PORTES OBERTES ESO GRÀCIA 2015

ja no som tant petits!!
moni_77
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 23, 2015 6:57 pm

PORTES OBERTES ESO GRÀCIA 2015

dv. gen. 23, 2015 7:04 pm

Bona nit,
Ens acabem de canviar de barri i estem buscant un institut perquè la nostra filla faci l’ESO. Fins ara anava a un centre públic d’una sola línia i ens agradaria que continués estudiant en un institut de tracte proper perquè no noti gaire el canvi ( ja en té prou amb el canvi de casa i de cole). He estat mirant els instituts de la zona i he vist que hi ha el Serrat i bonastre a Lesseps, que ens aniria molt bé per ubicació. Pel que he vist a la pàgina web sembla que està força bé però m’agradaria conèixer l’opinió d’algú que el conegui de primera mà.

Gràcies per la vostra ajuda!
mpilar71
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 23, 2015 8:31 pm

Re: PORTES OBERTES ESO GRÀCIA 2015

dv. gen. 23, 2015 8:43 pm

Hola Moni!
Sóc de Gràcia... Benvinguda al barri! Els meus fills encara són petits (fan primària al Turó del Cargol) i l'Eso em queda lluny però tinc una veïna que porta la seva filla a aquest institut i n'està molt contenta (tot i que de vegades es queixa que hi ha massa deures,je,je). Jo et diria que anessis a les portes obertes i que et facis tu mateixa una opció de l'institut. Això és molt personal...
moni_77
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 23, 2015 6:57 pm

dl. gen. 26, 2015 6:39 pm

mpilar71 ha escrit:Hola Moni!
Sóc de Gràcia... Benvinguda al barri! Els meus fills encara són petits (fan primària al Turó del Cargol) i l'Eso em queda lluny però tinc una veïna que porta la seva filla a aquest institut i n'està molt contenta (tot i que de vegades es queixa que hi ha massa deures,je,je). Jo et diria que anessis a les portes obertes i que et facis tu mateixa una opinió de l'institut. Això és molt personal...

Moltes gràcies, mpilar 71 per la teva resposta :ok: . Aniré a les portes obertes, sí, que ja he vist al web de l'institut que són el 21 de febrer. Pinta bé...

Alguna altra mare en pot donar informació d'aquest o ad'algun altre centre?

Moltes gràcies!! >.-<:
mi71ferrer
Membre des de: dg. feb. 08, 2015 2:07 pm

dg. feb. 08, 2015 2:36 pm

Uaauh!! Acabo de mirar-me el web de l'institut i pinta molt bé.
La veritat, no tinc cap referencia positiva ni negativa del Serrat. Després de llegir els vostres posts m'he mirat el web i sembla que fan moltes coses. Jo ja tinc anotada la data de les seves portes obertes.
Com a curiositat us he de dir que ahir parlarva amb la filla d'una veïna, castellera de Gràcia, que em va dir que dilluns les Cantabile visitarant el centre !!!
Si algú té informaicó de primera mà d'aquest cole si us plau informeu. ||*||
Laia_Sas
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 8:11 pm

dt. feb. 10, 2015 9:12 pm

Hola a totes!

És la primera vegada que entro en aquest fòrum i trobo que és molt interessant. :ok:

Jo també busco centre pel meu fill a Gràcia, que el curs que ve començarà l'ESO. Gairebé tenim decidit que anirà al Serrat, ja que allà és on va la meva neboda i tant ella com els seus pares n'estan molt contents.

En el cas de la meva neboda la integració a l'institut va ser molt bona. Ella venia d'un centre concertat (on va patir una mica de mobbing) i el canvi a la pública els feia una mica de por tant per l'ambient com pel nivell. El resultat, però, és que va fer amics de seguida i el nivell acadèmic va ser més alt del que esperaven, o sigui que tots contents. >.-<:

A més, aquest any el cole fa 125 anys i la meva neboda l'altre dia estava molt contenta perquè van gravar un lipdub. Avui, quan he entrat a la pàgina web per veure si ja havia sortit, he vist que van anar les Cantabile (demà li demanaré que m'ho expliqui més bé perquè jo sóc molt fan :love: )

De totes maneres aniré a veure altres centres amb l'Enric (el meu fill) i potser la decisió final la prendrem entre tots. El que sí que tenim clar és que ens agradaria que fes l'ESO i el Batxillerat en el mateix centre i busquem un lloc on es faci el Batxillerat d'Arts plàstiques, que és el que més li agrada a l'Enric. En aquest aspecte, de moment el Serrat i Bonastre compleix amb els requisits.

Mirant altres fòrums he vist que parlen del Príncep de Girona, del Vil-la de Gràcia i del Secretar Coloma, que ens cauen una mica més lluny però que, com ja he dit, anirem a veure de totes maneres perquè no se sap mai el feeling que et pot donar un cole quan el veus presencialment.

Si teniu més informació dels instituts de Gràcia, parleu! Quantes més siguem, millor (i parlo en femení perquè veig que aquí només entren dones :ufs: )

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::