Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
eia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 2:46 pm

Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: eia84 » dj. feb. 19, 2015 11:09 am

Bon dia!

Demà compleixo 11 setmanes d'embaràs però sóc un cul inquiet i ja començo a xafardejar cosetes tant de l'embaràs com del part com del després (criança, etc). Vaig entrar a mirar les guarderies publiques que em toquen per zona, perque en tinc una just al cantó de casa que és molt nova i molt maca, i quina va ser la sorpresa quan llegeixo que per inscriure al bebé cal que aquest tingui 4 mesos complerts abans del 1 de setembre... i jo pariré cap al voltant del 12 de setembre! Llavors, vol dir que no podré obtar a guarderia pública? Amb les privades passa igual? Què vol dir, que el primer any de vida del meu nadó m'hauré de buscar la vida amb cangurs? No podem deixar la feina cap dels dos, i els nostres pares també treballen...

Em podeu explicar una mica com funciona això de les guardes?

Mil gràcies!!!
Imatge
<a href="http://www.sellamara.com/nombre/oriol">
<img src="http://www.sellamara.com/widget/nombre/oriol.gif" alt="significado de Oriol"/>
</a>
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: kabbisa » dj. feb. 19, 2015 12:14 pm

efectivament, no podràs anar a guarderia pública el primer any.

Les privades, be, hi ha de tot: des de les que et fan pagar des del día 1.setembre per "guardar la plaça" encara que el nen començi al febrer, fins les que començaries a pagar el mes en que comencés el nen (si hi ha plaça).

Suposo que hauràs de fer voltes preguntant condicions.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: Rossinyola » dj. feb. 19, 2015 1:06 pm

Guapa, he vist q ets de sabadell. Mira't q hi ha una mare de dia i potser et pot anar bé www.lesmaresdedia.cat
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 2:46 pm

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: eia84 » dj. feb. 19, 2015 4:34 pm

Moltes gràcies per les respostes!!! Rossinyola, m'he estat mirant això de la mare de dia, ho desconeixia! I la veritat és que la de Sabadell la tinc força aprop de casa, aixi que ho tindré en compte! :anec:
Imatge
<a href="http://www.sellamara.com/nombre/oriol">
<img src="http://www.sellamara.com/widget/nombre/oriol.gif" alt="significado de Oriol"/>
</a>
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: Rossinyola » dv. feb. 20, 2015 10:54 am

Si està molt bé! I si et va bé és una bona alternativa a la guarderia, sobretot per un nadó tan petit com será el teu :-)
Imatge

Imatge

Imatge
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: super_patet » dv. feb. 20, 2015 2:38 pm

Hola! Coneixeu alguna o teniu referències d'alguna de les que surt a la web?
Jo busco cangur o mare de dia que pugui cuidar el meu nen.
Gràcies!
edito: a bcn ciutat, sagrada familia, gràcia, example dret
Gemma82
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 7:49 am

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: Gemma82 » ds. feb. 28, 2015 9:59 pm

eia84, vas contactar amb la mare ed dia? jo també m'ho estic plantejant tot i que la meva nena tindrà 14 mesos quan comenci...estic feta un embolic, les escoles bressol privades que tenim a prop no em fan el pes. espero entrar a la pública..sinó no sé pas...
Imatge
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: 0blanca0 » dl. març 02, 2015 1:01 pm

Hola eia!
Escolta, no és veritat que no puguis optar a una pública el primer any! Si hi ha places lliures i tant que pots!!! El que passa és que a Barcelona estan tan saturades que això és molt raro que passi...però mira, una amiga meva va parir a l'Octubre i acaba de deixar la filla a una guarderia pública del seu barri en la que quedaven lliures 2 places. Han concertat una entrevista i llestos :-) Potser a Sabadell també en trobes!

Molta sort!!
Imatge

Imatge
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: mcg » dj. març 05, 2015 8:51 am

Hola! jo la porto a una privda i molt be la veritat. Just la setmana passada va començar una petitona de 4 mesos. Son poquets nens i s'adapten a l'horari d'acollida que necessitis.
A veure si tens sort!
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: futuramami29 » dt. maig 05, 2015 12:52 pm

Eia84! Jo també tinc aquest neguit... També miraré la web, però jo ho tinc complicat perquè visc a Montblanc...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
eia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 2:46 pm

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: eia84 » dj. maig 07, 2015 8:55 am

Hola futuramami!

Com que tenia aquest neguit vaig començar a mirar opcions molt dora, com heu pogut veure... vaig mirar el tema de la mare de dia però no vaig arribar a conèixer a la de sabadell personalment perquè al meu marit no li fa gaire gràcia, aixi que he anat mirant escoles bressol convencionals. Ja tinc una "finalista" però aquest dissabte vaig a les portes obertes d'una que innauguren nova aprop de casa, aixi que acabaré de decidir després de veure aquesta ultima.
Vaig anar a veure també la municipal que tinc just al cantó de casa encara que ja m'havien avançat que serà pràcticament impossible que pugui apuntar-lo allà per temes de places (molta gent es queda fora i en llista d'espera en la convocatoria de maig). I la veritat és que l'escola és xulissima, i em va enamorar el projecte, però a l'hora de la veritat és "poc pràctica" a nivell d'horaris. Una privada té un ventall d'horaris més gran i pots triar amb més flexibilitat de quina hora a quina hora portar-los... A més, si un dia o una setmana tens una necessitat concreta d'horaris diferent s'adapten a que el nen pugui fer un altre horari durant aquell dia o setmana, no com a la municipal que si tries un horari ha de ser aquell per sempre.

No em fa gens de gràcia pensar en el moment de deixar-lo a la guarde tant petit, si pogués estaria amb ell tot el primer any, però s'ha de treballar... :( I la veritat és que avui dia hi ha escoles bressol molt xules i amb projectes educatius diferents on triar el que més convingui.
Imatge
<a href="http://www.sellamara.com/nombre/oriol">
<img src="http://www.sellamara.com/widget/nombre/oriol.gif" alt="significado de Oriol"/>
</a>
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: Lexi » dg. maig 24, 2015 3:04 pm

El contingut no era correcte, ho sento
Lexi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 24, 2015 4:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Martí i Emma els meus petits
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: leta » dg. maig 24, 2015 3:58 pm

La meva filla és de juny i a les portes obertes de la guarderia municipal que tinc al costat de casa (BCN) ens van dir que no es podien inscriure nens que no haguessin nascut a les dates de preinscripció... Aixi que ja vam haver de descartar-la i buscar-nos la vida a una privada, on ens hi vam deixar el sou! :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
ginkgo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 2:07 pm

Re: Guarderies i 4 mesos complerts abans del 1 de setembre

EntradaAutor: ginkgo » dj. maig 28, 2015 5:42 pm

Us recomano que mireu alternatives tipus escoletes i grups de criança tipo http://www.poblenens.com/
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::