recull de contes

Per a socpetitons i socpetitones
Avatar de l’usuari
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

recull de contes

EntradaAutor: italiana » dt. jul. 15, 2014 10:10 pm

algu em pot recomenar un recull de contes curts per explicar abans d'anar a dormir, que no siguin els clàssics...

els meus peques tenen 5 i 3 anys

merci
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MamaMón
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
Ubicació: Barcelona-Sants
Contacta:

Re: recull de contes

EntradaAutor: MamaMón » dc. jul. 16, 2014 9:07 am

Hola,

estic creant un espai de joc i creativitat a Sants i estem en contacte amb un conta-contes tot organitzant unes activitats. Em va passar per correu electrònic tot un recull de contes, si em passes el teu mail per privat te'l puc enviar i tu mateixa tries els que et puguin anar bé (estan separats per edats, crec però en els llibres el tema de les edats realment és molt relatiu)

Jo et recomano aquí els que a mi i al meu fill ens agraden molt! (i no són clàssics). Et poso només els títols, si ho vols ja et passarè per mail també info més detallada, però segur que els pots trobar:

- Pomelo sueña (d'aquests hi ha varis, és un elefant rosa amb una trompa molt llarga que viu a un hort. Me'l va recomanar la bibliotecaria i em van semblar molt surrealistes però no sé que tenen que encanten als nens)

- Una montaña para pancho (genial!)

- En Bru necessita una abraçada

- S'ha de somiar (també és una colecció que hi ha més...aquest en concret és molt maco)

Bueno, aquests són els imprescindibles cada nit...jeje després cada setmana anem a la Biblioteca i agafem els que ens agrada la portada i el títol bàsicament...i així hem fet grans descobriments...

També, et recomano un que es diu "Un llibre" i és un llibre interactiu, és a dir, que fa protagonista a l'infant. És molt curiós i també els hi encanta, aquest potser per anar a dormir no...l'autor és Hervé Tullet.

Espero haver-te ajudat!

Aquí et deixo el blog de l'espai, per si t'animes a fer-nos una visita un dia...jeje
http://www.tatainti.wordpress.com
Tata Inti: criança, joc i creativitat
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: recull de contes

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. jul. 16, 2014 9:47 am

- El monstre de colors (pre treballar les emocions", d' Annallenas.
- Corb (el vaig agafar a la biblio).
- No ets tant temible, Tim. Va amb un titella.
- ¡No! (també de la biblio) És d'un gosset. És curt i divertit.
Aquests són els preferits del meu! (28 mesos).
Acostumo a anar a la biblioteca del poble i agafar-ne de la secció de "contes recomanats" o de "sentiments /emocions". Li explico un parell cada nit i els que li agraden me'ls quedo més diez i els que no, els torno de seguida per agafar-ne més :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
italiana
:: conillet
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Re: recull de contes

EntradaAutor: italiana » dc. jul. 16, 2014 2:23 pm

gracies per les vostres aportacions!!

Mamamon molta sort pel teu espai

jo voldria, pero un llibre que recullis diferents histories, cada dia se'n tria una.... haurien de ser en català pq els meus nens son italians, i no parlen encara castellà

merci
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::