Maleït Mètode Estivill

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: Paparra » dv. gen. 23, 2015 9:21 am

gusiluz ha escrit:
PetitPrincep79 ha escrit:
charito ha escrit:Realment es un debat recurrent i cansa perque sempre es el mateix. El que em sembla es que segurament cap de les que posen el crit al cel ha estat en una situacio desesperada d'esgotament sino potser ho entendrien.



Parlo desde la meva vivència personal.
Porto més d'11 mesos que no sé que és dormir més de 3 hores seguides (amb sort). Que a la feina el més maco que et diguin és "sembles malalta". Que puguin haber-hi nits amb 15 despertars en només 9 hores.
Si, estic esgotada. Un dia, gairebé al principi, vaig voler aplicar ME. no vaig durar ni 2 minuts. Ho sento però no. Això no ho vull per la meva filla. Tothom et diu que és la solució, però no, no penso deixar la meva filla plorant sola. Preferixo anar cansada, és la meva decisió. Després de tot, en això consisteix tot, no? En prendre decisions sobre qué creiem convenient per a nosaltres.



>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Evidentment les que no l'apliquem no és perque no estiguem cansades :-o00m


Toma! Que no anem realment cansades???? Txxxxx matins que voldria que se m'empassés la terra els que vulguis! Que fort!!!! Pero el nostre merit es que ens ho carreguem a l'esquena i pa'lante como los de alicante i a donar mimitos als petits, als marits i a tothom! Fa rabia llegir aixo amb les merda nits que passo i els esforços x estar mitjanament be durant el dia! Eeeeh i orgullosa de fer-ho!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: martina13 » dv. gen. 23, 2015 7:55 pm

Paparra no es una questio de merit o no cadascu fa el k pot no??
Pq jo no considero k tingui mes merit no dormir cada dia ni soc millor ni pitjor mare.totes anem cansades i si les k no apliqueu el ME doncs hi aneu mes es pq ho heu decidit aixi com deia alguna companya abans.
Jo vaig fer estivill pq vaig veure k plorar cada mati de desesperacio de no haver dormit no era sa ni per mi ni per la gent del meu voltant.
K hagues pogut aguantar mes? Si
K podria haver continuat estant 3 o 4h intentant k ma filla deixes de bramar al cotxet o als meus braços o fent collit? Tb
Pero no no ho vem fer i x nosaltres va ser la millor de les decisions
I ma filla mi te traumes ni res de res es riallera menja de tot i a la guarde flipen de lo sociable k es...x tant no crec k ME sigui tant tant perjudicial
Son 2 dies durs pero ja esta...x mi es mes perjudicial x tota la familia k la criatura estigui cada nit durant mesos i mesos sense dormir
Pero es el meu cas i la meva decisio sense cap merit especial
Pero no us penseu k les k hem fet estivill no haguem provat TOTSSS els altres metodes abans
Jo em vai llegir la jove, la pantley , la joe frost i estivill i tb el ferber i ens vem informar de totes les opcions.
Paparra si tu ho aguantes de veritat oleee pero no tothom pot estar mesos sense dormir no es sa
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: gusiluz » dt. gen. 27, 2015 1:47 pm

martina13 ha escrit:Paparra no es una questio de merit o no cadascu fa el k pot no??
Pq jo no considero k tingui mes merit no dormir cada dia ni soc millor ni pitjor mare.totes anem cansades i si les k no apliqueu el ME doncs hi aneu mes es pq ho heu decidit aixi com deia alguna companya abans.
Jo vaig fer estivill pq vaig veure k plorar cada mati de desesperacio de no haver dormit no era sa ni per mi ni per la gent del meu voltant.
K hagues pogut aguantar mes? Si
K podria haver continuat estant 3 o 4h intentant k ma filla deixes de bramar al cotxet o als meus braços o fent collit? Tb
Pero no no ho vem fer i x nosaltres va ser la millor de les decisions
I ma filla mi te traumes ni res de res es riallera menja de tot i a la guarde flipen de lo sociable k es...x tant no crec k ME sigui tant tant perjudicial
Son 2 dies durs pero ja esta...x mi es mes perjudicial x tota la familia k la criatura estigui cada nit durant mesos i mesos sense dormir
Pero es el meu cas i la meva decisio sense cap merit especial
Pero no us penseu k les k hem fet estivill no haguem provat TOTSSS els altres metodes abans
Jo em vai llegir la jove, la pantley , la joe frost i estivill i tb el ferber i ens vem informar de totes les opcions.
Paparra si tu ho aguantes de veritat oleee pero no tothom pot estar mesos sense dormir no es sa



Doncs no, no es sa, pero tampoc ho es el ME, i la salut de la meva filla esta per davant de la meva.
Jo tambe he plorat molt i encara ho faig, pero ploraria mes veient patir la meva filla.
Cansa molt que digueu que les que no ho hem fet es perque no hem arribat a una situacio limit, a la desesperacio.
I taaaant que passo moments d'aquests, pero mes desesperant es per un nen cridar la seva mare i no entendre perque no hi es.
Els traumes no els veuras en un any, o en dos, aquestes coses s'acumulen i surten amb el pas del temps, potser de gran, i repercuteixen en l'autoestima, la independencia...en trets de la personalitat.
Estic molt cansada, i no soc precisament una persona pacient amb aguante, pero per la meva filla el que sigui. No ho podria fer d' una altra manera.
Sempre havia sentit dir que per un fill fas i aguantes el que sigui, i ara ho entenc.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: charito » dt. gen. 27, 2015 3:25 pm

Gusiluz has llegit l'enllaç que vaig posar? Explica els estudis que s'han fet i que demostren que aixo de les sequeles es mes el que es comenta que no pas el que esta demostrat cientificament, es interessant!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: martina13 » dt. gen. 27, 2015 5:03 pm

Gusiluz es k tb es molt pesat llegir cada dia k el ME es dolent k maltractem o altres barbaritats quan mai lheu aplicat ni sabeu de k va perque no lheu viscut directament.
I com diu la charito hi ha estudis k corroboren k ni traumatitzes ni convertiras el teu fill en sociopata ( com he llegit en algun article antiestivill)
Es un metode com un altre hi ha qui lutilitza i qui no i ja esta
Pero clar vosaltres les k critiqueu estivill ho feu sense tenir coneixement empiric ( ho dic perque moltes escriviu ehh k no lheu practicat mai) i per tant nesteu tant en contra imagino doncs pel k heu llegit o us han explicat...i sino es aixi corregiume ehh k x aixo estem
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. gen. 27, 2015 9:22 pm

Charito jo si que em vaig llegir l'article, i, si ara no recordo malament, si mai s'ha fet un estudi del ME o Ferber es perque d'entrada, no és étic (vaja, hauria dw repassar-me els apunts de la carrera, però hi ha estudis que simplement, no es poden fer).

Després, comenta sobre un estudi del cortisol que és el que Jové i cia. utilitzwn per parlar dels efectes del cortisol al ser separats de la mare. I si ara no em falla la memòria (me'l vaig llegir el mateix dia que el vas publicar), deia que com que no estaven fent un estudi del ME, doncs no podiem traspassar resultats. O sigui, i perdoneu si m'equivoco: si que el cortisol té un determinat efecte, però com que aquest estudi no era el que estaven buscant, doncs no donarem per vàlid aquest resultat que es van trobar per casualitat. Precissament, de casualitats, la ciència avança.
No em va agradar el fet que tot i reconèixer que els infants acaben dormint tots (excepte nens amb malalties reals de la son), dóna per vàlid, sense cap recolçament científic, acceptar una drecera. Els anys d'evolució humana no serveixen per res? Reconeix que és natural despertar-se, i doncs?

Si, mai negaré que el ME serveix. Els métodes conductistes solen funcionar. Però jo, a la persona que més m'estimo, no la faig patir. Així que Martina, efectivament no tenim la mateixa experiència, jo no he aplicat ME. Ni penso. Hi ha linees que no m'interessa creuar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: martina13 » dt. gen. 27, 2015 10:13 pm

I em sembla perfecte petitprincep de veritat!! Pero cada familia fa el k vol o el k pot
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: Mara17 » dc. gen. 28, 2015 12:04 am

Tot té conseqüències (anomena-les seqüeles, o com vulguis): atendre el plor del teu bebè de dia i també de nit, o no fer-ho; i com això, tot. Bones o dolentes, o més bones, o més dolentes, més intenses, menys... però en té.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: martina13 » dc. gen. 28, 2015 5:29 am

Estic dacord.suposo k bones o dolentes dependra de qui ho analitzi.per mi k ma filla passes en 2-3 dies de 12 despertars a 10h seguides dormint es positiva no hi veig res negatiu.
I per mi estar 3h intentant k ma filla dormi bramant com una histerica , caientse del cotxet ( la balancejavem alla i un dia es va fotre avall) provant mil combinacions al seu llit, al nostre llit i k un cop aconsegueixes k dormi dura...1hora...per mi aixo es negatiu
Pero clar ho era per mi per la meva salut, per la del pare, per la relacio i tb per la cria.nosaltres vem fer ME tb pensant en ella no crec k sigui egoista fer ME pq la criatura dorm de meravella ara i aixo per nosaltres es super positiu.
Jo crec k facis el k facis ho fas pensant en allo k mes testimes i es cert k el dormir be afecta a tothom.
I ja se k moltes dieu k poder estar estupendes, ser fortes al dia seguent i repartir mimos com deia una companya pero jo no soc akest tipus de super mami jo necessito dormir unes hores.
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: Paparra » dj. gen. 29, 2015 7:46 am

martina13 ha escrit:Paparra no es una questio de merit o no cadascu fa el k pot no??
Pq jo no considero k tingui mes merit no dormir cada dia ni soc millor ni pitjor mare.totes anem cansades i si les k no apliqueu el ME doncs hi aneu mes es pq ho heu decidit aixi com deia alguna companya abans.
Jo vaig fer estivill pq vaig veure k plorar cada mati de desesperacio de no haver dormit no era sa ni per mi ni per la gent del meu voltant.
K hagues pogut aguantar mes? Si
K podria haver continuat estant 3 o 4h intentant k ma filla deixes de bramar al cotxet o als meus braços o fent collit? Tb
Pero no no ho vem fer i x nosaltres va ser la millor de les decisions
I ma filla mi te traumes ni res de res es riallera menja de tot i a la guarde flipen de lo sociable k es...x tant no crec k ME sigui tant tant perjudicial
Son 2 dies durs pero ja esta...x mi es mes perjudicial x tota la familia k la criatura estigui cada nit durant mesos i mesos sense dormir
Pero es el meu cas i la meva decisio sense cap merit especial
Pero no us penseu k les k hem fet estivill no haguem provat TOTSSS els altres metodes abans
Jo em vai llegir la jove, la pantley , la joe frost i estivill i tb el ferber i ens vem informar de totes les opcions.
Paparra si tu ho aguantes de veritat oleee pero no tothom pot estar mesos sense dormir no es sa


Eeeeei!!! Que jo no he dit que tingui mes merit que ningu ni que sigui millor mare que ningu!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: martina13 » dj. gen. 29, 2015 10:50 am

Toma! Que no anem realment cansades???? Txxxxx matins que voldria que se m'empassés la terra els que vulguis! Que fort!!!! Pero el nostre merit es que ens ho carreguem a l'esquena i pa'lante como los de alicante i a donar mimitos als petits, als marits i a tothom! Fa rabia llegir aixo amb les merda nits que passo i els esforços x estar mitjanament be durant el dia! Eeeeh i orgullosa de fer-ho![/quote]

al final de tot no posa merit??? Ho haure llegit malament perdo...
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: petitajo » dj. gen. 29, 2015 11:37 am

hola a totes,
Jo la veritat es q no he aplicat cap metode en concret, no tinc gens de literatura en aquest sentit ni cap a una banda ni cap a l'altre. Tan sols tinc la meva experiencia.
La meva nena dorm molt be i em crispa q la gent em digui la sort q tinc, crec q ho em treballat i per aixo descansem tots molt be. M'explico.
La nena MAI s'ha adormit als braços ni MAI li hem fet de "dudu" dormint al seu costat.
De ben petita quan ja veiem q tenia son la deixavem al bressol i l'acaronavem fins q finalment s'adormia, a vegades plorava una miqueta pero si seguiem acaronant-la s'anava tranquilitzant fins q quedava dormideta, mai ens separavem del seu costat, totes les vegades q es despertava per la nit actuavem igual, MAI l'agafavem a braços, sempre aconseguiem tranquilitzar-la tocant-la, donan-t'hi la ma i transmetent-l'hi molt de carinyo. Avui en dia, amb 8 mesos quan veiem q te son la posem al bressol, somriu, l'acarisiem li diem bona nit i fins l'endema! >.-<:
A casa ma sogre, ultimament, la posen al llit i es posa a bramar, no vol estirar-se. Ara resulta q la nena no vol dormir a casa d'ells quan abans ho feia i sabeu pq?? Doncs pq l'han acostumat a dormir en braços :ufs: Aquest cap de setmana estava jo amb ells i no vaig voler q l'agafessin per dormir, aquesta vegada si q va plorar i molt quan la vaig deixar al llitet, la vem aconseguir calmar (el pare i jo estem d'acord a q ha d'aprendre quan abans millor a dormir sola) i finalment es va dormir. Al sortir de l'habitacio, ma sogre em va retreure q havia deixat plorar massa a ma filla, quins c...... , si ella no l'hagues malcriat no hagues passat aixo.

Crec q el son es molt necesari i per tan li volemm ensenyar a la nostre filla q pot adormir-se sense fer filigranes ni xous varis.
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: martina13 » dj. gen. 29, 2015 11:48 am

Estic molt dacord amb tu petitajo.nosaltres vem fer servir el teu " metode" per dirho aixi fins k va ser impossible i vem fer estivill
Ningu es ningu per dirvos a vosaltres els pares si deixes plorar massa a la nena.i la prova esta k si aprenen a dormir sols doncs millor k millor per tothom! Ara hi ha gustos x tot clar
Avatar de l’usuari
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: Paparra » dj. gen. 29, 2015 12:07 pm

martina13 ha escrit:Toma! Que no anem realment cansades???? Txxxxx matins que voldria que se m'empassés la terra els que vulguis! Que fort!!!! Pero el nostre merit es que ens ho carreguem a l'esquena i pa'lante como los de alicante i a donar mimitos als petits, als marits i a tothom! Fa rabia llegir aixo amb les merda nits que passo i els esforços x estar mitjanament be durant el dia! Eeeeh i orgullosa de fer-ho!


al final de tot no posa merit??? Ho haure llegit malament perdo...[/quote]

No en termes comparatius. Disculpes acceptades.
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: Nineta22 » dj. gen. 29, 2015 12:47 pm

Agafar en braços vol dir malcriar!???? :S

Doncs perdoneu-me però la meva filla serà una malcriada!!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: novella » dj. gen. 29, 2015 1:29 pm

Hola a totes!
Jo vaig obrir aquest fil, o sigui que ja sabeu quina és la meva opinió sobre el mètode Estivill. No vull repetir-me, sobretot, perquè sóc conscient de les reaccions que pot generar.

De fet, només volia dir algunes coses, i crec que són les úniques certeses que tinc. La primera és que d’estudis en trobarem tants com vulguem, d’una banda i de l’altra, i evidentment, sempre ens creurem el que més ens convé. Això ho fem tots.

L’altra cosa que tinc clara és que no crec que cap mare ni pare (normalitzats) apliqui cap mètode al seu fill pensant que li fa mal o li generarà un trauma. Tots estimem als nostres fills. Algú ho dubta?

L’altra certesa que tinc és que dormir és una necessitat i que és lícit estar desesperat quan el cansament et guanya, però també tinc la certesa que tothom ho gestiona diferent, així que és una bestiesa discutir qui va més cansat i qui menys. Tots anem cansats, però ho gestionem diferent, cadascú com pot.

Dit això, només em queda dir una cosa. Si aconseguíssim oblidar-nos de mètodes i teories, del què se suposa que s’ha de fer i del què no, i escoltéssim el nostre instint, segurament la criança dels nostres fills es faria d’una manera més coherent. Estic segura que hi ha nens que dormen feliços sols a la seva habitació, perquè no? No tots surten del mateix motlle. Aquests probablement no senten que siguin abandonats. Els deixes, es queden tranquils, i els pares també. Tot OK.

Però la meva pregunta és: quan no és així? Quan aplicar un mètode fa plorar al teu fill? El fa patir?, i et genera neguit a tu...perquè continuar? És totalment contra natura, això és no escoltar l’instint. He escoltat un munt de mares parlant de lo “durs” que són els primers dies del mètode, fins que el nen deixa de plorar, i no ho entenc. Si li fa mal i et fa mal, perquè ho fas?? No t’adones que aquest patiment és el teu instint que et diu que no segueixis?? Així, que jo, els estudis me’ls llegiré, perquè no! però si una cosa tinc clara és que escoltaré el meu instint, encara que això vulgui dir dormir menys i no tenir temps de veure la tele al vespre. Que ningú ens ha dit que criar sigui fàcil.

Per cert, a les que encara creuen que agafar en braços és malcriar us aconsello doncs que malcrieu. Veureu què feliços estaran els vostres fills i us adonareu que per vosaltres també és un autèntic PLAER!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: petitajo » dj. gen. 29, 2015 1:33 pm

Nineta22 ha escrit:Agafar en braços vol dir malcriar!???? :S

Doncs perdoneu-me però la meva filla serà una malcriada!!



No, home no!!!
Crec q se m'ha malentes, Agafar en braços es el millor q hi ha, pero crec q s'ha de fer quan toca. Si toca dormir el millor es estar estirat al llitet igual q si toca menjar s'ha de seure a la trona.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: petitajo » dj. gen. 29, 2015 1:44 pm

Novella, la meva pregunta es, pq em d'agafar en braços al nen quan estirat i fent caricies ja aconsegueix dormir??? No som potser les mares les q els hi creem uns "vicis" i despres ens queixem de q no saben dormir??
Un nen recent nascut si li ensenyes a dormir al bressol no hi haura mai cap problema i si li ensenyes a dormir en braços ho voldra sempre, al voler canviar l'habit será quan vindran els plors o les desesperacions de la falta de son.
Realment es una cosa q s'ha d'ensenyar desde el dia 2. El dia 1 reconec q vem fer collit ;-)
Imatge

Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: Nineta22 » dj. gen. 29, 2015 2:10 pm

Petitajo, no creus que estàs generalitzant? Ni tots els nens són iguals, ni tenen les mateixes necessitats, aixi que afirmar que és tan fàcil fer-ho vol dir que les altres no en tenim ni idea. Jo ho sento però com diu la novella, aposto per l'instint, i el meu em diu d'agafar la meva filla quan em necessita i totes les vegades que faci falta.

Potser tu has tingut aquesta "sort" des del dia 2, peròno crec que tothom hagi acabat fent collit per gust, moltes ho han fet per sobreviure i d'altres per molts motius. Si fos tan fàcil tot plegat, creus que hi hauria tantissims llibres sobre el son dels nadons?
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Maleït Mètode Estivill

EntradaAutor: novella » dj. gen. 29, 2015 2:45 pm

petitajo ha escrit:Novella, la meva pregunta es, pq em d'agafar en braços al nen quan estirat i fent caricies ja aconsegueix dormir??? No som potser les mares les q els hi creem uns "vicis" i despres ens queixem de q no saben dormir??
Un nen recent nascut si li ensenyes a dormir al bressol no hi haura mai cap problema i si li ensenyes a dormir en braços ho voldra sempre, al voler canviar l'habit será quan vindran els plors o les desesperacions de la falta de son.
Realment es una cosa q s'ha d'ensenyar desde el dia 2. El dia 1 reconec q vem fer collit ;-)


petitajo, primerament, si el teu nen es queda feliç i content i no necessita braços per dormir, i tu et pots resistir a abraçar-lo i acaronar-lo fins que s'adormi (jo ho considero un plaer), doncs genial, ja et dic, cada casa és un món. Però des del moment que dius que s'hi han d'acostumar això ja em grinyola. Acostumar ja té implícit acabar agafant el costum d'algo que d'entrada no vols, i ja dones a entendre que el teu fill preferiria braços.
L'altra és que ho visquis com un vici. ERROR. És una necessitat, i creu -me, les necessitats també evolucionen. Jo no necessito el mateix ara que als 25 anys, ni que als 3.
El meu fill sempre s'havia adormit al pit i als braços. Ara (2 anys) s'adorm estirat al llit mentre li expliquem el conte o li cantem. No està viciat a res. Creix, evoluciona i canvia, i nosaltres evolucionem amb ell, oferint -li a cada moment el què necessita. I creu-me, que ara vulgui un conte per dormir tampoc vol dir que el vulgui quan tingui 15 anys.
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::