Fruita?? no gràcies.....

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: tineta14 » dc. març 11, 2015 4:33 pm

Doncs això...la meva filla (9mesos) de repent ja no vol veure la fruita ni en pintura! Mai li ha apassionat com la verdura, que va ser amor a primera vista.. però se l'anava menjant. Li faig poma, pera,plàtan i suc mandarina, però vaig fent diferents combinacions, amb galeta, sense, bullint la poma per treure l'acidesa, donant-li el suc a banda, etc etc... pero des de fa un mes que no en vol. També he provat de donar-li en trossos grans, pero tampoc ha tingut èxit. Al final li acabo donant un biberó. No obstant m'agradaria trobar la manera perquè mengés fruita!! Alguna idea...??
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: Rossinyola » dc. març 11, 2015 6:39 pm

En menjeu juntes? Jo trobo q la millor manera és l'exemple diari i dexar-los manipular la fruita sencera sense pelar, q vegin com la peles i talles, i sobretot com te la menges. I de fruita n'hi ha moltíssima varietat, li pots oferir més coses!
Imatge

Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: tineta14 » dc. març 11, 2015 8:09 pm

Sí, jo també me'n menjo quan li ofereixo.. I pel que fa a la varietat estic esperant que arribi la fruita de temporada d'estiu que és la millor! meló, préssecs, maduixes... ara encara no li hem introduït kiwis, maduixes, etc ja que la pediatra ha preferit esperar però jo crec que a la propera visita, que és la setmana que ve, ja ens ho dirà! i sinó li ho comentaré jo.
marivet
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 5:32 am

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: marivet » dc. març 11, 2015 8:22 pm

Bonesss!!
A nosaltres ens va passar el mateix i la solució me la va donar una mama q ja en tenia 3....: fer-li compota! I va ser dit i fet: amb la baby cook li feia una poma amb galeta, o pera amb galeta, etc, però sempre un únic tipus d fruita i le donava tèbia. El suc d taronja li donava en algun altre moment dl dia sol i a poder ser li feia d mandarina!
Sort i ànims
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: tineta14 » dj. març 12, 2015 8:13 am

Gràcies Marivet! ho provaré avui mateix :)
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: sagmai » dj. març 12, 2015 8:46 am

Jo no li donava res i quan veia que tenia un tros de fruita a la mà me'l prenia! Així va ser com va menjar més fruita quan era un bebè :content:
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: Elma » dl. març 16, 2015 8:26 pm

De vegades no cal obsessionar-se gaire amb que no vulguin menjar alguna cosa...el meu fill es va fer un fart de sindria i meló durant l'estiu quan tenia 6 mesos i dp ja no va voler mes fruita fins passat l'any que, de cop i volta, li va començar a interessar. Vaig fer mil provatures, i no hi havia manera, nomes a la llar menjava una mica, fins que vaig desistir i vaig deixar passar el temps. Un parell de mesos més tard...em va demanar una mandarina, i des de llavors que menja de totes i li encanta (ara te 2 anys)!!

No se, jo soc del parer que cada nen te el seu ritme i els seus gustos...i que de vegades no cal capficar-s'hi gaire.

Ja ens diras com acabeu!!
ImatgeImatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: tineta14 » dt. març 17, 2015 6:52 am

Elma ha escrit:De vegades no cal obsessionar-se gaire amb que no vulguin menjar alguna cosa...el meu fill es va fer un fart de sindria i meló durant l'estiu quan tenia 6 mesos i dp ja no va voler mes fruita fins passat l'any que, de cop i volta, li va començar a interessar. Vaig fer mil provatures, i no hi havia manera, nomes a la llar menjava una mica, fins que vaig desistir i vaig deixar passar el temps. Un parell de mesos més tard...em va demanar una mandarina, i des de llavors que menja de totes i li encanta (ara te 2 anys)!!

No se, jo soc del parer que cada nen te el seu ritme i els seus gustos...i que de vegades no cal capficar-s'hi gaire.

Ja ens diras com acabeu!!



Elma, jo també voldria no obsessionar-me...! però penso.. les vitamines de la fruita que no menja, com les recupera?
Vaig provar de barrejar-li amb una mica de iogurt i sembla que li agrada força més!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: martina13 » dt. març 17, 2015 7:16 am

A mi em va passar igual k lestiu passat k tenia 9 mesos feia fastics a la fruita.vaig ferli compota tambe i va anar be un temps.despres tampoc en volia i al final li feia iogurt barrejat amb la compota o suc de taronja.
ara x berenar es menja 1 platan+ 3 o 4 maduixes i taronja i tb pa!!! Tranquila que ja shi reenganxara!!!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Fruita?? no gràcies.....

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. març 17, 2015 1:49 pm

tineta14 ha escrit:
Elma ha escrit:De vegades no cal obsessionar-se gaire amb que no vulguin menjar alguna cosa...el meu fill es va fer un fart de sindria i meló durant l'estiu quan tenia 6 mesos i dp ja no va voler mes fruita fins passat l'any que, de cop i volta, li va començar a interessar. Vaig fer mil provatures, i no hi havia manera, nomes a la llar menjava una mica, fins que vaig desistir i vaig deixar passar el temps. Un parell de mesos més tard...em va demanar una mandarina, i des de llavors que menja de totes i li encanta (ara te 2 anys)!!

No se, jo soc del parer que cada nen te el seu ritme i els seus gustos...i que de vegades no cal capficar-s'hi gaire.

Ja ens diras com acabeu!!



Elma, jo també voldria no obsessionar-me...! però penso.. les vitamines de la fruita que no menja, com les recupera?
Vaig provar de barrejar-li amb una mica de iogurt i sembla que li agrada força més!


Altres aliments porten les mateixes viramines que la fruita. Cap aliment és imprescindible. Per exemple, la vitamina C que ens diuen sempre de les taronjes, i resulta que el pebrot vermell en porta més!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::