G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

Tria el pit o el biberó.

MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: MamiMestra » ds. feb. 28, 2015 2:02 pm

Nosaltres des de que vam sortir de l'hospital vam fer servir Tommee Tippee (no els del "tubito", els normals) i ni un còlic però no sé si depen del bibe. Va tenir uns dies que plorava molt i va resultar ser la llet. Li vam canviar la marca i mai més va plorar així. Si fas servir Tommee Tippee recomano comprar les tetines "vari-flow" que segons xucla el nen surt més o menys quantitat. La meva té ja 7 mesos i encara les fa servir pel bibi amb cereals i tot.

Amb 4 bibes jo crec que n'hi ha prou. Amb això pots passar la nit sense haver de rentar-los al moment, que fa molt de pal! zz:-)
Avatar de l’usuari
miniatura15
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 2:48 pm
Ubicació: london

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: miniatura15 » dc. març 04, 2015 2:18 pm

bones, jo vaig probar fins a 5 marques i els que em van anar millor van ser en primer lloc Drv brown i l'altre tomme tipe. també has de buscar un bibi que s'asembli al teu pit si has fet LM. I les que feu LA jo els dr brown els recomano molt! la meva filla és adicta al bibi
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
miniatura15
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 2:48 pm
Ubicació: london

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: miniatura15 » dc. març 04, 2015 2:21 pm

Ah si i xumet aqui s'utilitza molt els MAM i encara que no els utilitzes molt ella perque no els vol son fantàstics
Imatge
Imatge
Imatge
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: SiriLaia » dv. març 06, 2015 1:17 pm

A mi el que m'ha anat estupendu és la marca Avent, de Philips, que tant et venen una tele com un biberó :-D :-D :-D

Els biberons, les tetines i els xumets m'han anat molt bé. Els bibis que vaig comprar tenien una anella anti-còlics, i no en va tenir mai (tampoc et sabria dir si va ser gràcies exclusivament als bibis). A més, tot ho compro per l'Amazon i em resulta més còmode (i millor de preu, tenen ofertes boníssimes).

Del MAM vaig provar aquests que s'esterilitzaven amb microones. Els feia servir a casa però sobretot quan anàvem fora, perquè jo ja tenia esterilitzador a casa, i em van anar bé. Però quan vaig poder els vaig deixar estar perquè tenien més peces que un puzzle i era un rollasso neterjar-los (en tenia 4!).

I el Chicco fatal, les tetines es van deformar ràpid i vessava tot.
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Martina20 » dl. març 09, 2015 2:42 pm

Amb el germà gran també vam fer servir les biberons de l'avent i també xumets. Les tetines són força dures i aguanten bé.
Però abans de decidir-nos vam provar moltes marques ja que regalaven molts biberons a les canastretes i he de dir que al final són els petits que dcideixen quina tetina volen. Per exemple la suavinex no li agradava però la Nuk si.
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: kittie » ds. març 21, 2015 9:54 pm

Els de la marca Avent, i força bé.
fidela
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: ds. juny 09, 2012 9:36 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: fidela » dc. abr. 29, 2015 3:38 am

Hola noies, soc relativament nova en els posts de 0 a 12 mesos, tinc una criatura d'un mes. Per motius diversos vaig decidir fer LA directament. I n'estic contenta ... Pero a cops em sento malament, com culpable de no haver provat LM. Em fa por allo que es diu del vincle, que no sigui prou fort. Jo a la nena me l'estimo amb devocio i li faig mil caricies i la tinc en braços, pero LM no n'he fet .... Què en penseu?

Gracies!
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: MamiMestra » dc. abr. 29, 2015 7:27 am

Hola Fidela. Jo també vaig anar directa al bibi per qüestions personals i al principi tenia pors semblants a les teves. Ara que la meva nena ja té 9 mesos et puc dir que estic ben tranquil·la amb la meva decisió. No veig que hi hagi menys vincle amb mi per no haver donat pit, de fet quan té soneta sempre vol que la porti jo a dormir. lo important és el carinyo que es transmet quan l'agafes en braços, sigui bibi o pit. La meva llevadora, que és molt pro-LM, em va dir: "penso que és millor un bibe amb amor, tranquil·litat i carinyo que el pit de mala gana i deprimida." Segur que hi ha més de una que no hi està d'acord, però a mi aquesta frase em va ajudar molt. És molt important transmetre amor i calma, sigui de la manera que sigui :love:
fidela
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: ds. juny 09, 2012 9:36 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: fidela » dg. maig 03, 2015 3:36 am

Gracies per la resposta Mamimestra, jo la veig de moment :)
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Atuchi » dc. maig 06, 2015 7:48 pm

Hola a totes, jo igual que Fidela tinc una bebe d'un mes i estic tenint molts problenes amb la lm tant que des de la primera.setmana estem febt lactancia mixta materna i en pols. Realment arriba un punt que estic molt desganada i trista perque em feia molta il-lussio fer pit em vaig documentar bastant pero la practica ha resultat ser una altre historia...
El que us volia preguntar es, el pit a mes de servir-los d'aliment tambe els serveix de consol...quan feu bibi com es comporten els vostres fills?dormen mes, no reclamen tant?no se, quina dif hi ha?
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Tutty29 » dg. maig 10, 2015 9:21 pm

Jo tinc una nena de tres mesos i fem LM, li donao el pit qun estem a casa de relax i a la nit, el bibero li dono quan marxem algun lloc.
El meu primer fill vam fer LA al segon mes i ara te 3 anys i esta super sa i maco
Avatar de l’usuari
aSiKa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 2:11 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: aSiKa » dt. juny 16, 2015 3:33 pm

Hola noies,

Estic de 31 setmanes i és el meu segon embaràs. Amb el meu primer fill vaig intentar fer LM i vaig aguantar un mes donat que va ser bastant desastre, per això aquest cop m'estic decantant per fer LA desde un bon principi.

Alguna de vosaltres que hagi parit a l'HGC em pot explicar la seva experiència? L'altre dia a la visita amb la llevadora em va dir que ara es fa pell amb pell durant 2-3h, sabeu si us porten un biberó? Em fa cosa que la meva petita busqui el pit durant aquestes 2/3h del pell amb pell... potser és una tonteria però com més s'apropa la data del part, més coses em preocupen i això que és el segon fill!!

Moltes gracies!!
Imatge
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: MamiMestra » dt. juny 16, 2015 3:41 pm

Jo no he parit a l'hospital que dius però sí que vaig fer pell amb pell les 2 primeres hores aproximadament. Sí que em va fer l'efecte que la nena buscava amb la boca el pit però ja al pujar a planta em van portar el bibe i cap problema. El pell amb pell és un moment maco amb o sense pit :D
Avatar de l’usuari
Flor de lis
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Flor de lis » dj. juny 18, 2015 5:28 am

Bon dia, noies!

Em presento, sóc mare primerenca d'una preciosa filla de gairebé 2 setmanetes. Ara mateix, estem amb plors, llàgrimes i suors amb la LM. I amb el pare hem decidit que farem LA.

El problema que tinc és el següent. Em trobo molt perduda amb el tema, en el sentit que sempre que trec el tema amb els professionals de la salut, tothom em dóna llargues per tal de que seguim amb el pit. No entenc com a aquestes alçades, en ple segle XXI, és un tema tabú, fet que em fa sentir fins i tot malament.

Al passar a la LA, es fa de cop o progressiu? Com se'm retirarà la llet? He de prendre alguna pastilla? Quina llet artificial és millor? I biberons, com han de ser?

En fi, us volia agrair per avançat que m'escolteu, de tot cor. I gràcies també per la iniciativa d'aquest grup. No crec que siguem ni millors ni pitjors mares per decidir quin tipus de lactància volem seguir.

Una abraçada a totes!!!
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » dj. juny 18, 2015 7:01 am

Jo vai nar fent Lmixte uns dies i despres quan ja es va acostumar al bibi vai deixar la teta.x mi va ser una alliberament.no hi ha dret k et facin sentir malament x fet LA!!!! Jo em.sento igual de bona mare k alguna k tingui nen enganxat fins els 3 anys.tot sha de respectar.
Ara les tomes no son a demanda son cada 3h o 4h
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: MamiMestra » dj. juny 18, 2015 7:09 am

Flor de lis, jo no tinc experiència deixant la LM perque vaig anar directa a LA però sé de gent que va anar a demanar la pastilla per tallar la llet i d'altra que van anar espaiant tomes fins que se'ls hi va parar la producció. La segona opció sé de gent que li va agafar mastitis però no sé si sempre passa o de què depen.

Tema bibis, depen del que li agradi a cada nen. La meva nena va començar amb bibis de Tommee Tipee (els que porten un tub a dins no) i la mar de bé. Res de gasos ni còlics, es veu com l'aire surt per la vàlvula que tenen a la tetina, molt fàcils de netejar i aguanten molt bé el rentavaixelles. La millor tetina que he provat és la variflow, que depenent del que xucli el nen surt més o menys llet (ara té 11 mesos i encara les fem servir).

De llet la que millor li ha sentat a la meva peque és l'enfalac (que ara em sembla que es diu enfamil), sobretot la Digest. Al principi tenia un pèl d'estrenyiment i amb aquesta llet va anar genial.
Avatar de l’usuari
Flor de lis
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Flor de lis » dv. juny 19, 2015 2:48 pm

Hola, noies!

Moltes gràcies per les vostres respostes. Ahir vam començar el biberó i de moment fa presses d'unes 3h (a la nit n'ha aguantat 4h), de 90ml aprox. Hem comprat la llet Blemit I i biberons de la Nuk anticòics, semblants al que ens donaven a l'hospital amb el suplement. Tret d'una glopadeta que ha fet aquest migdia, la resta tot força bé.

La que està un xic de baixón sóc jo.. Mentre li donàvem ahir el 1r bibi, em vaig fer un fart de plorar.. Em sento com que li he fallat, com si li estigués negant quelcom que ella es mereix. Quan la gent em pregunta per si menja bé, em fa com "vergonya" dir que fem biberó. Imagino que les hornmoes no ajuden, el fet d'encara no estar al 100% tampoc. Però trobo que tothom té tan idealitzat el pit, com si fos una aposta segura a que tot anirà bé, que em fa mal.

També estic moixa perquè per la llet em fan molt mal. M'han dit que he d'anar fent extraccions, cada cop més espaiades, però almenys a mi de seguida tornen a estar a petar. Tinc por a fer infecció, i a part de fer això, em poso fred a la zona, i també he llegit que les infusions de sàvia van bé per fer baixar la inflor. Coneixeu algun remei més?

Perdoneu per aquesta entrada tan decaiguda i desanimada. Espero i vull veure-ho diferent en uns dies.

Gràcies, cuques!!**
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Mum15 » dv. juny 19, 2015 8:12 pm

Flor de Lis anima't guapa fas el millor pel bebe i per a tu. No has d'estar donant el pit patint pq t'ho notarà.

I dir-te q gracies a aqst post i a les teves paraules m'he decidit a fer LA directament des del naixement i tenia molts dubtes. Anims bonica q ho estas fent molt be
Imatge
Avatar de l’usuari
Irúa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Irúa » dv. juny 19, 2015 11:29 pm

Flor de lis, guapa, no has de sentir-te malament i no li estàs fallant a la teva filla sino tot el contrari, et desvius per ella i la cuides tant com pots, com fem les mares, tant les que donen pit com biberó. Jo volia donar pit però no va poder ser i el meu nen que ara té 10 mesos és un nen supersaludable que encara no s'ha posat mai malalt (toquem fusta). El que vull dir és que amb LA també s'alimenten bé i pujen sans i forts. I dels comentaris de gent que et facin sentir culpable o avergonyida ni cas.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » ds. juny 20, 2015 6:51 pm

Donar bibi es una opcio genial no fa falta sempre sempre la teta.
X mi la LA va ser la salvacio i sabia exactament k menjava.
La cosa de tot aquest tema es k ens tenen inculcat que o fas teta o ets mala mare.
Donar el pit esta idealitzat.ni es tant bonic ni es tant perfecte.
Cadascu escull la seva opcio

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::