::: Colònies d'estiu

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Colònies d'estiu

EntradaAutor: Gisela010 » dj. jul. 02, 2015 12:15 pm

Quan els fills marxen de colònies, els pares tenen reaccions diferents: alguns pateixen, d'altres estan tristos, també n'hi ha de contents, altres ho aprofiten per fer una escapadeta romàntica...

I vosaltres, què sentiu quan els petits marxen de colònies?

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::