Sal gruixuda humida i dorm més hores

Els hàbits de dormir.
petitacuca
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Sal gruixuda humida i dorm més hores

EntradaAutor: petitacuca » dj. maig 07, 2015 10:39 pm

Hola mamis,

Sé que us sonarà molt estrany, jo encara no ho entenc, però de moment m'ha funcionat. La meva filla sempre ha sigut de bon dormir però als 3 mesos va començar altre cop a demanar de mamar cada 3-4hores. Es despertava, mamava i dormia (no em puc queixar). Però un dia parlant amb el professor de piscina per a nadons, un senyor de Dakota que va treballar uns anys a l'Amazones, vaja, amb experiències d'un altre planeta, em va dir que li posés sal gruixuda (jo li vaig posar la que tenia a casa, la Maldon) amb un plat a sota al llit, ja que podia sé que els corrents d'aigua li afectessin (vivim entre la muntanya i el riu, i sé del cert que la casa del costat muntanya tenen un pou). Total ho vaig provar, i em va canviar radicalment. Va dormir 10hores seguides! Al cap d'uns dies, ara, es desperta 1 cop, mama i torna a dormir, però ja hi firmo si així continua. Algun cop també rondina, li poso el xumet i continua dormint..

Els hi he explicat a altres mames, la majoria que ho han provat no els hi ha funcionat, però d'altres sí. Creia que no em costava res compartir-ho per si algú ho vol provar, no s'hi perd tant! (i s'hi pot guanyar molt!)

A mi em costa de creure, però mentre em funcioni la sal es quedarà allà ;) (bé, s'ha d'anar renovant).

Si algú ho prova i li funciona, que ho digui!
inger_0
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Sal gruixuda humida i dorm més hores

EntradaAutor: inger_0 » dj. maig 07, 2015 10:58 pm

Ostres, què curiós! Gràcies per compartir.
I la sal s'ha d'anar renovant perquè agafa humitat?
Koaleta
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dj. maig 07, 2015 11:14 pm

Molt curiós! Ho provaré a veure si ens funciona!
Marga33
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dv. maig 08, 2015 6:49 am

Que curiós!! Poses sal gruixuda a un platet sota el bressol o llitet i la vas renovant cada quan??
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. maig 08, 2015 12:27 pm

Jajajaja que bo!!

La setmana passada també m'ho van dir, vaig anar a comprar la sal, i casualitars de la vida, només tenir la sal a casa i per primera vegada en 20 mesos ha dormit 9 hores del tirón!! :-D
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dv. maig 08, 2015 4:12 pm

Que fort... aquesta nit mateix ho faré..per cert vull fer-ho bé, cada quan ho renovo? Es igual a on ho poses, vull dir la situació sota el bressol? Ho haure de treure i tornar a posar cada dia per netejar...
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. maig 08, 2015 9:09 pm

Pero la sal k fa humidificar l'habitacio??
inger_0
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » ds. maig 09, 2015 10:26 am

martina13 ha escrit:Pero la sal k fa humidificar l'habitacio??

En principi és al revés, la sal absorbeix la humitat, no?
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » ds. maig 09, 2015 10:52 am

Noies ho he probat
Val a dir k dijous va dormir unes 7 h del tiron y despres 3 mes despres de donar el pit (el dia 19 fa 6m) M'ho ha fet algun cop pero despres tornava a despertarse 3-4cops..
I ahir divendres va dormir de 11 a 5, k normalment s'adorm a les 9, pero al deixar-lo al bressol es va despertar i va passar allo k diuen la finestra de son..,li va costar molt adormirse, estaba molt cansat i va ploriquejar..,i finalment va caure a les 11. K ja us dic no es lo normal en ell...
Aquesta nit tornarem a probar..a veure q tal la sal..segueix alla sota el seu bressol, jeje
Disculpeu les faltes, k escric amb el movil..
petitacuca
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dc. maig 27, 2015 9:50 pm

Mamis disculpeu que no entro massa al SP ultimament i no hi havia pensat més amb aquest post.

Ell de fet em va dir que l'humiteges la sal una mica, però a mi m'ha funcionat més sense humitejar.

No em va dir cap pauta de cada quan renovar-lo, però jo diria cada 15 dies... O quan noteu que es tornen a despertar (si realment heu notat que ha canviat la rutina del son).

I de tant en tant la remeno la sal, pq queda com encartronada. La poso normalment a sota el cap, aprox, xo sense fixar-m'hi molt si està més amunt o més avall.
Marga, jo tb l'aixeco cada matí i la baixo a la nit.

Alguna experiència més?

Jo vaig "sumar" una altra amiga que li ha funcionat, en seu fill fa LA i se li despertava quasi cada hora de les 12h de la nit a les 7h del matí (el posa a dormir a quarts de 8 del vespre) i li va fer un canvi radical.

Sort!
farbalà
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 4:33 pm

EntradaAutor: farbalà » dj. maig 28, 2015 9:59 am

Ostres, ho provaré! Nosaltres vivim entre les muntanyes i un llac i el nostre fill (que ja té dos anys i dos mesos) mai ha dormit bé. S'adorm sense problema però es desperta molt a les nits i algunes vegades estem hores per tornar-lo a dormir... Curiosament quan va a casa els avis a Barcelona dorm fins a 11 hores seguides. Intentem trobar perquè a Barcelona dorm tant, però allà hi ha moltes coses que canvien (menjar, horaris, atenció) i mai hem trobat la clau. Potser podria ser això de les corrents. Aquesta nit ho intento amb la sal.... Ja us diré què tal... Gràcies pel consell!
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dj. maig 28, 2015 10:59 am

Nosaltres vivim a Terrassa i ni idea de les corrents aquàtiques que tenim al nostre voltant, jajaja...
Però el meu fill de 22 mesos també es esperta molt per mamar a la nit, alguna vegada ha fet un tiron de 6 o 7 hores, però habitualment dos despertars mínim si que fa, o sigui que provaré això de la sal. Sona molt xamànic però per probar no perdo res
Gràcies per compartir!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: