Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
cositina ha escrit:Sobre la nova llei
Niños en asiento trasero
Ahora, las variables que se utilizan para saber si es necesario utilizar un sistema de retención infantil son el peso y la edad. Con la nueva regulación, la talla del menor es lo que cuenta. Así, los niños de menos de 1,35 metros de altura no podrán ir en el asiento delantero de los coches. Tampoco los bebés, aunque lo hagan con la sillita y en el sentido invertido a la marcha. La medida tiene que ver con la idea de que la seguridad en el asiento trasero es superior. Sólo podrán viajar delante si los de atrás están ocupados por otros menores. Además, se inmovilizará el coche si no se utiliza el sistema de retención obligatoria.
Gràcies Cositina! Em queda molt més clar
Izascun moltes gràcies per aquest fil tan complet i genial! Estic començant a mirar cadiretes i sense tu aniria ben perduda! Encara no hem anat a cap botiga però estic bastant convençuda amb la klippan kiss 2.
He vist al Facebook de l'Alibey de Vilassar que el dia 9 d'abril una assesora de seguretat de Klippan fa una xerrada sobre els sistemes de retenció i seguretat infantil el cotxe, i hi sortegen una Kiss 2 .
He vist al Facebook de l'Alibey de Vilassar que el dia 9 d'abril una assesora de seguretat de Klippan fa una xerrada sobre els sistemes de retenció i seguretat infantil el cotxe, i hi sortegen una Kiss 2 .
- primerenca83
- :: rateta

- Entrades: 152
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm
hola! Bé, acabo de descobrir que exiteixen les cadieres o+/1 així que imagineu-vos como tinc el cap...
Dubte... els que utilitzeu dos cotxes de manera habitual... us heu comprat dues cadiretes d'aquest tipus? pel preu que té un 3 peces... em continuo plantejant si comprar un 3 peces (i quan toqui substituir el maxicosi per la cadireta +1 (a contramarxa) i per l'altre cotxe comprar una cadireta 0+/1...
què feu normalment? Suposo que això ho puc fer sobre la marxa... mentre jo no treballi i estigui de baixa amb 1 cadireta ja fem.... potser després només ens cal comprar una del grup +1?
caram, quin lio...
Dubte... els que utilitzeu dos cotxes de manera habitual... us heu comprat dues cadiretes d'aquest tipus? pel preu que té un 3 peces... em continuo plantejant si comprar un 3 peces (i quan toqui substituir el maxicosi per la cadireta +1 (a contramarxa) i per l'altre cotxe comprar una cadireta 0+/1...
què feu normalment? Suposo que això ho puc fer sobre la marxa... mentre jo no treballi i estigui de baixa amb 1 cadireta ja fem.... potser després només ens cal comprar una del grup +1?
caram, quin lio...
- primerenca83

hola!
Finalment sembla ser que ens deixaran una cadireta pel cotxe del grup 0 o 0+ (encara no ho sé), i llavors estem pensant en comprar una cadireta més endavant del grup I/2. Quines em recomaneu? Jo he estat mirant dues de la marca Britax (la Multi Tech II i la Maxway. Algú la té? Opinions? Les dues s'assemblen força (característiques molt similars) però una costa el doble que l'altra casi... així que probablement ens decantem per la Maxway (uns 260 euros).
Gràcies per l'ajuda!
Finalment sembla ser que ens deixaran una cadireta pel cotxe del grup 0 o 0+ (encara no ho sé), i llavors estem pensant en comprar una cadireta més endavant del grup I/2. Quines em recomaneu? Jo he estat mirant dues de la marca Britax (la Multi Tech II i la Maxway. Algú la té? Opinions? Les dues s'assemblen força (característiques molt similars) però una costa el doble que l'altra casi... així que probablement ens decantem per la Maxway (uns 260 euros).
Gràcies per l'ajuda!
primerenca83 ha escrit:hola!
Gràcies per l'ajuda!
home d'aqui a q la necessites et queda més d'un any aixi q jo m'esperariaz< q en un any sortiran models nous o potser fins i tot canvis de legislació, apart q si la compresis ja perderies mesos de garantia...
- primerenca83

Bueno, és clar, per això deia "més endavant". Però no sé si la cadireta em durarà 6 mesos o 9... per això vaig mirant, perquè realment tampoc crec que surtin tants models en 6 mesos...
Bones noies
nomes us voliem dir que ahir vem anar a encarregar la Klippan Kiss2 inclus la noia ens va dir que creuen que properament obligaran a anar a contramarxa ( pero sense caracter retroactiu) els nens fins els 3 o 4 anys i encara que es molt i molt lletja vem poder tocar , remenar, montar i desmontar i es super practica, molt intuitiva i ens va acabar de convencer.
gracies a totes per la vostra ajuda per l'eleccio !!!!
petonets
nomes us voliem dir que ahir vem anar a encarregar la Klippan Kiss2 inclus la noia ens va dir que creuen que properament obligaran a anar a contramarxa ( pero sense caracter retroactiu) els nens fins els 3 o 4 anys i encara que es molt i molt lletja vem poder tocar , remenar, montar i desmontar i es super practica, molt intuitiva i ens va acabar de convencer.
gracies a totes per la vostra ajuda per l'eleccio !!!!
petonets
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
picara79 jo també la tinc encarregada i estètica la veritat és q no és jeje
Primer de tot, quina currada de post!!! Enhorabona!!!
On heu encarregat la Kiplan kiss2? Al final heu fet compra conjunta?
Amb el meu home ens estem pensant ja molt seriament possar al nostre petit que ja 13 mesos a la cadireta i pel que hem vist en contramarxa és el més segur pel nen així que no hi ha color i llegint aquest post estem mitg convençuts de la Kiplan kiss2.
Gràcies!
On heu encarregat la Kiplan kiss2? Al final heu fet compra conjunta?
Amb el meu home ens estem pensant ja molt seriament possar al nostre petit que ja 13 mesos a la cadireta i pel que hem vist en contramarxa és el més segur pel nen així que no hi ha color i llegint aquest post estem mitg convençuts de la Kiplan kiss2.
Gràcies!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Izascun! Estic flipant amb el post! Quina currada! Moltes gracies per tota aquesta informacio tan extensa! Vamos, que m'he sentit malament de portar l'aina tant temps a favor de la marxa i hem decidit que farem canvi. A mes, ja ens servira per la petita o petit que ve en cami. Mirarem totes les opcions que hi ha a veure quina combinacio ens va millor, pero volia preguntar, llavors el maxicosi no ea segur? Es millor que comprem un grup 0 mes segur?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Bon dia noies!
Doncs sort que existeix el SP, fa dies que donem tombs amb el tema cotxet i cadira de cotxe i la veritat és que totes les botigues t'endossen el trio amb el maxicosi i jo no ho tenia clar... el maxicosi mai m'ha convençut! Això de posar i treure del cotxe i la posició del nen que agafa en aquesta cadireta no em convenç gens, total que quan he descobert aquest post se m'ha il·luminat el cervell! IZASCUN mil gràcies per l'explicació i per tot la informació que m'està essent de molt servei. La veritat és que tenia clar que la cadireta del cotxe havia de ser una de les peces més importants que hauríem de comprar i no vull escatimar ni un €, comprarem la que creiem més convenient per la seguretat del nostre petit. No és que viatgem massa però la família del meu marit viu a una altra ciutat i haurem d'agafar el cotxe molt sovint tot i ser un trajecte curt, per tant la cadira de cotxe és molt important per nosaltres.
Havent llegit tot el què expliques i mirant vídeos al youtube dels models i analitzant una mica tota la teva explicació, tinc un dubte: parles molt de la kiplan kiss2 i la Rommer max i més endavant anomenes la cybex Sirona. Havent mirat i remirat els vídeos la que més em convenç és la Cybex Sirona. Quina desavantatge té aquesta respecte les altres? Sense mirar estètica que això és el de menys. M'ha semblat que comentaves que no la podrem fer servir tan de temps com les altres??
Una altra pregunta: ja sé que no té a veure pq aquí parlem de cadiretes de cotxe però vist això, el cotxet és l'altre gran maldecap dels pares primerencs... recordo fa un temps q tenia clar mirar el Stokke pq tb vaig llegir molt i vaig veure que era un gran cotxet però no tenim un cotxe molt gran i el maleter ens limita espai. A part de que el que és de 3 potes té una bossa inferior molt petita per portar els trastos i el de 4 potes és queda enorme un cop plegat. Aleshores vam descobrir el Bugaboo bee, que li veiem moltíssimes avantatges, però a part de que el trobem molt baixet no té cuco en posició 180 graus perfectes, sempre queda una mica reclinat i es pot portar recent nascuts però no quedarà del tot estirat... què en penseu?
Ostres quin rollo us estic fotent... és que de veritat si ens haguéssim de guiar per les botigues és horrorós! Marxes d'allà comprant el que ells volen... sort que sempre investigo i fins que no ho veig clar no tiro res endavant! ajajja
MOLTES GRÀCIES NOIES!
Doncs sort que existeix el SP, fa dies que donem tombs amb el tema cotxet i cadira de cotxe i la veritat és que totes les botigues t'endossen el trio amb el maxicosi i jo no ho tenia clar... el maxicosi mai m'ha convençut! Això de posar i treure del cotxe i la posició del nen que agafa en aquesta cadireta no em convenç gens, total que quan he descobert aquest post se m'ha il·luminat el cervell! IZASCUN mil gràcies per l'explicació i per tot la informació que m'està essent de molt servei. La veritat és que tenia clar que la cadireta del cotxe havia de ser una de les peces més importants que hauríem de comprar i no vull escatimar ni un €, comprarem la que creiem més convenient per la seguretat del nostre petit. No és que viatgem massa però la família del meu marit viu a una altra ciutat i haurem d'agafar el cotxe molt sovint tot i ser un trajecte curt, per tant la cadira de cotxe és molt important per nosaltres.
Havent llegit tot el què expliques i mirant vídeos al youtube dels models i analitzant una mica tota la teva explicació, tinc un dubte: parles molt de la kiplan kiss2 i la Rommer max i més endavant anomenes la cybex Sirona. Havent mirat i remirat els vídeos la que més em convenç és la Cybex Sirona. Quina desavantatge té aquesta respecte les altres? Sense mirar estètica que això és el de menys. M'ha semblat que comentaves que no la podrem fer servir tan de temps com les altres??
Una altra pregunta: ja sé que no té a veure pq aquí parlem de cadiretes de cotxe però vist això, el cotxet és l'altre gran maldecap dels pares primerencs... recordo fa un temps q tenia clar mirar el Stokke pq tb vaig llegir molt i vaig veure que era un gran cotxet però no tenim un cotxe molt gran i el maleter ens limita espai. A part de que el que és de 3 potes té una bossa inferior molt petita per portar els trastos i el de 4 potes és queda enorme un cop plegat. Aleshores vam descobrir el Bugaboo bee, que li veiem moltíssimes avantatges, però a part de que el trobem molt baixet no té cuco en posició 180 graus perfectes, sempre queda una mica reclinat i es pot portar recent nascuts però no quedarà del tot estirat... què en penseu?
Ostres quin rollo us estic fotent... és que de veritat si ens haguéssim de guiar per les botigues és horrorós! Marxes d'allà comprant el que ells volen... sort que sempre investigo i fins que no ho veig clar no tiro res endavant! ajajja
MOLTES GRÀCIES NOIES!
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
Hola! Estic mirant una cadira per portar el meu nadó desde els primers dies i estic dubtant en quin grup agafar ( sense isofix ).
Per un cantó habia vist un grup 0+ la cadira Cybex Aton 3.
I si no l'altre opció era un grup 0+/1 com la cadira BebeConfort Opal.
El dubte ho tinc si és potser massa agafar-li la cadira del grup 0+/1 sent tan petit...
Per un cantó habia vist un grup 0+ la cadira Cybex Aton 3.
I si no l'altre opció era un grup 0+/1 com la cadira BebeConfort Opal.
El dubte ho tinc si és potser massa agafar-li la cadira del grup 0+/1 sent tan petit...
- kabbisa

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Perla24, que no quedi totalment pla no t'ha de preocupar (crec). Quina part seria la que quedaria aixecada? Els peus o el cap?
Sense haver-me informat al respecte, ho dic pq el meu nen és de tardor i amb els primers mocs ja ens van dir de col·locar una alça a sota del llit pq dormís un pèl aixecat.
Vaja, que entenc que no ha d'haver problema per això
Sense haver-me informat al respecte, ho dic pq el meu nen és de tardor i amb els primers mocs ja ens van dir de col·locar una alça a sota del llit pq dormís un pèl aixecat.
Vaja, que entenc que no ha d'haver problema per això
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Perla24, jo tb estava preocupada buscant un cotxet amb cuco totalment pla. I la meva filla, com que feia moltes golpades, em van dir q no la tingues mai totalment estirada, millor una mica inclinada. I després con diu la kabbissa venen els mocs etc.
Hola noies, a veure si em podeu orientar en un parell de dubtes que tinc...
El primer, tenim a la nena en una cadireta grup 1/2, la casualplay extrem, de moment amb isofix y arnès. Però ara està a punt de fer els 18kg i per tant ha de passar al grup 2, treure arnés, cordar amb cinturó, però el meu dubte és.... li hem de treure l'isofix? podré treure l'isofix de la cadireta per deixar-la com a cadireta de grup 2?
I l'altre questió es que ara hem comprat un cotxe nou més gran i la idea era deixar la cadireta que tenim al cotxe petit i comprar una nova, grup 2/3 per al gran. LA qüestió és si comprar-la o no amb isofix i quines marques em recomanaríeu... m'ham parlat molt bé de cybex i römer... Gràcies!!
El primer, tenim a la nena en una cadireta grup 1/2, la casualplay extrem, de moment amb isofix y arnès. Però ara està a punt de fer els 18kg i per tant ha de passar al grup 2, treure arnés, cordar amb cinturó, però el meu dubte és.... li hem de treure l'isofix? podré treure l'isofix de la cadireta per deixar-la com a cadireta de grup 2?
I l'altre questió es que ara hem comprat un cotxe nou més gran i la idea era deixar la cadireta que tenim al cotxe petit i comprar una nova, grup 2/3 per al gran. LA qüestió és si comprar-la o no amb isofix i quines marques em recomanaríeu... m'ham parlat molt bé de cybex i römer... Gràcies!!
xinxeta ha escrit:Hola noies, a veure si em podeu orientar en un parell de dubtes que tinc...
I l'altre questió es que ara hem comprat un cotxe nou més gran i la idea era deixar la cadireta que tenim al cotxe petit i comprar una nova, grup 2/3 per al gran. LA qüestió és si comprar-la o no amb isofix i quines marques em recomanaríeu... .m'ham parlat molt bé de cybex i römer... Gràcies!!
Xinxeta, jo puc parlar per l'experiència de ma germana i la Römer és una de les millor cadiretes al mercat. En quant al tema de treure l'isofix, com subjectareu la cadireta? Només amb el cinturó? No és millor comprar cadireta nova grup 2 i deixar la usada com la teniu ara per la peque? Sento no poder ajudar-te, crec que el millor que podeu fer és preguntar-ho en una botiga especialitzada
Jo m'he decidit per l'altra "top", la Cybex Pallas fix (grup 1-3). Al principi n'era reàcia per lo d'abarcar tots els grups alhora però té unes crítiques molt bones en totes les etapes i aquest sistema sense arnesos ens agrada molt. De grup 0 com que tenim la maxi cosi en perfecte estat, de moment anirà amb ella.
De totes maneres, el primer que ens van dir quan vam anar a fer una mica de recerca és que ambdues marques estàn força per sobre de la mitja.
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Hola noies ja ens hem decidit. Despres d'informar-me molt ens hem decidit per la cybex sense fix. Vam seure la nena a la romer i a la cybex i ens va agradar mes com li quedava la cybex al cap i la vaig notar mes mullida i comode que la romer. L'hem agafat sense fix perque per seguretat no suposa res per la nena. Es a dir, les cadires q van amb cinturo (grup 2-3) no poden portar isofix ja q la cadireta en cas d'accident ha d'acompanyar al nen i si esta anclada al cotxe no ho fa. Les grup 2-3 q porten fix son uns connectors no son isofix q el q fan es subjectar la cadireta quan el nen no hi va i fer q sigui mes estable pero que en cas d'accident els connectors es desenganxen. I clar la diferencia de preu era d'uns 40€. Encara ens ha d'arribar a veure q tal quan la tinguem.
L'altre que tenim que es grup 1-2 es queda al cotxe petit de moment amb arnés fins q passi dels 18 kg q li posarem el cinturo i treurem l'isofix.
Us ho explico per si alguna te els mateixos dubtes q he tingut jo, he remirat i llegit molt per internet fins q hem pres la decisio, a veure com ens va
L'altre que tenim que es grup 1-2 es queda al cotxe petit de moment amb arnés fins q passi dels 18 kg q li posarem el cinturo i treurem l'isofix.
Us ho explico per si alguna te els mateixos dubtes q he tingut jo, he remirat i llegit molt per internet fins q hem pres la decisio, a veure com ens va
Hola noies,
Ara que ja tenim el cotxet encarregat (capazo més cadireta) estem començant a mirar les cadiretes pel cotxe. I quin rotllo! Ho detesto, ho haig de reconeixer. No hi entenc de cadiretes de cotxe. A més amb la nova llei aquesta de que la cadireta s'haurà de posar en sentit contrari de la marxa...
Nosaltres al cotxe tenim isofix. Estavem mirant cadiretes del grup 0-1. Estem entre la Britax Romer Dual Fix o una Casualplay que ara no en recordo el nom... vosaltres com us ho manegueu lo de la cadireta?
Ara que ja tenim el cotxet encarregat (capazo més cadireta) estem començant a mirar les cadiretes pel cotxe. I quin rotllo! Ho detesto, ho haig de reconeixer. No hi entenc de cadiretes de cotxe. A més amb la nova llei aquesta de que la cadireta s'haurà de posar en sentit contrari de la marxa...
Nosaltres al cotxe tenim isofix. Estavem mirant cadiretes del grup 0-1. Estem entre la Britax Romer Dual Fix o una Casualplay que ara no en recordo el nom... vosaltres com us ho manegueu lo de la cadireta?
- kabbisa

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Llegeix-te els primers posts. Son un tutorial FABULOS per entendre com van lo de les cadires dels cotxes!!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |