013 4:32 pm

Jo em vaig fer l'IPL a Barcelona. M'ha anat molt bé, per que era tarifa plana i et podies fer tot el que volguessis.

Jo vaig signar un contracte per 18 mesos, en que, durant aquest període, em farien les sesions que calgués. Els darrers mesos, a les cames ja tenia molt poquet, i la noia es va portar molt bé i com em dia que fer-m'ho en els darrers dies no em serviria de res per que no seria efectiu, em va allargar el tractament dos mesos, més enllà del contracte.

M'ho vaig començar a fer fa dos anys (al setembre de 2011), i en aquells moments, si pagaves tot el tractament en efectiu de cop, et feien un 5% de descompte. Em vaig fer cames senceres, ingles i aixelles. En total em va costar poc més de 700 euros.

He vist que tenen web: http://www.princesswoman.es/wp/servicio ... eluqueria/. Estan a Via Julia (Barcelona)

No només tenen perruqueria, tenen la part d'estètica.
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: saludoalaluna » dc. ago. 28, 2013 7:50 pm

No et puc dir cap en concret pero jo no ho faria en cap centre d estetica. Jo buscaria un centre medico-estetic
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: Lisa_Cat » dc. ago. 28, 2013 10:45 pm

Hola,
A mi no em convencia fer-me un tractament amb laser en un centre d'estetica, i al final me l'he fet en una doctora dermatologa i super be! Tinc amigues que tambe se l'han fet alla i han quedat molt contentes.
Pel que tinc entes, una doctora pot usar un laser mes potent, per tant menys sessions, i a mes a mes, pensa que una cremada de laser pot ser molt important...
Si vols et passo les seves dades per privat!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
nuvietadoll
Entrades: 2
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 10:18 pm
Ubicació: Urgell 380

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: nuvietadoll » dj. ago. 29, 2013 10:34 pm

http://www.sinpelo.es

Proba aquesta, a mi en va anar be.
Tothom sap apreciar allò que ha viscut, especialment el qui pensa i medita a una edat avançada; sent amb confiança i comoditat que ningú no li ho pot prendre.
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: bada » ds. ago. 31, 2013 8:34 pm

Gràcies per les respostes!!! Ara, al veure un altre post, m'ha fet dubtar el tema de la lactància... La veritat és que no pensaba que això afectés... I com encara li dono... Potser m'hauré d'esperar???
Jo també havia sentit això de fer-s'ho en un centre mèdico-estètic...
El que m'han dit que millor el làser que la llum pulzada... En sabeu què és millor?

Gràcies de nou!!!
yaixha
:: rateta
:: rateta
Entrades: 198
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 2:26 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: yaixha » dj. set. 05, 2013 8:30 am

A mi al centre que m'ho vaig fer, amb l'IPL, em van explicar que el pèl es reduia en un 90%. En el meu cas ha estat veritat, em queden 4 pelets.

Pel que m'han dit, amb la làser la reducció és del 100%.

On m'ho vaig fer jo, en la primera visita em van fer una enquesta que tenia en compte les operacions que m'havia fet, si donava el pit, si prenia medicació, etc. Mil preguntes. Despres em va explicar coses com que el dia d'abans de fer-me l'IPL i el mateix dia no podia prendre per exemple l'ibuprofé (sí gelocatil). I altres coses.

Vull dir que on t'ho facin, assegura't que et donen totes les explicacions necessàries.

Igualment, crec recordar que si hagués estat donant el pit no m'ho haguessin fet.
Avatar de l’usuari
maza
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: maza » dt. set. 17, 2013 11:35 am

Algu te referencies de corporacion capilar?
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: retalls » ds. set. 28, 2013 9:51 pm

he demanat per visita al centre pelostop. Ja us diré que tal, jo em vull fer les cames i amb làser.
Encara dono el pit, però no crec que hi hagi res en contra. Perquè dieu que no es pot fer? jo no se veure-li la relació...

gràcies!!
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: pimpi » dc. nov. 06, 2013 9:04 am

Tan l´ipl com el laser actuen a nivell del folicle per calentar-lo de tal manera, que es mori i no produeixi més, per tan el resultat final és el mateix.

El laser té més fama pero el final és el mateix. L´unica diferencia és fisica pura, les longituds d´ona d´una maquina o unaltra la converteix en laser o no. Pero no us deixeu enganyar

el que si és cert es que els centres d´estetica no medics només utilitzen llum polsada (ipl) ja que les màquines les tenen "capades" d´energia per tal de no cremar mai a ningú si no ha pres el sol.

Porto més de 17 anys en aquest mon, i el que si us aconsello és un lloc on us facin una tarifa plana mínima de 8 sessions (10 millor) o bé per temps minim dos anys (contant que de juny a oct no s´aconsella) tot depen del sol que facis i de la zona a tractar.

Hi han molts tipus de maquina i maneres de treballar, pero ben fet, és sempre el mateix, cremar un folicle perque no produeixi.
Pero amb tants anys n´he vist de tot color i histories de tot tipus, per lo que val la pena que sempre pregunteu cada quan hi heu d´anar (si no és la cara no s´ha de fer mai abans del mes i mig, dos mesos millor, i tres mesos en cames i tronc inferior es lo ideal)

ojo en passar gilettes a segons quines zones de facial, no ho feu mai encara que el centre us digui que ho feu.

Espero que us hagi ajudat una mica. :-()-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
Mireia&Didac
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: Mireia&Didac » dg. feb. 02, 2014 9:15 pm

Jo em faig la laser al centre Unico de la Maquinista i estic molt contenta

es laser de diodo. L'unica pega es que em van dir que amb 6 sessions ja no tindria cap pel i hi ha zones que me n'haure de fer mes
ImatgeImatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: ELE » dl. feb. 17, 2014 10:00 pm

A mi Vellatelua m ha anat mb!
Avatar de l’usuari
Petitprincep2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

Re: Depilació làser a Barcelona

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dv. març 07, 2014 11:24 am

Jo m'estic fent IPL a Clinica Diagonal, i de moment tot perfecte, és una tarifa plana de 2 anys i ho pagues en 5 cops.

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::