albergs xanascat

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

albergs xanascat

EntradaAutor: Xaina » dj. gen. 16, 2014 8:01 am

Hola,

Obro aquest post per recopilar informació i experiencies de les estades en els diferents albergs de la xarxa de la generalitat. Hi ha diferents posts pero crec que seria bona idea recopilar la info en un sol fil.

Nosaltres som dos adults i els nostres peques tenen un tres anys i l'altre 7 mesos.

D'entrada comentar-vos que nosaltres mai no haviem anat a albergs, som molt viatgers i ens encanta sortir...pero aquesta opció l'hem començat a experimentar aquest any...i de moment ens ha encantat!!!!

Les meves valoracions:

Planoles
Edifici vellet, pero molt net, sense cap luxe pero amb tot el que necesiatvem. Varem tenir una habitació de 7 per a nosaltres 4 i super be. El menjar molt correcte i l'entorn meravellos.

El 7 i el 8 de febrer tenim reservat pel Pic de l'Aliga a Nuria i per setmana santa l'alberg de Deltebre..... . Algú hi ha estat en aquests dos últims...ens expliqueu cosetes?

Salut!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 16, 2014 7:01 pm

Molt bé, Xaina! :ok: Doncs, nosaltres, a més del Pere Figuera a Planoles, hem estat a l'Era Garona de Salardú i molt bé! L'alberg està molt bé, té piscina i servei de cafeteria. La zona de jocs pels nens és molt xula i els àpats, molt bé. La ubicació és molt bona, el poble de Salardú és preciós i l'entorn és una passada! El recomano molt :ok:
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Sigronet » dv. gen. 17, 2014 2:59 pm

Jo ja m'estic preparant per participar a Vacances en Familia, que l'any passat no ens va tocar i aquest any ho volem tornar a intentar. Gràcies per l'informació de l'Era Garona (Salardú). No sabia que tenia piscina, a la web de xanascat no ho indica. Sort!!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Takita » ds. gen. 18, 2014 9:19 am

Sigronet ha escrit:Jo ja m'estic preparant per participar a Vacances en Familia, que l'any passat no ens va tocar i aquest any ho volem tornar a intentar. Gràcies per l'informació de l'Era Garona (Salardú). No sabia que tenia piscina, a la web de xanascat no ho indica. Sort!!!


Nosaltres hi vam anar a l'hivern, per això. No sé si la piscina pertany a l'alberg, però hi té accés. A aquesta foto de Xanascat la pots veure: http://www.xanascat.cat/showhostelbigpi ... 20&picix=0
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: nius » dv. gen. 24, 2014 7:17 pm

Nosaltres hem estat a Planoles (comparetxi el que s'ha dit) i també:
- L'escala: l'alberg està bé (no seria el més net, per això.....) però l'entorn s'ho val tot. A tocar de la platja, del camí de ronda, caminant uns 10 minuts ets a les ruines d'Empuries pel mateix camí, i cap a l'alre banda vas caminant fins l'Escala. Genial.
- La Seu d'Urgell: està bé. A la Cerdanya, Andorra a tocar, es poden fer sotidetes, etc.
- La Sala a Poble de Lillet. L'alberg també està molt bé, el menjar normal (més que senzill, com molt ràpid de fer), l'entorn fantàstic. Pels volts es pot fer Castellar d'en Hug, el trenet que hi ha va sols a l'estiu, els Jardins Artigas, etc.
- Cabrera de Mar: l'arberg és un eidifici modernista preciós. L'entorn mateix està bé, es pot fer una caminada fins al Castell de Burriac, i estàs al centre del Maresme. Vam anar a St Pol de Mar, que estava a uns 30', i a la platja a jugar. L'entorn no és el que m'ha agradat més, la veritat.

De tots he de dir que el tracte és mol bo, les instal.lacins estan bé i tenint en compte que en cap mcas busquem luxes, és una opció molt bona per fer sortidetes. Ara em criden els del Delta de l'Ebre, també el de Llançà, i el de Girona. Tot arribarà ;)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mireia&Didac
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Mireia&Didac » dg. feb. 02, 2014 6:33 pm

Nosaltres vem estar el passat pont de la castanyada al de Planoles i comparteixo opinio.....vellet, correcte, menjar bo i molt bon ambient
ImatgeImatge
Tute
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: ds. abr. 27, 2013 10:22 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Tute » dt. feb. 04, 2014 8:32 am

Bon dia,

jo acabo de veure el post d'algú que parlava que s'havien obert les inscripcions i m'han vingut moltes ganes de provar-ho! La nostra petita farà 1 anyet en pocs dies i crec que seria una bona manera de veure el país, poc a poc :)

Tinc un parell de dubtes que mirant la pàgina web no he acabat de solucionar, a veure si vosaltres que hi teniu tanta experiència me'l podeu resoldre: tema menjar, no està inclòs oi? m'ha semblat veure que hi ha menús... l'esmorzar tampoc? de fet seria el més necessari, el dinar entenc que estaríem voltant pel territori...

Moltes gràcies i a veure si ens acabem d'animar i ens afegim a les Vacances en Família!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Xaina » dt. feb. 04, 2014 8:46 pm

Hola Tute,

El programa de les Vacances en família es en règim de pensió complerta. Jo fa un parell d'anys que m'hi apunto però mai no he tingut sort :( :

S vas per lliure, es a dir fora del programa tens diferents opcions: nomes allotjament, allotjament i esmorzar o pensió complerta, els preus varien en funció del règim triat.

Si vas a la pàgina xanascat.cat i cliques a Albergs hi ha un pdf amb les tarifes del 2014, varien una mica segins l'alberg triat.

Molt important: els babys de 0 a 3 tenen dormir i esmorzar gratuit : :ok:

Que tinguis sort!!!

Nosaltres aquest cap de setmana anem al pic de l'àliga a la vall de Nuria....quan tornem us passo el feedback.

Petons
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: xinxeta » dj. feb. 20, 2014 8:11 pm

Hola noies! M'estic mirant lo de vacances en família i ja he vist algunes recomanacions, però m'agradaria saber quins d'aquests alberga que estan be tenen bany a l'habitació?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Takita » dj. feb. 20, 2014 10:57 pm

xinxeta ha escrit:Hola noies! M'estic mirant lo de vacances en família i ja he vist algunes recomanacions, però m'agradaria saber quins d'aquests alberga que estan be tenen bany a l'habitació?


Tots els albergs disposen d'habitacions amb bany, però no totes les habitacions en tenen, això ja depèn de si et toca una amb bany o no.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 21, 2014 12:06 pm

Hola
nosaltres l'any passat vam estar a Salardú amb el programa vacances en família. L'alberg està bé, i a nosaltres ens va tocar habitació amb lavabo.
Ens van tractar molt bé, nosaltres som vegetarians i fins i tot em va trucar el cuiner uns dies abans i li vaig enviar una proposta de menús perquè anava una mica perdut. Al final crec que vam menjar millor que ningú i cada dia ens venia a preguntar si havíem menjat bé :-)
El poble de Salardú és preciós, i també l'entorn. Nosaltres vam tenir molt mala sort i va ploure tooooot el cap de setmana, però per sort, al ser un cap de setmana del programa, estava l'alberg ple de nens i jugaven a una sala de joc que hi ha (no massa gran), al menjador etc.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 21, 2014 12:08 pm

Nosaltres hi vam anar l'any passat al alberg de Banyoles i molt bé, està molt ben situat, al costat de la plaça major... hi ha el llac, el tren pinxo que als nens els hi encanta, i el poble es molt xulo per anar amb nens. El alberg molt net i correcte, el menjar bastant variat i a dins hi ha una sala de jocs pels nens que està molt bé
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Xaina » dv. feb. 21, 2014 1:47 pm

Hola,

A nosaltres, per desgracia mai no ens ha tocat les vacances en familia...esperem que aquest any siiiii!!!!

El cap de setmana del 8 de febrer varem estar a l'alberg pic de l'aliga de Nuria.

L'alberg està super bé, molt nou i amb unes sales molt xules. Varem estar en una habitació de 4 amb bany, era petitona pero molt confortable.
El menjar normalillo.....pero correcte.
La situació d'aquest alberg es una passada, està just a dalt de l'estació de vall de Nuria, per arribar-hi has d'agafar el telecabina.
La única pega es que hi havia molta nolta gent, pero tot hi això s'hi estava molt comode, nosaltres repetirem segur.

Salut
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 24, 2014 3:00 pm

Hola!

Hem estat afortunats i en aquest segon torn ens ha tocat Era Garona a Salardú, el primer cap de setmana de setembre. Ja feia 2 anys que ho provavam d'entrar al programa i al final ho hem aconseguit.
Tinc un parell de preguntes per qui hi hagi estat... et preparen entrepans si vols anar a passar el dia a fora i no dines a l'alberg? i et preparen menjar triturat per bebés?

Gràcies a totes!
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: Xaina » dv. jul. 25, 2014 6:48 am

Hola!!!

Jo no he estat mai a Salardú pero en tots els albergs que hem anat fan pic-nics, normalment l'has de demanar el dia anterior: bocates, fruita, beguda. Els triturats jo no n'he fat mai us...pero em sembla que si.

Una coseta jo em pensava que els resultats de la segona convocatoria sortien aquest dilluns 28 ?-) ....

Salut!!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: neuetes » dv. jul. 25, 2014 2:50 pm

Gràcies Xaina.

Van fer el sorteig el 23 i ahir ja es podia comprovar el resultat.
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ikebana » ds. jul. 26, 2014 2:48 pm

Hola!
Nosaltres vam estar al d'Altafulla i super be. Les instalacions son amplies, i el menjar molt bé. Nosaltres demanvem menjar una mica abans i no ens van posar pega per ser dels primers en sopar/dinar. Tambe vam tenir una habitació amb bany. Crec que el criteri per que t'ho donguin es si tens nens petits.

La unica cosa... per dir alguna cosa, es que no vam poder utilitzar l'ascensor i estavem a un segon pis... per la resta mb!
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ikebana » ds. jul. 26, 2014 2:55 pm

Com sabeu on us ha tocat?? Només havieu posat una opció de les 5??
A mi m'ha tocat però no se veure on!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: gisa » ds. jul. 26, 2014 3:13 pm

Hola a tothom!!
Ens vam apuntar per primer cop al programa de Vacances en família a la segona convocatòria d'aquest any i ens ha tocat!! (i mira que no ens toca mai res.. :love: ). A l'octubre ens n'anem a l'alberg de Berga i voldria preguntar si algú hi ha estat, què tal és, coses a fer per allà... Per cert, pregunta a les que ja heu gaudit del programa: si voleu passat tot el dia fora, hi ha la possibilitat de que us preparin el dinar per emportar? Ja que està inclòs... És que si vas a voltar segons a on i has de tornar a dinar, talla una mica el dia, no?

ikebana ha escrit:Com sabeu on us ha tocat?? Només havieu posat una opció de les 5??


Si vas aquí http://www.xanascat.cat/shownode.tjc?id=345, i cliques a sorteig 2a. convocatòria sabràs els números afortunats. Si tens reserva confirmada, clicant a consulteu la vostra preinscripció, et diuen quina plaça t'ha tocat.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: albergs xanascat

EntradaAutor: ikebana » dg. jul. 27, 2014 10:18 pm

Ahh!! merciii!!!

M'ha tocat a la Molina... vaig a mirar si heu parlat d'aquest alberg! ;)

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::