Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Bones noies
nosaltres hem anat a varies botigues a tocar i remenar i les dues ultimes candidates son:
Klippan Kiss 2 i Römer Max Fix
El problema de la Klippan Kiss 2 es que es enorme i esteticament no ens fa el pes es veu tan gran.
De la Romer ens agrada que es compacte i molt facil de reclinar i molt intuitiva i tambe ens agrada que giri els 360º
Espero les vostres opinions de les dues despres d'haber.les utilitzat o tocat jejeje
petonets
nosaltres hem anat a varies botigues a tocar i remenar i les dues ultimes candidates son:
El problema de la Klippan Kiss 2 es que es enorme i esteticament no ens fa el pes es veu tan gran.
De la Romer ens agrada que es compacte i molt facil de reclinar i molt intuitiva i tambe ens agrada que giri els 360º
Espero les vostres opinions de les dues despres d'haber.les utilitzat o tocat jejeje
petonets
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
sunset1980 ha escrit:Hola!!
Izascun enhorabona pel post, a mi m'ha fet pensar molt. Tant que no sé què fer jeje.
A veure si em podeu ajudar.
Tinc dos nenes, una de 8 mesos que pesa uns 8 kg i l'altra de tres i mig que en pesa uns 14 (es menudeta).
A la de 8 mesos la portem amb el prima de casualplay i suposo que podrem allrgar un mes més.
A la seva germana la portem amb la cadira del casualplay beat fix (grup 1-2 fins als 25 kg) així que encara té cadira per dies.
Però després d'haver llegit el post tinc mil dubtes i vull fer el millor per les meves filles.
La primera intenció era que quan la petita deixés el grup0 la passariem a la casualplay de sa germana. Però ara tinc clar que vull allargar la contramarxa el màxim. Així que m'havia plantejat la klippan triofix recline. Ja que segons he llegit podria passar a la peque als nou kilos i ja ens serviria fins als 36, així que la inversió incial (525 euros crec) estaria més que amortitzada.
Què en penseu? Faig bé? Algú té aquesta cadira? M'aconselleu alguna altra opció?
El que em fa patir una mica és la nena gran, potser són tonteries de mama...però em sap greu que no vagi tan ben protegida com la seva germana. Però clar passar-la ara a una cadira a contramarxa no sé com aniria perquè no sé si s'hi adaptaria bé. Aixxxx.... que difícil.
Apa noies ja us he pegat el rotllo espero els vostres consells!!
Gràcies!!
Hola sunset! Merci per haver-te llegit el post!!!!
A veure, anem per parts: per la petita, tu sola has arribat a la millor solució. Evidentment passar un nadó de 9 mesos a una cadireta de grup 1-2 a favor de la marxa és de totes la pitjor opció possible, ara mateix, així que has de comprar sí o sí una cadireta per ella abans no arribi al límit de la prima (els 10 quilos, oi?). Doncs anem ràpid, que no falta massa. En aquest cas tens diverses opcions, t'explicaré pros i contres de cadascuna:
- comprar un grup 0+/1/2 o 0+/1 a contramarxa fins els 13 quilos (és una opció però no et permet allargar la contramarxa més enllà del grup 0+ que són 13 quilos, així que la deixarem de banda, si et sembla)
- comprar un grup 0+/1 a contramarxa fins els 18 quilos
- comprar un grup 1/2 a contramarxa fins els 25 quilos
- comprar un grup 1/2/3 a contramarxa fins els 18 quilos
Avantatges/inconvenients de cadascuna de les opcions:
- El grup 0+/1 fins els 18 quilos et donarà una posició de reclinat major que qualsevol de les altres dues opcions. Donat que has de posar-hi la nena amb 9 o 10 mesos pot passar que amb les altres dues opcions durant els primers 2 o 3 mesos li caigui el cap endavant quan s'adormi. L'inconvenient és que l'hauràs de deixar d'utilitzar sí o sí quan la nena assoleixi els 18 quilos, i si això passa abans dels 4 anys pots veure't obligada a passar-la a una cadira en combinació amb el cinturó de seguretat (encara que veient que la teva gran va en pes baix podem pensar que la segona també serà així i hi arribarà quan sigui prou gran).
- Grup 1/2 fins els 25 quilos: l'avantatge és obvi, i per dues bandes. Et permet allargar la contramarxa més enllà dels 18 quilos i, sobretot, seguir utilitzant l'arnés de la cadireta fins aquest pes. Molt poques cadiretes de grup 2 permeten l'ús prolongat de l'arnés de 5 punts a partir dels 18 quilos, i recordem que és recomanable posposar el màxim possible el moment de posar el nen en contacte amb el cinturó de seguretat del cotxe. Això pot ser poc important si et surt una nena de baix pes (com ja és la teva primera) donat que arribarà als 18 quilos amb una edat suficient per a passar a un grup 2 pur que funcioni amb el cinturó (recordem que l'edat mínima ideal serien els 4 anys), però pot ser important si aquesta segona està en un percentil de pes superior al de sa germana. En tot cas, cal recordar que els grups 1/2 disponibles al mercat, ara mateix, tenen alçades del respatller baixes, similars a les dels grups 0+/1 a contramarxa, així que si et surt una nena alta és possible que la cadireta deixi de ser-li útil molt abans d'arribar als 25 quilos, això cal tenir-ho en compte. Tard o d'hora necessitaràs un grup 2/3 pur. Dificilment et servirà fins els 25 quilos si la nena surt en la mitjana d'alçada.
- Grup 1/2/3 a contramarxa fins els 18 quilos. L'avantatge major és la seva vida útil, de manera que la inversió inicial s'acaba amortitzant a llarg termini. Tot i això cal tenir en compte que la Triofix (la única d'aquesta categoria) no et cobrirà fins el final, fins que la nena deixi de necessitar SRI. És a dir, degut precissament a que és una cadira que s'ha d'adaptar al cos d'un nen d'un any (com a grup 1 que és) no és prou gran per arribar als 120cm i 36 quilos del nen. En el teu cas potser no és un problema perquè les tenes nenes es porten tres anys, de manera que potser el dia que la petita no pugui allargar la Triofix la gran ja no necessita el seu grup 2/3 i el pot heretar.
En qualsevol dels tres casos crec que tard o d'hora necessitaràs un grup 2/3 dels típics, lo bo de la última opció és que, com t'he comentat, potser pots utilitzar un únic grup 2/3 per les dues.
No sé si t'he aclarit la qüestió o t'he liat més, però és que no vull decantar-me per una o altra cadireta, perquè jo no sóc pas experta en el tema, no he provat les cadiretes en persona, algunes d'elles ni tan sols les he vist en viu i en directe... tampoc tinc clar si la posició de màxim reclinat de la Triofix Recline és inferior o superior a la dels grups 1/2 disponibles al mercat, per exemple...
En qualsevol cas, la recomanació que us faré sempre és que t'acostis amb la nena a la botiga i provis la cadireta amb ella abans de prendre una decisió. Si optes per un grup 1/2 o grup 1/2/3 t'has d'assegurar que la posició més baixa de l'arnés no quedi per sobre de l'espatlla de la nena, com a mínim ha de sortir de la mateixa horitzontal:

picara79 ha escrit:Bones noies
petonets
Bon dia picara. A veure, qualsevol de les dues és una elecció fantàstica. El nivell de seguretat que t'aporten les dues és altíssim. Al final la tria definitiva depèn de factors molt personals, com tu mateixa comentes, i cadascu et podrà dir el que opina de la cadireta que té, però no de la que no té! ejjejejeje
Només uns quants apunts objectius, que tampoc pretenen fer-te decantar per una o l'altra:
- La Romer Max-Fix només es pot instal·lar d'esquenes a la marxa. No es pot instal·lar de cara. Això de que gira a 360º, no ho fa, aquesta cadira. No t'estaràs confonent amb la DualFix també de Romer? En qualsevol cas, aquesta DualFix (si és la que estàs mirant) és més compacta que la Max Fix i et donarà una vida útil molt més curta. Pot ser una bona opció per a cotxes tres portes o molt petits, pq et permeten col·locar el nen girant la cadireta 90º en sentit a les portes, però si el teu cotxe és mitjanet no sé si paga la pena la inversió, pq et durarà menys (això com tot, és una tria personal total, cadascu sap el que prioritza, si els diners, la duració, la facilitat de posar el nen, l'espai que ocupa la cadireta,...)
- Si realment estàs parlant de la Max-Fix, entre aquesta i la Kiss 2 el que et diré és que:
. La Kiss2 és realment molt més lletja que la Max-Fix

. Kiss2 té una altura de seient de 67cm mentre q a la Max-Fix és de 61 cm. Tenint això en compte (dades objectives) no estem parlant d'una diferència d'alçada del nen de 6 cm, si no d'una diferència en l'altura de l'esquena del nen (penseu que en la fase de creixement les cames creixen més, en proporció, que el tronc, així potser si el nen creix 10 cm es reparteix en 4 cm d'esquena i 6 de cames). Potser un nen de 3 anys i mig ja no cap a la Max-Fix si és molt alt mentre es pot allargar fins els 5 en el cas de la Kiss2. Això no té perquè ser un problema, potser et surt un nen baixet i d'alt pes que arriba als 18 quilos abans d'arribar al límit superior del respatller de la Max-Fix i se't queda curta per pes abans que per alçada en qualsevol de les dues cadires... com tot, és personal i depèn de cada cas particular i les dimensions reals del nen (que no les sabràs fins que vagi creixent).
. L'espai que ocupa la cadireta al cotxe tampoc és tan diferent. En el cas de la Max-Fix, aquesta ocupa 82cm (des del respatller del seient del cotxe fins al capçal de la cadira) quan la tens en la màxima posició de reclinat mentre que només ocupa 77 quan la poses el més vertical posible. La Kiss2 ocupa sempre 82 cm perquè conforme la poses més vertical la cadireta s'allunya del seient del cotxe per a donar més espai a les cames del nen. És a dir, encara que a la llarga la Max-Fix t'ocuparà menys espai els primers mesos (i si vols estirar el nen quan s'adormi tot i ser més gran) ocupen realment el mateix a l'inici.
. La posició de major angle de reclinat en el cas de la Kiss2 et permet dur el nen més estirat que en el cas de la Max-Fix.

Per la resta, les dues són igualment segures, per això no cal donar més voltes.
A banda, si alguna noia té alguna de les cadires et poden donar la seva opinió personal, jo no les he utilitzat personalment així que no et puc ajudar...
cositina ha escrit:
guapi pero pensa q una mateixa cadireta nomes et servira per a uns anys (3-4maxim el grup 0+-1 em sembla..), jo com la pipeta tambe optaria per llogar, i aixi us estalvieu de tenir trastos a casa els 11 mesos restants! o potser algu te les pot deixar per a aquell mes..
Cosi, la intenció era agafar-ne una que cobrís els grups 0+/1/2, així tindríem cadireta fins els 6 anys i crec que ben amortitzada. Pensa que en 6 anys de lloguer ens sortiria per 1000€ la broma...
Pels trastos cap problema. Allà tenim espai de sobres per deixar-les. I de la gent d'allà no coneixem ningú que ens les puguin deixar. Tots tenen fills acabats de néixer també...
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
No sabia q existien cadiretes 0+/1/2 (tot alhora)!
Izaskun, recomanes cadiretes aixi? hi ha alguna d'aquest tipus q vagi a contramarxa tot el temps possible?
Izaskun, recomanes cadiretes aixi? hi ha alguna d'aquest tipus q vagi a contramarxa tot el temps possible?
Izascun79 moltes gracies !!
Com sempre tota la informació que aportes és genial !!!
Sincermanet la kiss2 es lletja de nassos jajaja pero si que és cert que te molt mes lloc per les cames i inclus quan es baby va molt reclinar cosa que amb la Romer no.
Farem una visita a una botiga de Tarragona que he vist que tenen les dues per acabar de decidir a veure quina ens fa mes goig. Per cert de quans mesos estaveu embarassades quan començeu a comprar les coses?
I si algu te una de les dues cadires tota experiencia serà benvinguda.
Mil gràcies noies
Com sempre tota la informació que aportes és genial !!!
Sincermanet la kiss2 es lletja de nassos jajaja pero si que és cert que te molt mes lloc per les cames i inclus quan es baby va molt reclinar cosa que amb la Romer no.
Farem una visita a una botiga de Tarragona que he vist que tenen les dues per acabar de decidir a veure quina ens fa mes goig. Per cert de quans mesos estaveu embarassades quan començeu a comprar les coses?
I si algu te una de les dues cadires tota experiencia serà benvinguda.
Mil gràcies noies
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
Moltes gràcies per la informació Izascun!
T'explico, dissabte vam anar a una botiga a provar la triofix (no era la recline). La cadira porta uns coixins adaptadors per poder portar nadons des dels 9 mesos. El problema que li vam veure és que els arnesos li baixaven uns tres dits per sobre de l'espatlla, així doncs no és una bona opció oi?
En els dibuixos que m'has passat no acabo de veure clar com han de quedar el dibuix blau és el correcte? No entenc perquè al vermell diu "yes"...
Així que vam marxar a casa decepcionats i ara hem de tornar a pensar què fem. De moment com que fins als 10 kg pot anar al grup 0 on va ara anirem estudiant el tema i em quedat que més endavant tornarem a la botiga per tornar a asseure la nena, llavors ja hauran rebut la triofix recline a veure si hi ha algun canvi amb els arnesos.
La noia de la botiga ens va assegurar que amb aquesta cadira no ens en calia comprar cap altra, que ens serviria fins als 36 kg, jo li vaig insistir si relament serua així perquè tu m'havies dit que hauriem d'acabar comprant un grup 2-3, però ella ens assegurava que no...
És ben complicat tot aixó.
Algú de vosaltres té la triofix recline??
Merciii
T'explico, dissabte vam anar a una botiga a provar la triofix (no era la recline). La cadira porta uns coixins adaptadors per poder portar nadons des dels 9 mesos. El problema que li vam veure és que els arnesos li baixaven uns tres dits per sobre de l'espatlla, així doncs no és una bona opció oi?
En els dibuixos que m'has passat no acabo de veure clar com han de quedar el dibuix blau és el correcte? No entenc perquè al vermell diu "yes"...
Així que vam marxar a casa decepcionats i ara hem de tornar a pensar què fem. De moment com que fins als 10 kg pot anar al grup 0 on va ara anirem estudiant el tema i em quedat que més endavant tornarem a la botiga per tornar a asseure la nena, llavors ja hauran rebut la triofix recline a veure si hi ha algun canvi amb els arnesos.
La noia de la botiga ens va assegurar que amb aquesta cadira no ens en calia comprar cap altra, que ens serviria fins als 36 kg, jo li vaig insistir si relament serua així perquè tu m'havies dit que hauriem d'acabar comprant un grup 2-3, però ella ens assegurava que no...
És ben complicat tot aixó.
Algú de vosaltres té la triofix recline??
Merciii
Izascun acabo de descobrir el post i m'he quedat una mica xof. Tinc un nen de 3 anys fets al desembre que es un nen GRAN! Pesa entre 20-21kg i te l'alçada també pasant del percentil 97, ara no se dir-te-la exactament però deu fer 105cm ben bons. Fa poquet que l'hem pasat a un grup 2/3, play extrem amb Isofix. Però clar, va amb el cinturó del cotxe. I al cotxe dels meus pares, on fa com a molt el trajecte de 300m fins a l'escola els dies que plou, es una play sense Isofix grup 1-2-3 a la que hem hagut de treure els arnesos pel pes. Creus que seria preferible comprar-li una d'aquestes que arriben amb arnés fins als 25kg per intentar allargar al maxim fins als 4 anys (que ja t'avanço que potser hi arriba passant els 25kg!). Ara em fa mal rotllo i el sento poc segur despres d'haver-me llegit part del post...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
M'ajunto al teu dubte, eternitat.
El meu nen és més petit: te 29 mesos, i fa 16kg encara.
Porto una besafe izi combi (grup 0+/1) que sembla que ja li va justa. A part del bulto que fa el nen dintre de la cadira, l'arnés ja li surt de sota dels hombros, em sembla que encara surten de l'horitzontal, per això.
Val a dir que portem la besafe girada cap al davant des de l'estiu.
(Al cotxe del kabbiso portem una cybex grup 1-2-3 amb escut i es nota que el nen hi va més còmode).
Total, que tenim clar que volem una cadira bona pel meu cotxe, ja que fa molts km cada dia en ell. Però esperava que la besafe m'aguantés fins als 3 anys i diria que no arribarem pas.
Ara anava a re-llegir-me el post de la izascun per saber què haig de buscar en una cadireta. El que m'ha quedat clat és que ha de tenir arnessos sí o sí. Ni escut ni cinturó del cotxe.
Volia trobar més informació sobre les cadires japoneses... Pensava que els donaria temps per arribar una mica més ;)
El meu nen és més petit: te 29 mesos, i fa 16kg encara.
Porto una besafe izi combi (grup 0+/1) que sembla que ja li va justa. A part del bulto que fa el nen dintre de la cadira, l'arnés ja li surt de sota dels hombros, em sembla que encara surten de l'horitzontal, per això.
Val a dir que portem la besafe girada cap al davant des de l'estiu.
(Al cotxe del kabbiso portem una cybex grup 1-2-3 amb escut i es nota que el nen hi va més còmode).
Total, que tenim clar que volem una cadira bona pel meu cotxe, ja que fa molts km cada dia en ell. Però esperava que la besafe m'aguantés fins als 3 anys i diria que no arribarem pas.
Ara anava a re-llegir-me el post de la izascun per saber què haig de buscar en una cadireta. El que m'ha quedat clat és que ha de tenir arnessos sí o sí. Ni escut ni cinturó del cotxe.
Volia trobar més informació sobre les cadires japoneses... Pensava que els donaria temps per arribar una mica més ;)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Hola noies,
Primer de tot, moltes gràcies, izascun79, per tota la informació!
M'ha semblat molt interessant el tema d'anar a contramarxa, però nosaltres ja hem fet tard amb això. El nostre fill petit (28 mesos) ja fa un temps que va mirant cap endavant i qualsevol el canvia ara!
Ara mateix van els dos amb la mateixa cadireta, la King Plus de Römer. Nosaltres també hem apurat al màxim les cadiretes. Quan el petit ja no hi cabia al maxicosi, en comptes de passar el germà gran a una cadireta de grup 2-3, vam "mangar-los" als avis la seva cadireta pel peque, així el gran ha pogut aprofitar la seva cadira una bona temporada més. Fins ara, que gairebé pesa 18 kg i està a punt de fer els 5 anys.
Hem estat mirant les cadires de grup 2-3 de Römer i dubtem una mica entre la KIDFIX-XP i la KID PLUS. Bé, de fet, ens ha agradat més la KIDFIX-XP, perquè sembla ser una mica més ampla, i també pel complement que té per passar-hi el cinturó de seguretat (x-pad). Aquesta la vam anar a veure a una botiga física i força bé. Però ara que ens hem posat a comparar preus per internet veiem que no la tenen a massa llocs....
Bé, a l'Eurekakids sí, però força cara. Nosaltres l'última Römer la vam comprar a una pàgina alemanya molt millor de preu (www.mytoys.de), i veiem que allà no la tenen. Ni a Amazon (ni a l'alemany, ni al britànic, ni a l'espanyol...).
El dubte, doncs, és: és molt nova o molt vella??
Algú té alguna d'aquestes dues cadires? L'x-pad de la KIDFIX és realment un punt a favor?? O aporta poc (o res)? No és molt estreta, la KID PLUS?
Gràcies, noies, i perdoneu el rotllo!!!
Primer de tot, moltes gràcies, izascun79, per tota la informació!
M'ha semblat molt interessant el tema d'anar a contramarxa, però nosaltres ja hem fet tard amb això. El nostre fill petit (28 mesos) ja fa un temps que va mirant cap endavant i qualsevol el canvia ara!
Ara mateix van els dos amb la mateixa cadireta, la King Plus de Römer. Nosaltres també hem apurat al màxim les cadiretes. Quan el petit ja no hi cabia al maxicosi, en comptes de passar el germà gran a una cadireta de grup 2-3, vam "mangar-los" als avis la seva cadireta pel peque, així el gran ha pogut aprofitar la seva cadira una bona temporada més. Fins ara, que gairebé pesa 18 kg i està a punt de fer els 5 anys.
Hem estat mirant les cadires de grup 2-3 de Römer i dubtem una mica entre la KIDFIX-XP i la KID PLUS. Bé, de fet, ens ha agradat més la KIDFIX-XP, perquè sembla ser una mica més ampla, i també pel complement que té per passar-hi el cinturó de seguretat (x-pad). Aquesta la vam anar a veure a una botiga física i força bé. Però ara que ens hem posat a comparar preus per internet veiem que no la tenen a massa llocs....
Bé, a l'Eurekakids sí, però força cara. Nosaltres l'última Römer la vam comprar a una pàgina alemanya molt millor de preu (www.mytoys.de), i veiem que allà no la tenen. Ni a Amazon (ni a l'alemany, ni al britànic, ni a l'espanyol...).
El dubte, doncs, és: és molt nova o molt vella??
Algú té alguna d'aquestes dues cadires? L'x-pad de la KIDFIX és realment un punt a favor?? O aporta poc (o res)? No és molt estreta, la KID PLUS?
Gràcies, noies, i perdoneu el rotllo!!!

Algú pregunta per la Klippan triofix recline, nosaltres la tenim. Per una nena de 9 mesos crec que li anirà "grossa", però caldria provar. El Jan l´ha comencada a utilitzar amb 15 mesos i 12kg, vem arrivar al límit del maxicosi.
Quant pesa la teva filla? la teva cadireta actual és per màxim 10kg? Ho dic perque hi ha molts nens de 12 mesos encara per sota dels 10kg. Si vols la triofix jo estiraria l´actual tot el que puguis i tornaria a provar.
I prova la recline perquè el reclinat canvia molt la cosa en quant a comoditat. Jo al Jan ni ara amb 16 mesos el posaria sense el reclinat.
I una pregunta tonta, us la van provar amb la posició més baixa de "tirants" oi??
Quant pesa la teva filla? la teva cadireta actual és per màxim 10kg? Ho dic perque hi ha molts nens de 12 mesos encara per sota dels 10kg. Si vols la triofix jo estiraria l´actual tot el que puguis i tornaria a provar.
I prova la recline perquè el reclinat canvia molt la cosa en quant a comoditat. Jo al Jan ni ara amb 16 mesos el posaria sense el reclinat.
I una pregunta tonta, us la van provar amb la posició més baixa de "tirants" oi??
- sunset1980

montsekit ha escrit:Algú pregunta per la Klippan triofix recline, nosaltres la tenim. Per una nena de 9 mesos crec que li anirà "grossa", però caldria provar. El Jan l´ha comencada a utilitzar amb 15 mesos i 12kg, vem arrivar al límit del maxicosi.
Montsekit gràcies pero la info.
La meva nena ara te 8 mesos i pesa una 8kg. Al grup O que anem ara no crec k puguem allargar més de 3-4 mesos ja que nomes arriba fins els 10kg.
Aixo de la posició mes baixa dels tirants jo diria k si pero la noia ens va dir que no hi havia diferentes posiciones i això em fa dubtar pk realment li baixaven de molt amunt per sobre de l'espatlla.
Realment no te posicions?
I tant que en té!!
Té tres que jo recordi, ho se perque l´he instal-lada jo amb les instruccions.
De tota manera igualment jo estiraria la que esteu fent servir fins que pugueu.
Et poso dues fotos que he fet al llibret d´instrucctions.
jo de tu aniria a una altra botiga on tinguin la recline i estiguin una mica més ben informats.

Té tres que jo recordi, ho se perque l´he instal-lada jo amb les instruccions.
De tota manera igualment jo estiraria la que esteu fent servir fins que pugueu.
Et poso dues fotos que he fet al llibret d´instrucctions.
jo de tu aniria a una altra botiga on tinguin la recline i estiguin una mica més ben informats.
- sunset1980

Moltes gràcies montsekit!! Hem de tornar a la botiga quan rebin la recline en un parell de setmanes i els hi diré això dels cinturons. M'extranya que no ho sapiguessin perque aquí lleida són l'única botiga autoritzada.
A veure quė tal.
La intenció és allargar al màxim on va ara però clar als 10 kg si o si lhaurem de passar. Tu creus que no hi anirà bé a la recline? Aishh no sé si aniria millor en un grup 1/2 pero la nostra intenció era fer uuna única inversió.
A veure què ens sembla la recline quan la provem.
A veure quė tal.
La intenció és allargar al màxim on va ara però clar als 10 kg si o si lhaurem de passar. Tu creus que no hi anirà bé a la recline? Aishh no sé si aniria millor en un grup 1/2 pero la nostra intenció era fer uuna única inversió.
A veure què ens sembla la recline quan la provem.
Aixó no ho se... Per aixó et dic que ho provis amb la nena.
Es que el vostre grup zero queda una mica justet.
Jo la vaig provar directament amb 15 mesos per això no et se dir...
Però pensa també que amb el temps el pes "s´estanca" lentament. Vull dir que no passen a la mateixa velocitat dels 6 als 8kg que dels 8 als 10kg.
Si dius que ara en pesa 8, podria ser que triguès perfectament 4 mesos en arribar als 10. Potser eh? no ho dic segur. El Jan amb 11 mesos pesava 10 i ara en pesa 12 (amb 16 mesos).
Es que el vostre grup zero queda una mica justet.
Jo la vaig provar directament amb 15 mesos per això no et se dir...
Però pensa també que amb el temps el pes "s´estanca" lentament. Vull dir que no passen a la mateixa velocitat dels 6 als 8kg que dels 8 als 10kg.
Si dius que ara en pesa 8, podria ser que triguès perfectament 4 mesos en arribar als 10. Potser eh? no ho dic segur. El Jan amb 11 mesos pesava 10 i ara en pesa 12 (amb 16 mesos).
Noies busco funda per la klippan triofix recline, alguna idea??
Molt bon post Izaskun, ara a llegir la primera part que és la que em queda més a propet.
Enhorabona i gràcies per la currada!!
Enhorabona i gràcies per la currada!!
Hola noies, he llegit que hi ha canvis en la llei de transit que entraran en vigor en el termini d'un mes. Hi ha canvis en el tema dels SRI:
En sabeu alguna cosa més? No he sabut trobar res més especific.
Nens
Se substitueix el pes i l'edat per la talla a l'hora d'obligar a utilitzar els sistemes de retenció infantil (SRI) , que seran preceptius per als menors que mesurin fins a 1,35 metres. En qualsevol cas, no podran viatjar en els seients davanters encara que utilitzin un SRI, llevat que tots els posteriors estiguin ocupats per altres menors.
En sabeu alguna cosa més? No he sabut trobar res més especific.
Hola mamis!
Alguna experta en el tema em pot dir si la cadira Besafe izi go és mínimament segura? Comprant el cotxet i per menys de 100€ més me la donen i penso que potser val la pena.
Nosaltres comprarem la Klippan Kiss2 però he pensat que pel preu no és mala idea tenir aquesta altra per si algun dia deixo el nen amb els meus pares que es puguin moure amb cotxe.
Què me'n dieu, és mínímament bona per donar-li poc us com farem nosaltres o no val la pena?
Gràcies!!!
Alguna experta en el tema em pot dir si la cadira Besafe izi go és mínimament segura? Comprant el cotxet i per menys de 100€ més me la donen i penso que potser val la pena.
Nosaltres comprarem la Klippan Kiss2 però he pensat que pel preu no és mala idea tenir aquesta altra per si algun dia deixo el nen amb els meus pares que es puguin moure amb cotxe.
Què me'n dieu, és mínímament bona per donar-li poc us com farem nosaltres o no val la pena?
Gràcies!!!
Sobre la nova llei
Niños en asiento trasero
Ahora, las variables que se utilizan para saber si es necesario utilizar un sistema de retención infantil son el peso y la edad. Con la nueva regulación, la talla del menor es lo que cuenta. Así, los niños de menos de 1,35 metros de altura no podrán ir en el asiento delantero de los coches. Tampoco los bebés, aunque lo hagan con la sillita y en el sentido invertido a la marcha. La medida tiene que ver con la idea de que la seguridad en el asiento trasero es superior. Sólo podrán viajar delante si los de atrás están ocupados por otros menores. Además, se inmovilizará el coche si no se utiliza el sistema de retención obligatoria.
Niños en asiento trasero
Ahora, las variables que se utilizan para saber si es necesario utilizar un sistema de retención infantil son el peso y la edad. Con la nueva regulación, la talla del menor es lo que cuenta. Así, los niños de menos de 1,35 metros de altura no podrán ir en el asiento delantero de los coches. Tampoco los bebés, aunque lo hagan con la sillita y en el sentido invertido a la marcha. La medida tiene que ver con la idea de que la seguridad en el asiento trasero es superior. Sólo podrán viajar delante si los de atrás están ocupados por otros menores. Además, se inmovilizará el coche si no se utiliza el sistema de retención obligatoria.
izascun, moltes gracies per toooooota la informacio sobre cadiretes!!! Tinc clar que han d'anar a contramarxa pero no se quina cadireta comprar ni a on. La mva filla te 6 mesos i pesa 8 kilos. Ara va a contramarxa amb el maxicosi pero tot i que encara no li sobresurt el cap (les cames si) veig que no va comoda i ja no vull esperar mes. Quina cadireta em recomanaries i on puc anar a buscar-la? Moltes gracies per tot el temps q hi dediques!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit