Llistat RA
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Llistat RA
Boniques!!!m'agrada tant llegir-vos!!! Estic molt contenta que tot bé!
A mi el primer trimestre també em va costar. Despréz,cada vegada passava el temps més ràpid.
Karma, 33ja! Q guai! Descansa tant com puguis per tenir energia pel petit ;)
Mara, com van els teu petits terratrèmols? Segur q fantàstics! :love
Molts petons reines!
A mi el primer trimestre també em va costar. Despréz,cada vegada passava el temps més ràpid.
Karma, 33ja! Q guai! Descansa tant com puguis per tenir energia pel petit ;)
Mara, com van els teu petits terratrèmols? Segur q fantàstics! :love
Molts petons reines!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Hoolaaaa compis
!! Carbasseta, Mara, Nell, Nuru, Anna28, Rix, Zuria, etc....
:
Dilluns a les 11.50 va nèixer el nostre petitó, just quan complia 37 setmanes i amb 2 kg 480 g de pes.
Va nèixer 3 setmanes abans de lo previst realitzant part induït degut a una preclampsia. De fet jo portava ingressada 5 dies ja que van veure que patia de preclampsia i convenia provocar el part en pocs dies.
La inducció que va començar diumenge a la nit va anar suuperràpid. Fins i tot els metges es van sorprendre. En 3 hores després de prendre la prostaglandina ja vaig començar a tenir contraccions superseguides i vaig dilatar superràpid!! A les 5 de la matinada ja baixava a sala de parts i a les 6 ja em podien possar l'epidural.
Amb les contraccions doncs fatal: molt de dolor, vòmits però vaja el que tocava passar i un cop possada l'epidural doncs la glòria bendita
!!
L'expulsió va ser superràpida i vaig disfrutar moltíssim del moment. En 3 apretades ja sortia el meu nen. El meu home allà flipant i va tallar ell el cordó umbilical.
Ara mateix tinc al bebito dormint com un angelet (tot i que aquesta nit ha donat guerra..jejj). És guapíssim!! (Que us haig de dir jo..jejj)
Noies, pensava que MAI escriuria aquestes línees, plenes d'immensa felicitat. Han estat taaaants anys de lluita que se'm fa dificil oblidar-ho.
Moments que costava molt pensar en positiu, que semblava que el nostre moment no arribaria, que mai podries aconseguir ser mare, etc.. Moments on tot ho veia de color negre i on fins i tot el meu home i jo ens preparàvem mentalment a acceptar una vida sense fills i punt.
Però com tant ell com jo som una mica "cabezones" doncs vam volguer seguir intentant-ho i mireu: ho hem aconseguit!!
A les noies que potser llegiu això i encara esteu en la lluita solsament vull animar-vos, i enviar-vos molta molta força per seguir endavant i encara que defalliu tingueu la suficient perseverança per tirar endavant.
Us puc assegurar que el tenir al vostre fill als braços realment s'ho val. Jo ara mateix estic en un núvol d'immensa felicitat
!! Carbasseta, Mara, Nell, Nuru, Anna28, Rix, Zuria, etc....
:Dilluns a les 11.50 va nèixer el nostre petitó, just quan complia 37 setmanes i amb 2 kg 480 g de pes.
Va nèixer 3 setmanes abans de lo previst realitzant part induït degut a una preclampsia. De fet jo portava ingressada 5 dies ja que van veure que patia de preclampsia i convenia provocar el part en pocs dies.
La inducció que va començar diumenge a la nit va anar suuperràpid. Fins i tot els metges es van sorprendre. En 3 hores després de prendre la prostaglandina ja vaig començar a tenir contraccions superseguides i vaig dilatar superràpid!! A les 5 de la matinada ja baixava a sala de parts i a les 6 ja em podien possar l'epidural.
Amb les contraccions doncs fatal: molt de dolor, vòmits però vaja el que tocava passar i un cop possada l'epidural doncs la glòria bendita
!!L'expulsió va ser superràpida i vaig disfrutar moltíssim del moment. En 3 apretades ja sortia el meu nen. El meu home allà flipant i va tallar ell el cordó umbilical.
Ara mateix tinc al bebito dormint com un angelet (tot i que aquesta nit ha donat guerra..jejj). És guapíssim!! (Que us haig de dir jo..jejj)
Noies, pensava que MAI escriuria aquestes línees, plenes d'immensa felicitat. Han estat taaaants anys de lluita que se'm fa dificil oblidar-ho.
Moments que costava molt pensar en positiu, que semblava que el nostre moment no arribaria, que mai podries aconseguir ser mare, etc.. Moments on tot ho veia de color negre i on fins i tot el meu home i jo ens preparàvem mentalment a acceptar una vida sense fills i punt.
Però com tant ell com jo som una mica "cabezones" doncs vam volguer seguir intentant-ho i mireu: ho hem aconseguit!!
A les noies que potser llegiu això i encara esteu en la lluita solsament vull animar-vos, i enviar-vos molta molta força per seguir endavant i encara que defalliu tingueu la suficient perseverança per tirar endavant.
Us puc assegurar que el tenir al vostre fill als braços realment s'ho val. Jo ara mateix estic en un núvol d'immensa felicitat

Karma, no tinc gaire temps, però només vull dir-te que m'alegro que estigueu gaudint tant d'aquests moments! No té preu!!! Sou molt afortunats tots tres de tenir-vos els uns als altres! Molts i molts petons, bonica!!!!

Karma!!!! Gaudeix del moment!!!! Veure com cada dia van aprenent coses noves és algo impressionant, meravellós i...... (no ho se expressar en paraules)
Ara deixa que us mimin una mica i tu només preocupa't del petito

Ara deixa que us mimin una mica i tu només preocupa't del petito

SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
- mrscousteau
- :: puça

- Entrades: 33
- Membre des de: dt. gen. 28, 2014 11:33 am
Karma! moltes felicitats!
I moltes gràcies per enrecordar-te de les que seguim lluitant,.. et farem cas!!
I moltes gràcies per enrecordar-te de les que seguim lluitant,.. et farem cas!!

Bali10 tens un solet amb tu i una estrella al teu cor, espero que a la propera (quan vulgueu i pugueu) tot vagi perfecte. Molts ànims!
Nell tu també tens una petita estrella que no es va poder quedar amb tu, però el teu sol més brillant naixerà el juliol! Ja falta menys! Enhorabona!!!
Karma!!! Karma!!! Karma!!! M'alegro moltíssim que tot hagi anat bé i que ja tingueu el nen amb vosaltres, com estàs ara tu? Ja em crec que el petit és el més guapíssim i el millor del món: com no ho ha de ser, amb els pares que té! És clar que estàs en un núvol, segur que no en baixareu mai més (menys les nits que doni guerra,
): és una experiència meravellosa i increïble! No puc dir res més: moltes i moltes felicitats!!!

Nell tu també tens una petita estrella que no es va poder quedar amb tu, però el teu sol més brillant naixerà el juliol! Ja falta menys! Enhorabona!!!
Karma!!! Karma!!! Karma!!! M'alegro moltíssim que tot hagi anat bé i que ja tingueu el nen amb vosaltres, com estàs ara tu? Ja em crec que el petit és el més guapíssim i el millor del món: com no ho ha de ser, amb els pares que té! És clar que estàs en un núvol, segur que no en baixareu mai més (menys les nits que doni guerra,
): és una experiència meravellosa i increïble! No puc dir res més: moltes i moltes felicitats!!!

El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
KARMA ENHORABONA!!!!
Nena quina alegria
m'he emocionat molt en llegir la notícia
Aix que bé
Estic tan d'acord amb el que dius... : noies, val la pena, de veritat
Passi el que passi i trigui el que trigui, quan tens la teva
i suposo que encara més quan neix el
t'oblides de TOT.
Així que quan estigueu de baixón, busqueu forces, que segur que les teniu, però no llenceu la tovallola perquè ho aconseguireu.
Jo pensava que mai dels mais estaria
i ara doncs mireu, estic ja de 19 setmanes, porto un nen preciós que ja comença a donar-me patadetes. Tot això ja no m'ho treu ningú i és una passada viure-ho.
Un petonàs a totes, lluitadores!!!
Muuuuuuuuuuuuuuuak!
Nena quina alegria
m'he emocionat molt en llegir la notícia
Aix que bé
Estic tan d'acord amb el que dius... : noies, val la pena, de veritat
Passi el que passi i trigui el que trigui, quan tens la teva
i suposo que encara més quan neix el
t'oblides de TOT.Així que quan estigueu de baixón, busqueu forces, que segur que les teniu, però no llenceu la tovallola perquè ho aconseguireu.
Jo pensava que mai dels mais estaria
i ara doncs mireu, estic ja de 19 setmanes, porto un nen preciós que ja comença a donar-me patadetes. Tot això ja no m'ho treu ningú i és una passada viure-ho.Un petonàs a totes, lluitadores!!!
Muuuuuuuuuuuuuuuak!
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
- carbasseta

- Contacta:
[size=150]KARMAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]
Veig que ha estat una mica complicat, però ara ja tens el teu petitó en braços i esteu els dos bé!!! M'alegro moltíssim!!!!!! A gaudir molt que passa molt ràpid!!
NELL! 19 setmanes ja! Quina il·lusió!!! Com diu la Mara ja deus estar ben formosa, no?! Gaudeix de la panxeta i sobretot de les patadetes del teu campió!
MARA
Una abraçada a totes!!! I les que encara esteu en ello, no defalliu, o millor dit, defalliu si cal, però poquet, només per agafar més forces per la següent. Molts ànims!!!!!
Veig que ha estat una mica complicat, però ara ja tens el teu petitó en braços i esteu els dos bé!!! M'alegro moltíssim!!!!!! A gaudir molt que passa molt ràpid!!
NELL! 19 setmanes ja! Quina il·lusió!!! Com diu la Mara ja deus estar ben formosa, no?! Gaudeix de la panxeta i sobretot de les patadetes del teu campió!
MARA
Una abraçada a totes!!! I les que encara esteu en ello, no defalliu, o millor dit, defalliu si cal, però poquet, només per agafar més forces per la següent. Molts ànims!!!!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

- picdeladona

Hola noies
He trobat un momentet per entrar al SP.. El meu petitó és molt bo, però costa de trobar temps lliure..jej. Jo em trobo força bé del tema de la preclampsia, tot i que aquest divendres tinc revisió per veure que realment tot està OK.. però vaja ja tinc les tensions dins de lo normal..
Moltes, moltes gràcies per les vostres felicitacions. Em fa especial il·lusió trobar-vos en aquest raconet nostre.
Ahir vam sortir a fer una volteta pel parc sota casa i se'm feia taant sorprenent que ja fòssim tres..! Després de tant de temps lluitant per ser pares ara tot sembla un somni,.. però és ben real!!
Nuru, quant de temps cuqui!!
Veig que tot bé!
Nell: Ja de 19 setmanes!! Aviat la morfològica!! Ja teniu nom pensat pel vostre nen? Ja ens expliques valens?
Noies, entreu per aquí si teniu news valens?
Jo ara moolt ocupada amb el tema lactància, etc.. jejj... però com imagineu moolt feliç
He trobat un momentet per entrar al SP.. El meu petitó és molt bo, però costa de trobar temps lliure..jej. Jo em trobo força bé del tema de la preclampsia, tot i que aquest divendres tinc revisió per veure que realment tot està OK.. però vaja ja tinc les tensions dins de lo normal..
Moltes, moltes gràcies per les vostres felicitacions. Em fa especial il·lusió trobar-vos en aquest raconet nostre.
Ahir vam sortir a fer una volteta pel parc sota casa i se'm feia taant sorprenent que ja fòssim tres..! Després de tant de temps lluitant per ser pares ara tot sembla un somni,.. però és ben real!!
Nuru, quant de temps cuqui!!
Veig que tot bé!Nell: Ja de 19 setmanes!! Aviat la morfològica!! Ja teniu nom pensat pel vostre nen? Ja ens expliques valens?
Noies, entreu per aquí si teniu news valens?

Jo ara moolt ocupada amb el tema lactància, etc.. jejj... però com imagineu moolt feliç

Hola boniques
Aix Karma, quina emoció, tot plegat!!! Quines ganes de viure tot això!!
cuida't molt i també al teu home i al petit Quim
Jo ja porto 21 setmanes, i com dieu, ben
Això ja no hi ha qui ho amagui
La setmana passada ens van fer l'eco morfològica i tot perfecte. Estem molt contents!!!!
El nostre nen es dirà Marc i ja em dona un munt de patadetes.
Bé. guapes us deixo. M'encanta seguir en contacte amb vosaltres.
Un petonas ben gran i fins aviat.
Muuuuuuaks
Aix Karma, quina emoció, tot plegat!!! Quines ganes de viure tot això!!
cuida't molt i també al teu home i al petit Quim
Jo ja porto 21 setmanes, i com dieu, ben
Això ja no hi ha qui ho amagui
La setmana passada ens van fer l'eco morfològica i tot perfecte. Estem molt contents!!!!
El nostre nen es dirà Marc i ja em dona un munt de patadetes.
Bé. guapes us deixo. M'encanta seguir en contacte amb vosaltres.
Un petonas ben gran i fins aviat.
Muuuuuuaks
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
- picdeladona

Nell, carinyu, com me n'alegro
. A nosaltres la morfològica ens va fer patir molt. Estàvem cagats de por..i mira que tampoc teniem motius, ..però jo què sé..
Et llegeixo i encara no m'ho crec..jej..Ja tinc ganes que arribi el juliol i m'expliquis els teus primers moments quan li vegis la carona.. aixx quina ilu! En Marc serà un nen superestimat
!!
Jo tinc a tota la familia "enamorada" amb el meu petitó. És el primer nét així que ja podeu imaginar
Ptnets
. A nosaltres la morfològica ens va fer patir molt. Estàvem cagats de por..i mira que tampoc teniem motius, ..però jo què sé..Et llegeixo i encara no m'ho crec..jej..Ja tinc ganes que arribi el juliol i m'expliquis els teus primers moments quan li vegis la carona.. aixx quina ilu! En Marc serà un nen superestimat
!!Jo tinc a tota la familia "enamorada" amb el meu petitó. És el primer nét així que ja podeu imaginar
Ptnets
Hola maques!!!
Karma MOLTES FELICITAAAAAATSSSSS!!!!!!
Me'n alegro molt de q ja tingueu el petit amb vosaltres, disfruta-ho molt!!!!!!!!
Ja ens aniras explicant com van les coses, ja veuràs com els dies et passen volant!
Nell, ja et queda menys a tu també!!! El teu nen es dirà com el meu!!!!!!
Nenes, que us vagi molt be a totes i les que esteu en procès, molta força i molta SORT, tot arriba!!!!!
Petonets!!!!!!!
Karma MOLTES FELICITAAAAAATSSSSS!!!!!!
Me'n alegro molt de q ja tingueu el petit amb vosaltres, disfruta-ho molt!!!!!!!!
Ja ens aniras explicant com van les coses, ja veuràs com els dies et passen volant!
Nell, ja et queda menys a tu també!!! El teu nen es dirà com el meu!!!!!!
Nenes, que us vagi molt be a totes i les que esteu en procès, molta força i molta SORT, tot arriba!!!!!
Petonets!!!!!!!

- carbasseta

- Contacta:
Hola ninetes!
Com esteu?
Fa dies que us volia explicar que el mes passat vam anar a buscar el frigo que teníem i de moment ha sortit bé, així que estic embarassada de 7 setmanes
Estem molt contents perquè a més ha estat a la primera i única oportunitat que teníem. Esperem que tot surti bé!
Nell, com va la panxu?
Karma, enfeinada a tope, oi?!
Bali, com vas?
A tota la resta, una abraçada. A les que teniu panxu gaudiu a tope del que us queda d'embaràs i del part. A les que encara esteu en procés molts ànims i desitjo que ho aconseguiu molt aviat!
Com esteu?
Fa dies que us volia explicar que el mes passat vam anar a buscar el frigo que teníem i de moment ha sortit bé, així que estic embarassada de 7 setmanes

Estem molt contents perquè a més ha estat a la primera i única oportunitat que teníem. Esperem que tot surti bé!
Nell, com va la panxu?
Karma, enfeinada a tope, oi?!
Bali, com vas?
A tota la resta, una abraçada. A les que teniu panxu gaudiu a tope del que us queda d'embaràs i del part. A les que encara esteu en procés molts ànims i desitjo que ho aconseguiu molt aviat!

Uaaaauuu carbasseta enhorabona!!!!
Quina alegria!!!! Gaudeix molt de l'embaràs, ja ens aniràs explicant
Fins aviat!!!!
Muuuuuuaks a totes!
Quina alegria!!!! Gaudeix molt de l'embaràs, ja ens aniràs explicant
Fins aviat!!!!
Muuuuuuaks a totes!
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
- picdeladona

Carbassetaaaa!! Moltes felicitats!! Quina sorpresa
Me n'alegro molt per vosaltres i la petita Aina. Pel que veig a la teva firma ja té 2 anyets..! Quina ilu Carbasseta
Ja ens diràs quan toqui si és nen o nena!
La veritat és que de tant en tant penso en que si tot va bé d'aquí un parell d'anys no m'importaria anar per algun dels meus frigos.. tot i que si anés bé seria mare amb 41 i pico..ja veurem..jejj
Ostres, de veritat quina il·lusió m'ha fet veure la teva noticia
A la resta mil petonets
Me n'alegro molt per vosaltres i la petita Aina. Pel que veig a la teva firma ja té 2 anyets..! Quina ilu Carbasseta
Ja ens diràs quan toqui si és nen o nena!
La veritat és que de tant en tant penso en que si tot va bé d'aquí un parell d'anys no m'importaria anar per algun dels meus frigos.. tot i que si anés bé seria mare amb 41 i pico..ja veurem..jejj
Ostres, de veritat quina il·lusió m'ha fet veure la teva noticia
A la resta mil petonets

Enhorabona, Carbasseta!!!
Com me n'alegro!!! Que guai!!!
Jo no tinc frigos, si no, ja me'ls hauria posat. El postpart m'ha deixat una mica tronada! Hahahaha!
Com me n'alegro!!! Que guai!!!
Jo no tinc frigos, si no, ja me'ls hauria posat. El postpart m'ha deixat una mica tronada! Hahahaha!
Uooo carbasseta!! Enhorabona!!
quina alegria!!!
Jo estic encara negociant amb el relo.. Ell diu que està molt feliç amb un, però a mi m'agradaria repetir... Ell hi està d'avord però em fa prometre que només ho intentarem amb els 6 frigos que tenim (contant que d'11 embris, només hem tingut un fill, hi ha poques probabilitats..), o de manera diver, no està disposat a fer un altre cicle sencer.. Diu que no vol fer-me passar per això! Però jo dic que no m'importa..
Ja veurem com acaba tot plegat..
quina alegria!!!Jo estic encara negociant amb el relo.. Ell diu que està molt feliç amb un, però a mi m'agradaria repetir... Ell hi està d'avord però em fa prometre que només ho intentarem amb els 6 frigos que tenim (contant que d'11 embris, només hem tingut un fill, hi ha poques probabilitats..), o de manera diver, no està disposat a fer un altre cicle sencer.. Diu que no vol fer-me passar per això! Però jo dic que no m'importa..
Ja veurem com acaba tot plegat..
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
- carbasseta

- Contacta:
Uau Mara! Q valenta!!
a veure si teniu sort i no necessiteu ni congelats ni res!
El mateix et dic, rela!a veure si la forma diver es suficient. Nosaltres nomes teniem un congelat i pensar en tot el proces un altre cop em feia mandra i por, aixi que vaig decidir anar pas a pas i no mirar mes enlla. Primer la forma diver, quan ja vam arribar a una data mes o menys limit a pel congelat i mira, no ha fet falta pensar en res mes! A mes aquest cop ha estat molt facil i tambe per nosaltres el fet de ja ser parea ens ho feia veure diferent. I una cosa que m'ensenya l'Aina cada dia, no es pot planificar tot, cal aprendre a improvisar i encarar els canvis continuament, en aixo m'esforço cada dia perque encara em costa.
Quin rotllo us he fotut! Molta sort boniques! Ja anireu informant!
a veure si teniu sort i no necessiteu ni congelats ni res!El mateix et dic, rela!a veure si la forma diver es suficient. Nosaltres nomes teniem un congelat i pensar en tot el proces un altre cop em feia mandra i por, aixi que vaig decidir anar pas a pas i no mirar mes enlla. Primer la forma diver, quan ja vam arribar a una data mes o menys limit a pel congelat i mira, no ha fet falta pensar en res mes! A mes aquest cop ha estat molt facil i tambe per nosaltres el fet de ja ser parea ens ho feia veure diferent. I una cosa que m'ensenya l'Aina cada dia, no es pot planificar tot, cal aprendre a improvisar i encarar els canvis continuament, en aixo m'esforço cada dia perque encara em costa.
Quin rotllo us he fotut! Molta sort boniques! Ja anireu informant!

ufff noies, he llegit aquesta pàgina i estic super emocionada!!!! quantes alegries en uns quants missatges! quins records!!!
Nell, karma, rela, mara, carbasseta... felicitats a totes!
Carbasseta, quan em toqui anar a buscar el frigo ja t'escriure hehehehe
A mi em fa il·lusió repetir però més per donar un germanet al meu fill que per sentir una necessitat terrible de ser mare un altre cop. Per això li he dit al meu marit (i ell hi està d'acord) que anirem a buscar el frigo i, si no funciona, farem un cicle sencer. Un i prou. Ho vaig passar molt malament i se'm fa una muntanya pensar a tornar-hi a passar.
Molts petons a totes

Nell, karma, rela, mara, carbasseta... felicitats a totes!
Carbasseta, quan em toqui anar a buscar el frigo ja t'escriure hehehehe
A mi em fa il·lusió repetir però més per donar un germanet al meu fill que per sentir una necessitat terrible de ser mare un altre cop. Per això li he dit al meu marit (i ell hi està d'acord) que anirem a buscar el frigo i, si no funciona, farem un cicle sencer. Un i prou. Ho vaig passar molt malament i se'm fa una muntanya pensar a tornar-hi a passar.
Molts petons a totes

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |