Dorm i després plora

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Dorm i després plora

EntradaAutor: Marsa » dt. feb. 11, 2014 3:31 am

Marones!!! Bona nit...o bon dia...!! Ja he escrit altres vegades buscant consol amb vosaltres!!
El petit és molt dormilega!! Però fa una setmana q tenim problemes per anar a dormir (només al vespre). S'adorm al pit (com sempre) i de cop és posa a plorar sense consol uns 20-30 minuts! De cop queda fregit i el poso al seu llit fins q demana per mamar i fem collit! A les 3 s'ha despertat i encara correm desperts (1,30h més tArd)... I no vol res ni q l'agafi, ni mamar, ni res de res!! Finalment després de molt somicar i passejar per casa ha demanat per mamar!!!! I ara espero qq s'adormi fins a quarts de 8 q sonara el despertador!!!

Suposo q (com tot :) ) és una etapa més!!! Però la nit es fa taaaaaant llarga! No se si canviat rutines...
El marsu diu q ja li passarà!! Q el deixi!! Però clar...em costa!!!

Marsa
Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Dorm i després plora

EntradaAutor: shyla » dt. feb. 11, 2014 10:15 am

No sé quant temps té el teu fill, però el meu a vegades ho ha fet i sempre coincideix amb que li surt alguna dent, queixal... també pot ser que li faci mal alguna cosa, no ho sé, t'entenc és bastant desesperant! El meu té 22 mesos i també fem collit i pit encara i quan li passa això no es calma de cap manera!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Dorm i després plora

EntradaAutor: Tutty29 » dg. març 02, 2014 9:44 pm

Tinc un nen de 25 mesos i fa cosa d'una setmana es desperta un o dos cops a la nit.
El poso a dormir a les 20:30, tarda una mica en adormir-se( jo m'estiro al seu costat fins que s'adorm). Es desperta a partir de mitja nit dient mama,li faig canvi de panyal i s'adorm, al cap d'una horeta tornem-hi, es desperta gemegant, m'estiro amb ell fins que d'adorm i jo marxo al meu llit.
De vegades espero anar-hi a veure si s'adorm, pero son poques vegades que s'adorm i tampoc el vull deixar plorar, es que no puc, em fa peneta.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Dorm i després plora

EntradaAutor: Tutty29 » dg. març 02, 2014 9:44 pm

Tinc un nen de 25 mesos i fa cosa d'una setmana es desperta un o dos cops a la nit.
El poso a dormir a les 20:30, tarda una mica en adormir-se( jo m'estiro al seu costat fins que s'adorm). Es desperta a partir de mitja nit dient mama,li faig canvi de panyal i s'adorm, al cap d'una horeta tornem-hi, es desperta gemegant, m'estiro amb ell fins que d'adorm i jo marxo al meu llit.
De vegades espero anar-hi a veure si s'adorm, pero son poques vegades que s'adorm i tampoc el vull deixar plorar, es que no puc, em fa peneta.
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Dorm i després plora

EntradaAutor: carbasseta » ds. març 15, 2014 10:41 pm

Hola tutty, potser estigui passant una fase del seu desenvolupament mes agitada o algun canvi i li surt quan esta relaxat dormint. O q somii o comenci amb pors. La meva ha passat alguna etapa aixi. Anims q sap greu veure'ls patir!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Dorm i després plora

EntradaAutor: Tutty29 » dg. març 16, 2014 5:29 pm

a la nit em crida i quan hi vaig s'estira el llit i no diu ni mu.
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Dorm i després plora

EntradaAutor: puski » dv. oct. 17, 2014 5:03 pm

Hola marsa!
Ja sé que fa temps que vas escriure i segur ue ho tens superadissimm! :ok:
Tinc un nen de 13 mesos i m'està passant això mateix.
Jo treballo de tarde i arribo que ja dorm. Abans m'esperava i cap problema, però ara va a la guarde i cau rendit a les 21. Cada nit dorm quan arribo.
Total, que quan es desperta vol anar amb mi i em passa el mateix. Que si teta, es dorm, plora, l'altre teta, plora, no vol que l'agafi ,el deixo al llit i m'estira els braços pq l'agafi :-o00m , tornem a la primera teta, es mig dorm, plora, teta, que el deixi, que l'agafi....aaaaaaaaagggggggg

Com ho vau acabar fent? diga'm que passa jejeej
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::