Harmony Test
Re: Harmony Test
Moltíssimes gràcies per tota la info!!!!!! m'ha anat súper bé!!!!! 

A totes les que us esteu plantejant fer l'Harmony, us recomano que compareu amb el Panorama (el fan a l'Echevarne, per exemple). És una mica més barat, dóna resultat per més anomalies i és encara més precís! 

Hola guapes!!
Alguna s'ha fet el test prenatal no invasiu de Echevarne, però l'ampliat? tinc uns quants dubtes i si hi hagués algú m'agradaria aclarir-los.
Moltes gràcies
Alguna s'ha fet el test prenatal no invasiu de Echevarne, però l'ampliat? tinc uns quants dubtes i si hi hagués algú m'agradaria aclarir-los.
Moltes gràcies
Hola Martina32!!
Em pots explicar com et van donar els resultats de les 5 microdelecions (sindrome cri-du-chat, s.prader-willis....)? amb %, et diuen si ha amplificat el fragment d'ADN o no?
moltes gracies per endavant
Em pots explicar com et van donar els resultats de les 5 microdelecions (sindrome cri-du-chat, s.prader-willis....)? amb %, et diuen si ha amplificat el fragment d'ADN o no?
moltes gracies per endavant
Daniela als resultats de l'analítica posava risc segons població i risc personal segons analitica i al costat RISC BAIX.
Hola Martina,
moltes gràcies per la info
, estem pensant si ens el fem o no...ahir vaig estar parlant amb una Dra. d'Echevarne i també ens va plantejar la possibilitat del Cariochip, que vindria a ser com una amnio (perquè es fa amb el líquid amniòtic) però molt més completa perquè a part del cariotip mira també a nivell molecular que tot estigui bé.
Petonassos
moltes gràcies per la info
, estem pensant si ens el fem o no...ahir vaig estar parlant amb una Dra. d'Echevarne i també ens va plantejar la possibilitat del Cariochip, que vindria a ser com una amnio (perquè es fa amb el líquid amniòtic) però molt més completa perquè a part del cariotip mira també a nivell molecular que tot estigui bé.Petonassos
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Hola!
Doncs jo em vaig fer l'harmony a Barnaclinic, crec que em va costar 750 euros. Ens van tractar súper bé i ens van enviar els reusltats tant bon punt els van tenir..per email.
Després em vaig fer amnio per descartar un altre cosa.
amb això vull dir-vos que a mi que tinc un risc del 10 % de trisomia 21 em va donar un resultat correspoent a la prova diagnòstica. Cal saber que el resultat es basa en un interval de confiança del 95-99 % no està mal, tot i que no és diagnòstica…
Per mi és una molt bona alternatva a les proves invasives si relament no hi ha un factor de risc i és més aviat per traqnuilitzar.
Bé, és una opinió més!
Doncs jo em vaig fer l'harmony a Barnaclinic, crec que em va costar 750 euros. Ens van tractar súper bé i ens van enviar els reusltats tant bon punt els van tenir..per email.
Després em vaig fer amnio per descartar un altre cosa.
amb això vull dir-vos que a mi que tinc un risc del 10 % de trisomia 21 em va donar un resultat correspoent a la prova diagnòstica. Cal saber que el resultat es basa en un interval de confiança del 95-99 % no està mal, tot i que no és diagnòstica…
Per mi és una molt bona alternatva a les proves invasives si relament no hi ha un factor de risc i és més aviat per traqnuilitzar.
Bé, és una opinió més!
A mi els resulrats del TS em sortien molt be però faré 37 anys i no em quedava tranquil.la. Amb la meva primera filla vam fer l'amnio, no hi havia aquesta alternativa, però ara ens feia molt de pal passar per aquesta prova invasiva, per tant vam fer aquest test per tenir una prova mes fiable que el TS, tot i que som conscients que no és diagnòstica.
Jo no vaig fer aquest test, vaig fer el TS que va sortir un risc molt baix i ja està. Però haig de dir que vaig patir tot l'embaràs. Tinc clar que si torno a estar embarassada me'l faré.
Moltes gràcies per les vostres opinions guapes
nosaltres l'amnio ens la farem segur, ja ho hem decidit, perquè al no ser diagnòstica no em quedo tranquil.la al 100%, però totes les postures són respectables i perfectament vàlides 
Bon dia princeses!
Avui m'han donat els resultats del triple screening i em surt risc alt en Tr21, el ginecòleg ens ha recomanat fer els test harmony perque no es invasiu, i si surt correcte pues res i sino pues fer amnio.
Alguna de vosaltres us ho eu fet per tenir risc alt i no us eu fet l'amnio?
estic feta un lio

Avui m'han donat els resultats del triple screening i em surt risc alt en Tr21, el ginecòleg ens ha recomanat fer els test harmony perque no es invasiu, i si surt correcte pues res i sino pues fer amnio.
Alguna de vosaltres us ho eu fet per tenir risc alt i no us eu fet l'amnio?
estic feta un lio
eli si vols pots trucar a Echevarne i preguntar-los els dubtes que tinguis al respecte, és una decisió molt personal i que costa de prendre i com més info tingueu millor, jo hi vaig trucar i com que li vaig fer tantes preguntes em van dir que em trucaria un Dr per explicar-m'ho tot més bé, després de parlar amb ells vam acabar de prendre la decisió amb més argument. T'ho recomano
et passo el link del pdf que em vaig descarregar per tenir més info
http://www.echevarne.com/imagenes/ECHEV ... L-2013.pdf
i el link de la web
http://www.echevarne.com/clinica-ca/ana ... vasiu.html
el telèfon és aquest 902 525 500
et passo el link del pdf que em vaig descarregar per tenir més info
http://www.echevarne.com/imagenes/ECHEV ... L-2013.pdf
i el link de la web
http://www.echevarne.com/clinica-ca/ana ... vasiu.html
el telèfon és aquest 902 525 500
Moltissimes gracies daniela, ens ho mirarem tot i dilluns amb el gine ho acabarem de decidir, merci
de res guapa.
Només dir-te que si al final decidiu amnio, jo me l'he fet dues vegades i ha anat bé, no et nego que es passa malament primer pensant que l'amnio en si vagi bé i després pels resultats tot i que penso que si es fa a partir de les 16 setmanes i en mans d'un bon professional el risc (que hi és) és mínim, estigues tranquil.la
Només dir-te que si al final decidiu amnio, jo me l'he fet dues vegades i ha anat bé, no et nego que es passa malament primer pensant que l'amnio en si vagi bé i després pels resultats tot i que penso que si es fa a partir de les 16 setmanes i en mans d'un bon professional el risc (que hi és) és mínim, estigues tranquil.la

Segurament ens decantarem per amnio, dilluns ho acabarem de decidir.
Gracies de nou i me n'alegro que anés be ;)
Gracies de nou i me n'alegro que anés be ;)
Hola guapi!
Al final amniocentesi, me la fan dimecres de la setmana que ve ... quin cangueli.
Vam estar parlant del test harmony i al final no el fem mes que res per tema econòmic ... venim de FIV i la veritat que estem pelats :(
Al final amniocentesi, me la fan dimecres de la setmana que ve ... quin cangueli.
Vam estar parlant del test harmony i al final no el fem mes que res per tema econòmic ... venim de FIV i la veritat que estem pelats :(
eli guapa entenc com et sents, però intenta pensar en positiu, la punxadeta en sí passa ràpid i en tot moment veuras a la nena per l'ecògraf (jo les dues vegades mirava als meus dos petitons per intentar distreure'm), a la mitja hora d'haver-te punxat el líquid ja s'ha recuperat, i al cap d'una setmaneta et faran eco de control per veure que tot ha anat perfecte
Si tens algun dubte o et puc ajudar en alguna cosa ja ho saps, i SEGUR que tot sortira bé, un petonàs gegant guapa
Per cert, la meva millor amiga també ha tingut els seus dos nens per reproducció assistida, les dues vegades s'ha fet amnio i les dues li ha anat bé

Si tens algun dubte o et puc ajudar en alguna cosa ja ho saps, i SEGUR que tot sortira bé, un petonàs gegant guapa
Per cert, la meva millor amiga també ha tingut els seus dos nens per reproducció assistida, les dues vegades s'ha fet amnio i les dues li ha anat bé

Moltissimes gracies daniela ;)
Intento no pensar-hi pero es :nevitable, això d'haver d'esperar pels resultats es desesperant, t'ho haurien de dir al moment, pero bueno es lo que hi ha.
Merci per tot
Intento no pensar-hi pero es :nevitable, això d'haver d'esperar pels resultats es desesperant, t'ho haurien de dir al moment, pero bueno es lo que hi ha.
Merci per tot
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |