Com els tapeu per la nit?

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: nivalis » dt. feb. 18, 2014 10:05 am

Hola noies!

Tinc un nen de 9 mesos i no acabo de trobar la manera bona de posar-lo al bressol. Al principi feiem servir el típic: llençols, cobrellit, pijama... Però ara es mou molt, dóna voltes dormint i hem vist que arriba un moment que s'entortolliga amb el llençol i no es pot moure, o a vegades es destapa i li agafa fred. Hem provat amb el pijama-manta i això va bé per que així no es pot destapar, ni fer-se un lio amb el llençol, però si a mitja nit es desperta i l'hem de portar al nostre llit llavors te massa calor amb el pijama-manta i el nòrdic del nostre llit.
No se... Quina és la millor manera d'abrigar-los a aquesta edat? Com ho feu vosaltres?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: noviachuky » dt. feb. 18, 2014 10:52 am

Jo et recomano el sac, n'hi ha de moltes marques, ikea, grobag, babybag... tria i remena

Que vagi bé!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: melela » dt. feb. 18, 2014 11:12 am

Amb 9 mesos jo també feia servir el sac (en tenia de Grobag i de l'Ikea). Si el portava al nostre llit, fora el sac i apa, com que a sota porta el seu pijama.

Ara amb 2 anyets faig servir el sac nòrdic, o sigui un nòrdic amb la seva baixera ajuntats amb cremallera.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 18, 2014 11:15 am

Nosaltres també fem srevir sacs (en tenim dos, un de Grobag i un de l'Ikea) i perfecte :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: nivalis » dt. feb. 18, 2014 11:31 am

Moltes gràcies noies!

Us referiu a allò que sembla un vestidet sense mànigues que porta una cremallera per sota, no? en tinc un que em van regalar, però no l'he fet servir. Ho provaré.
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: cross_13 » dt. feb. 18, 2014 1:22 pm

el meu nen gairebe fins als tres anys no el varem poder tapar, així que feiem servir pijama abrigadet i llestos. em pensava que no estaparia mai, però ara quan el porto al llit em diu "mama tapa'm" neujor:-)
Imatge
Imatge
llunix
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 13, 2012 7:32 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: llunix » dt. feb. 18, 2014 7:28 pm

Hola! Jo també et recomano l'opció del sac. Realment el trobo molt pràctic i a més a més és fàcil de treure si té calor quan dorm amb vosaltres. I com ja t'han dit en pots trobar de moltes marques i diferents preus.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: martina13 » dj. feb. 20, 2014 10:36 am

jo faig servir com un sac ( no d'aquest de manigues un sac normal) i un pijama gruixut i entre això i la calefacció no l'abrigo més sinó s'agobia molt.
això si quan em despito el meu company ja li ha posat una manta x sobre zz:-) ?-)

||*|| ||*||
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: Takita » dj. feb. 20, 2014 1:20 pm

El meu fill no el va voler mai, però la meva filla dorm amb un saquet i molt bé. Si dius que en tens un, prova-ho, a veure si li agrada :ok:
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: PALME » ds. feb. 22, 2014 6:12 am

Pijama manta, van molt be per la llibertat d moviments
Avatar de l’usuari
Petitprincep2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dl. feb. 24, 2014 5:04 pm

Nosaltres fem servir també els saquets, tenim 2 del Kiabi, va molt bé perquè així no es destapa. Si l'has de portar al vostre llit, li treus.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: nivalis » dt. feb. 25, 2014 10:09 am

Ja portem uns dies amb el sac i va força bé. Encara hem de trobar el "truco" a la regulació de la temperatura a la seva habitació perquè a principi de la nit fa massa calor i després baixa la temperatura, però bé, el cas és que dorm força bé. De moment només tenim un sac que ens van regalar i potser en comprem un altre.
Avatar de l’usuari
Petitprincep2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 25, 2013 1:51 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: Petitprincep2013 » dt. feb. 25, 2014 3:43 pm

Nivalis, doncs si veus que va bé, aprofita les rebaixes i agafa un saquet :ok:
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: martina13 » ds. març 01, 2014 7:02 am

noies i una pregunta!!
les mans no les treuen sempre fora del llençol?? esk la meva de cos perfecte xo les mans kuan es desperta les te tan fredes!!!! i estic x posarli guants o manoples x dormir!!
algu li passa aixo?? i k hi feu??
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: numa1982 » ds. març 01, 2014 8:11 pm

Martina: al nostre li passa exactament el mateix, sempre té les mans gelades. Ahir, però, vaig descobrir els pijames manta del mothercare que a les mànigues, porten un trosset de tela que pots girar i li queden com unes manoples. El vaig provar però s'estressa si no es nota les mans i li vaig haver de treure, es veu que prefereix el fred!

També us volia fer una consulta: en Pau es va refredar fa dues setmanes i quan anàrem al metge per saber què fer amb tants mocs (es nota que som novells) ens va dir que, sobretot, que no dormis amb cap font de calor (radiador, calefacció) a l'habitació. Casa nostra no té calefacció i quan li toco el clatell el té calentó, però ens fa cosa que dormi a un lloc tan fred. Sempre li escalfem l'habitació abans d'anar a dormir, però clar, a la matinada allò sembla un iglú. Algun consell?

Per cert: ell dorm amb un pijama manta, els saquets a mi no em fan gràcia (sóc una mica maniàtica).
Imatge

ImatgeImatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: martina13 » ds. març 01, 2014 9:12 pm

xo.si no te cap font de calor passara fred no??
jo li poso la bomba de calor a 22 graus i el k faig es posarli el body+ una samarreteta + el pijama
aixo mes un saquet ( xo daquests de dormir no els k keden com a pijama) i una manta i ja esta durant la nit no passem fred ( menys les mans clar jehe)
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: numa1982 » dg. març 02, 2014 7:01 pm

Aquest és el meu dubte, Martina. De fred, crec q no en passa, però no ho acab de veure clar.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: nivalis » dt. març 04, 2014 9:34 am

Doncs el meu te un radiador a l'habitació, que queda a l'altra punta d'on està ell. Però com que l'habitació és petita no és gaire lluny, jejeje! El que faig es programar la calefacció a 20 graus, de manera que quan baixi d'aquesta temperatura s'engegui i es vagi mantenint així tota la nit. ES que si no baixaria massa i aquests saquets no són gaire gruixuts, vull dir que no són com un nòrdic, que escalfa molt més, així que una mica de font de calor hi ha d'haver...
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: primerenca83 » dt. maig 06, 2014 11:09 am

hola! estic fent algunes compres per al bebé que vindrà a l'octubre i tinc un dubte. he llegit que la millor opció pels acabats de nèixer són els saquets (que les fundes nòrdiques no són recomanables fins els 18 mesos?) però els saquets sense mànigues... voleu dir que no tenen fred als bracets? els tapeu amb algo més? I què tal els saquets normals? tipus sac de dormir però per bebés?

gràcies!!!
Avatar de l’usuari
melibea80
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Re: Com els tapeu per la nit?

EntradaAutor: melibea80 » dl. maig 12, 2014 9:00 pm

Pijama manta de tota la vida, no? El sac és tradicional d'altres països i aquí s'ha posat de moda, no dic que no sigui bo, però restringeix molt els moviments. El pijama manta no deixa res descobert i permet el moviment. Fins i tot es pot fer servir com a bata abans de dormir, per no anar per casa sense res. Les mans els nens les tenen fredes i és normal, no és com per preocupar-se. Els primers dies es tapen per a que no es facin mal amb les ungles perquè encara no es poden tallar, però no perquè tinguin fred. Durant la nit no cal tapar-les, a més si són petits i estem dormint se les poden portar a la boca i és perillós que es quedin les manoples a la boca, cal vigilar-los i mentre dormim és complicat, per no dir impossible.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::