diàstasis de rectes embaràs

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dl. maig 12, 2014 9:01 am

Hola!

Encara em queden 3 mesos per donar a llum i ja he començat a veure que tinc els rectes abdominals separats... ja m'han dit que no faci cap esforç amb l'abdomen, m'aixequi de cantó, etc...
Però em preocupa el tema ja, doncs jo abans de l'embaràs tenia els abdominals ben forts! encara que tingui 40 anys, sempre he fet molt esport.
I ara no sé com fer-ho per arreglar-ho, suposo que ja és massa tard, no?
A alguna que li hagi passat em pot explicar com li va o ha anat la recuperació després de parir?

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
sybyla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 6:48 pm

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: sybyla » dl. maig 12, 2014 2:07 pm

Hola xop!!

Jo ja he parit i tinc una separació d'un dit als rectes. Com tu, també tenia uns abdominals molt forts i res de panxa. El millor és fer hipopresius, jo vaig anar a una fisio i em va examinar el sòl pèlvic i em va detectar la diàstasi. No sé on vius, jo vaig anar a mollet a un lloc que es diu mamalloca. Fan teràpies per tot el postpart.
Val la pena fer tot el possible per la recuperació perquè pot anar a pitjor i llavors només té resultat la intervenció quirúrgica.
Espero que tot vagi bé!!! Una abraçada.
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dl. maig 12, 2014 2:24 pm

Moltes gràcies sybyla!

quan fa que has parit? apart dels hipopressius, pots fer alguna cosa més? durant l'embaràs no en puc fer, et van aconsellar no fer o fer alguna cosa en concret?
com ho portes tu?

Visc a Caldes, o sigui que ho tinc a prop.
Imatge
Avatar de l’usuari
peuets
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. maig 07, 2014 3:13 pm

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: peuets » dt. maig 13, 2014 4:29 pm

si, pel que se d'altres companyes es imprescindible primer recol·locar-te posturalment (esquena), llavors mirar el sòl pèlvic i fer els ecercicis que et calguin per enfortir i finalment els hipopresius. Estic d'acord amb la sybyla en anar a un centre especialitzat! se casos que han començat pels hipopresius directament i llavors han tingut problemes!

Ánims que segur que tornareu a tenir aquests abdominals ben forts!
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dt. maig 13, 2014 4:36 pm

Però tot això al post part, ara no puc fer res, no?
Imatge
Avatar de l’usuari
sybyla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 6:48 pm

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: sybyla » dj. maig 15, 2014 4:20 pm

Hola Xop!

No sé si estant embarassada pots fer exercicis d'aquest tipus, jo diria que no. Pots tenir certes precaucions, com no fer força amb les abdominals, quan t'aixequis del llit fes-ho ajudant-te amb els braços... i quan tinguis el bebé i puguis començar a fer-los doncs, hi vas.
Ja et vaig dir que jo vaig anar a mamalloca a Mollet, és un centre on fan diferents activitats i teràpies, xerrades... mira't la web si pots, crec que la visita amb la fisio aquest mes costa la meitat, per si vols consultar el teu cas. Jo fa 6 mesos que vaig parir i volia saber com m'havia quedat el sòl pèlvic, la cicatriu de la cesària, etc. Ho recomano molt.
Espero haver-te ajudat, i si necessites res, ja saps!!
Gaudeix dels últims mesos, que passen volant, una abraçada.
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dj. maig 15, 2014 5:00 pm

Vaig contactar amb ella, però el preu que em va dir son 40€, no sé si és la meitat o no, però ara mateix no m'ho puc permetre...
:ufs:
Imatge
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Sumsi » ds. maig 17, 2014 3:16 pm

Noies durant l'embaràs prohibit fer hipopressius, i si hi ha problemes de cor o tensió alta tampoc, ja que són exercicis en apnea. Consulteu sempre a un professional. Xop sé de noies que van a un gimnàs que es diu mamifit i ser que fan hipopressius i exercicis després del part però no sé per aquest cas concret si et serviria o millor anar a un fisio
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: numa1982 » dj. maig 11, 2017 1:58 pm

Pujo el post!

Fa 8 setmanes va néixer el nostre tercer fill i dimarts vaig anar a la fisio per a una revisió abans de començar a fer hipopressius. Em va,dir que tinc diàstasi, la idea és començar amb els hioos per a intentar recuperar: a vosaltres com us,va anar?
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dj. maig 11, 2017 2:09 pm

hola!
jo vaig estar molt mesos fent-los sense notar cap millora, per tant els he deixat de fer...
Imatge
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dv. maig 26, 2017 4:54 pm

Leia86, el problema és que jo ja no els faig perquè al no veure resultats, ja no hi confio... no sé quina edat tens tu, però amb la meva ho veig impossible tornar a tenir l'estòmac pla, i no tinc sobrepes...

No entens això de "6 pack" i ara comença a treure el cap altra vegada"... ;-)))
Imatge
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: diàstasis de rectes embaràs

EntradaAutor: Xop » dt. jul. 11, 2017 3:33 pm

Hola Leia86, jo abans de l'embaràs era força esportista, feia més de dues hores diàries d'esport i els caps de setmana era alpinista, espeleòloga, i més d'esports de muntanya... i t'asseguro que estava molt en forma!
Així que t'asseguro que a partir del 40 anys (el meu cos, al menys) per molt musculat (que perdut tooooota la massa muscular) i en forma que estigui, si no hi ha una continuïtat, es perd i molt ràpid!
M'en alegro que tu t'hagis recuperat!
Sobre les famoses.... possiblement si jo tingués més diners i més temps el meu cos s'hagués recuperat molt millor...

:-)
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::