mètode estivill

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: charito » dt. març 03, 2015 3:30 pm

Holaaaa ben tornada jajaja

Doncs es estrany segur que li pasa algo pot ser calor???

La meva peque aquesta nit tambe fatal retorçantse tota l'estona no se que tenia pobreta i si que es un pal no dormirrrrr
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: martina13 » dt. març 03, 2015 8:50 pm

Nosaltres fa 2 dies horrible tambe...i vem provarho tot k si caca, k si calor , k si dorm boca amunt o avall...jeje era una mica comic veurens a mi i al pare discutint detalls absurds k podien afectar k la nena no dormis...doncs res era otitis i la cria tenia dolor...un xarop i apa oli en un llum!!
Raquel79 si creus k has daplicar ME fesho per nosaltres ha sigut de les millors coses k hem pogut fer x la nostre filla.jo ja passo del k em diuen les antiestivilleres alla elles si passen mesos i mesos sense dormir.
Dormir es fonamental i a mes amb 2 crios k vas molt mes de cul encara mes.
Jo tanimo moltissim tant si jo fas ja o daki unes setmanes.FARAS MOLT BEN FET!!! anims!!!
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: raquel79 » dj. març 05, 2015 8:52 am

Hola, noies! merci pel recolzament... com us deia portem ja des del dilluns que es desperta cada hora,hora i mitja... és durillo perquè anar a treballar amb son és... ufff.. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Ell no té problema per adormir-se, i fa unes migdiades molt bones i llarguetes, dormint-se solet al seu bressol... però de nit és com si es transformés... s'adorm solet al pit i au, al llitet, com un sant (quan dic moises em refereixo al moisés, encara el tenim a l'habitació), mentre que l'emma era ja un drama posar-la a dormir... però desprès, al cap d'un parell d'hores comencem la festa dels despertars... no és gana, perquè és un tragon i sopa a tope... no sabem què pot ser... mai ha estat un nen especialment dormilega, però darrerament estàvem super contents perquè es despertava sols una o dos vegades, cosa que em semblava meravellosa... però ara... ufff...
Divendres el volíem provar a canviar a la seva habitació, perquè el meu home té la teoria de que es tracta de que està incòmode al moises. Realment ja li va força estret, perquè és un nen grandot... no sé, realment no hi tinc gens de fe... però ho provarem... ja us explicaré...
Això ens ha coincidit precisament amb una fase en que el nen no vol agafar el pit... de dia no el vol, quan el poso plora, sols el vol de nit (de matinada, quan està mig abaltit...)... així que estem en una fase de canvis a tope... on canviar-lo de llit no sé si ajudarà... però necessitem canviar algo, fer algo,a veure que passa... :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: raquel79 » dj. març 05, 2015 8:53 am

quina parrafada.... necessitava desfogar-me...

pobreta la teva nena, martina... otitis... ho passen fatal...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: martina13 » dj. març 05, 2015 11:14 am

Tranki raquel79 x aixo estem...proveu aixo de la habitacio sino feu ME.ja sabeu k va be i funcions estigueu tranquils
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: charito » dl. març 09, 2015 9:07 am

Hola raquel com ha anat el canvi al bressol?
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: raquel79 » dl. març 09, 2015 9:39 am

Hola! Doncs la veritat és que millor del que em pensava, tot i que aquesta nit hem tingut més sarau perquè pobret, dels mocs ha vomitat tota la papilla...

Portem tres nits, divendres, dissabte i diumenge, les dos primeres força bé (1.30 despertar i solventat amb xumet, i a les 5 o així teta... signo!) però avui s'ha desvetllat una mica desprès del xou de la vomitera, pobret... però no plorava, la veritat, sols anava fent sorollets i al final s'ha dormit solet...

De moment no em queixo, sols lo engorròs que és anar fins l'habitació, quan abans estava al moisés... a veure com va, perquè el meu fill en sec canvia, i passa de fer dos despertars a tropecientos, sin motivo alguno...

i vosaltres?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: mètode estivill

EntradaAutor: charito » dl. març 09, 2015 10:14 am

Ei be no???

Jo aquesta nit fatal fatal cada dos hores... tampoc se q li passa ben be pero porta un parell de nits molt inquieta. Tambe esta que si comença a caminar, amb moooolta ansietat per la separacio no em.perd de vista ni 5 segons i potser esta nerviosa.

A mi tambe em fa pal aixecarme pero com amb la nena al costat no dormo gens es el mal menor.... pero en general m'ha sortit bona dormidora comparada amb el quim aixi que no em queixo gaire. La poso al bressol i s'adorm soleta :-) i aixo ja per mi es la bomba!!!!
Avatar de l’usuari
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

Re: mètode estivill

EntradaAutor: pitita » dc. març 11, 2015 3:23 pm

Hola noies!
Fa temps vaig estar escrivint en aquest post, perquè a nosaltres ens havia servit molt seguir un mètode així per dormir. Ara portava uns quants mesos molt desconnectada...
Raquel79 quina il·lusió tornar-te a trobar per aquí, guapa!! No sabia que havies tingut un segon! Enhorabona!! Espero que vagi bé amb el peque; i l'Emma? Deu estar més gran...
Nosaltres tenim un nen de 6 anys i 1/2 i vam seguir pautes per dormir des dels 4 mesos aprox. I ens va funcionar molt bé en poquets dies.
Amb el petit, que ara ja està a punt de fer els 3 anys, ens ha costat més. De fet, mooolt més. És un nen més guerrer amb tot (dormir, menjar, pautes,...). A l'hora d'anar a dormir ens va costar poquet, però en canvi continua amb despertars nocturns. Una nit bona es desperta un sol cop; sinó, 4, 5, 6 i sumant!! Tot sigui dit que amb l'esgotament de la feina i de no dormir, durant un temps el portàvem al nostre llit, però no dormíem ni ell ni nosaltres. Vam tornar a "re-començar", i ara, com a mínim, no vol venir; ara ens crida perquè ha perdut el nino o perquè té set, ens diu que vol venir, però si li diem que s'estiri a dormir, ho fa sense protestar massa.
La pega és que un cop em desperta a mitja nit, tothom s'adorm a casa,... tothom menys jo... :-((
Si us puc ajudar, aquí estic!! No sóc una defensora 100% del ME, però sí de der servir el sentit comú i el teu instint.
I tranquil·les! Veurem com en poc temps acabaran dormint tooots!!!! ;-)
Imatge

Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::