regla després d'un abort

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: illeta25 » dj. ago. 01, 2013 4:13 pm

Hola Maques!
Despres del raspat vaig tenir perdues durant uns 6 dies i la regla al cap de 30 dies!
Petons
Imatge
Avatar de l’usuari
LOVER
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dc. jul. 03, 2013 10:35 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: LOVER » dc. oct. 09, 2013 5:24 pm

Hola noies.
Veig que fa dies de l'ultim missatge, pero... a veure que us sembla:
Vaig tinir un legrat el dia 20 de Gener de bessons i em va trigar 15 dies en venir la regla i als 15 dies un altre cop. El dia 1 de Juliol em van fer el meu segon legrat i encara a dia d'avui res de la regla!!!! Porto 102 dies y sembla que l'unica que no ho veu normal soc jo!!! Tot just fa cinc dies em van donar un tractament amb Progevera per provocar-me-la, pero per que semblava boja anant amb gines (que percert em porten tres diferents i cap coincideix; el de la seguretat social em diu una cosa, el privat un altre i tinc un familiar que tambe es tocoginecoleg i complementa amb la seva opinio, que per cert es la que mes m'escolto). Aveure la setmana que ve que pasa...Però si asobre haig d'esperar tres regles... i avans m'han de fer un piló de provbes...ufffffff!!!
Aixo es etern!!
Bsts

:ufs: :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
patufeta75
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:33 am
Ubicació: Figueres

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: patufeta75 » dv. gen. 03, 2014 7:10 pm

Fa temps d'aquest post però hi vull aportar el meu granet de sorra per ajudar a totes les que hagin hagut de passar per un abort. En el meu cas em van diagnosticar abort diferit en la ecografia de la setmana 10, segons les mides s'havia aturat a la setmana 7. Això va ser el 18 de novembre, tres dies més tard em van fer un legrat programat i ahir, dia 2 de gener em va venir la primera regla. Està sent molt dolorosa i abundant, quan sempre les havia tingut amb poc sangrat i indolores. Suposo que és perquè tot està molt recent encara, ahir vaig entendre perquè et fan esperar abans de tornar a buscar...

Els meus períodes eren de 30-31 dies, darrerament estaven allargant-se a 33-34, i en total han passat 6 setmanes justes, 42 dies, desde el legrat fins el primer periode.

Una abraçada molt forta a les que passeu per aquesta experiéncia, és molt dur però estic segura que ens en sortirem i aviat tindrem el nostre petit miracle al costat.
TE +: 12/10/13. Ecos: 17/10, no es veu res - 31/10, el cor comença a bategar - 18/11, el cor s'ha parat, mai t'oblidarem.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
TE +: 18/09/14, tractament amb heparina
Eco: 29/09, hi ha un saquet molt petit - 03/10, començo a tacar.
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: tuijoserem4 » dj. gen. 09, 2014 9:26 pm

Jo em vaig fer un legrat el dia 5 de desembre i el dia 28 em va venir la regla, és a dir 23 dies més tard. Normalment tinc cicles d'entre 26 i 28 dies.

Jo també com la patufeta he volgut fer la meva aportació per si pot ser útil

ànims!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bertian » dl. gen. 20, 2014 1:03 pm

El meu legrat va ser el passat 21 de desembre. Ahir vaig començar a tenir alguna pèrdua petita marró i sembla que avui cada cop estic perdent més de color marronós encara. Entenc que entre avui i demà em baixarà la regla. En total uns 28-29 dies.

Abans del legrat els meus cicles eren una mica més llargs, normalment d'uns 30-33 dies aprox. Ja ho he dit en un altre post però suposo que aquesta primera regla tampoc deu ser normal del tot, ja que fa només uns 9 dies aprox. que he ovulat (no ho sé exacte tot i que jo noto molt l'ovulació) i per tant seria una fase lútea excessivament curta... (ja m'estic començant a ratllar amb això!)

Bé, apart d'això la meva pregunta vistos alguns posts en què alguna noia ho comenta, és si puc utilitzar tampons, o en el meu cas la copa menstrual normalment per aquesta primera regla? o no és aconsellable?

Gràcies guapes!!!
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » dl. gen. 20, 2014 1:21 pm

Bertian, pots fer servir tampons ja. Què és la copa menstrual???? Pel que fa al canvi de durada del cicle, podria passar. Jo abans del meu primer embaràs tenia cicles de fins a 40 dies! Un cop va néixer el meu primer fill, els meus cicles són de 28-30 dies i no varien gens.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bertian » dl. gen. 20, 2014 1:50 pm

Gràcies Blanquerna!!!!!!!!
La copa menstrual està feta de silicona i és com un petit "vaset" que s'introdueix a la vagina i recull la sang menstrual. Quan està plena la treus i la llences al WC.
Molt pràctica, econòmica i ecològica! si busques per Internet o per subfòrums del socpetit trobaràs informació. Jo te la recomano al 100%!!!
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » dl. gen. 20, 2014 3:02 pm

Uau! Sempre s'aprenen cosrs noves! Ho buscare. Gtacies!
I on es compra? En farmacies?
Imatge
Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Marga33 » dl. gen. 20, 2014 3:18 pm

Hola noies,
Blanquerna, en aquesta pàgina explica una mica més sobre la copa menstrual (http://www.adonianatur.com/naturcup-cop ... lla-2.html)
Jo no la he fet servir mai, però m'han dit que va molt bé. El que no tinc clar és si un cop plena, es neteja i torna a fer servir o es llença com diu la Bertian.
Per cert, la pàgina és molt segura, jo hi he comprat moltes vegades olis i tal per fer els meus potingues naturals.
Petons!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bertian » dt. gen. 21, 2014 8:33 am

Hola noies!! he generat una mica de confussió amb la copa menstrual! jijijij
Marga, no es llença la copa, em referia que es llença el seu contingut!!! o sigui la sang!, la copa dura molt de temps! això fa que sigui tan econòmic!!!
Jo ja la porto, ahir definitivament em va venir la regla! proveu-la de veritat que va molt bé!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bertian » dc. gen. 22, 2014 11:19 am

Uf, d'aquesta primera regla després del legrat el què sí que puc dir és que és molt més abundant que les meves regles habituals. Aquesta nit fins i tot he tacat el pijama i a mi això no em passa mai!!
De tota manera la part positiva és que no em fa gens de mal... cosa que s'agraeix!!
Era per donar més dades de com ha sigut aquesta primera regla post-legrat!
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » dj. gen. 23, 2014 7:52 am

Bertian, va molt bé que vagis donant tota aquesta informació... Jo ja no recordo de com va ser la meva regla post-raspat del meu primer avortament, fa ja 5 anys.. Ara sé què puc esperar.... I el tema de la copa...no sé, no és una mica fastigòs? Vull dir, quan està tota plena de sang...m'ho imagino molt gore. Es que tinc una imaginació desbordant... I com saps quan està plena?
Imatge
Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Marga33 » dj. gen. 23, 2014 9:26 pm

Jijiji... a mi em passa el mateix, no m'he atrevit a comprar-la, tot i que a mi m'encanta tot el rotllo natural i ecològil i tal.., per que m'ho imagino així.. brut... i això Bertian: com ho saps que està plena?
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bertian » dv. gen. 24, 2014 11:20 am

jajajaja, que bo Blanquerna, molt gore!!!! jajaja, home sí que hi ha sang sí, però en una compresa i en un tampax també, no???? i vaja! és la teva pròpia sang, que no diré que m'encanta veure la copa plena de sang, però sincerament tampoc me la miro gaire, la trec, la buido, la rento i me la torno a posar, i ja està...
El com sé que està plena, doncs això jo ho controlo una mica amb el temps, el què passa és que per aquesta regla que he tingut tan forta, sort que em vaig posar salvaslip, perquè amb 2 hores ja l'havia omplert i tenia el salvaslip tacat (no desbordat eh!!) i llavors doncs clar, a treure-la. De normal me la poso al matí i fins al migdia no la buido, però clar, això és cadascú, jo no tinc les regles gaire fortes... Jo la recomano molt, però és molt personal i si us fa yuyu, doncs res! jijiji

Avui sembla que ja puc donar per finiquitada la regla, ara, haig de dir que m'ha durat 4 dies intensos! ahir potser una mica menys, però 3 dies forta, i això a mi mai em passa!!! Suposo que dec haver fet net... ara a esperar la propera a veure si la cosa es regula una mica més i no m'emparanoio més amb fases lútees curtes i tot això!!!! Que l'altre dia ja em va agafar la paranoia que igual tinc baixa la progesterona!!!! uf aquest meu cap!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » ds. gen. 25, 2014 9:22 pm

Bertian, ja et vaig dir que la meva imaginació era exagerada...per això em dedico al que em dedico.. És que jo me la imagino tipus copa que es veuria el Dracula.... En una compressa o tampó la sang no es mostra líquida, per entendre'ns...rn cavi aquí ho imagino ...be, es igual...
Això de la regla abundant jo crec que deu ser normal. No sé tu, però jo tampoc soc de regles abundants i llargues però després de parir estic una bona època en què sí, tota jo soc un desagnar-se (tornem amb el gore), fins que se'm regularitza... Doncs suposo que amb un avortament deu anar més o menys igual... Quan tingui la primera regla ja us ho explicaré.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: *TINA* » dl. gen. 27, 2014 1:17 pm

Bon dia maques!!
És la primera vegada que escric en aquest post. Em van fer legrat per ou buit el 21 de Desembre de 2013 ( si mal no recordo igual que la Bertian), i la primera regla l'he tingut el 21 de Gener. En total un mes just.
Aquesta regla sí que ha sigut abundant i dolorosa, la veritat, però no mha durat ni tres dies....dec haver fet net de cop!!
Ara, després de la revisió, ens han donat llum verda, que tampoc m'ho esperava tant aviat...és a dir que ens posem a fer pinxitus com bojus :b-))) . Estem animats i amb ganes de més.

És la meva experiència. Ànims a totes i espero trobar-vos aviat amb bones notícies.

TINA
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » dt. gen. 28, 2014 6:28 am

Tina, quina sort tenir llum verda tan aviat!!! A mi sempre m'han fet esperar tres cicles... Doncs res, noia a aprofitar-ho... Molta sort! :sex-|:

Bertian, el que són les casualitats... mai havia sentit parlar de la copa menstrual i ara en poc temps... Avui m'ha arribat via Facebook publicitat de la copa menstrual. Es una altra marca, però, Fleurcup. Mes barata. Us deixo el link www.fleurcup.com
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: bertian » dt. gen. 28, 2014 10:32 am

jajaja Blanquerna!!! tot són senyals perquè comencis a utilitzar-la!!!! jajajja
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: Blanquerna » dt. gen. 28, 2014 6:07 pm

Hahaha...doncs poca broma que m'ho estic rumiant!!! Hahaha neujor:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laiacat77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. abr. 25, 2012 7:03 pm

Re: regla després d'un abort

EntradaAutor: laiacat77 » dt. gen. 28, 2014 7:11 pm

Hola noies

A mí desprès del legrat m'ha vingut als 42 dies exactes desde el dia del legrat, perque les perdues van ser dies si dies no....

La doctora també m ha donat llum verd al primer mes però es que jo faig tt ia així que tot depen dels metges.

Laia
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::