::: Fotografies reals del post-part

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Fotografies reals del post-part

EntradaAutor: Gisela010 » dv. feb. 20, 2015 12:03 pm

Com a fotògrafa especialitzada en estètica pin-up i boudoir, Ashlee Wells Jackson està acostumada a fer fotos íntimes de les seves models.
A '4th Trimester Bodies Project' ella ha volgut reivindicar el cos de la dona a partir de l'experiència de la maternitat. Es tracta d'una sèrie d'imatges amb la qual vol ajudar a fomentar una visió allunyada dels físics impossibles de revistes i la reivindicació de la bellesa de la dona sense retocs.

Diverses dones es van mostrar disposades a ensenyar el seu cos post-part amb la finalitat d'exposar i buscar l'acceptació de la figura femenina després de la maternitat.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ::: Fotografies reals del post-part

EntradaAutor: marionilla » dv. feb. 20, 2015 12:14 pm

Ja era hora veure dones reals després de parir !!!

Felicitats a l'autora de les fotos i sobretot a les mamis que s'han prestat a fer-se-les, sense complexes i ensenyant la realitat tal com és. Un fort aplaudiment per elles! >.-<: >.-<: >.-<:

Segur que hi ha dones que no els queda la panxa tant arrugada o amb tantes estries com alguna de les fotos, però ja estic farta de veure Shakires, actrius i models que un mes després de parir ja estan divines de la muerte i passejant-se amb bikini sense ni un sol signe de la seva recent maternitat. :dimoni: :dimoni: :dimoni:

Les dones reals segur que ens sentim molt més identificades amb les fotos d'aquest post que no pas amb les de les revistes.

Gràcies per penjar-les al Sóc Petit! :ok:
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Re: ::: Fotografies reals del post-part

EntradaAutor: Cuqui0 » dv. feb. 20, 2015 8:00 pm

Tota la raó del món marionilla!!!

I quina rabia que dóna veure per la tv les famoses quan surten una setmana després de parir i amb un figurin com si aquí no ha passat res.....no ho puc soportar, m'indigna i em possa d'una mala llet!!!

Lo de la Shakira ha sigut el cas més recent, però m'enrecordo de la Pilar Rubio, no feia res que acabava de parir i ja sortia a l'Hormiguero amb una panxa hiper plana i fent creure a la gent que era perque feia molt d'exersici....si dona!!!

En fi.....que em posa de molt mala llet això, un ole per la fotògrafa i per les mamis!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
Rossinyola