INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Winkye
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. març 05, 2015 11:40 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Winkye » dv. març 27, 2015 3:41 pm

Nosaltres hem rebut el correu a les 15:53. Suposo que els van enviant mica en mica...
dubtes dubtes
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: dubtes dubtes » dv. març 27, 2015 4:06 pm

Jo tampoc l'he rebut encara...:S
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dv. març 27, 2015 4:10 pm

Jo ja he entrat en aquella paranoia de: no el vaig escriure bé... potser no era prou clar... etc... Però veig que hi ha gent que l'ha rebut a les quatre i pico...
clauanro
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. març 09, 2015 10:09 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: clauanro » dv. març 27, 2015 4:11 pm

A camins hi havia 52 preinscripcions...però he vist q hi havia gent amb 0 punts i amb 20 tb...per tant el sorteig allà es farà pels de 20 punts...no ser...

A veure...esperem q vagi bé...lo del guerau m'ha sorprés..jo creia q tb anirien a sorteig...però millor tu així ja ho tens assegurat...
dubtes dubtes
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: dubtes dubtes » dv. març 27, 2015 4:38 pm

Jejeje Rita, estic amb la mateixa paranoia que tu! :)
dubtes dubtes
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: dubtes dubtes » dv. març 27, 2015 4:40 pm

I estic donant-li al "refrescar" eel correu tota l,estona a veure si entra el mail d,una vegada...
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dv. març 27, 2015 5:13 pm

Jo igual... però res de res...
M'acaba d'arribar!!!!
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dv. març 27, 2015 5:22 pm

La propera tu dubtes dubtes!
dubtes dubtes
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: dubtes dubtes » dv. març 27, 2015 5:24 pm

Vaaamos! I com ha anat??
Jo segueixo a l'espera....aix!!!
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dv. març 27, 2015 5:35 pm

32 inscripcions per 25 places.
Crec que dels 32, 7 tenen 40 punts... És preocupant el nombre creixent de celíacs. La comunitat mèdica hauria de fer alguna cosa. Aviat cap nen podrà menjar pa. >.-<:
És a dir que som 25 per 18 places. Difícil però no impossible!
dubtes dubtes
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: dubtes dubtes » dv. març 27, 2015 6:00 pm

Nena! Et veig amb ànims!!! Molt bé!! Vinga, que una de les places serà vostra!! :) Sort!!!
(jo segueixo sense rebre res i començo a sospitar si el meu marit va tirar la sol·licitud al cole o al container amb tants nervis que vam passa). Però per ser sincera, nosaltres sabem segur que entrem, 30 places 29 sol.licituds...és que sóc una ànsies!! Però ho vull veure per escrit!!!
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dv. març 27, 2015 6:33 pm

Homeeee
així tranquil.la!
Trobes la meva actitud massa optimista no?
És que l'altra opció que miràvem eren 50 inscripcions per 25 places. Ara això em sembla glòria. hahaha
dubtes dubtes
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dl. març 16, 2015 3:03 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: dubtes dubtes » dv. març 27, 2015 7:36 pm

Massa optimista no, la trobo positiva! Però es clar que sí, a algú li ha de tocar!!
Mar75
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Mar75 » dv. març 27, 2015 7:37 pm

Ho hem rebut fa una hora, però no puc veure els resultats a la web de la gene. Al codi de sol·licitud no hem de posar el k han enviat x mail?
Ticu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 9:14 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Ticu » dv. març 27, 2015 7:42 pm

Hola,
Ens ha arribat el email de la preinscripció ara fara una hora, a l'estat de la sol·licitut diu "alta" això vol dir que ha entrat o que s'ha donat de alta la sol·licitut???
rita1977
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 10:04 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: rita1977 » dv. març 27, 2015 7:50 pm

Sí Mar.
Una amiga meva també l'ha rebut i no ha pogut accedir, potser ells han introduit malament el dni o alguna cosa.
S'ha de posar el que t'envien tot sencer. Jo he fet cortar y pegar. Des del PRE fins el número.
Mar75
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Mar75 » dv. març 27, 2015 7:51 pm

K s ha donat d alta
Ticu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 9:14 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Ticu » dv. març 27, 2015 7:54 pm

Mar75 ha escrit:K s ha donat d alta

O sigui, que encara no ho sabem si entra o no, oi?
clauanro
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. març 09, 2015 10:09 am

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: clauanro » dv. març 27, 2015 9:23 pm

Jo m'he trobat q tot i q jo vaig fer la preinscripció, el accès és amb el dni del meu marit...s'han de probar totes les opcions....sort!
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: INSCRIPCIÓ P3 ANGOIXA.

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 27, 2015 10:26 pm

clauanro ha escrit:Jo m'he trobat q tot i q jo vaig fer la preinscripció, el accès és amb el dni del meu marit...s'han de probar totes les opcions....sort!


Jo igual. Serà algo del nostre poble?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::