MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
Hola aroha,
Jo sóc de sabadell, crec que estem juntes a les mamis de novembre, em visito al CAP Creu alta i pariré al Taulí. És el meu segon embaràs, i el primer vaig començar a fer-ho pel privat i vaig acabar al Taulí.
Jo estic tant contenta de la meva experiència anterior, que aquest cop directament ja vaig demanar hora amb la llevadora per fer tot el procés per la SS.
Jo sóc de sabadell, crec que estem juntes a les mamis de novembre, em visito al CAP Creu alta i pariré al Taulí. És el meu segon embaràs, i el primer vaig començar a fer-ho pel privat i vaig acabar al Taulí.
Jo estic tant contenta de la meva experiència anterior, que aquest cop directament ja vaig demanar hora amb la llevadora per fer tot el procés per la SS.
aSiKa, Kupu Kupu és una empresa de Sabadell on fan psicomotricitat infantil i materna. No tenen un gimnàs, sino que fan els cursos aprofitant gimnassos de la ciutat com el club o el malibú. El curs que m'estic mirant jo d'aquagym el fan al club de natació i és per embarassades, però també en fan de natació amb nadons, gimnàs amb nadons, etc. Mira't la web si t'interessa: https://kupukupuinfo.wordpress.com/. Vaig parlar amb elles per telèfon i aniré dimecres que ve a fer una proba gratuïta, ja et diré què tal! O apunta't també, jeje!
mel29, que vagi suuuuper bé la recta final!!! I el part! I tot!
mel29, que vagi suuuuper bé la recta final!!! I el part! I tot!

Eiiiii mel29 aixo ja s'acosta!!! Es el primer embaras??? De ser així, ja veuras que estaras moltbé al Hgc, almenys jo vaig tenir el meu nen el 2010 i vaig quedar-ne molt contenta!
Per cert, al final m'he demanat el Dr. Leira. Espero que m'agradi....
Per cert, al final m'he demanat el Dr. Leira. Espero que m'agradi....

Eia84 que tal el curset???? Ja m'agradaria a mi poder fer alguna activitat... Pero entre la feina i el nen, poc temps x mi tinc.....

Al final hi vaig aquest dimecres, que el dimecres passat no vaig poder! Ja et diré! ;)
Hola!
aSiKa, al final ahir vaig anar al curset d'aquagym de kupu-kupu al club de natació i la veritat és que molt bé! Vam començar amb exercicis kegel fora de la piscina, després exercicis a la piscina i per ultim uns minuts de respiracions i relaxació a l'aigua. Miraré com passo la setmana i segurament dimecres que ve hi aniré per apuntar-me definitivament fins a finals de juliol, ja que a l'agost ja marxem de vacances i després de les vacances ja arribarà el part.
Si poguessis trobar un moment entre la feina i el nen és xulo, ja que apart de fer una mica de manteniment del cos i preparació pel part tens un ratet per tu i la teva panxu, que mai sobra! :) Jo en vaig sortir "com nova", jeje!
aSiKa, al final ahir vaig anar al curset d'aquagym de kupu-kupu al club de natació i la veritat és que molt bé! Vam començar amb exercicis kegel fora de la piscina, després exercicis a la piscina i per ultim uns minuts de respiracions i relaxació a l'aigua. Miraré com passo la setmana i segurament dimecres que ve hi aniré per apuntar-me definitivament fins a finals de juliol, ja que a l'agost ja marxem de vacances i després de les vacances ja arribarà el part.
Si poguessis trobar un moment entre la feina i el nen és xulo, ja que apart de fer una mica de manteniment del cos i preparació pel part tens un ratet per tu i la teva panxu, que mai sobra! :) Jo en vaig sortir "com nova", jeje!
Eia84,
tal com ho descrius pinta molt i molt bé!!! Aprofita tu que pots, que tenir moments per una mateixa i la seva panxulina es essencial!
Jo haig de baixar el ritme ja mateix, perqué últimament s'em posa la panxa molt dura (contraccions de Braxton) i és cada dia! A veure el proper dia que vagi amb el gine que em diu!
Molt bon cap de setmana llarg!

tal com ho descrius pinta molt i molt bé!!! Aprofita tu que pots, que tenir moments per una mateixa i la seva panxulina es essencial!Jo haig de baixar el ritme ja mateix, perqué últimament s'em posa la panxa molt dura (contraccions de Braxton) i és cada dia! A veure el proper dia que vagi amb el gine que em diu!
Molt bon cap de setmana llarg!

Sí... és el primer! gràcies noies!!
Ja estic de 38s, això està al caure (espero!! perquè amb aquesta calorrrr...aghhhh!!!)
Ara a Castellar han obert un espai nou de criança etc, que es diu Pingupanda. A veure si hi ha marxeta.
Ja estic de 38s, això està al caure (espero!! perquè amb aquesta calorrrr...aghhhh!!!)
Ara a Castellar han obert un espai nou de criança etc, que es diu Pingupanda. A veure si hi ha marxeta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |