Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Només volia dir-vos que m'he llegit tot el fil de pe a pa i m'ha ajudat moltíssim. Hem de canviar de cotxe aviat, i segurament voldrem tenir un altre fill, així que haig de veure quina opció concreta ens encaixa millor, però almenys ara ja entenc més o menys com va la cosa. Moltés gràcies, Izaskun, per la teva generositat donant-li al teclat i per explicar-te tant bé.
Hola, moltes gràcies Izascun per iniciar aquest post i per tota la informacio sobre les cadires a contramarxa, tema fins ara totalment desconegut per a mi. Despres de llegir totes les entrades i buscar info a internet (encara no he visitat cap botiga fisica) dubto entre la Kipplan kiss2 o la Britax Max-Way. És per una nena de 12 mesos (9 kilos, 74 cm) que encara va en un maxi-cosi de grup0+ que ens han prestat i ja se li està quedant justet. De la kipplan kiss 2 em fa dubtar que se li quedara petita abans (tot i que volem tenir un altre nadó) i de la Britax Max-Way que no es reclini tant be i li quedi el cap penjant quan dorm (he llegit algun comentari) sobretot fins que sigui una mica mes gran. Algú que tingui una o altra (o les dues) em podria donar la seva opinio? Moltes gracies.
kittie ha escrit:Hola, moltes gràcies Izascun per iniciar aquest post i per tota la informacio sobre les cadires a contramarxa, tema fins ara totalment desconegut per a mi. Despres de llegir totes les entrades i buscar info a internet (encara no he visitat cap botiga fisica) dubto entre la Kipplan kiss2 o la Britax Max-Way. És per una nena de 12 mesos (9 kilos, 74 cm) que encara va en un maxi-cosi de grup0+ que ens han prestat i ja se li està quedant justet. De la kipplan kiss 2 em fa dubtar que se li quedara petita abans (tot i que volem tenir un altre nadó) i de la Britax Max-Way que no es reclini tant be i li quedi el cap penjant quan dorm (he llegit algun comentari) sobretot fins que sigui una mica mes gran. Algú que tingui una o altra (o les dues) em podria donar la seva opinio? Moltes gracies.
Hola Kittie. Jo mateixa et puc respondre a la pregunta. Crec que més o menys tot el que diré ja ha anat sortint però està bé recordar-ho.
Jo, precissament, tinc les dues. T'explico:
La Max-Way la vaig comprar pel Pau quan tenia 10 mesos i el primer mes ho vam passar fatal pq el cap li queia endavant. Va ser canviar de cotxe i solucionat. Què vull dir? Que no és tant una cosa d'edat, que també, com de la pendent natural que tingui el teu cotxe. El nostre cotxe antic era un Seat Leon i tenia la típica banqueta que puja a la zona dels genolls, amb la qual cosa la cadireta no quedava gens reclinada. El cotxe nou és el Toyota Verso, que com a bon monovolum té els seients plans. Sobre el cap, ara el Gerard té un any i algun dia, per jugar, el Pau demana canviar de cadiretes. Ell va a la Kiss2 i el Gerard a la Max-Way. Quan el Gerard s'adorm és obvi que no queda tan bé a la Max-Way com a la Kiss2, el cap li penja una mica. No és exagerat, però es nota que no va igual.
D'altra banda, la Kiss2 la vaig comprar pel Gerard. La veritat és que pels primers 3-4 mesos em va decepcionar una mica. Els arnesos no acaben de quedar del tot bé per un nounat. Sí que té una reclinació brutal, van pràcticament estirats, però vaig trobar una petita mancança perquè la separació dels arnesos fa que sigui impossible que quedi ben lligat, pq l'espatlla del nen és més petita que la separació entre sortides d'arnesos, de manera que li queda una de les espatlles sempre fora. En aquest sentit, he de dir que un maxi-cosi dels normals, amb una bona base que permeti una bona fixació al cotxe, hauria sigut millor (en el meu cas, que tampoc vull que es malinterpreti).
D'altra banda, sobre el que expliques de que la Kiss2 quedarà petita abans, no t'ho pensis ni de bon troç. La kiss2 és grup 1, de manera que només arriba als 18 quilos, mentre la Max-Way és grup 1/2 i arriba als 25, però l'alçada de la cadireta és, en aquest cas, molt més important. La kiss2 té un respatller molt més alt que la Max-Way. Quan els meus fills van asseguts cadascu a la seva cadireta gairebé ni me n'adono, però quan es canvien de cadireta flipo moool. Al Pau li queden uns 5 cm per arribar al límit d'alçada de la Max-Way (ara medeix uns 90-92 cm, està una mica per sobre de la mitja en alçada, amb 3 anys). Quan l'assec a la Kiss2 li queda ben bé un pam, és espectacular. Ara el Pau pesa uns 14 quilos amb la qual cosa és possible que li quedi baixa la Max-Way abans d'arribar als 18 quilos i hagi d'intercanviar definitivament de cadireta per a que el Pau pugui seguir anant a contramarxa. És a dir, de totes les cadiretes acontramarxa que hi ha avui al mercat, la Kiss2 és la que, de lluny, dóna més alçada. Inclús més que els grups 1/2. Què significa? El que ja sospitàvem. Els grups 1/2 no ens garanteixen més edat d'us de la contramarxa. Els grups 1/2 estan pensats per a nens que, estant en la mitja d'alçada van per damunt en pes. Nens que amb tres anys ja pesen els 18 quilos, per exemple, que n'hi ha. Amb els grups 1/2, tot i que per alçada no ens permet realment fer-les servir molt més enllà dels 18 quilos si el nen està en percentils mitjos en alçada i pes, sí que ens assegura que els nens amb un pes més elevat puguin viatjar segurs sense estar limitat als 18 quilos.
Ah, i un altre tema important (que a molta gent li preocupa). L'espai per les cames. La kiss2 deixa moooolt més espai per les cames que la Max-Way.
Us poso un parell de fotos, per a que ho comproveu per vosaltres mateixes.
En definitiva, dependrà del cotxe que tingueu, si té seients inclinats o no. Dependrà del pes i alçada de la nena (en el teu cas, 9 quilos, està una mica per sota de la mitja però d'altra banda és molt alta)... jo t'aconsello la Kiss, en el teu cas. Però clar, jo crec que el millor és que vagis a una botiga i ho miris tu en persona...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ai, m'ha faltat foto per a que es vegi l'espai a les cames que té el Pau a la MaxWay. Tampoc és que vagi malament, i de fet la Max-Way es pot instalar més separada del seient perquè al anar amb els cinturons (no amb isofix) pots jugar una mica amb això.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Izaskun quins fills tan guapos!
Acabes de contestar-me al dubte que venia a preguntar
El meu fill té 7 mesos i tenim la Römer Max Fix, fa cosa d'un mes que li vam treure el reductor i hi va genial, però només si està despert. A la que s'adorm cau moltíssim, fa mal només de veure'l, però ell tan panxo. Si anem el meu home i jo amb el cotxe no hi ha problema perquè un va al darrera i ja el controla però si vaig jo sola m'he d'anar parant i recol·locar-lo
Em preguntava si era perque fèiem alguna cosa malament o si la cadira estava mal instal·lada, perquè va reclinat al màxim. Però crec que deu ser per la inclinació del seient com dius, així que suposo que poca cosa hi podem fer.
Acabes de contestar-me al dubte que venia a preguntar
El meu fill té 7 mesos i tenim la Römer Max Fix, fa cosa d'un mes que li vam treure el reductor i hi va genial, però només si està despert. A la que s'adorm cau moltíssim, fa mal només de veure'l, però ell tan panxo. Si anem el meu home i jo amb el cotxe no hi ha problema perquè un va al darrera i ja el controla però si vaig jo sola m'he d'anar parant i recol·locar-lo Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Quina mina d'informació aquest fil!
No sé si ja ho heu comentat i m'ho he perdut, però busco recomanacions de cadiretes grup 2-3. La meva filla gran té 5 anys però encara va a la cadireta del grup 1 (una Romer amb isofix) perquè pesa 17 kg i fa 105 cm d'alçada, o sigui que hi va protegida i còmoda. Però d'aquí poquet arribarà als 18 kg i l'haurem de canviar. La Romer ens ha anat molt bé, de fet en tenim 2 idèntics (el petit té 3,5 anys, pesa 15 kg i medeix 100 cm). Què em recomaneu les súperexpertes pel grup següent?
Gràcies!!!
No sé si ja ho heu comentat i m'ho he perdut, però busco recomanacions de cadiretes grup 2-3. La meva filla gran té 5 anys però encara va a la cadireta del grup 1 (una Romer amb isofix) perquè pesa 17 kg i fa 105 cm d'alçada, o sigui que hi va protegida i còmoda. Però d'aquí poquet arribarà als 18 kg i l'haurem de canviar. La Romer ens ha anat molt bé, de fet en tenim 2 idèntics (el petit té 3,5 anys, pesa 15 kg i medeix 100 cm). Què em recomaneu les súperexpertes pel grup següent?
Gràcies!!!
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 10, 2015 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Navi ha escrit:Izaskun quins fills tan guapos!
Acabes de contestar-me al dubte que venia a preguntarEl meu fill té 7 mesos i tenim la Römer Max Fix, fa cosa d'un mes que li vam treure el reductor i hi va genial, però només si està despert. A la que s'adorm cau moltíssim, fa mal només de veure'l, però ell tan panxo. Si anem el meu home i jo amb el cotxe no hi ha problema perquè un va al darrera i ja el controla però si vaig jo sola m'he d'anar parant i recol·locar-lo
Em preguntava si era perque fèiem alguna cosa malament o si la cadira estava mal instal·lada, perquè va reclinat al màxim. Però crec que deu ser per la inclinació del seient com dius, així que suposo que poca cosa hi podem fer.
Navi, i si li deixes el reductor? Jo al Gerard li vaig treure fa no res, potser tenia 10 mesos i mig. I l'altre dia es va dormir i tot i anar del tot reclinada no el veia del tot bé.
melela ha escrit:Quina mina d'informació aquest fil!![]()
Gràcies!!!
Hola melela. Els grups 2/3 no els conec a fons perquè encara no he hagut de mirar-me'ls. En altres fórums, però, les expertes del tema acontramarxa, que per mi són de fiar al 100%, parlen d'un sistema d'absorció d'impacte japonés que només té una cadireta del mercat, la BMW 2/3 Junior Seat. Aquí et deixo un link per si vols llegir més sobre el tema.
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... pones.html
En principi, la cadireta de grup 2/3, excepte en el cas concret d'aquest sistema japonés, és un sistema que ha de protegir el nen dels potencials danys del cinturó de seguretat sobre zones toves del cos. El més important és, sigui quina sigui, probar-la en el nen i asegurar-te que, a l'inici de la seva vida útil, la banda del cinturó cau sobre la pelvis i no sobre la panxa i la banda que creua va sobre la clavícula i no sobre el coll. Amb això clar, hi ha cadiretes més bones que altres, el que has de mirar també que tinguin bona protección lateral (a banda i banda del cap i els braços) i guies pel cinturó, que són uns forats pels que coloques el cinturó amb una pinça que fa que no pugui moure's i canviar els punts de contacte amb el cos del nen un cop assegut i lligat.
En aquestes dues entrades expliquen tot això molt més extensament:
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... pales.html
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... razos.html
Et deixo també un enllaç a una entrada del fórum acontramarxa on parlen de grups 2/3.
http://www.acontramarcha.com/foro/showt ... -grupo-2-3
Espero haver-te ajudat una mica.
Izascun bonica només et vull donar les gràcies per aquest post.Hi ha informació molt útil i a mi m'està ajudant molt a l'hora de triar un SRI.Mil gràcies!
Mil gràcies Izascun, ets un sol
M'ho llegiré tot 
M'ho llegiré tot 

izaskun79, ets una super crack!!! Moltes gràcies per la feinada que has fet!!!
Jo us volia comentar, ens deixen la Römer Dual-Fix, i ara llegia les característiques i no la recomanen en bebès recent nascuts perquè l'arnès els queda molt gran... llavors vosaltres que farieu?
1. Dur-lo a la romer igualment.
2. Tinc un Maxi-Cosi de ma germana gran que te 8 anys però està bé, amb les plataformes isofix i tot, però te 8 anys i segurament no deu ni complir la normativa vigent...
3. L'altra opció que havia pensat es comprar el grup 0+ del BeSafe amb la plataforma isofix a mitges amb ma germana i que després el faci servir ella que està embarassada i parirà 4 mesos després que jo, creieu que llavors ja hi anirà bé a la Römer? O caldria allargar més al grup 0?
Moltes gràcies!!!!
Jo us volia comentar, ens deixen la Römer Dual-Fix, i ara llegia les característiques i no la recomanen en bebès recent nascuts perquè l'arnès els queda molt gran... llavors vosaltres que farieu?
2. Tinc un Maxi-Cosi de ma germana gran que te 8 anys però està bé, amb les plataformes isofix i tot, però te 8 anys i segurament no deu ni complir la normativa vigent...
3. L'altra opció que havia pensat es comprar el grup 0+ del BeSafe amb la plataforma isofix a mitges amb ma germana i que després el faci servir ella que està embarassada i parirà 4 mesos després que jo, creieu que llavors ja hi anirà bé a la Römer? O caldria allargar més al grup 0?
Moltes gràcies!!!!

mimi82 ha escrit:izaskun79, ets una super crack!!! Moltes gràcies per la feinada que has fet!!!![]()
![]()
Moltes gràcies!!!!
Bon dia mimi.
La DualFix sí que val des del naixement. Suposo que el que li passa (que potser és el que has llegit) és que els arnesos queden una mica massa oberts i els baixen per l'espatlla quan són tan petits. Això se soluciona apretant més l'arnés i comprant un sistema antifugida (ho vaig explicar en aquest missatge viewtopic.php?f=11&t=38484&start=160#p1734789). Aquesta peça inicialment està pensada per a evitar que els nens més grans treguin els braços de l'arnés però també serveix per evitar que s'obrin els arnesos en nens més petits. Et sortirà molt més barat que comprar una altra cadireta.
De totes maneres, si un cop neixi la bebè no ho veus clar, pots fer servir la maxi-cosi de ta germana. Si té 8 anys segur que compleix la normativa vigent (només cal que miris l'etiqueta de color taronja que va enganxada a la cadireta, si hi posa ECE R 44/04 està ok!).
Petonets!
Moltes gracies Izaskun per totes les explicacions i les fotos! M' ha quedat ara molt clar. Ens decantem per la Kiss. En quan pugui anire a la botiga (mainada crec que es la que tinc mes a prop) doncs vull fer el canvi de cadireta quan abans millor. Nosaltres justament tenim un seat leon model antic ara mateix! Aixi que el problema de la reclinacio amb la Britax probablement el tendriem. I de tota manera com que volem tenir un altre bebe, la kiss sempre podra passar al germanet o germaneta si se li quedes petita. I per els primers mesos del nou bebe podríem fer servir la maxi-cosi que tenim prestada de ser necesari.
izascun79 ha escrit:mimi82 ha escrit:izaskun79, ets una super crack!!! Moltes gràcies per la feinada que has fet!!!![]()
![]()
Moltes gràcies!!!!
Bon dia mimi.
La DualFix sí que val des del naixement. Suposo que el que li passa (que potser és el que has llegit) és que els arnesos queden una mica massa oberts i els baixen per l'espatlla quan són tan petits. Això se soluciona apretant més l'arnés i comprant un sistema antifugida (ho vaig explicar en aquest missatge viewtopic.php?f=11&t=38484&start=160#p1734789). Aquesta peça inicialment està pensada per a evitar que els nens més grans treguin els braços de l'arnés però també serveix per evitar que s'obrin els arnesos en nens més petits. Et sortirà molt més barat que comprar una altra cadireta.
De totes maneres, si un cop neixi la bebè no ho veus clar, pots fer servir la maxi-cosi de ta germana. Si té 8 anys segur que compleix la normativa vigent (només cal que miris l'etiqueta de color taronja que va enganxada a la cadireta, si hi posa ECE R 44/04 està ok!).
Petonets!
Moltes gràcies guapi!!!
Miraré això dels sistemes aquests antifugida. Em feia por de portar la nena en una sistema insegur, i això no te preu...
Igualment portaré a "adecentar" la Maxi-Cosi que m'han deixat i ja la tindré també per dur-lo al cotxe dels avias per quan convingui.
Quan es quedi petita aquesta Römer que ens deixen, tornaré a necessitar dels teus serveis per comprar la seguent cadireta, però encara queden dies...

izaskun moltíssimes gràcies, ho han dit molt però és així: un fil espectacular, per la recollida d'informació, els resums, els consells. M'ha canviat totalment la prespectiva del tema.
Així que merci de part meva.....i de la que ve a la panxa!

05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Wala ha escrit:izaskun moltíssimes gràcies, ho han dit molt però és així: un fil espectacular, per la recollida d'informació, els resums, els consells. M'ha canviat totalment la prespectiva del tema.![]()
Gràcies Wala. Si tens qualsevol dubte ja saps on sóc. Enhorabona per l'embaràs!
Bon dia!
He trobat aquest enllaç:
ADAC, empresa alemanya que es dedica a fer tests de seguretat en carretera. Aqui llista d'avaluacions de cadiretes (2011, al costat actualitzen a 2015 i podeu usar el buscador. https://www.adac.de/infotestrat/tests/k ... geId=31968
Jo m'estic mirant la Romer Max Fix II, la Cybex Sirona...totes 0+/1 fins 18kg a contramarxa
He trobat aquest enllaç:
ADAC, empresa alemanya que es dedica a fer tests de seguretat en carretera. Aqui llista d'avaluacions de cadiretes (2011, al costat actualitzen a 2015 i podeu usar el buscador. https://www.adac.de/infotestrat/tests/k ... geId=31968
Jo m'estic mirant la Romer Max Fix II, la Cybex Sirona...totes 0+/1 fins 18kg a contramarxa
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Hola Izascun. Finalment acabo de comprar la kipplan kiss 2. Tinc un dubte. La meva filla te 14 mesos i fins ara havia anat amb maxicosi fixat amb el cinturo i gairebe sempre la portava molt reclinada per si es dormia que no li caigues el cap cap endavant. Amb la kiss, la porto a la posicio 1 que es la de maxima reclinacio, en teoria recomanada fins els 12 mesos i per la meva sorpresa no em sembla que vagi gaire reclinada, tot el contrari. Porto la cadira al seient de darrera amb isofix i el mei cotxe es un seat leon. Ella com que ja no es tan petita tampoc passa res pero em preocupa de cara a fer-la servir desde el naixement (o desde els primers mesos) per a un altre nado doncs em dona la sensacio que hi aniria massa incorporat. En canvi havia llegit comentaris en aquest forum en sentit contrari (sobre la optima reclinacio de la kiss 2). Pot ser que la manca de mes reclinacio sigui deguda al meu model de cotxe? Conseguiria millorar la reclinacio utilitzant el cinturo de seguretat en lloc de l'isofix? Algu ha tingut una impressio semblant amb la kiss 2? Gracies
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Hola noies, tinc una pregunta a les que teniu la kiss 2 en quan a confort. El meu petit de 9 mesos sua moltíssim a la kiss 2, trobo que el material és calurós, i estic buscant alguna funda d'estiu però no en trobo. Algú sap on en puc trobar? Us passa el mateix?
Gràcies!
Gràcies!
Hola Izascun i hola a totes!
Estic mirant cadiretes i porto com 3 setmanes que em surt fum del cap...quan en decideixo una trobo una que em sembla millor o trobo alguna critica que em fa tirar-me enrere...!
El meu petit té 2 mesos i 3 setmanes i pesa 6'5kg i 60 cm (o sigui, es de talla gran diguessim jejeje). Ara anem amb un maxicoxi prestat (fataaaaal) i vull comprar-la ja! D'aquesta setmana no passa... el cas és que aquí http://blog.sillacochebebe.com/acontram ... plus-test/ he trobat una mini llista de cadiretes a contramarxa que han passat el plus test i no sé perquè no hi és la kipplan kiss2.
Tinc algunes preguntes q nosé si em podreu cnt...
La Kipllan kiss 2 en un scenic III quedarà suficient reclinada? He llegit que en alguns models no queda tan reclinada i al tenir menys de 3 mesos em fa por que li caigui el cap. El tema dels arnesos en bebé petits...? Amb 6'5kg li quedaran mal ajustats? tb ho he llegit per aki que tu mateixa deies que quedaven una mica malament... per últim, l'espai entre el respaldo i les cametes és prou ampla?Em fa cosa que no vagi còmode (per això he descartat romers i cybex sirona pq keda poc espai quan creixen...)
Després...kina diferència hi ha entre la Axkid rekid i la Axkid minikid?
Opinió sobre la besafe izi plus? des dels 0 als 25kg...? La recomanarieu...? Algú que la tingui,..què tal amb nadons de 2 mesos?
Moltes gràcies, ets una crack m'ha encantat aquest fil, sort trobar-lo perquè m'ha deixat varies idees molt clares que navegant per internet em semblaven complicadíssimes!
Estic mirant cadiretes i porto com 3 setmanes que em surt fum del cap...quan en decideixo una trobo una que em sembla millor o trobo alguna critica que em fa tirar-me enrere...!
El meu petit té 2 mesos i 3 setmanes i pesa 6'5kg i 60 cm (o sigui, es de talla gran diguessim jejeje). Ara anem amb un maxicoxi prestat (fataaaaal) i vull comprar-la ja! D'aquesta setmana no passa... el cas és que aquí http://blog.sillacochebebe.com/acontram ... plus-test/ he trobat una mini llista de cadiretes a contramarxa que han passat el plus test i no sé perquè no hi és la kipplan kiss2.
Tinc algunes preguntes q nosé si em podreu cnt...
La Kipllan kiss 2 en un scenic III quedarà suficient reclinada? He llegit que en alguns models no queda tan reclinada i al tenir menys de 3 mesos em fa por que li caigui el cap. El tema dels arnesos en bebé petits...? Amb 6'5kg li quedaran mal ajustats? tb ho he llegit per aki que tu mateixa deies que quedaven una mica malament... per últim, l'espai entre el respaldo i les cametes és prou ampla?Em fa cosa que no vagi còmode (per això he descartat romers i cybex sirona pq keda poc espai quan creixen...)
Després...kina diferència hi ha entre la Axkid rekid i la Axkid minikid?
Opinió sobre la besafe izi plus? des dels 0 als 25kg...? La recomanarieu...? Algú que la tingui,..què tal amb nadons de 2 mesos?
Moltes gràcies, ets una crack m'ha encantat aquest fil, sort trobar-lo perquè m'ha deixat varies idees molt clares que navegant per internet em semblaven complicadíssimes!
Bon dia!
Quina pila de missatges! Respondré ràpid, que ara no tinc temps… i a la Wala li respondré aquest vespre amb calma, que vull explicar bé això dels informes “oficials”.
Kittie, el meu antic cotxe era precisament un Leon. Aquest model particular té un particular problema alhora de posar cadiretes, degut a que a l’extrem del seient té un farcit extra per a recolzar les cames, un cop assegut. Pels adults és meravellós, perquè és molt còmode, i per a les cadiretes AFM ajuda a que la cadireta quedi més reclinada del normal, però en cadiretes ACM passa al contrari, disminueix el reclinat de sèrie. En el teu cas segurament necessitis (per un hipotètic segon fill) fer servir la cadireta que hagis fet servir per la nena fins ara. Els maxicosis són de lluny els que més reclinats queden però t’asseguro que la kiss2 és, de tots els grups 0+/1 ACM, la que més reclina. En tot cas, el mateix problema te’l trobaries amb les altres (Max-Fix, Sirona,…). Tingues en compte, a més a més, que ara la teva filla és més alta que un nadó recent nascut, i en tot cas el nadó quedaria a la part més baixa de la cadireta i, amb els reductors, sempre pots guanyar una mica de reclinat. Pel que fa a la diferència entre isofix i cinturó, pel que fa a reclinat, no n’hi ha.
Rossinyola. Això de la calor és un fet habitual a les cadiretes. A totes. Els meus fills tenen cadiretes diferents i suen igual a les dues... A les ACM s’accentua perquè no els arriba directament la ventilació del cotxe. És un problema que té difícil solució. Hi ha qui instal·la uns petits ventiladors al maleter endollats a la presa de corrent del maleter (si en té). Jo procuro abrigar-me una mica més jo i posar l’aire més fort, i baixar finestres sempre que puc (ara, que encara no fa massa calor i l’airet és fresc). Sobre les fundes, Klippan no en té de pròpies. Desconec si existeix alguna universal que hi vagi bé, però serà difícil. Sento no poder-te ajudar...
Mamaloba. Gràcies per les teves paraules... a veure si et puc ajudar una mica:
Primer de tot t’he de dir que la cadireta perfecta no existeix. És a dir, no n’hi ha cap que sigui perfecta per tots els casos. Cada tàndem nen-cotxe ha de trobar la seva. Què significa això a efectes pràctics? Que navegant per internet pots trobar comentaris de totes les cadiretes en un sentit o l’altre depenent de les particulars característiques del seu cotxe i el seu nen. Una cadireta que pot ser perfecta pel meu fill gran al meu cotxe pot ser nefasta per un altre nen més alt en un altre cotxe. El que t’aconsello és que busquis una botiga on puguis veure’n unes quantes en una sola visita i hi vagis amb el nen. Provant les cadiretes al teu cotxe i amb el nen assegut en elles (les botigues especialitzades en ACM tenen el compromís de fer-ho i ajudar-te en tot el que puguin) sabràs quina és la millor per vosaltres.
Sobre l’enllaç que has posat, fixa’t que apareixen uns punts suspensius. Com bé dius, és una mini llista. Us penjo l’enllaç oficial suec on podeu veure els resultats de les cadiretes que s’han presentat a la prova:
http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstol ... k_namn=asc
En aquest llistat es mostren les proves realitzades. A la taula es mostren els rangs de pes i la ubicació de la cadireta en les proves. Hi ha tres columnes:
Passagerarplats fram / Sidoplats bak / Mittplats bak
Seient del copilot / Seients laterals del darrera / seient central del darrera
Per a cada ubicació es testa la cadireta en totes les posicions possibles (per fabricació) de manera que si la cadireta està pensada per a instal·lar-se de cara i d’esquenes el PlusTest obliga a fer la prova en els dos sentits. Per a cada posició veureu dues columnes (Framåtv / Bakåtv) A favor de la marxa i Acontramarxa. A sota cada cadireta posa el rang de pes pel que està fabricada i marquen en verd les proves que superen el test. Si el rang de pes no està marcat en verd és perquè les acceleracions patides pel dummie superen les màximes exigides però la cadireta suporta el crash test sense problemes. Si està marcat en vermell és perquè la cadireta no ha suportat la prova, s’ha sortit de les connexions, s’ha bellugat,...
Per exemple: la Triofix. Veureu que està en verd fent la prova en qualsevol seient ACM però en les proves AFM (de 15 a 36 kg, com a grup 2/3) no supera la prova. Això què vol dir? Que si la Trifox fos un grup 1 (de 9 a 18 quilos) lluiria l’enganxina del PlusTest, però com que permet la instal·lació de cara a partir dels 15 quilos doncs no super el test pq les acceleracions al cap del dummie a favor de la marxa superen les exigents mesures que demana el test. El fet que no estigui en vermell vol dir que la cadireta es manté en perfecte estat després del crash test.
Espero que m’hagi sabut explicar.
Ah, per cert... la Kiss2 sí té el PlusTest però a les proves es presenta com AktaGraco DuoLogic2, que és el nom amb el que es comercialitzava a Suècia. Jo tinc la cadireta i t’asseguro que llueix l’enganxina.
Al següent enllaç trobareu l’entrada del blog acontramarcha on parlen del Plus Test i els seus resultats. Us l’envio més que res perquè tingueu en compte que hi ha moltes cadiretes que no passen el Plus Test (i per tant no poden lluir el distintiu) pel fet que són cadiretes que permeten la instal·lació AFM, la qual cosa no vol dir que no siguin igual de vàlides que les que només s’instal·len ACM.
http://www.acontramarcha.com/foro/showt ... -Plus-Test
Sobre el que preguntes de la reclinació de la Kiss2 a l’scenic només pots fer una cosa. Provar-ho, com ja t’he comentat abans.
El tema dels arnesos, jo mateixa vaig comentar que en nadons no quedava perfectament ajustats però amb 3 mesos ja no tindràs problema.
Pel que fa a l’espai per les cames, és una de les que més espai deixa, com ja vaig comentar fa dies amb fotos dels meus peques al cotxe incloses. Segurament hi hagi alguna altra que deixa més espai... això, no obstant, també dependrà del teu cotxe.
Diferència hi ha entre la Axkid rekid i la Axkid minikid?
La Rekid és la cadireta “normal” de Axkid, només ACM tant amb isofix com amb cinturó (és la versió PlusTest de la Duofix, que permet instal·lació ACM amb isofix i AFM amb isofix o cinturó). La Minikid és una versió compacta de la cadireta “normal”, igual que Duofix i Rekid però sobre una carcassa més lleugera i petita. Ocupa menys espai i només s’intal·la ACM i només amb cinturó. És més barata, sobretot perquè no disposa d’isofix, però igualment segura. El que no et sé dir si l’espai per les cames es veu disminuït, però diria que no necessàriament. Lo bo que tenen les cadiretes que s’intal·len amb cinturó és que permeten jugar amb la posició i allunyar-les del seient per a deixar més espai a les cames (suposo que m’explico).
Sobre la besafe que preguntes... és una molt bona cadireta. Té el Plus Test i només s’instal·la amb cinturó. La pega? Que per un nadó de 2 mesos no et val. Els mateixos de Besafe diuen que les seves cadiretes són a partir dels 6-9 mesos, precisament pel problema que presenta la Kiss2 amb els arnesos. Ajustar una cadireta que ha de valer fins els 18 quilos a un nadó de 3 quilos és molt difícil, i els de BeSafe són honestos i diuen que ells no garanteixen un bon ajustament de les seves cadires abans dels 6 mesos.
Al final m’he enrotllat com una persiana, com sempre... :S
Petonets!
Quina pila de missatges! Respondré ràpid, que ara no tinc temps… i a la Wala li respondré aquest vespre amb calma, que vull explicar bé això dels informes “oficials”.
Kittie, el meu antic cotxe era precisament un Leon. Aquest model particular té un particular problema alhora de posar cadiretes, degut a que a l’extrem del seient té un farcit extra per a recolzar les cames, un cop assegut. Pels adults és meravellós, perquè és molt còmode, i per a les cadiretes AFM ajuda a que la cadireta quedi més reclinada del normal, però en cadiretes ACM passa al contrari, disminueix el reclinat de sèrie. En el teu cas segurament necessitis (per un hipotètic segon fill) fer servir la cadireta que hagis fet servir per la nena fins ara. Els maxicosis són de lluny els que més reclinats queden però t’asseguro que la kiss2 és, de tots els grups 0+/1 ACM, la que més reclina. En tot cas, el mateix problema te’l trobaries amb les altres (Max-Fix, Sirona,…). Tingues en compte, a més a més, que ara la teva filla és més alta que un nadó recent nascut, i en tot cas el nadó quedaria a la part més baixa de la cadireta i, amb els reductors, sempre pots guanyar una mica de reclinat. Pel que fa a la diferència entre isofix i cinturó, pel que fa a reclinat, no n’hi ha.
Rossinyola. Això de la calor és un fet habitual a les cadiretes. A totes. Els meus fills tenen cadiretes diferents i suen igual a les dues... A les ACM s’accentua perquè no els arriba directament la ventilació del cotxe. És un problema que té difícil solució. Hi ha qui instal·la uns petits ventiladors al maleter endollats a la presa de corrent del maleter (si en té). Jo procuro abrigar-me una mica més jo i posar l’aire més fort, i baixar finestres sempre que puc (ara, que encara no fa massa calor i l’airet és fresc). Sobre les fundes, Klippan no en té de pròpies. Desconec si existeix alguna universal que hi vagi bé, però serà difícil. Sento no poder-te ajudar...
Mamaloba. Gràcies per les teves paraules... a veure si et puc ajudar una mica:
Primer de tot t’he de dir que la cadireta perfecta no existeix. És a dir, no n’hi ha cap que sigui perfecta per tots els casos. Cada tàndem nen-cotxe ha de trobar la seva. Què significa això a efectes pràctics? Que navegant per internet pots trobar comentaris de totes les cadiretes en un sentit o l’altre depenent de les particulars característiques del seu cotxe i el seu nen. Una cadireta que pot ser perfecta pel meu fill gran al meu cotxe pot ser nefasta per un altre nen més alt en un altre cotxe. El que t’aconsello és que busquis una botiga on puguis veure’n unes quantes en una sola visita i hi vagis amb el nen. Provant les cadiretes al teu cotxe i amb el nen assegut en elles (les botigues especialitzades en ACM tenen el compromís de fer-ho i ajudar-te en tot el que puguin) sabràs quina és la millor per vosaltres.
Sobre l’enllaç que has posat, fixa’t que apareixen uns punts suspensius. Com bé dius, és una mini llista. Us penjo l’enllaç oficial suec on podeu veure els resultats de les cadiretes que s’han presentat a la prova:
http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstol ... k_namn=asc
En aquest llistat es mostren les proves realitzades. A la taula es mostren els rangs de pes i la ubicació de la cadireta en les proves. Hi ha tres columnes:
Passagerarplats fram / Sidoplats bak / Mittplats bak
Seient del copilot / Seients laterals del darrera / seient central del darrera
Per a cada ubicació es testa la cadireta en totes les posicions possibles (per fabricació) de manera que si la cadireta està pensada per a instal·lar-se de cara i d’esquenes el PlusTest obliga a fer la prova en els dos sentits. Per a cada posició veureu dues columnes (Framåtv / Bakåtv) A favor de la marxa i Acontramarxa. A sota cada cadireta posa el rang de pes pel que està fabricada i marquen en verd les proves que superen el test. Si el rang de pes no està marcat en verd és perquè les acceleracions patides pel dummie superen les màximes exigides però la cadireta suporta el crash test sense problemes. Si està marcat en vermell és perquè la cadireta no ha suportat la prova, s’ha sortit de les connexions, s’ha bellugat,...
Per exemple: la Triofix. Veureu que està en verd fent la prova en qualsevol seient ACM però en les proves AFM (de 15 a 36 kg, com a grup 2/3) no supera la prova. Això què vol dir? Que si la Trifox fos un grup 1 (de 9 a 18 quilos) lluiria l’enganxina del PlusTest, però com que permet la instal·lació de cara a partir dels 15 quilos doncs no super el test pq les acceleracions al cap del dummie a favor de la marxa superen les exigents mesures que demana el test. El fet que no estigui en vermell vol dir que la cadireta es manté en perfecte estat després del crash test.
Espero que m’hagi sabut explicar.
Ah, per cert... la Kiss2 sí té el PlusTest però a les proves es presenta com AktaGraco DuoLogic2, que és el nom amb el que es comercialitzava a Suècia. Jo tinc la cadireta i t’asseguro que llueix l’enganxina.
Al següent enllaç trobareu l’entrada del blog acontramarcha on parlen del Plus Test i els seus resultats. Us l’envio més que res perquè tingueu en compte que hi ha moltes cadiretes que no passen el Plus Test (i per tant no poden lluir el distintiu) pel fet que són cadiretes que permeten la instal·lació AFM, la qual cosa no vol dir que no siguin igual de vàlides que les que només s’instal·len ACM.
http://www.acontramarcha.com/foro/showt ... -Plus-Test
Sobre el que preguntes de la reclinació de la Kiss2 a l’scenic només pots fer una cosa. Provar-ho, com ja t’he comentat abans.
El tema dels arnesos, jo mateixa vaig comentar que en nadons no quedava perfectament ajustats però amb 3 mesos ja no tindràs problema.
Pel que fa a l’espai per les cames, és una de les que més espai deixa, com ja vaig comentar fa dies amb fotos dels meus peques al cotxe incloses. Segurament hi hagi alguna altra que deixa més espai... això, no obstant, també dependrà del teu cotxe.
Diferència hi ha entre la Axkid rekid i la Axkid minikid?
La Rekid és la cadireta “normal” de Axkid, només ACM tant amb isofix com amb cinturó (és la versió PlusTest de la Duofix, que permet instal·lació ACM amb isofix i AFM amb isofix o cinturó). La Minikid és una versió compacta de la cadireta “normal”, igual que Duofix i Rekid però sobre una carcassa més lleugera i petita. Ocupa menys espai i només s’intal·la ACM i només amb cinturó. És més barata, sobretot perquè no disposa d’isofix, però igualment segura. El que no et sé dir si l’espai per les cames es veu disminuït, però diria que no necessàriament. Lo bo que tenen les cadiretes que s’intal·len amb cinturó és que permeten jugar amb la posició i allunyar-les del seient per a deixar més espai a les cames (suposo que m’explico).
Sobre la besafe que preguntes... és una molt bona cadireta. Té el Plus Test i només s’instal·la amb cinturó. La pega? Que per un nadó de 2 mesos no et val. Els mateixos de Besafe diuen que les seves cadiretes són a partir dels 6-9 mesos, precisament pel problema que presenta la Kiss2 amb els arnesos. Ajustar una cadireta que ha de valer fins els 18 quilos a un nadó de 3 quilos és molt difícil, i els de BeSafe són honestos i diuen que ells no garanteixen un bon ajustament de les seves cadires abans dels 6 mesos.
Al final m’he enrotllat com una persiana, com sempre... :S
Petonets!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**