Nen amb Hipospàdia

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: artemis » dv. set. 12, 2014 11:07 pm

Hola!!

LEs úniques indicacions que ens van donar a nosaltres va ser el dejuni de 6 hores. Ja està, per la resta vida normal.

Que vagi super superbé la operació!!!!! Ja ens explicaràs!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » dg. set. 14, 2014 5:26 pm

Gracies!
Ja explicare que tal
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » dv. set. 19, 2014 2:58 pm

Hola de nou,
ja han operat al meu petit, operacio i despres les vies i sonda 48 hores i cap a casa, trobo que es massa d'hora, pero ells sabran, els que si tinc dubtes es si us van visitar al nen molt tard, es a dir a mi la primera visita es per un ms i mig despres, no ho trobo normal, la setmana vinent m' apropare d'urgencies. Del tema de cures a casa m'hzn liat perque les infermeres del mati i de la tarda no es posaven d'acord, una deia que tenia que envenar la tita cap amunt i pegar esparadrap aixo si despres de regar_la amb suero, aixo cada vegada que fes pipi, i la de la tarda que poses vaselina en la tita i despres bolquer...
Per la resta be, el nen s'ha portat com un campio i aixo que va estar lligat 48 hores...
Gracies
isalex14
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 6:32 am

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: isalex14 » dj. oct. 16, 2014 6:43 am

Hola, me alegro que fuera bien la operacion Ainan. A mi peque tambien le tiene que operar ahora en diciembre en Sant Joan de Deú tendra 16 meses. Él tiene una hipospadia severa y nos han dicho que tendra que estar ingresado unos 10 dias. Que tal estubo tu peque con el tema de tenerlo atado, le atan manos y pies? Es que no me lo imagino quietecito y tranquilo en la cama y sin poder cogerlo y tenir que verlo asi me da una pena. Me gustaria saber la experiència de otras familias del postoperatorio. Gracias
AINNAN
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 02, 2013 6:38 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: AINNAN » dl. oct. 20, 2014 10:07 am

Hola t'acabo d'enviar un privat, per no ocupar tant d'espai, salutacions
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: DRACO » dt. feb. 10, 2015 10:40 pm

Bona nit noies. Operen al meu petit a Sant joan de deu a finales de febrer. La doctora Asteria Albert ens va visitar. Ens va comentar que l'ingres duraría una 8 díes. Teníu alguna experiencia recent a l'hospital SJD? Ens han pos posar l'operacio dues vegades ja, esperem que apuesta sigui la definitiva
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: raquelsabadell » dj. feb. 12, 2015 2:14 pm

Nomes lligat 48 hores? El nostre va estar lligat els set dies!
Imatge
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: DRACO » dv. feb. 13, 2015 10:57 pm

Es el que ens van dir a nosaltres. Una set díes sondat. Raquel van trigar molt en donar alta
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Nen amb Hipospàdia

EntradaAutor: jaruma » dc. jul. 04, 2018 3:08 pm

Hola, no sé si encara passareu pel fil aquest, però estic una mica perduda. Resulta que avui hem anat a la revisió dels 4 anys (sí, 4 anys!) i la pediatra ha vist que el meu fill té dos forats al penis, i l'ha derivat a l'uròleg. M'he quedat flipant, perquè mai m'hi havia fixat. He buscat info per internet i buf! Veig que el més segur és que l'hagin d'operar, però pel que llegeixo, a tots els operen abans dels 3 anys. El meu és molt gran ja!

Ell fa pipi de peu, i sí que no fa un xorro, sino que li surt una mica "desparramat", però cau dins el wàter sense problemes. I quan té ereccions ara ja no sé si m'ho imagino, però crec que se li corba una miqueta cap abaix. Res greu perquè mai ens hi havíem fixat.

Algú a qui hagin operat el seu fill d'això amb més de 4 anys? O algú que sàpiga si sempre cal operació?

Gràcies!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::