Llar d'infants a Les Corts o Sants

Canvia el seu entorn: professores i amics.

nurimar
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 8:17 pm

Llar d'infants a Les Corts o Sants

EntradaAutor: nurimar » dc. set. 04, 2013 2:48 pm

Veig que hi ha alguns fòrums on es parla de llars d'infants a les Corts, però són de fa un parell d'anys. Ara sóc jo que estic buscant llar d'infants a Les Corts o Sants i també estic feta un embolic. De moment n'he vist quatre, Acuarella, Mafalda, El Sol i Tintin, i em quedo amb Mafalda, tant per la directora i la seva filosofia com per les instal·lacions. De tota manera el pati és un terrat extern a l'edifici i compartit, i no ho veig gaire pràctic. També és la més cara de totes. En coneixeu alguna que tingui la filosofia de la Mafalda (molt d'experimentació personal, més que de coneixements inculcats) i sigui més econòmica?
Gràcies!
Imatge

Imatge
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Llar d'infants a Les Corts o Sants

EntradaAutor: Menudeta » dc. set. 04, 2013 3:37 pm

Sí, la Xip Xap, la nostra... però ha tancat pq no hi havia prou nens... quin disgut i què difícil trobar-ne una d'igual, com la que sembla que tu busques.

Jo vaig visitar la Acuarella i no em va agradar GENS i finalment la portem a El Cau, darrera del Mercat d'Hostafrancs.

les altres no les conec, ho sento.
nurimar

EntradaAutor: nurimar » dc. set. 04, 2013 4:34 pm

Ui, però el mercat d'Hostafrancs ens queda molt lluny, és que som al carrer Numància.
I perquè no et va agradar gens Acuarella? A mi no em va agradar l'espai d'entrada, però l'aula de P2 em sembla que estava bé. Això sí, el noi que em va atendre no em va parlar en cap moment de qüestions educatives o afectives, tot era informació pràctica.
Imatge

Imatge
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dc. set. 04, 2013 4:35 pm

Jo et recomano el Parvulari Les Corts, al costat del mercat de les Corts. Hi vaig portar els dos nens, que ara tenen 6 i 4 anys. La dedicació i experiència de la gent que la porta és impecable i les instal·lacions les van renovar l'any passat.
Imatge
nurimar

EntradaAutor: nurimar » dc. set. 04, 2013 6:09 pm

Hola Muntcat, hi vaig demà, a veure què tal. Tot i que em queda una mica lluny de casa, més de 20 minuts caminant, però bé, si em convenç potser sí que li portaré.
Gràcies
Imatge

Imatge
Menudeta

EntradaAutor: Menudeta » dj. set. 05, 2013 11:08 pm

Les instal'lacions a Acuarella molt bé però la filosofia em va desagradar força.
noemidb
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

EntradaAutor: noemidb » ds. set. 14, 2013 10:30 pm

Hola, que no et va agradar d.acuarella... ?
Merci
Menudeta

EntradaAutor: Menudeta » dg. set. 15, 2013 2:25 pm

Que em diguessin que des de petits ja se'ls ha d'ensenyar a estar asseguts per a quan vagin a P3, que m'ensenyessin una carpeta enoorme plena de fitxes per fer, per a que estiguin preparats per quan vagin a P3, el silenci que hi havia, que el seu "slogan" sigui "te llevamos la guarderia al trabajo", o alguna cosa així....

Les instal·lacions em van agradar molt i el preu més o menys com les altres.
SandraUA
Entrades: 90
Membre des de: ds. març 31, 2012 9:26 pm

EntradaAutor: SandraUA » dl. oct. 14, 2013 7:55 pm

Menudeta, estas contenta del cau? T agrada? Aviat ens toca començar a buscar llar d infants pel peque
Menudeta

EntradaAutor: Menudeta » dl. oct. 14, 2013 9:48 pm

Sí. Tot i que per al meu gust funcionen massa com una escola. Són rígids en algunes coses, és cara, tenen un tarannà d'explicar molt les coses, una mica d'aconsellar als pares sobre què fer a casa (cosa que em molesta especialment a mi), però són respectuoses, agradables i la nena hi va contenta.

quina edat té el nen. Els nadons aquest any són 5 i conec una famñilia i estan molt contents.
SandraUA

EntradaAutor: SandraUA » dc. oct. 16, 2013 8:27 pm

Gràcies, menudeta! Quan vagi a anar a la llar al setembre tindrà 20 mesos.
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dt. feb. 04, 2014 6:39 am

Si teniu sort proveu d entrar a la Guinbo carrer olzinelles...és pública...nosaltres vam entrar a P1 i estem encantats. Si no fos pq ens mudem portaria a P0 la meva segona...pq el tracte és estupendo! !!
rateta262
Entrades: 1
Membre des de: dt. gen. 28, 2014 6:02 pm

EntradaAutor: rateta262 » dt. feb. 04, 2014 2:41 pm

Bona tarda,
Tinc un bebé d'un mes i estic buscant escola bressol per la zona de pl.espanya o pl, cerdà, algú em pot indicar alguna que estigui be???? Gràcies
Menudeta

EntradaAutor: Menudeta » dt. feb. 04, 2014 4:09 pm

Vés a visitar El Cau, al carrer Vilardell, darrera el Mercat d'Hostafrancs. La meva filla hi va aquest any P2 i tot i que no és el meu ideal de llar ella va contenta i jo també n'estic.
SandraUA

EntradaAutor: SandraUA » dc. feb. 05, 2014 9:10 pm

Moltes gràcies!

Estem ja començant a mirar llars.
ClaraSoCo
Entrades: 5
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 7:58 am

EntradaAutor: ClaraSoCo » dj. ago. 28, 2014 8:01 am

Bon dia! Tinc una nena de 8 mesos i volia començar a mirar llar d'infants, per portar-la quan faci un any aprox. Visc a Les Corts, a sota de l'Illa... Sé que tinc a prop la Mafalda, Sol, la del Pre Manyanet (algú té experiències recents com a cole?), les Corts, el Pomer, els dracs, Niu... hi porteu els vostres fills? En teniu referències?

Moltes gràcies!
izascun79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dj. set. 18, 2014 1:20 pm

ClaraSoCo ha escrit:Bon dia! Tinc una nena de 8 mesos i volia començar a mirar llar d'infants, per portar-la quan faci un any aprox. Visc a Les Corts, a sota de l'Illa... Sé que tinc a prop la Mafalda, Sol, la del Pre Manyanet (algú té experiències recents com a cole?), les Corts, el Pomer, els dracs, Niu... hi porteu els vostres fills? En teniu referències?

Moltes gràcies!

Jo t'aconsellaria molt i molt l'escola Dracs, a Vallespir, però no sé si hi ha places. Al juliol em van dir que quedaven dues places però no tinc clar si per a un nen d'un any.
Hi va el meu fill gran i al gener començarà el petit de la casa. Dubto que pogués trobar una millor en tot el barri. Les Mestres són amoroses i saben el que fan, els nens estan com a casa, s'estimen entre ells. Tenen una metodologia de treball força hippie amb molta experimentació i potencien el coneixement personal i les rutines i hàbits i els ajuden amb l'adquisició d'autonomia, respectant el ritme de cadascun. Són només 20 nens en tota l'escola i passen bona part del dia tots junts(àpats, migdiades, joc lliure, estona de pati) separant per habilitats (més que per edats) per a certes activitats. Res de fitxes, res d'avaluacions o informes... el tracte amb les famílies és diari, entres fins al pati tant al matí com a la tarda, parles amb les Mestres tot el que vols, t'asseus amb els nens al pati si vols i petes la xerrada... i fomenten molt la relació entre famílies amb festes i reunions (amb i sense nens) per a crear una xarxa de pares... només tinc bones paraules.

Això sí, les instal·lacions no són les millors del barri però considero que (en la meva opinió) el tracte i l'ambient ho compensen de sobres...

Passa't, fixa't en els nens en el seu hàbitat i estic segura que t'agradarà... i potser tens sort ( :content: ) i hi trobes plaça

Mira totes les que vulguis però no deixis de visitar-la, en serio... (no cobro comissió! jejejejejej)
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Moonlight
Entrades: 10
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 9:03 am

EntradaAutor: Moonlight » dv. oct. 31, 2014 9:32 am

Hola!

Jo us recomano molt l'escola Mafalda. Nosaltres en vam anar a veure vàries abans de triar i estem molt contents de la nostra elecció!

Es tracta d'una escola oberta. Sempre que anem a recollir els nens veiem què fan i com estan. Per a mi aquesta transparència és molt important i sinónim de tranquil·litat amb la feina que s'està fent.

Tenen una línia pedagògica i una metodologia que em va encantar ja des del dia que la vam visitar i la posen en pràctica. És activa i experimental i això fa que els nens tinguin un aprenentatge real. Es curren molt els materials i les activitats i fan feines d'experimentació (al seu nivell) molt divertides. La nostra a casa després ens ho explica tot i fins i tot ens fa raonaments. Estem encantats!

Dónen molta importància a la música i als idiomes. Fan anglès cada dia i l'any passat vam començar amb el mandarin. Pot sonar psicodèlic però no es tracta de què els nens aprenguin mandarin si no és una concepció més global. Ells veuen que hi ha diferents idiomes i com es treballen de manera lúdica i activa amb cançons i jocs no se n'adonen però agafen aquesta normalitat a estar en entorns on es parlen llengües que no són la seva. Estic segura que per ella serà molt més fàcil adquirir qualsevol llengua del que va ser per mi i també que serà molt important que domini més d'un idioma pel seu futur.

Les educadores són molts dolces i respectuoses i comunicatives amb els pares. Ens han agradat molt des del primer moment. >.-<:

Handicaps...Doncs potser les instal·lacions que no enlluernen, com les d'altres llars que vam visitar, o potser el pati que no té sorral. Però és espaiós! De totes formes com per nosaltres l'educació és un tema de fons i no de forma no ens sembla important perquè estan bé!

El tema del preu també ens va fer dubtar però finalment vam decidir fer un esforç durant aquest temps que passarà la nena a l'escola bressol. Si fos més a llarg termini potser no ens ho hauríem pogut permetre. Però saber que està en bones mans el primer cop que la deixàvem amb algú de fora de casa i veure els progressos que fa cada dia ens compensa l'esforç.

Espero haver-vos pogut ajudar!

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::