INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dl. març 16, 2015 11:16 am

Hola,
No escric per fer cap consulta, només per fer una mica de pinya i compartir inquietuds amb vosaltres.
Les escoles que ens agraden del barri, les tres tenen un munt d'inscripcions i poques places de 30 punts.
Què feu? Us arrisqueu a posar la que més us agrada o la que té més opcions d'entrar?
Quin pal això, és una decisió tan important...
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Arual83 » dl. març 16, 2015 11:42 am

bones!

Em puc sumar a l'angoixa!

Jo he posat tres opcions, les tres públiques del municipi que m'agraden, i ja m'han dit que les tres van a sorteig així que serà un patir constant fins al maig. Sinó entra a la primera opció per sorteig, no entrarà a les altres ni de conya. Per tant nose que faré. El que tinc clar es que no l'escolaritzaré en una escola que no m'agrada.

A veure que van diguent, però realment si que és un neguit tot plegat!
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dl. març 16, 2015 12:33 pm

I com a primera opció has posat la que més t'agrada, passant de les places? O has posat la que tens més possibilitats? En realitat aquest és el debat que tinc...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: sargantana:28 » dl. març 16, 2015 12:34 pm

Una altre neguitosa, jo l' he inscrit a l' escola que m'agrada en primera opcio, ja sé segur que anirem a sorteig però a algú li ha de tocar no? Aixxxxxx vull ser optimista
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dl. març 16, 2015 12:40 pm

Sí cal optimisme. Ho trobo molt estressant tot plegat.
Avui reia jo sola, pensant que si entra a l'escola que hem posat en primera opció, estarà rodejada de nens celíacs, i nens amb famílies nombroses, serà la rara de la classe! Només tenen 8 places, la resta tots amb intoleràncies i de famílies nombroses. hahaha!
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Arual83 » dl. març 16, 2015 12:43 pm

Rita,

La primera opció que he posat és la que m'agrada més i casualment de les tres és la que te més plaçes. Descontant germans, 23.
Les altres dues, una te 12 plaçes i la tercera opció 18...

Jo com la sargantana...Serem positius, al sorteig segur que ens toca :content: :content:
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dl. març 16, 2015 1:20 pm

Ho tens millor que jo....
La primera en té 8.
La segona 14
i la tercera 18.
Totes sobrepassen i molt el número d'inscripcions que van a sorteig.
OPTIMISME!!!!
Avatar de l’usuari
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: bronte68 » dl. març 16, 2015 2:00 pm

Una altra que s'apunta a l'angoixa, sembla mentida però ara que ja he entregat la sol·licitud m'han entrat els nervis de debò!

Jo he optat en primer lloc per la que més m'agrada, no hi volia renunciar d'entrada, se que aniré a sorteig però si no la posava era com tirar la tovallola abans de començar a jugar :ufs: . Les següents si que he tingut en compte les possibilitats d'entrar, en 2on i 3er lloc, escoles que també m'agraden i tenen més oferta, de fet la 3 té 65 places. Jo crec que si NO em toca el sorteig com a mínim a la tercera entro i no me la jugo a que em donin una d'ofici.

Rita1977 el que em sobta molt és com pots saber les places que han sol·licitat fam. nombroses o intolerants; la informació que ells tenen son la dels germans, fins demà que no s'acaba el període d'inscripció és impossible saber quantes fam. nombroses o altres amb punts addicionals demanen plaça a l'escola en qüestió.

Molta sort a tothom!!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: papallona84 » dl. març 16, 2015 2:14 pm

Hola guapes!!
Una altra q s'apunta a l'angoixa...aixxx quins nervis...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Penny » dl. març 16, 2015 2:16 pm

Hola noies,

Jo fa dies que volia obrir també un post per desfogar-me... així que aprofito aquest, gràcies!!

Estic passant una malaltia de nervis, de debò...

Nosaltres, després de visitar 9 escoles, hem posat:

1.- pública que ens encanta. Ja sabem del cert que anem a sorteig i està molt demanada. Però tampoc no hi volem renunciar d'entrada perquè a algú l'hi ha de tocar!! i per què no pot ser al nostre fill?

2.- pública "potable" i molt aprop de casa. En principi semblava que no però avui ja m'ha dit una mare que van a sorteig... buf...

3.- concertada que ens agrada molt però que està molt lluny de casa i hi ha el tema de la quota, que és caríssima... però l'hem posat per assegurar una bona escola, perquè a les altres públiques que ens agraden ja sabem segur que totes van a sorteig. No obstant, aquesta concertada té només 1 línia... en principi no s'omplirà peeeerò..... si gaire gent fa com nosaltres i la posa de segona/tercera opció...

4 i 5.- públiques que ens agraden però que s'omplen en primera opció

6.- concertada que pffff però que hi podríem portar el nen... és ben bé per assegurar que no ens enviïn a les escoles xungues on de cap de les maneres hi portaríem el nostre fill. Però serà un gran disgust que ens toqui aquesta escola perquè té unes quantes coses que no ens encaixen gaire. És la menys dolenta de les opcions dolentes ?-)

Resumint: és indignant i angoixant que et juguis els futurs 9 anys del teu fill a un p... sorteig!

I també m'indigna pensar que, si hi ha 4-5 escoles que vol tothom, i 4-5 escoles que no vol NINGÚ... holaaaaaaa senyors regidoorssss hoooolaaaa senyors d'ensenyameeeent... que no ho veieu que aquí passa alguna cosa???

Estic desesperada, de debò.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Nime » dl. març 16, 2015 2:22 pm

Molts ànima a totes, a nosaltres també ens toca aquest any, però la nostra única opció no té mai problemes de places per a 30 punts amb P3, o sigui que estem relativament tranquils, però entenc completament la vostra angoixa :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Penny » dl. març 16, 2015 2:38 pm

ostres, havia escrit un altre missatge molt llarg però s'ha esborrat...

És que, a sobre, vaig anar a una xerrada de l'inspector i ens va dir que el 95% entren en primera i segona opció. Perdoni?? no em crec res!
El sistema està muntat de tal manera que, si no entres a la primera opció, ja et pots oblidar de segones i terceres... a no ser que vagis a rascar-te la butxaca, és clar.
Imatge
Avatar de l’usuari
pituka25
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 531
Membre des de: dc. ago. 03, 2011 11:25 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: pituka25 » dl. març 16, 2015 2:44 pm

La veritat és que el sistema està muntat de pena, començant per les zones d'escolarització... M'he de mudar de pis, si m'agrada una altra escola que no hem "toca" per zona? Aqui a Sant Cugat inclús les concertades moltes van a sorteig... Una autèntica vergonya
Imatge
Imatge
Vanesa31
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 3:24 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Vanesa31 » dl. març 16, 2015 4:02 pm

Bona tarda,
Jo tampoc entenc com poden escollir unes persones que no coneixes de res l' educació d' un fill.
Nosaltres també anem a sorteig i no ho porto gens bé.
Hem posat tres opcions de col.legis concertats. A veure com va tot.
Sort!!
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dl. març 16, 2015 4:04 pm

Bronte68,
Al meu barri a les escoles et faciliten la informació perquè puguis posar l'opció que vulguis sabent a què jugues. T'ho diuen a tot arreu, fins i tot a les portes obertes, deien que truquessim si volíem per saber com estava l'estat de la qüestió. Però és una tonteria, perquè ho acabem fent tothom i l'últim dia tothom portarà les inscripcions i les dades que ens han dit es dupliquen.
Jo tampoc entenc gaire... És estrany.. A les portes obertes a moltes escoles ens deien que només es quedaven tres o quatre nens a fora de trenta punts, i ara de les tres escoles que ens agraden, hi ha més de deu d'excedent (A falta de comptar tothom que les porti avui i demà) tenint en compte que aquet any teòricament n'hi ha menys que el passat... És a dir que jo també arribo a la mateixa conclusió que la/el Penny... Cada vegada hi ha més diferència entre escoles. Aquestes que jo vull tenen cada any més demanda, i les que no funcionen, cada vegada en tenen menys. És clar que només amb les portes obertes, ja ho veies...
També he de dir que jo tinc l'oferta més limitada, perquè sóc molt reàcia a la concertada... I només amb escoles públiques és tot més limitat.
Brrr quins nervis, a veure si tots els d'aquest forum tenim sort! :ok:
Avatar de l’usuari
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: marteta75 » dl. març 16, 2015 10:04 pm

Jo ho tinc tant malament que estic tranquila i tot. A Teià només hi ha un cole, per tant si no t'agrada t'has de fotre, pq els de Masnou que estan a 5min no entren en la zona de proximitat i per tant ja no tens punts. Ja em direu què puc escollir, si només en tinc un...
De moment hem mirat els d'una linia de Masnou, i en principi posarem aquests, tot i que sabem que partim de zero punts. Per llei ens escolaritzaran a Teià, així que "de perdidos al rio"...
Això si, no em sembla just que no tingui més d'una escola per triar (no n'hi ha cap concertada ni privada, les dues privades que hi ha son a Alella, i tampoc son l'estil que busquem).
I com diu la Penny, si algunes escoles no s'omplen... potser que mirin el perquè, no?
Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: inger_0 » dl. març 16, 2015 10:29 pm

Ei Marteta75, però la de Teià és el Cim que te molt bona fama des de fa anys.
Les d'una línia del Masnou és bastant impossible d'entrar si no ets del poble.
arwals
Entrades: 1
Membre des de: dv. oct. 15, 2010 10:23 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: arwals » dt. març 17, 2015 6:42 am

Aquí una més que es suma a aquesta angoixa general. On jo visc, totes les escoles ( públiques i concertades) anem a sorteig, totes excepte una que només ha tingut 10 (10!) preinscripcions per dues línies....que passa aquí?
El tema del sorteig sabeu com va? No acabo d'entendre-ho...
clauanro
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. març 09, 2015 10:09 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: clauanro » dt. març 17, 2015 8:39 am

Aqui una altre que s'apunta a aquesta angoixa! La veritat és que és un patir. En el nostre cas en el poble, les franqueses, tenim 5 escoles, de les quals 2 no ens interessen gens (i a la majoria de la gent).
La primera opció hem posat la que més ens interessa, però ja ens han confirmat que anem a sorteig i sempre i quan s'omplin les 5 escoles els obriran un bolet...però no és segur...
Com a quarta opció hem posat una concertada de granollers que és el q ens quedaria més a prop, traient la de les franqueses logicament, i la veritat és que ens va agradar molt, però tenint la opció de les publiques fa molta rabia haver d'anar a pagar...
A veure com anirà...però és un patir, és injust no poder triar amb total seguretat on vols escolaritzar el teu fill@.
Molts anims per tots!!!
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Arual83 » dt. març 17, 2015 9:08 am

Cluanlo jo també soc de les franqueses!!! On heu preinscrit? Nosaltres al Guerau!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::