Llistat RA
Re: Llistat RA
Penny, t'entenc. Jo, tenint en compte la resposta lamentable que vaig fer (ara, 100% efectiva, perquè vaig fer dos folis!), faria cicle natural. No em veig un altre cop medicant-me tant. En el meu cas, més que el component emocional, que també, hi ha el farmacològic. A mi se'm va posar fatal la medicació, sobretot en la segona FIV: tenia ganes de matar o que em matessin, segons el moment.
Jo no tinc un mal record de la tercera FIV, la que va funcionar, perquè sincerament ja se me'n fotia tot bastant, però només de pensar en el xut hormonal, suo.
Ja veurem què farem, però, si la natura no s'apiada de nosaltres, el pla és aquest.
Jo no tinc un mal record de la tercera FIV, la que va funcionar, perquè sincerament ja se me'n fotia tot bastant, però només de pensar en el xut hormonal, suo.
Ja veurem què farem, però, si la natura no s'apiada de nosaltres, el pla és aquest.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Penny, bonica!!! Moltes gràcies! Pregunta tot el que vulguis, per això estem! Jo també t'entenc, per això hem tardat una mica més del que jo hagués volgut. Només pensar en tornar a començar se'm feia molt dur, tant per la part emocional, tot i que aquest cop ho veia diferent perquè no partíem de 0, com per la ditxosa medicació. Al final vaig decidir mirar pas a pas per tal de no capficar-me abans d'hora i mira, hi ha hagut sort!
Ja anireu explicant, eh?
Petonets!
Ja anireu explicant, eh?
Petonets!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Hola nenesssssss!!!
Carbasseta MOLTES FELICITATSSS!!!!!! Me'n alegro moltissim!!!
Jo entro pq volia compartir amb vosaltres que estic embarassada de nou!!!!!!
Portavem tres mesos que vam començar a pendre l'omifin i tenint relacions guiades, el dos primers intents res de res... i aquest ultim la gine me'l va cancel.lar pq tenia tres ovuls grandets i no va volguer punxarme res més perq no maduressin tots tres... ens va dir que tinguessim relacions quan vulguessim i que la natura fes de les seves a veure si hi havia sort... doncs si que hem tingut SORT!!!
Em vaig fer un test ahir i positiu!!! Estem molt contents però encara no ho em dit a ningú fins que no tinguem la primera visita i veiem que tot esta bé! Quins nervis!!!!!!
Vull donar molts ánims a totes, tot arriba!!!!!!!!!
Molts petonets!!!!!!
Carbasseta MOLTES FELICITATSSS!!!!!! Me'n alegro moltissim!!!
Jo entro pq volia compartir amb vosaltres que estic embarassada de nou!!!!!!
Portavem tres mesos que vam començar a pendre l'omifin i tenint relacions guiades, el dos primers intents res de res... i aquest ultim la gine me'l va cancel.lar pq tenia tres ovuls grandets i no va volguer punxarme res més perq no maduressin tots tres... ens va dir que tinguessim relacions quan vulguessim i que la natura fes de les seves a veure si hi havia sort... doncs si que hem tingut SORT!!!
Em vaig fer un test ahir i positiu!!! Estem molt contents però encara no ho em dit a ningú fins que no tinguem la primera visita i veiem que tot esta bé! Quins nervis!!!!!!
Vull donar molts ánims a totes, tot arriba!!!!!!!!!
Molts petonets!!!!!!
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Ostres!! Quantes sorpreses darrerament!! Fantàstic!
Anna28!!!!!! Quina alegria més gran!! Com me n'alegro! I un altre cop sense necessitat de tractament RA. Quina ilu!!! Ja ens diràs com vas valens?
Penny: Et desitjo tota la sort del món amb el teu congeladet!!
Noies, em fa ilu veure marasses que torneu a estar amb panxeta o ho voleu tornar a intentar!!
Anna28!!!!!! Quina alegria més gran!! Com me n'alegro! I un altre cop sense necessitat de tractament RA. Quina ilu!!! Ja ens diràs com vas valens?
Penny: Et desitjo tota la sort del món amb el teu congeladet!!
Noies, em fa ilu veure marasses que torneu a estar amb panxeta o ho voleu tornar a intentar!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Hola, noies!
Feia molt, molt temps que no escrivia aquí, tot i que us he anat seguint.
Me n'alegro molt d'aquestes panxetes noves!!!
Jo portava una temporada que tot i tenir embarassos horribles de vòmits, malestar general constant i repòs absolut segur, em venia de gust dir-li al meu home de provar ni que fos amb Omifín.
Us refresco, les meves són prematures de 25 setmanes, i vam estar 15 setmanes a Vall Hebron.
Doncs, ja he decitdit que no és factible per la posible logística...
Ara acabem de tornar amb l'Abril de Bcn (nosaltres som de Lleida) l'han operat una altra vegada, com quan encara hi estava ingressada amb menys d'un kilet, d'estenosi (oclusió intestinal). I hem estat nosaltres allà amb ella i l'Ariadna a Lleida amb ma mare, la sogra, cunyats...
Ha sigut molt dur tants dies sense veure-la i psicològimanet m'ha costat molt, sobretot els últims dies...
Així que, com a tota probabilitat, en cas d'embaràs, també seria prematur, hauré de deixar de pensar-hi, perquè no podria aguantar estar així partits...
Molts petonets a totes!
Feia molt, molt temps que no escrivia aquí, tot i que us he anat seguint.
Me n'alegro molt d'aquestes panxetes noves!!!
Jo portava una temporada que tot i tenir embarassos horribles de vòmits, malestar general constant i repòs absolut segur, em venia de gust dir-li al meu home de provar ni que fos amb Omifín.
Us refresco, les meves són prematures de 25 setmanes, i vam estar 15 setmanes a Vall Hebron.
Doncs, ja he decitdit que no és factible per la posible logística...
Ara acabem de tornar amb l'Abril de Bcn (nosaltres som de Lleida) l'han operat una altra vegada, com quan encara hi estava ingressada amb menys d'un kilet, d'estenosi (oclusió intestinal). I hem estat nosaltres allà amb ella i l'Ariadna a Lleida amb ma mare, la sogra, cunyats...
Ha sigut molt dur tants dies sense veure-la i psicològimanet m'ha costat molt, sobretot els últims dies...
Així que, com a tota probabilitat, en cas d'embaràs, també seria prematur, hauré de deixar de pensar-hi, perquè no podria aguantar estar així partits...
Molts petonets a totes!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Anna enhoranona bonica!!!!
quina alegria veure aquest forum tan ple de
! Qui ens ho havia de dir eh?!
M'alegro molt de llegir-vos per aquí.
Petitaemma espero que l'operació vagi la mar de bé, segur que sí!
Un petó enoooooooorme
Nell
quina alegria veure aquest forum tan ple de
! Qui ens ho havia de dir eh?!M'alegro molt de llegir-vos per aquí.
Petitaemma espero que l'operació vagi la mar de bé, segur que sí!
Un petó enoooooooorme
Nell
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Hola guapes! Fa anys que no he entrat al Socpetit...però crec que les notícies bones s'han de compartir i poden donar esperances a la gent que llegeix el forum.
Us volia explicar que després de 6 anys de lluita... a la 3a FIV amb un únic embrió supervivent de 7 em vaig quedar embarassada! I el dia 25 de març va neixer el meu primer fill Aran!!
Sento el retard en explicarvos-ho...
hem tardat molt en aconseguir-ho,han estat 6 anys durissims .... però tenim un tresor de xiquet!!!
NO DEXEIU MAI D'INTENTAR-HO!
FELICITATS A TOTES LES QUE HO HEU ACONSEGUIT I FORÇA PER A LES QUE ESTEU EN PROCES!!
Us volia explicar que després de 6 anys de lluita... a la 3a FIV amb un únic embrió supervivent de 7 em vaig quedar embarassada! I el dia 25 de març va neixer el meu primer fill Aran!!
Sento el retard en explicarvos-ho...
hem tardat molt en aconseguir-ho,han estat 6 anys durissims .... però tenim un tresor de xiquet!!!
NO DEXEIU MAI D'INTENTAR-HO!
FELICITATS A TOTES LES QUE HO HEU ACONSEGUIT I FORÇA PER A LES QUE ESTEU EN PROCES!!
- picdeladona

Geletes: MOLTES FELICITATS!!!
Realment per moltes de nosaltres ha estat un procés llarg, però quan arriba el nostre tresor més estimat tot queda enrere...Encara que almenys per mi, no s'oblida. Vaig aprendre moltes coses de mi mateixa...
La meva enhorabona pel teu Aran!!
Nell, Carbasseta, Anna28, com van aquestes panxulines?
Petitaemma petonets a les teves nenes
. Espero que l'Abril s'hagi recuperat com una campiona.
____
Jo aprofitant els meus últims mesos de baixa maternal.. Aixx se m'està passant super-ràpid.. però estic molt feliç
Una abraçada
Realment per moltes de nosaltres ha estat un procés llarg, però quan arriba el nostre tresor més estimat tot queda enrere...Encara que almenys per mi, no s'oblida. Vaig aprendre moltes coses de mi mateixa...
La meva enhorabona pel teu Aran!!
Nell, Carbasseta, Anna28, com van aquestes panxulines?
Petitaemma petonets a les teves nenes
. Espero que l'Abril s'hagi recuperat com una campiona.____
Jo aprofitant els meus últims mesos de baixa maternal.. Aixx se m'està passant super-ràpid.. però estic molt feliç
Una abraçada

Anna, Geletes! Enhorabona!!! Això sí que són bones notícies!
La resta com aneu?
La resta com aneu?
- carbasseta

- Contacta:
Hola ninetes!!!
Quantes notícies!!
Anna!! M'alegro moltíssim! Moltes felicitats!!! Desitjo que tinguis un embaràs fantàstic!!
PetitaEmma, espero que l'operació anés la mar de bé i ja estigueu a casa tos 4 recuperant el temps que heu passat separats. Separar-se d'un/a fill/a ha de ser molt dur per les dues parts. Personalment també crec que ha de ser dur acceptar no tenir més fills quan una encara en té ganes, però suposo que posant tots els factors a la balança, quan es decanta cap al no, poc a poc es va acceptant.
Geletes!!!! Moltíssimes felicitats!!! És una súper bona notícia!!! A gaudir d'aquest petit al màxim!!
Karma, com aneu? Adaptats ja?
Nell, com va la panxu? Ja deus estar a puntet, no?
rela, penny
Petons per totes!
Quantes notícies!!
Anna!! M'alegro moltíssim! Moltes felicitats!!! Desitjo que tinguis un embaràs fantàstic!!
PetitaEmma, espero que l'operació anés la mar de bé i ja estigueu a casa tos 4 recuperant el temps que heu passat separats. Separar-se d'un/a fill/a ha de ser molt dur per les dues parts. Personalment també crec que ha de ser dur acceptar no tenir més fills quan una encara en té ganes, però suposo que posant tots els factors a la balança, quan es decanta cap al no, poc a poc es va acceptant.
Geletes!!!! Moltíssimes felicitats!!! És una súper bona notícia!!! A gaudir d'aquest petit al màxim!!
Karma, com aneu? Adaptats ja?
Nell, com va la panxu? Ja deus estar a puntet, no?
rela, penny
Petons per totes!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Ostres feia molt que no entrava....
Geletes enhorabona!!!
Les noies que ens llegeixen buscant esperances per als seus tractaments s'han de gravar a la memòria les nostres històries, la teva, la meva, la de la karma, la de tantes que hem omplert aquest fòrum i hem aconseguit el nostre
quan semblava que res funcionaria. Tot el patiment val la pena: tot. Així que ànims i endavant lluitadores!
Carbasseta cuida't. Ja saps què portes?
?
A mi em queden 15 dies. Em trobo molt bé, i sóc molt feliç
Nell
Geletes enhorabona!!!
Les noies que ens llegeixen buscant esperances per als seus tractaments s'han de gravar a la memòria les nostres històries, la teva, la meva, la de la karma, la de tantes que hem omplert aquest fòrum i hem aconseguit el nostre
quan semblava que res funcionaria. Tot el patiment val la pena: tot. Així que ànims i endavant lluitadores!Carbasseta cuida't. Ja saps què portes?
?A mi em queden 15 dies. Em trobo molt bé, i sóc molt feliç
Nell
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
- picdeladona

Nell esperem noticies teves!! Potser ja has parit i ja has pogut veure la carona al teu Marc!! Aaixx quina il.lusió em fa saber que tú també viuràs un dels moments més increïble per una dona..Espero que tot hagi anat o vagi molt bé!
Carbasseta com et trobes? Tutto benne? Ja saps què portes? ..o potser no ho voleu saber..jejj..
A la resta moolts records i una forta abraçada
Carbasseta com et trobes? Tutto benne? Ja saps què portes? ..o potser no ho voleu saber..jejj..
A la resta moolts records i una forta abraçada
Hola noies,
Nell espero que ja tinguis als teus braços el teu petit.I ara mateix siguis la mare mes fefeliç dell món.Una abracada guapa.
Nell espero que ja tinguis als teus braços el teu petit.I ara mateix siguis la mare mes fefeliç dell món.Una abracada guapa.
Hola guapes
Doncs encara estem ben sencers! Aquest
està fantàsticament aquí dins!!! El gine diu q no falta gaire, q estic molt madura... però no sé pas! Hauré de tenir moooolta paciència
i no desesperar-me, que a vegades costa....
Us aviso quan tingui novetats
Karma com estàs? Molts records
Lleida13 molta força per al nou tractament! He llegit que serà al setembre. Estaré al cas de tu!!
Muuaks
Doncs encara estem ben sencers! Aquest
està fantàsticament aquí dins!!! El gine diu q no falta gaire, q estic molt madura... però no sé pas! Hauré de tenir moooolta paciència
i no desesperar-me, que a vegades costa....Us aviso quan tingui novetats
Karma com estàs? Molts records
Lleida13 molta força per al nou tractament! He llegit que serà al setembre. Estaré al cas de tu!!
Muuaks
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
- carbasseta

- Contacta:
Hola boniques!!
NELL!!!!!!! Que veig que estàs a punt a punt!!! Molts ànims i gaudeix dels teus últims dies de panxa!! Ja sortirà quan vulgui sortir, que serà aviat! Ja ens explicaràs!! Pensaré en tu!
Karma! Com aneu vosaltres?
Lleida!
Jo tot molt bé! De 20 setmanes ja! I a punt de saber què porto. Dilluns vinent tenim la morfològica, ja us explicaré!!
Petons a totes!
NELL!!!!!!! Que veig que estàs a punt a punt!!! Molts ànims i gaudeix dels teus últims dies de panxa!! Ja sortirà quan vulgui sortir, que serà aviat! Ja ens explicaràs!! Pensaré en tu!
Karma! Com aneu vosaltres?
Lleida!
Jo tot molt bé! De 20 setmanes ja! I a punt de saber què porto. Dilluns vinent tenim la morfològica, ja us explicaré!!
Petons a totes!

Hola boniques!
Us escric per explicar-vos que el Marc va néixer el dimecres 23 de juliol a les 21:és. Va ser un part molt ràpid, natural sense epidural, i ara estem molt feliços.
Només tenim una mica de problemes amb la lactancia...li hem de dobar suplements,però apart d'això, es fantàstic, el millor que m'ha passat a la vida
Fins aviat!
Nell
Us escric per explicar-vos que el Marc va néixer el dimecres 23 de juliol a les 21:és. Va ser un part molt ràpid, natural sense epidural, i ara estem molt feliços.
Només tenim una mica de problemes amb la lactancia...li hem de dobar suplements,però apart d'això, es fantàstic, el millor que m'ha passat a la vida
Fins aviat!
Nell
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
- Gaia_girona
- :: formigueta

- Entrades: 97
- Membre des de: dj. març 13, 2014 2:46 pm
Llistat RA
Hola, aquí una altra en procés de IAC.
Us faig un resum:
2011: naixament del meu primer fill (en el segon cicle de omifin).
Actualment intentant tornar a quedar embarassada
Després de 6 mesos buscant i no trobant, faig 4 cicles de omifin, sense èxit.
Després vaig a clínica privada per buscar la causa de la meva dificultat per quedar-me embarassada.
Amb la hispero em detecten que tinc una trompa obstruida.
Decidim fer IAC (el meu home, perfecte)
4 de juliol: 1a IAC amb dos folículs molt macos en la trompa bona (resultat negatiu)
Ahir (4 agost): 2a IAC amb un folícul molt maco en la trompa bona (en espera...)
Felicitats a totes les que ho heu aconseguit i molts ànims a les que encara esteu buscant!!
Us faig un resum:
2011: naixament del meu primer fill (en el segon cicle de omifin).
Actualment intentant tornar a quedar embarassada
Després de 6 mesos buscant i no trobant, faig 4 cicles de omifin, sense èxit.
Després vaig a clínica privada per buscar la causa de la meva dificultat per quedar-me embarassada.
Amb la hispero em detecten que tinc una trompa obstruida.
Decidim fer IAC (el meu home, perfecte)
4 de juliol: 1a IAC amb dos folículs molt macos en la trompa bona (resultat negatiu)
Ahir (4 agost): 2a IAC amb un folícul molt maco en la trompa bona (en espera...)
Felicitats a totes les que ho heu aconseguit i molts ànims a les que encara esteu buscant!!
Nen nascut al 2011 (natural)
Baixa reserva ovàrica/trompa obstruïda
2014: 4 IAC sense èxit
2015: vàries estimulacions sense gaire èxit
6-10-15: punció (1 embrió i fecunda)
No transfer (proges alta)
Desembre: stop transfer (istmosi)
18/12: intervenció istmocele
18/2: transfer
2/3: beta ++++
Autora de https://mamasalbordedeunataquedebesos.wordpress.com/
Baixa reserva ovàrica/trompa obstruïda
2014: 4 IAC sense èxit
2015: vàries estimulacions sense gaire èxit
6-10-15: punció (1 embrió i fecunda)
No transfer (proges alta)
Desembre: stop transfer (istmosi)
18/12: intervenció istmocele
18/2: transfer
2/3: beta ++++
Autora de https://mamasalbordedeunataquedebesos.wordpress.com/
Hola noies,
Nell felicitats preciosa per aquest nen. Estic molt contenta per vosaltres. A disfrutar família.
Petonets noies.
Nell felicitats preciosa per aquest nen. Estic molt contenta per vosaltres. A disfrutar família.
Petonets noies.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |