::: Un nen rep un hipopòtam de regal de Nadal
::: Un nen rep un hipopòtam de regal de Nadal
Ell va escriure a la carta dels Reis Mags que volia un animal ben peculiar, un hipopòtam. Per demanar que no quedi, deuria pensar!
La seva sorpresa va ser veure'l allà al menjador....
http://www.youtube.com/watch?v=XpRJwysIdEA
La seva sorpresa va ser veure'l allà al menjador....
http://www.youtube.com/watch?v=XpRJwysIdEA
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


