::: La nova directora de la coral
::: La nova directora de la coral
Sabem que dirigir una coral no és una tasca fàcil. Partint d'aquesta base, com creieu que ho podria fer una nena petita?
Només heu de veure el vídeo per comprovar que aquesta nena és una autèntica experta!! En l'enregistrament es pot veure a la petita emulant els gestos del director del cor de l'Església Baptista, on canta el seu pare.
http://youtu.be/i7W3ICpONVs
Només heu de veure el vídeo per comprovar que aquesta nena és una autèntica experta!! En l'enregistrament es pot veure a la petita emulant els gestos del director del cor de l'Església Baptista, on canta el seu pare.
http://youtu.be/i7W3ICpONVs
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: ::: La nova directora de la coral
Un vídeo preciós i emocionant
Jo vaig cantar en una coral durant més de deu anys i estic sensibilitzada amb el tema. Moltes gràcies per compartir-lo!!!
Una abraçada,
Anna Maria
Jo vaig cantar en una coral durant més de deu anys i estic sensibilitzada amb el tema. Moltes gràcies per compartir-lo!!!
Una abraçada,
Anna Maria
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


