Llistat RA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Llistat RA

EntradaAutor: Mara17 » dj. nov. 28, 2013 12:45 pm

Bali, jo sí que et recordo, i tant!!!!

Enhorabona!!!!

Quina il·lusió, eh? A veure si a nosaltres se'ns enganxa la sort, perquè ja hi estem posats, però la veritat és que amb la malaltia que tinc ja em puc relaxar fins arribar al nirvana, que aquest no és el problema! :content: :content: :content: Això, sí, la cerca no té res a veure amb la primera, esclar!

Gaudeix molt i molt de l'embaràs! Passa per aquí i explica'ns coses!!! :love: :love: :love:

Les bones notícies en aquest racó del fòrum són encara més dolces!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
*RIX*
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3353
Membre des de: ds. maig 17, 2008 10:14 pm

EntradaAutor: *RIX* » dj. nov. 28, 2013 1:00 pm

Bali MOOOOOLTES FELICITAAATS!!!

Jo també m'enrecordo de tu!!!

com m'alegra >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: a més natural ole!!

ara a disfrutaaar moolt de l'embaràs!

Mara17 sort en la busqueda!!
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

ImatgeImatge
ImatgeImatge
El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
picdeladona
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dj. nov. 28, 2013 5:01 pm

Bali :content:
Ostres tú quina sopresa més xula ens has donat!! >.-<:
És molt maco comprobar històries com aquestes.. curiós oi, que després de tants anys de lluita en el món de la RA de sobte patapam:
embaraç natural!! :-()) . ENHORABONA!! :b-)))
Me n'alegro molt i que hagis entrat a explicar-nos-ho. Dona molta energia positiva :***:
Ara molts amics ens estàn deixant cosetes pel nostre futur baby, i alguns ens diuen "si no és per aquest, doncs ho podreu aprofitar pel següent".. i jo penso.."Uff, amb el que m'ha costat arribar fins aquí dubto que pugui tenir un segon..". Però llegint certes històries penso "I per què no?"
Aixx noies.. mai se sap..De fet tinc 2 congeladets esperant.. :love:
Nell: com ho tenim? Futura mare bessonera? Ja ens diràs valens?
:-()-)
Zuria
:: zebra
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dv. nov. 29, 2013 1:24 pm

ENHORABONA BALI!!!!!
I tant que me'n recordo de tu!!!

Jo ja porto 2 embarassos naturals!! :-:) :-:) , lo que l'últim no va sortir be i el vaig perdre. Ara estic comptant els dies perquè em donin llum verda i anar a pel tercer!! ;-)))

Karma, prent-ho amb calma, si es serà i sino ja saps el cami que has de seguir per anar a pel segon. Jo ho tenia clarissim, lo que ara si no ve, doncs apali, em quedo amb els 2 reiets de casa que son fabulosos :love: :love:

Nell, no m'oblido de tu, ens tens intrigades, com estas?? seràs mare bessonera??

Molta energia a totes, que tenim les idees superclares, sabem el que volem i no ens fa por haver de superar els milions d'obstacles que ens posa el nostre cos per seguir endavant i aconseguir allò que mes desitgem </;-)
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
nell
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 4:45 pm

EntradaAutor: nell » dv. nov. 29, 2013 5:57 pm

Hola nenes!!! :content:

Bali10 enhorabona :-()) >.-<: >.-<:
Karma què fa el Quim <:-< ? Ja li teniu tot preparat??
Zuria, segur que aviat ho tornes a aconseguir!!!
Nuru, Rix, m'alegro detenir notícies vostres :-o00m

Pel que fa a mi, doncs jo també estic ben intrigada: :cnena: ? :cnen: ? :cnena: i :cnen: ???
Sortirem de dubtes el dia 5, que tinc revisió amb el gine de Lleida.
Ja us explicaré :ok:
Per cert aquest finde ho acabarem de dir a pares i germans... és curiós, em fa una mica de yuyu....
Una abraçada!!!
Muuuuuaks
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle :-)
Benvingut amor meu!!!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. des. 01, 2013 12:57 am

bali!! jo tambe em recordo de tu! les nostres nenes es porten un dia! moltissimes felicitats!!! llegir te em dona esperances! tandebo tingui la mateixa sort!
anna! tandebo tu tambe!
nell! ja ens diras!
karma! com vas? ja queda menys, eh?!
petons a totes!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
nell

EntradaAutor: nell » dv. des. 06, 2013 10:15 am

Hola noies! Tenia tot un missatge escrit amb ninotets i tot i sem'ha esborrat :sogra:
Deia que és només un, que l'altre s'ha quedat a les 5 setmanes i es reabsorbira. Primer un pal però ara crec que és millor així, per la nostra situació familiar.
Fins aviat!!!
Benvingut amor meu!!!
picdeladona

EntradaAutor: picdeladona » dg. des. 08, 2013 7:46 pm

Hola Nell
Aixxx sap greu que no hagi tirat endavant.. però bueno..l'important és que l'altra està ben agafadet al seu niu!
A mi quan em van donar la beta em van dir que probablement serien 2. Em va fer ilu sentir que potser seria mare bessonera.. finalment no va ser així però vaja.. no passa res!! L'embrionet va anar desenvolupant-se i fixa-t'hi demà ja entro als 7 mesos.
Una forta abraçada :-()-)
Records a totes :content:
Bali10
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. set. 15, 2010 10:51 pm

EntradaAutor: Bali10 » dv. des. 13, 2013 6:38 pm

Hola boniques,
Ahir tenia la 1a visita amb el ginecoleg i despres volia entrar per dir-vos que tot o.k i agrair-vos els vostres missatgets.... PERO no ha pogut ser així... estic trista pq ja es veu, que a casa no tenim sort, que tot haurà quedat com un miratge; i que per una vegada que no m'ho esperava, que ni tan sols hi pensava, ens quedem i PAM! VISITA a la setmana 7+2 i la cosa pinta fatal. La gine no em va treure ni copia de la eco, em va dir que l'embrió era aquí però que havíem de pensar que potser no anava bé. Massa petit 3mm, i sense batec. Al cap de 5 minuts ja em deia que em plantegés de quina manera voldria passar l'abor la proxima setmana, si amb pastilles i a casa o amb legrat... Dimarts as la tarda tenim viosita per veure si ha crescut, sinó, el somni i el miracle, s'ha acabat.
Nines, estic tantrista, preferiria no haver-m'hi quedat. M'han fet il·lusionar per res!
Vull pensar que no tot està perdut però crec que les possibilitats son minimes, per la cara de la gine.
Si us heu trobat en alguna situació semblant... us necesito!
Gracies per escoltar-me.
**
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
nell

EntradaAutor: nell » dv. des. 13, 2013 7:03 pm

Bali ho sento moltíssim bonica....En aquests moments sé que no puc dir res per animar-te, no hi ha paraules....ho sé prou....
Moltes noies q estem per aquí hem passat per això, i sabem q és horrible, perquè et trenca el cor i perquè suposa tornar a començar de zero.... Els dies q venen seran durs, però ja veuras com aviat ho veuras diferent. Tot es supera, creu-me, i més una lluitadora com tu.
Una abraçada enorme. Estem aquí pel q calgui. <:-)
Benvingut amor meu!!!
Zuria
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dl. des. 16, 2013 1:34 pm

Bali ho sento moltissim!! jo vaig passar per això a principis d'octubre. En quant a l'abort et recomano que la natura faci el seu curs, ni pastilles ni raspat. Si després necessites ajuda química sempre hi estas a temps.

I, pensant en positiu, tal com diu el meu gine, si t'has quedat una vegada, és que podeu, per tant, no perdeu l'esperança neukiss-) neukiss-)

En quant a sentiments, estaràs uns quinze dies totalment cau físicament i mentalment (més o menys és el que vaig estar jo), després físicament et vas trobant millor, i psicològicament.......... jo encara hi penso cada dia..... i tinc clar (a dies) que vull anar a pel tercer, però encara necessito llum verda.

Molt ànims!!!
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Bali10
Entrades: 112
Membre des de: dc. set. 15, 2010 10:51 pm

EntradaAutor: Bali10 » dt. des. 17, 2013 4:58 pm

Gracies nell i zuria per les vostra resposta. Qualsevol resposta es benvinguda en moments d'incertesa.

Finalment, s'ha acabat el somni. Avui a la tarda hem tingut la visita per veure si havia evolucionat i NO, m'ho temia, però clarament m'he enfonsat. Agraeixo que la gine ha tingut prou paciencia a la consulta per poder decidir com acabavem amb això. He estat a punt de fer-ho a casa pero finalment he decidit ingressar dema a la clinica i a mitja tarda m'anire cap a casa amb tot net. Em feia cosa pensar que a casa passarien fins a 48hores i encara potser hauria d'acabar anant a la clinica...

Boniques, us aniré visitant, i us desitjo el millor a totes amb els vostres petits i els que encara han de venir. Espero comunicar-nos de nou amb una felicitat immensa que hem tornat a tenir una sorpresa.

Una abraçada
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dt. des. 17, 2013 7:26 pm

ostres bali! em sap molt greu bonica, no es just q passin aquestes coses. desitjo q dema vagi tot be i q poc a poc ho vagis paint. una abrçada molt gran i que aviat entris amb una nova sorpresa! el mateix et dic, zuria!
nell, em sap greu q al final qun no evoluciones. a la practica suposo q es mes facil un q dos, pero no deixa de ser un pal q hi hagi una interrupcio. un peto per tu tambe i gaudeix a tope de l'embaras!
petons a totes!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
picdeladona

EntradaAutor: picdeladona » ds. des. 21, 2013 7:51 pm

Bali10, ostres ho acabo de llegir.. no sé què dir-te.. que em sap molt greu :-()-) i és molt injust.
El somni s'esvaeix i tocarà remuntar de mica en mica . Tú sobretot cuida't molt, deixa que et mimin i ja saps on som pel que calgui. Una forta abraçada

Zuria: a veure si teniu sort i l'arribada del germanet no es fa esperar gaire. Abraçades mil :-()-)

Nell com estàs? Has tornat a tenir eco? Ja ho has comunicat a la family, amics, etc..? Aquests Nadals seràn ben xulos per vosaltres ehh? >.-<: neujor:-)

Noies, us envio moolts petonets a totes: Carbasseta, Mara17, Nuru, Rix, Anna28, etc... en aquest post tant "veterà" em fa molt il·lusió entrar de tant de tant i saber de vosaltres.
Jo ja fent classes pre-part, a punt d'agafar-me la baixa per estar més tranquil·leta aquesta última part de l'embaraç i amb unes ganes eeeenoooormes de veure-li la carona al meu nen!. Una mica nerviosa, no us ho puc negar, pel tema part etc.. que tot vaig bé, qua no hi hagin complicacions,.. però vaja penso que al món cada dia pareixen milions de dones així que no tinc perquè pensar en negatiu..
Buuff, després de tants anys de lluita com entendreu aquestes festes són ben especials per mi i el meu home neu:-D :panxeta: .. ja em tocava oi? jejj..
BON NADAL i BONES FESTES COMPIS DE VIATGE!! \o.o/ neukiss-) x*x*x
nell

EntradaAutor: nell » dt. des. 24, 2013 10:13 am

Bon dia guapes!

Doncs sí, he anat tenint ecos aquests dies, sembla que tot va bé :ok: . Aimportevui compleixo 11 setmanes i ja so sap la família més propera. Aquest Nadal ho volíem dir als amics, però jo encara tinc por....
Ja sé que no hsuria de pensar així, però és que han estat taaaaaants pals fins ara.....
El 7 de gener tinc l'eco del triple screening i suposoque si surt bé, estaré més tranquil.la.
Bé boniques, que passeu unes bones festeeeeees!!! xx:-D \o.o/ neujor:-)
Benvingut amor meu!!!
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. gen. 07, 2014 1:23 am

Nell, ja al segon trimestre, oi? Com ho portes?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nell

EntradaAutor: nell » dt. gen. 07, 2014 7:50 pm

Hola Mara!

Doncs sí, estica la setmana 13, avui m'han fet l'eco del primer trimestre i ens ha dit el dr que tot està perfecte :ok: M'he tret un pes enorme....!!!
Noies, no em puc creure que estigui vivint tot això.... Ja de per sí, un :-()) és maco, però quan ha costat tant.... és un somni fet realitat.
Ja ho veureu. Un petonàs i sort en els vostres tractaments <:-)
Benvingut amor meu!!!
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. gen. 07, 2014 8:24 pm

Que bé!!!! Sí que es fa estrany creure-s'ho! A nosaltres també ens costa! Molts cops ens diem: "Tenim dos nens, eh? Que fort..."... Semblava que no havia de passar mai!

Espero que puguis començar a gaudir molt de l'embaràs! El primer trimestre costa "una mica"!!! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
picdeladona

EntradaAutor: picdeladona » dg. gen. 12, 2014 3:26 pm

Nell, què bé que tot estigui OK!! >.-<: Aaixxx quina ilu oi? Jo vaig trigar molt en creure-'ho. Com em deia la Mara17, el primer trimestre costa una mica de passar.. però després ja vaig arribar al punt de volguer gaudir a tope de l'embaràs i en ello estoy..jejj :-D
És veritat que com ens ha costat tant, els sentiments són diferents front a una dona que no hagi hagut de passar per aquests tractaments.. Però com heu dit algun cop, també ens ha ajudat a crèixer com a dones i a coneixer millor el nostre interior i la nostra capacitat de lluita :-eh_::
Jo noies ja a la setmana 33 i el meu petitó ja pesa 2 kg gairebé 100g. De moment està en posició cefàlica (esperem que ja no es giri..jejj). Sembla que tot OK. Estic de baixa perque anava molt trinxada a la feina i no era plan... Ara em trobo molt més descansada i ja preparant el tema de la canasteta de l'hospital, etc..
Petonets i records a totes :-()-)
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dg. gen. 12, 2014 11:18 pm

Karma!!!! :love: :love: :love: :love: :love:

M'alegro que estiguis gaudint de l'embaràs!!! Setmana 33... això s'acosta!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::