com els adormiu??

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

com els adormiu??

EntradaAutor: aseret » ds. març 22, 2014 4:20 pm

Hola!
La nostra rutina es una mica extranya, us explico, treballo de tardes i arribo a casa sobre les 21h, la peque te 13mesos i el que fem quan arribo es sopar i desprss agafem algun llibre i nem cap al llit sobre les 21'30-22h, a vegades sadorm relativament rapid sobre les 22'30-23, pero altres triga mooolt. Jo m estiro al seu canto i la deixo que vagi fent fins q sacava dormint ella sola, no la dormo en braços pq tinc l esquena feta pols...
No se si fem be, pero es q ha agafat el meu ritme, nomes fa una siesta sobre lez 14h d una horeta i poc.
Tenim la seva cuna en sidecar tot i que moltes vegades esta al nostre llit, pero aixo no m importa, el problema es q no s adorm sola, es normal?
Espero les vostres experiencies. Petons
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
inspiracio
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: inspiracio » ds. març 22, 2014 4:27 pm

Hola,

La nostra filla té 2 anys i 3 mesos i això de dormir-se sola no ho porta gaire bé, només ho hem aconseguit al cotxe i quan té mooooolta son. A més, encara que la notem cansada, sempre que li preguntem si vol anar a dormir, diu que no, que vol jugar. Jo crec que venen així de sèrie, hi ha nens que dormen bé molt aviat i altres no. És el que hi ha! Paciència!
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Tutty29 » ds. març 22, 2014 4:51 pm

El meu nen fara 26 mesos i dorm a la seva habitació, el que faig es posar-me al llit amb ell al seu costat fins que s'adrm i marxo, a les nits es desperta pel canvi de panyal o perquè vol aigua.
els matins va a la guarderia i fa la migdiada de 13.00 a 15:00 i el vespre se'n va a dormir a les 20:30.
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: la_rodri » ds. març 22, 2014 8:02 pm

Jo m'estiro també al seu costat, després del conte de rigor, al seu llit fins que s'adorm i generalment dirm tota la nit. Te 31 mesos. Si a tu no et fa mandra haver-te d'estar amb ella fins que s'adormi, cap problema, ja apendrà a dormir-se. Com a molt pors provar fer-ho al seu llit en lloc del bressol, però si tu ho preferwixes ja està be al sidecar!
Avatar de l’usuari
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: aseret » dg. març 23, 2014 3:51 am

Jeje inspiracio mhas fet riure amb el q "venen aixi d serie" ;)
Gracies x les rrspostes, no sabia si ho estava fent malament... Maleits dubtes...
Imatge
Imatge
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Susana82 » dg. març 23, 2014 10:36 am

Hola
Jo m'estiro amb ell al seu llit (té 4 anys) i li explico un conte, i abans d'acabar el conte ja s'adorm. zz:-)
Avatar de l’usuari
Pinguina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:47 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Pinguina » dg. març 23, 2014 6:12 pm

aseret, jo també plego tard i arribo cap a les 2215 a casa! De vegades la trobo dormint però a vegades també m'espera. Jo sopo com puc i després m'en vaig a estirar amb ella al nostre llit, li canto cançons, li explico cosetes, l'acaricio i normalment (de vegades li costa més) en 30 minuts ja dorm. Està rebentada!! Però també entenc que tingui ganes de veure'm :love:

inspiracio, m'ha fet molt riure el que has escrit! La meva filla també es diu Iona i quan li preguntes si té son o si vol anar a dormir (encara que els ulls se li tanquin, eh?!) ella et diu "no" o "pintar, pintar" :content:
pingüina

Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Aly84 » dg. març 23, 2014 7:03 pm

La meva filla té 22 mesos I l'adorm al pit. A les dues ens agrada que sigui així.

Pero a vegades també és de les que li costa reconeixer que te son, mes d'una vegada per la nit em rebutja el pit Quan li ofereixo perque sap que si adorm I ella prefereix seguir jugant encara que es rasqui els ulls de mala manera.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: martina13 » dt. març 25, 2014 8:36 pm

la meva peke es molt mes petita i nose si despres em costara xo de recent nascuda s'adorm sola i li poso alguna musiqueta i llums tenues...
te 5mesos i durant el dia dorm ja al seu llit gran i ara ja ho farem x les nits tb
nose jo reconec k soc molt estricte i procuro anarla acostumant-la ara a fer "coses" sola k no k em necessiti x tot
xo ja dic k ara potser em va be i dspres canvia totalment
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: noyja » dj. març 27, 2014 2:48 pm

La meva té 3 mesos i fins fa unes 2 setmanes la dormia en braços però després veía que al ficar-la al bressol es despertava aixi que vaig probar en ficar-la desperta quan tingués son i va funcionar. Ara quan comença a estar neguitosa, li fico el xumet i la poso al bressol i dura 3 minuts. Hi ha dies tontos que no ho fa i plora fins i tot als braços però normalment si. Per les nits és una alta historia: com aguanta màxim 2,5 hores, normalment dorm amb nosaltres i quan té gana mama i jo descanso. El problema el tinc quan sortim al carrer. No hi ha manera de que s'adormi, li costa agafar la son i acava plorant...
Imatge
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: rateta2013 » dv. abr. 11, 2014 10:19 pm

Aseret, és normal que li costi dormir, fa estona que no et veu i segur que vol més estona de mami abans de dormir. Ja sé que arribes tard i l'hora de dormir és important, però jo seguiria fent-ho com ho fas. Si poses rutines dures, ella percebrà que la mare arriba només per "lo dolent". Necessita mimos abans de dormir.

Una altra opció és que l'adormin abans que arribis. Potser domiria més ràpid...però segur que llavors trobaries a faltar l'estoneta de dormir-la.
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: carbasseta » dl. abr. 14, 2014 3:25 pm

La meva encara s'adorm al pit i te 27 mesos... Durant uns mesos jo tambe arribava tard a casa i tb se'ns feia tard pq volia estar ambmi. El que si feia els dies q veia q necessitava mes mimos era fer-los-hi a saco, rotllo estirades al llit i guerra de petons, pessigolles i abraçades.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: noviachuky » dt. abr. 15, 2014 8:25 am

Nosaltres per allà les 20.30 el posem a l'hamaqueta, li donem el bibi o la pipa depen del que hagi sopat i el gronxem una estoneta, a vegades s'adorm solet a vegades l'has de gronxar molta estona. Al cap d'una hora el passo al llit i ja està, fins que es torna a despertar pel seu bibi de les 23 h. i després el de les 4 del matí
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: soleilua » dc. abr. 16, 2014 1:39 pm

L'Arlet té 27 mesos i també em quedo amb ella fins que s'adorm. Just quan va fer els 2 anys vam treure la teta de nit, fins llavors s'adormia al pit, i des de llavors que hem de fer cançó, pessigolletes i contes fins que s'adorm. Últimament no fa migdiada i s'adorm rapidíssim a la nit, però també hi ha dies que m'hi tiro una hora (i moltes vegades em quedo clapada allà amb ella...)
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: novella » dc. abr. 16, 2014 3:37 pm

El nostre xic té 18 mesos i quan el poso a dormir jo sol adormir-se al pit, tot i que de vegades està tant cansat que li faig 4 carícies i ja s'adorm. Amb el seu pare s'adorm amb mimus i cançons. Això sí, sigui com sigui sempre estem amb ell fins que s'adorm! I com ens agrada fer-ho!!
Imatge
Imatge
Labuspythecus
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. feb. 18, 2014 8:32 am

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Labuspythecus » dj. abr. 24, 2014 12:16 pm

La nostra nena de 18 mesos s'adorm soleta des dels 3 mesos aproximadament.
És un sol, fins i tot quan està malaltona i es desperta per la nit i l'agafem una estona, ens demana de tornar al llit per dormir-se sola.
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: ikebana » dj. abr. 24, 2014 1:51 pm

Hola!
Doncs el meu fill te 20 mesos i ja hem practicat diferents metodes per adormir.
Al principi de neixer el posavem al seu bresol i s'adormia sol. Als 3 o 4 mesos s'adormia amb el pit, i fins els 11 que vaig decidir deslletar ja que a les nits m'utilitzava de xumet.
Als 8 mesos va començar a anar a la llar, i quan la noia em va preguntar com s'adormia, i vaig dir que al pit, em va dir que ella ho provaria a la hamaquita. I allà s'adormia bé, pero a la nit a casa, deia que teta. Ho vam anar provant i al final s'adormia amb el balanceig de l'hamaca.
Un dia el vam posar estirat al llit i anant rascant l'esquena es va adormir... i fins que una mica abans de nadal, va decidir que estirat res de res i ara s'adorm a coll.
Al principi li era igual jo que el meu marit,.. pero desde fa un parell de mesos només em vol a mi.

A veure que serà la propera... per que deu ni dor! Ell dorm gairebé sempre la nit sencera, però a vegades es desperta a la nit, l'agafo s'adorm i jo torno al llit.

Paciencia... i molts anims que les nits.. tenen tela!
Avatar de l’usuari
Bryckley
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 11:51 am

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Bryckley » dv. jul. 04, 2014 4:23 pm

Bones,

Llegint les vostres experiències em tranquil·litzo.
Us explico: tinc un petit de 12 mesos acabats de fer i MAI s'ha adormit sol. Sempre en braços i si pot ser de la mama molt millor.
Sempre ha estat complicat però, des de fa un temps, vam descobrir que el soroll de l'assecador de cabells era infalible. Posàvem l'assecador i als 5 minuts ja dormia.

El problema va ser quan vam anar a la revisió de l'any i la pediatra (que era una substituta, ja que la nostra està de baixa maternal) em va demanar si s'adormia sol i no vaig saber mentir i vaig dir que no. Li vaig explicar i em va contestar que què esperava a ensenyar al meu fill a dormir-se sol i que si volia que el meu fill fos autosuficient. Em va deixar un mal cos impressionant!!!

S'ha de dir que amb els dies m'he calmat i que penso que ella no viu a casa i que jo i el meu home som els que sabem què vol el nostre fill... però l'espineta no me la trec de sobre i cada nit, quan s'adorm sobre meu penso si no l'estic privant de la seva "autosuficiència" i si estic fent bé com ho estic fent...

Però veure que no sóc l'única m'anima a pensar que potser és cosa d'alguns pediatres que encara van amb un regle dient "a tal edat això ja no toca" o així... i que no m'haig de trencar el cap...

I només us explico la "perla" que em va deixar anar amb el dormir,... que me'n va deixar anar més!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: Tutty29 » dv. jul. 04, 2014 9:18 pm

Bryckley, que fort aixo que et va dir la pediatre, cada mare decideix com posar a dormir el seu fill, si el teu fill s'adorm als teus braços pues oleee!!!Crec que te 12 mesos i encara es petit per adormir-se sol, el meu fill te 29 mesos i el poso a dormir jo, s'estira al llit i jo al seu costat, cantem cançons fins que li dic:au a dormir que dema ens hem de llevar d'hora per anar a la guarderia i no tarda gaire a adormir-se, ell mai s'ha adomit sol i a mi m'encanta posar-lo.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: com els adormiu??

EntradaAutor: noviachuky » dl. jul. 07, 2014 7:52 am

Brycley tranquila, tothom opina de com fem amb els nostres fills però clar són els nostres fills i no fem el que volem, fem el que podem.
El meu gran sempre s'ha adormit sol, pq ell ho ha fet així, però el petit tot just ara que té 21 mesos comença a demanar anar a dormir al llit ell sol, li costa una mica però ho fa. Ja fa 3 nits que s'adorm solet, i sense presionar-lo ni res, ho ha decidit ell.

Molts ànims i fes el que més us convingui i us vagi bé a vosaltres :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::