G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
aSiKa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 2:11 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: aSiKa » dg. juny 21, 2015 10:30 am

MamiMestra ha escrit:Jo no he parit a l'hospital que dius però sí que vaig fer pell amb pell les 2 primeres hores aproximadament. Sí que em va fer l'efecte que la nena buscava amb la boca el pit però ja al pujar a planta em van portar el bibe i cap problema. El pell amb pell és un moment maco amb o sense pit :D


Moltes gracies Mamimestra!! De totes maneres preguntare a la comadrona si hi hauria possibilitat que ens portessin un bibe ☺️
Imatge
Ieiabcn
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. juny 07, 2015 3:25 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Ieiabcn » dg. juny 21, 2015 2:47 pm

Hola Flor de Lis!
Jo tambe vaig fer LM durant 3 mesos al meu primer fill. La meva experiencia no va ser gens bona ...
Ara tinc una bebe de gairebe 2 mesos i he fet LA des del principi. Estic encantada de la decisio. Ara les hores dels apats, la gaudeixo moltissim i estic convençuda que li transmeto felicitat i tranquilitat maxima...
I si, et fan sentir una mica delinquent x fer LA pero ni cas... cadascu fa el que pot de la millor manera possible. Jo a la meva sogra li vaig dir que aquest cop no m havia pujat la llet xq ni se li ocorregues fer cap mal comentari. Jijiji
jo faig servir els bibes i xumets de la marca MAM i ens van perfectes. Sortosament, ha patit pocs colics!
Anims i a gaudir d aquesta preciosa etapa!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Anna Maria » dc. juny 24, 2015 12:49 pm

Bones guapes,
perdoneu que em coli aquí, però és que hi he llegit a la flor de lis. Valenta... res de sentir-te culpable eh? Ara és moda la LM, i altres èpoques ha estat la LA. Jo crec que, com diu la Martina13, en ple segle XXI s'hauria de ser d'una altra manera. Els professionals ens haurien de donar la informació de tot i una vegada es decideix o les circumstancies t'hi porten, acompanyar-no-hi, però potser es molt demanar... aixi que res de sentir-te culpable, ara deixa't aconsellar per les companyes i endavant! Pel que fa als bibes, una company de febrer em sembla recordar que utilitzava els medela calm pel tema còlics, pero crec que cada crio te un bibe preferit, no?

Aprofito, la veritat es que em sona com si ja hagues entrat pero es igual, per donar-vos l'enhorabona i dir-vos que el mes important els que els nostres fills estiguin be, i punt.

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » dc. juny 24, 2015 7:52 pm

Jo tambe he utilitzat sempre la marca MAM
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Atuchi » dv. juny 26, 2015 2:55 pm

Flor de Lis, no et sentis malament, he aprés que perque el nen estigui bé a ppart de pit necessita que la seva mare estigui bé i noo que cada pressa sigui un suplici aixi que si heu decidit pasar a LA no us sentiu malament, ho feu pensant en el millor per a tots. Aixo lo primer

Despres, per passar a LA no se t'acudeixi deixar el pit de cop, perque et pot crear mastitis, ves substituint presses de pit paulatinament. I sempre procurar buidar el pit (que el notis flonjo a l'acabar). també pots utilitzar un extractor per treure la llet sobrant i donar-li en la pressa que li donis en bibe. Lo mes important es aixo, fer-ho poc a poc

En quant a bibes, si te dues setmanes segurament li donaras uns 60-90ml de llet en bibe, segons la freqüencia amb la que demani. Jo no estic d'acord en que sigui cada tres hores, no siguis tant estricte, si te gana a les dues hores li pots donar perfectament, potser prendrà menys qüantitat pero no li deixaras una estona passant gana perque no fa les 3 hores

I en quant a biberons, depen, jo els agafaria grandets de 240ml perque en 3 mesos ja prendra bastant més i sino eel bibe es queda petit. En quant a tetines potser hauras de provar varies, jo he tingut sort i li agranden totes pero no tots els nens son iguals.

I llet, mes o menys totes porten lo mateix en quant a components i de preu crec que no varien molt. pots comprar un pot d'una i veure com li va, si li dona gasos...si li va bé continuua amb aquesta.

Molts anims!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Flor de lis
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Flor de lis » dg. juny 28, 2015 11:11 am

Bonic diumenge, mamis!

En primer lloc, us vull agrair a totes pels vostres ànims i consells. Gràcies a vosaltres, he trobat l'empenta, l'experiència i el suport que necessitava.

Després de 9 dies amb LA, puc dir que el canvi ha estat radical. Trobo que la petita està tranquil·la, sabem perfectament el que menja, i això ens dóna molta pau com a pares. I a la vegada, em sento molt més animada, sense molèsties ni patiments ni drames. En fi, un canvi ben positiu!! :) :)

Hem canviat els bibis de la Nuk pels del Tommy Tippee, que la tetina només raja quan ella xuma, i de moment i toquem fusta, tot perfecte (ni còlics ni res). La llet primer li escalfàvem, però el pediatre ens va aconsellar que fos a temperatura natural, directament de l'ampolla, i encara és més senzill i crec que a ella se li posa molt bé.

Mica en mica ens anem adaptant i descobrint noves coses al costat de la nostra nina, que ara mateix dorm ben satisfeta als braços de la mama.

Us deixo amb una idea que vaig llegir en un llibre i que m'ha quedat gravada a dins: "tan amb LM com amb LA es pot donar de menjar amb amor". I quina gran veritat!!!

Petonets per a totes!!!*
Imatge

Imatge

"..seràs feliç, però abans la vida t'ensenyarà a ser forta.."
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dc. jul. 01, 2015 4:51 pm

Bé, jo com la Flor de Lis, he passat del pit al biberó (des de divendres passat) i tot i que no ha estat una decisió fàcil i que fins i tot avui dia no sé què fer, m'agrada saber que hi ha un grup de persones que poden entendre el que estem passant.

Jo vaig deixar el pit perquè del mal que em feia no podia amb la meva ànima. Tot eren ploreres i no voler que la nena s'agafés al pit. Jo m'estressava i crec que li encomanava... A més, té còlics perquè clar... amb l'aire que agafava com per no tenir-ne... (encara que crec que és normal!) i quan tenia el arranque de mal em deixava el mugró fet un nyap.
Al final per a tenir una bona entesa familiar, el meu home em va dir que així no podíem estar i em va proposar el biberó perquè em veia ben deprimida. La infermera de la nena em va dir que no patís i que sempre hi havia alternatives, tot i que m'ha dit que sempre puc tornar a donar pit i m'ha deixat ben baldada.... :miko:

Jo he deixat el pit de sobte. La ginecòloga em va dir ahir que no em treiés llet, que no m'acostés a la nena ni res perquè així s'acabaria tallant. Que em prengués un ibuprofeno pel mal i que anés controlant la febre i les zones vermelloses...

Porto un dia sense treurem res i bueno de moment estic sencera... a veure com va.

Moltes gràcies i ànims Flor de Lis que ho has fet i ho estàs fent genial!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: petitajo » dj. jul. 02, 2015 8:41 am

Hola Halia! Ens tornem a trobar! A mi em va anar be sustens d'esport super apretats i no treure-me'ls per res!
Imatge

Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Mum15 » dj. jul. 02, 2015 10:58 am

Noies pregunta rapida. Estic a lhospital el meu petit va neixer fa 36h. Desdel ppi LA. a lhospital em diuen tomes de 20ml cada 3h, ara m deixen de 30 i lultima de 35ml... pero cada 3h???? No sabeu com plora de gana a les 2h com a molt, diuen q li posem la seva ma a la boca x enganyarlo pero plora moltissim!!!! I quan li donem el bibe abans de les 3h feliç. Pq no es pot donar a demanda com el pit??
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: petitajo » dj. jul. 02, 2015 11:32 am

A mi tambe em van dir q podia augmentar la dosis (fins a cert punt) pero mai la frequencia, ben be el pq no ho se ?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: papallona84 » dj. jul. 02, 2015 12:41 pm

Mum15 demana q tel donin abans!!!osti tu esq hi haura nens q necessitin menjar abans q altres!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: papallona84 » dj. jul. 02, 2015 12:44 pm

Halia molt be l'important es q tu estiguis b,si tu estas malament la teva nena ho nota i ara toca gaudir d'ella.
Jo tmb vaig intentar donar pit amb el primer i amb aquest segon i en els dos casos he acabat fent bibi i tan contenta!
Amb el primer em vaig rallar molt xo ara no gens xq com t'he dit es molt important q nosaltres estem be.
Anims!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dj. jul. 02, 2015 2:03 pm

petitajo ha escrit:Hola Halia! Ens tornem a trobar! A mi em va anar be sustens d'esport super apretats i no treure-me'ls per res!


M'han dit que no em tregui llet per no fer el cercle viciós i que dugui sostens d'esport també...
Però després la gent em diu que em tregui llet i em rallo.
Des de dilluns que no em trec llet i de moment no he fet mastitis. Suposo que encara estic a temps de fer-ne...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: petitajo » dj. jul. 02, 2015 2:30 pm

Halia ha escrit:
M'han dit que no em tregui llet per no fer el cercle viciós i que dugui sostens d'esport també...
Però després la gent em diu que em tregui llet i em rallo.
Des de dilluns que no em trec llet i de moment no he fet mastitis. Suposo que encara estic a temps de fer-ne...


Doncs Halia, si t'ho han dit pq ho poses en dubte????
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dj. jul. 02, 2015 2:39 pm

petitajo ha escrit:
Halia ha escrit:
M'han dit que no em tregui llet per no fer el cercle viciós i que dugui sostens d'esport també...
Però després la gent em diu que em tregui llet i em rallo.
Des de dilluns que no em trec llet i de moment no he fet mastitis. Suposo que encara estic a temps de fer-ne...


Doncs Halia, si t'ho han dit pq ho poses en dubte????


Ai perquè ja no sé què està bé i que no. Maleïdes hormones, quarantena, etc!!! A veure si passa...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. jul. 02, 2015 3:01 pm

Mum15 ha escrit:Noies pregunta rapida. Estic a lhospital el meu petit va neixer fa 36h. Desdel ppi LA. a lhospital em diuen tomes de 20ml cada 3h, ara m deixen de 30 i lultima de 35ml... pero cada 3h???? No sabeu com plora de gana a les 2h com a molt, diuen q li posem la seva ma a la boca x enganyarlo pero plora moltissim!!!! I quan li donem el bibe abans de les 3h feliç. Pq no es pot donar a demanda com el pit??


Perdó per ficar-me aquí, però si, el bibi a demanda!! Està acostumat a estar alimentat les 24h del dia mitjançant la placenta, si no aguanta 3 hores és perque té gana. Dona-li, no el fagis patir.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Atuchi » dj. jul. 02, 2015 3:10 pm

Halia et passa com em va passar a mi, q tot i haver pres la decisió de fer bibi, per dintre encara tens aquella cosa de q no ho has provat tot o q has llençat la tovallola molt aviat i q la llet materna es molt millor pel nen i et fa pena q no estigui aprofitant aixo o no haver sabut fer-ho millor. Totes volem el millor pel nostre bebé, pero arribat aquest punt l'unica cosa es conscienciar-nos de la decisió que hem prés, veure les parts bones i tirar cap endavant!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dj. jul. 02, 2015 3:49 pm

Atuchi ha escrit:Halia et passa com em va passar a mi, q tot i haver pres la decisió de fer bibi, per dintre encara tens aquella cosa de q no ho has provat tot o q has llençat la tovallola molt aviat i q la llet materna es molt millor pel nen i et fa pena q no estigui aprofitant aixo o no haver sabut fer-ho millor. Totes volem el millor pel nostre bebé, pero arribat aquest punt l'unica cosa es conscienciar-nos de la decisió que hem prés, veure les parts bones i tirar cap endavant!


Gràcies! És el que em passa!
I ara toca mirar endavant
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: martina13 » dj. jul. 02, 2015 11:23 pm

A mi tb em van dir k podia augmentar la quantitat del bibi pero sempre cada 3hores.
Ara ma cunyada ho va fer a demanda 8 tambe molt be
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: G.A.B: Grup d'Adictes al Biberó!!!

EntradaAutor: Halia » dv. jul. 03, 2015 2:49 am

Es que sent tant petitons... És el que s'ha de fer, no!??
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::