Alguna mare amb acúfens?

i també dels papes!
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » dv. ago. 15, 2014 1:02 pm

Hola noies, no fa ni dos mesos que pateixo d'acúfens arrel d'una operació... A alguna li han desaparegut d'alguna manera? Vull buscar un embaràs però ara mateix estic tan desanimada per culpa d'aixó... Alguna experiència?
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Menudeta » ds. ago. 16, 2014 2:45 pm

Escric del mòbil. Jo també en tinc, a l'orella esquerra I nomes ho noto quan hi ha silenci. En teoria m'ha vingut pel bruxisme pero no ho sé ben bé. El meu marit tb en té hi fa un tractament nou amb una espècie de corrents q estimules les cèl.lules atrofiades. Car, I de moment no nota millora. El maxilofacial I l'otorrino m'han dit q es difícil q marxi però de moment no em molesta amb excès. La meva cunyada està desesperada pq té varios sorrols I a les dues orelles. Així que et diria que no pispossis res pels acúfens oq potser hi hauràs de conviure...
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » ds. ago. 16, 2014 7:04 pm

Uff merci per cntestar. Si al teu marit li funciona avisa'm siusplau! Jo el noto continuament i fa dies que s'ha sumat un de pulsatil, m'imagino que es de la circulació.. No sé pas, ara atacaré el metge vascular, probablement m'envia a fer una ressonancia però em fa pànic el soroll de la maquina per l'acufen... A veure si hi ha sort!
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: ada_bcn » ds. ago. 16, 2014 9:19 pm

Jo també en tinc, a les dues orelles però molt pitjor a la dreta, el noto sempre però hi ha dies que em molesta més que d'altres i hi ha dies que si que hi és però si no m'hi concentro no en sóc conscient, el pitjor moment és al vespre quan vull dormir, llavors si que no em puc treure el xiulet del cap... Per a mi és suportable, molest pèrò suportable. De vegades en tinc que venen i van però el xiulet que tinc sempre fa anys que el tinc. No recordo exactament quan van començar però em van operar pq tenia vertígen i una audició del 30 a l'esquerra i crec que va ser després que van començar els xiulets... estic parlant de més de 10 anys ja i no m'han marxat. Potser depen del motiu que el provoqui potser se te'n va, no ho sé i crec que recepten vitamina A.
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » ds. ago. 16, 2014 9:24 pm

A mi m'han operat d'otosclerosis, lo fotut es que noto l'acufen a l'orella no operada i va ser tot just despres de l'operació als dos dies... Mare meva 10 anys? Suposo que amb el temps aprens a viure amb això, quin remei... Gràcies guapa.
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: ada_bcn » ds. ago. 16, 2014 9:52 pm

No tinc ni idea, potser amb 2 mesos que fa de la operación encara t'has de recuperar, hi ha alguna inflamació o alguna copsa ¿no ho has consultat al te metge? En el meu cas em van dir que mínim 6 mesos per tornar a recuperar l'audició i deixar de tenir vertígens, de vertígen encara en tinc algunes vegades quan estic refredada per exemple. La meva operación va ser una altra així que no sé. T'acostumes a disriminar el soroll aquest, hi és i molesta, però no estas tota l'estona pendent... no sé, a mi el que em fa por és uqe vagi a més i al final no pugui dormir...
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » ds. ago. 16, 2014 10:04 pm

Si, m'ha mirat i tot be, tinc una audició perfecte ara, fins i tot més del normal. Jo crec q es algu circulatori pq sento el pumpum del cor + el xiulet constant. Ultimament semblava q anava de baixada i ahir es va reactivar com al principi i estic espantada... A veure aqsta setmana vaig a un neuròleg a veure q diu i buscaré també un vascular. Tinc la mateixa por... Q pugi més...
Imatge
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Pim » ds. ago. 16, 2014 10:15 pm

Jo tinc acúfens des de fa uns 8 anys. Tot va començar arrel de tres operacions a l'orella, amb la consequent pèrdua d'audició. A mi em molesta cada dia però si que és veritat que hi ha dies pitjors que d'altres...Durant el meu primer embaràs l'acúfen va empitjorar molt., em pensava que em tornaria boja... Però al cap d'uns mesos d'haver tingut al meu fill va tornar a baixar, però no pas al nivell d'abans. Ara, amb el meu segon embaras ja no he notat que empitjores gaire, potser perquè ja m'hi he acostumat. L'otorrino em va comentar que durant l'emaràs les hormones hi juguen un paper important. No ho saben del tot... A mi l'acúfen m'afecta bastant, en sóc conscient tot el dia però el pitjor moment és a l'hora d'anar a dormir. I quan estic costipada o fa mal temps me'n sento més.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: ada_bcn » ds. ago. 16, 2014 10:20 pm

No et sé dir el qué, a mi també em van fer proves... l'any passat li vaig comentar a la de capçalera pq penso que si que va a més, a poc a poc, però no em va fer molt cas, també li he comentat a ma germana que é smetge i diu que no hi ha res a fer (però ho diu de tot el que li pregunto així que... en casa de herrero cuchillo de palo)
El que si noto és quan m'ha de venir al regla o no sé exactament potser em molesta més l'acufen i quan tinc vertígensempre és quan abans que m'hagi de venir al regla. I amb els nens, doncs em molesta pq molts cop pensó que están plorant i no ploren i em passo l'estona anant al passadía a veure si están plorant...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: ada_bcn » ds. ago. 16, 2014 10:22 pm

Jo de l'embarrás que comenta la Pim no et ser dir perque no he estat mai embarassada, però el que ja t'he comentat que em molesta més els dies entre la ovulació i la regla.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: ada_bcn » ds. ago. 16, 2014 10:25 pm

Perdoneu les faltes però tinc un correctorque no se treure i canvia les paraules a messura que escric, va bastant a la seva bola...
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Pim » ds. ago. 16, 2014 10:29 pm

Ja em quadra això que diu la Ada per ue durant la regla i ovulació canvien els nivells hormonals..
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » ds. ago. 16, 2014 10:33 pm

Pues coincideix amb que ara mateix tinc la regla...
Imatge
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Pim » ds. ago. 16, 2014 10:37 pm

Per cert, recordo que durant l'embaras va aparèixer l'acúfen pulsàtil (que abans no tenia) i aquest si que va desaparèixer després de tenir al nen. El xiulet mai. Aquí el.tinc tocant la moral dia si diia també...
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » dv. ago. 29, 2014 6:38 pm

Segueixo igual, dies com avui millor, dies com ahir que no sé si notava els núvols o que... Fatal.

Ada per cert, estava tafanejant temes del foro, i ets arquitecta com jo quina casualitat!!

Si hi ha alguna novetat o algu miraculós que em funcioni us ho faré saber.. Petons
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: yuyu » dl. set. 15, 2014 5:23 pm

noies pel acufens va molt be la Quiropractica...us ho dic de primera ma....si voleu mes informació us la puc donar en privat..... :ok:
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » dl. set. 15, 2014 6:22 pm

Yuyu hi estic anant, tres cops per setmana la primera fase de moment, tu n'has tingut?
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: yuyu » dt. set. 16, 2014 3:09 pm

mum...tinc un centre Quiropractic...jo no tinc acufens pero al meu centre ve molta gent amb aquest problema.....espero que et vagi molt be! :ok:
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: Mum15 » dt. set. 16, 2014 3:31 pm

I tens algun cas que els hi hagi marxat? Es que conec només un que hi va anar amb acúfens, va fer tres fases i no va anar bé pel tema.
Imatge
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Alguna mare amb acúfens?

EntradaAutor: yuyu » dc. set. 17, 2014 11:43 am

tenim una noia de uns 40 anys amb uns acufens brutals...apunt de tornar-se loca amb el soroll....i aha millorat moltissim...hi ha dies que casi ja no ho sent....a quins quiropractic vas?? es homologat oi?? :ok:

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::