Trobada dones, mares i doules -juny14
Trobada dones, mares i doules -juny14
Bon dia, aquest divendres dia 13 de juny tindrem una nova trobada de mares, dones i doules al centre cívic Parc Sandaru de Barcelona, a partir de les 18 h i fins a les 20 h. (Al costat d'Arc de Triomf)
El tema principal que es planteja aquest mes és : "L'acompanyament als canvis de la maternitat i el dol", tot i que si sorgeix algun altre dubte o tema també es pot tractar.
Si alguna està interessada que em confirmi que vindrà ja que l'espai és limitat, gràcies! Els nens, parelles, avis... són benvinguts
:love
DIRECCIÓ: C/ Buenaventura Muñoz, 21 (aula Taller 2) 08018 Barcelona
I TAMBÉ EL LINK A LA NOSTRA PÀGINA WEB AMB INFORMACIÓ MÉS DETALLADA : http://doulasconciencia.com/noticias-do ... s-y-doulas
Us esperem!
El tema principal que es planteja aquest mes és : "L'acompanyament als canvis de la maternitat i el dol", tot i que si sorgeix algun altre dubte o tema també es pot tractar.
Si alguna està interessada que em confirmi que vindrà ja que l'espai és limitat, gràcies! Els nens, parelles, avis... són benvinguts
:loveDIRECCIÓ: C/ Buenaventura Muñoz, 21 (aula Taller 2) 08018 Barcelona
I TAMBÉ EL LINK A LA NOSTRA PÀGINA WEB AMB INFORMACIÓ MÉS DETALLADA : http://doulasconciencia.com/noticias-do ... s-y-doulas
Us esperem!
Re: Trobada dones, mares i doules -juny14
Hola Shyla!!
Jo hi aniré amb la meva filla, si pot ser. El que no sé segur és si hi serem les dues hores...
M'hi apuntes si us plau?
Jo hi aniré amb la meva filla, si pot ser. El que no sé segur és si hi serem les dues hores...
M'hi apuntes si us plau?
Re: Trobada dones, mares i doules -juny14
Neus33 ha escrit:Hola Shyla!!
M'hi apuntes si us plau?
Bona nit! Ok, et tindré en compte, no pateixis, pots estar l'estona que et vagi bé

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |