Llet a demanda, però i la AC...?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Llet a demanda, però i la AC...?

dg. març 08, 2015 10:20 am

Hola,

El meu nen té quasi 9 mesos i des de sempre li dono pit a demanda. No miro el rellotge, o m'ho demana ell o de tant en tant li pregunto si en vol, i sol "dir" que sí. Pren unes 5 vegades al dia, més les preses de nit.

El problema és la AC. De moment en pren al matí, al migdia i a la tarda, però és un descontrol. No tinc horaris gaire fixos, i de vegades tinc la sensació que es passa el dia menjant.

Sé que la llet materna no el pot empatxar i que demana la que necessita, però i la AC? És un nen que adora la cullera, es llança als plats, i sobretot la verdura se l'acaba. Però després, al cap d'una estona, sovint treu una mica, com si estés tipíssim. I no sé si es pot empatxar o si li hauria de fer un horari més estricte i que passi prou estona entre àpat i àpat.

Com ho feu vosaltres?
marta9
:: poltre
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm

Re: Llet a demanda, però i la AC...?

dg. març 08, 2015 1:14 pm

Jo faig els horaris igual per tota la família. Esmorza, dina, berena i sopa a les mateixes hores que tothom. I la AC li dóno estil BWL, del mateix menjar que faig per tots ella tria el que vol, s,ho menja i quan ja no en vol més i juga... Doncs prou.
Imatge
Imatge
Imatge
marta9
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm

dg. març 08, 2015 1:15 pm

Ah, i el pit a demanda!
Imatge
Imatge
Imatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

dl. març 09, 2015 9:30 am

Jaruma, ho fas molt be!

Ell no s'empatxarà tot sol, només si l'obligueu a menjar i està clar que això no passa. Si menja el que vol no tindreu cap problema.

I la llet primer sempre >.-<:
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

dl. març 09, 2015 1:25 pm

Moltes gràcies, noies! Sobretot em preocupava que s'empatxés, perquè s'omple de AC i de vegades al cap d'una hora ja vol llet!

Em quedo més tranquil.la en el meu descontrol particular :-)

Torna a “Els aliments”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: