BESSONS DE 2015-2016

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Buh! » dl. juny 29, 2015 11:59 pm

Edito, que m'ha sortit el post repetit, i aprofito per preguntar, les que rondeu la setmana 18-20 o més, esteu treballant o de baixa?
Jo segueixo treballant, però al vespre arribo feta pols, amb mal d'esquena, dolor a les lumbars ( treballo de dependenta,, moltes hores dreta )... Vull parlar amb la meva doctora a veure si em fa la baixa, però no sé si és gaire normal demanar-la tant aviat o en bessons ja es normal tenir la baixa a les 20 i pico setmanes ( quan em vegi la doctora estaré de quasi 23 setmanes )
Imatge
Balines@s
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:12 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Balines@s » dc. jul. 01, 2015 8:27 am

Moltes gràcies per la benvinguda!!!

Enhorabona Princesaballarina!! Que bonic aquest moment... Ja ens explicaràs com van els seus primers dies de vida i com us organitzeu.... Gaudeix d'aquests moments únics!!

Doncs nosaltres tenim hora a fer una altre eco el dimarts que ve, dia 7 de juliol. Vam parlar amb la llevadora i ens va dir que ens portarien l'embaràs des de la Vall d'Hebron, ja que és un embaràs d'alt risc i cal que estigui ben controlat. Per una banda, estem tranquils per la professionalitat de l'hospital, però per l'altre tenim pors, com és normal...

No ser, de moment els meus pekes estan bé, però s'haurà d'anar controlant que s'alimentin igual, ja que tots dos estan a la mateixa placenta... Em sembla que ja em començo a fer una idea del que vol dir ser mare, pateixo tan pels dos...

En fi, mil gràcies per tot!! Ja us aniré posant el dia... M'agrada llegir les vostres experiències!! =0-0-) =0-0-)
Avatar de l’usuari
Perseida
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Perseida » dc. jul. 01, 2015 5:04 pm

Hola noies!! Com anem??

Princesa_ballarina moltíssimes felicitats!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Què guay que ja els tinguis amb tu i sobretot que estigueu bé! Trobo que per ser dos han tingut molt bon pes! Com et trobes? Espero que mica en mica et vagis situant... estic molt contenta! :love:

Buh! que bé aquests dos nens que creixen tan bé, em sembla q ens vas comentar que tu i el teu home ereu bastant alts amb el que suposo q també influeix! I morfo superada! Per això de la feina, jo encara estic treballant i creu-me que t'entenc... també passo moltes estones dretes i sense parar, a sobre que haig de fer hora d'anada i hora de tornada en cotxe i cada cop costa més,,, pero com em va tocar la gine simpàtica de torn,,, doncs au, a treballar! Divendres tinc hora amb la privada a veure com ho veu ella...

Per cert això que dius de com saps quin es quin a la panxa... a mi a cada eco em diuen l'embrio A que en el meu cas el tinc a l'esquerra (la Clara) i l'embrio B que el tinc a la dreta i és la Irina. Els van identificant sempre, i fan un dibuix a linforme de com estan per si a la seguent eco me la fa un altre metge que sapiga quin es l'A i quin el B. No sé si m'estic explicant massa bé.

itse espero que l'itsu es trobi millor!

Naana benvinguda!! moltes felicitats per aquests bessonets z2:-) z2:-)
Ja veus que aquí entre totes ens anem ajudant i donant consells!

Ninetaa intenta no agobiar-te molt amb això del sucre... pero t'entenc molt. Jo em vaig fer la prova ahir i avui m'han trucat del laboratori per dir-me que ha sortit resultat patologic i demà em toca fer la corva llarga :ufs: :ufs: el que em penso que per aquesta prova et donen més sucre encara i ja ahir no em va sentar massa bé que vaig passar el dia amb mal de cap. A mi també també m'ha sentat com el cul la notícia, pero després d'estar rallant-me una estona he pensat que si s'ha de fer la prova es fa i si realment hi ha alguna cosa q no acaba de funcionar quan abans ens posem a solucionar-ho doncs molt millor, no? ànims guapa! I espero que ens surti bé a les dues! :-()-)

Balines@s Benvinguda!!! I enhorabona també

naiareta ja tens el resultat del TS? Anaves aquesta setmana oi?
Veig que ja vas portant millor el tema de portar-ne dos!! I ja veuras que d'aqui res tu també els començaras a notar i és una passada!

Elmeubip guapa que bé la desconexió per Torredembarra! Quina enveja hehe, come stà el teu home? millor? Demà ens expliques que tal el resultats amb el metge!

Ja us explicaré q tal la corva llarga i com em veu la gine del privat el divendres!!
Petonets per totes!!! :globus:
Imatge
itse
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. abr. 12, 2014 8:38 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: itse » dj. jul. 02, 2015 10:46 am

Bon dia noies, perdoneu la desconnexió però aquesta setmana ha estat de bojos… Estic super cansada no he parat de fer encarregs, operació de la meva mare (de la mà,res greu)… I a més aquets peques que estan a topeeeee no paren de fer tombarelles a la meva panxa i em deixen K.O!!

Gràcies a totes per preguntar per l'Itsu!!!! Ja està molt millor, de fet ja treballa i tot… encara li ha quedat el quiste però la infecció ja li ha marxat… Ara ens toca esperar a que truqui el cirurgia per treure-li. Mentrestant ens han dit que es pot infectar més vegades que és el millor que podria passar per agilitzar el procés. APA VAYA ROLLOOOOOO QUE US HE FOTUT!!! :content: :content:

Naana Belines@s Benvingudes!!!! Això dels bessons espanta una mica al principi… I sobretot la gent és molt maca, tothom dona uns anims… Però crec que viurem la milor experiència de la maternitat!!! Amor multiplicat per 2 des del minut 0!!! Espero que ens poguem ajudar molt amb els nostres neguits!!

Ninetaa Això de fer d'infermera i prenyi ha estat horroros!!!! Sort que no em fan engunia aquestes coses pk sino… Però m'ha tocat entrar amb ell a les cures i veure tota la sanguinera… :-o00m Amb el que vem patir nosaltres per el panxu i ells són més figuetes!!! jajajajajaj :content: :content:
T'entenc perfectament amb el tema sucre… Aquest més em toca a mi i t'ho prometo que estic morta de por!!! Més que per la proba… que ja no ve d'una més després de les 10.000 de la FIV sino per les resultas… Tinc una amiga que és infermera i m'ha dit que no sigue tonta i que 3 dies abans faci una mica de dieta (verdureta, planxa,…) pk aqueas test son molt sensibles i a la mínima ja et toca corva larga!!

Princesa Quina alegriaaaaaaaaaaaaa!!!! >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) ja els tens amb tu!!!! A més uns bons homenets!!!! Que guay… i moltes gràcies per explicar una mica la experiència pk estem al mateix hospital i mateixa dra. Et va atendre la dra. Rodellar? que tal es va portar, tan dolça com sempre? i el teu marit va estar amb tu i va aguantar com un campió? i lactancia materna des del principi!!!!! Quina passada!!!! Jo tb vull!!!! Tenies la Montse Bach (llevadora) amb tu també?? Quan tinguis un foradet ens expliques cosetes!!!

Naiareta sort smb els resultats del TS!! Ja saps alguna cosa?? Segur que tot ok!!!! Que bo això que els vas veure transparents… ja veuras quin canvi a la propera eco… Diras però si me los han canviadooooo!!! :content: :content:

elmeubip Siiiiii ja tenim noms confirmats!!!! El :cnen: Ïu i la :cnena: Aisha!!! Noms poc comuns però ens encanten!!! Que tal l'escapadeta a Torredembarra?

Buh A mi tb em diuen des de la eco de les 12 setmanes aprox. Bebe 1 Que és el nen i sempre està a l'esquerra i Bebe 2 que sempre està a la dreta… A la eco de les 20 setmanes em volien dir quin seria el primer en sortir però encara no es veia prou clar… Ho saben pk hi ha una bosseta que està més avall i aquest serà el primer en sortir. M'ho diran a la propera eco, tot i que per mi no és el més important però fan gràcia aquestes coses.

Perseida Sort amb la corva llarga!!! Es un pal, però tot sigui pel bé dels <:-< :-)(-: !!! Com he dit abans si et sembla fes el que em va dir la meva amiga infermera i els 3 dies abans fes una mica de bondat amb el menjar (més que mai) i així el resultat no sortirà tan alterat!!

Un petó gegant per totes, espero no deixar-me a ningú!!! Jo no tinc gaires novetats, només que em moru de ganes de que sigui 23 i tornar a fer eco per veure als meus bichitus!!! <:-< :-)(-:
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 02, 2015 12:51 pm

Hola noies!!! Com porteu aquesta calor?

Itse m'alegro que lo del teu marit estigui controlat. A veure si poden treure el quiste aviat i us treieu un pes de sobre

Sobre el tema dels nens, a mi em diuen feto 1 y feto 2, l'1 es el que está a la dreta i el 2 a l'esquerra, però penso que si en una eco es donen la volta, i l'1 es el que està a la dreta, com saben que és el mateix nen i no s'han intercanviat?

Canviant de tema, ahir vaig tenir que anar a urgències perquè em pensava que tenia infecció d'orina. I no, resulta que un dels peques s'ha apalancat sobre la bufeta i no em deixa fer pipí de dia ( si estic dreta o sentada fa presió ) i de nit hi tinc que anar 6 o 7 vegades. El metge s'ho va agafar rient i deia que no tenia solució a menys que el peque canviés de postura, i si vola pensar en positiu, si es girés i tingués el cap a dalt, estaria amb acidesa d'estómac i refluxe... :-o00m Santa paciència que hem de tenir per els nostres peques...
Imatge
Avatar de l’usuari
Perseida
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Perseida » dj. jul. 02, 2015 2:13 pm

Bona tarda!!

Doncs ja he fet la prova, a vere ara que em diuen!

Itse tela amb el quiste!!! A veure si fa net avjat doncs.... i quina setmaneta has passat!

Aixo q dius de la teva amiga enfermera si hi se abans ho aplico per evitar la prova davui! Tu la faras aviat?

Buh! No se si parlo amb molt de criteri pero diria q cada nen esta a la seva placenta, penso q la pacenta esta enganxada en un punt concret del uter per tant no se si es tan facil q canviin de lloc... penso en com estan les meves i sabent q les placentes estan ancorades dins luter no crec q es puguin intercanviar el lloc. Pero vaja, q aixo es el q mhe imaginat jo potser nomes estic dient tonteries!

I jo dema eco amb la privada q ja tinc ganes despres de la visita amb la gine borde q ben poc ens va explicar a mes...

parlem guapes!
Imatge
itse
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. abr. 12, 2014 8:38 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: itse » dj. jul. 02, 2015 2:41 pm

Buh!! Jo li vaig preguntar a la gine pk tenía el mateix dubte que tu i el que em va dir que els saquets estan enganxats ja i d'alla no es mouen!!! Ells si van canviant de posició jo fan dins el seu saquet van fent diferents posicions pro el que esta a la dreta ja ho estará fins al final i el de l'esquerra igual!!!
Ells a les ecos ho veuen molt mes clar k nosaltres pk a mi sempre que em fan eco em diuen que l'Ïu que esta a l'esquerra (tot i no moures d'alla) s'arrepenja a sobre de l'aisha tot panxu i a la eco de les 20 setmanes l'aisha lo feia patades pk es mogues... Suposo que li molestaba!!! Jejejejeje...
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Ninetaa » dj. jul. 02, 2015 3:06 pm

Hola noies!!

em sembla que es com dieu ehh, les placentes estan implantades a dreta i esquerra i d'allà no es mouen, una altra cosa es que els bebes estiguin més amunt o més avall i que vagin donant tombs sobre si mateixos. Aixó abans d'estar embarassada de bessons també em costaba entendre-ho.. Aixó si en el cas de la Balinessa que porta bessons mono-mono, no sé si será el mateix...

Nenes quina emoció, avui he anat al gine, ja que vaig trucar per comentar lo del O'sullivan i lo de els pulsacions i tot el rollo que us vaig fotre, i bueo m'ha dit que estic dins del normal, que m'he de repetir la corba (aixó ja ho sabia) i que tinc molts punts per tenir diabetis gestacional, pero que no ens avancem... i el ritme cardiac, es alt pero dins del normal estant de bessons, que si vull anar al cardioleg, pero que ell no ho trobava necessari, aixi que m'he quedat més tranquila. De propina ens ha fet una eco, i tachán!!! tenim un nen i una nena!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) :b-))) estem super emocionats!!! Ja gairebé segur que els noms serán Vera i Leo, (potser cambiem pero de moment semblen bastant definitius,... també ens agradava Arlet i Abril, i de nen Nil i Pol, pero sembla que em fet més 'nostres' Vera i Leo, pero amb lo cagadubtes que som.. jajaja)

Buh, a mi em passa que si m'aguanto molt el pipi (i molt ara pot ser mitja hora) em fa molt mal el costat dret, em sembla que es on tinc apalancat al nen jejeje i a vegades veig les estrelles també...

Itse, provaré d'estar aquest cap de setmana sense 'sucres' i vigilant una miqueta, ja que dilluns vull anar a fer la corba llarga, a vere si em surt millor, perque donant tombs al que diu la teva amiga infermera he recordat que el dia abans de fer la prova a la nit em va agafar gana i em vaig fer un colacao amb 4 galetes abans d'anar a dormir, potser per aixó em va donar tant alt... Perseida anirem de la maneta a la tortura de la corva!! Jo porto dies mentalitzant-me que aquest cop em sentará millor perque ara em trobo millor que quan em vaig fer l'Osullivan així que potser aguanto més.

Per cert, obro un altre tema, Cotxe: us espavileu amb el que tenieu o l'heu de cambiar? nosaltres tenim un ibicita.... pobret... aixi que l'hem de finiquitar... estem mirant cotxes de segona mà i per ara ens agrada un Altea Xl que us sembla? en tindrem prou?
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
Perseida
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Perseida » dj. jul. 02, 2015 4:13 pm

Ninetaa que guay nen i nena!!! Quina ilu la parelleta!! I els noms m'encanten!!

Estic contenta que estiguis mes tranquila... jo ja ho he pensat q si em surt q tinc diabetes doncs amb una bona dieta i un bon control no hem de tenir problemes. Pq tb vaig tenir un disgust ahir quan em van dir q l'o'sulivan havia sortit malament.

Jo ja no he estat a temps de fer bondat abans de la corva llarga pq ja lhe feta, pero fas molt be de prendret uns dies mes light pq aixi et surti millor!


I tema cotxe doncs nosaltres en tenim un de força petit i al maleter no ens hi cap practicament res... o sigui q si q ens mirarem un cotxe mes gran. Nosaltres el volem mes tipo monovolum que com q son mes alts els trobo mes comodes per posar i treure les nenes del cotxe...
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 02, 2015 4:43 pm

Nineta, enhorabona per la parelleta!!!1 sobre els noms de bessons, són molt macos, els que heu triat. En un article de la Cooks Fenstra ( una especialista en bessons ) recomanava no posar noms que comencessin per la mateixa lletra als bessons, ni que fóssin molt iguals ( tipus Joan i Jana, per exemple ) perquè no els resultés tan difícil entendre la seva "individualitat" dins el fet de ser bessons. Però al final cada persona posa els noms que creuen millors per al seu fill ( ho comentava per Arlet i Abril si haguéssin sigut dues nenes)

El que dieu de les posicions dels bessons ho entenc, però aleshores, com és que els meus es van passar quasi tres mesos en transversa? ( un estava estirat en horitzontal, cap per avall amb el cap a l'estomac i els peus cal a l'altre costat i l'altre a la inversa, mirant cap amunt, amb el cap a la dreta i els peus a l'esquerra ). No sé si m'explico. Les placentes es deuen poder "estirar" tant?
Imatge
Avatar de l’usuari
naiareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: naiareta » dj. jul. 02, 2015 5:41 pm

Hola noies!

Com esteu?

Buh! quina cosa més curiosa no? això d'un dels dos peques! jejeje, bueno, a veure si s'aparta una mica i et deixa fer pipí tranquila! :ok:

Itse! que bé que aquest Itsu ja estigui millor!! I sí, ja sé els resultats del TS de la mútua...ara falta saber els de la ss.

Perseida, sort amb la corva llarga!

elmeubip, com ha anat per Torredembarra?? i els resultats?? gràcies pels ànims!!

Bé, doncs, el dimarts vaig tenir eco a Sant Pau i súper bé! no em van dir res del plec nucal ni quan medien ni res, però crec que tot bé, el doctor em va dir que, juntament amb els resultats de l'analítica i tal, em diríen el què a la següent visita (13 de juliol). També li vaig preguntar pel sexe i em va dir que era molt d'hora per mullar-se!! El mateix dia vaig anar a buscar els resultats a la mútua i són els següents: el SD per un dels dos bessons és de
1/1878 i l'altre 1/889 i per Edwars, un és de 1 /51600 i l'altre de 1/22500. Sé que no estan malament però clar, si els comparo amb els del Pol, que eren de milions doncs clar em fa què pensar...tot i així, estic tranquileta. Igualment, com que encara falten els resultats de la SS...i així compararem i a veure què ens diuen! Les que esteu molt més avançades que jo, com us va anar el TS, quins resultats veu tenir? veu fer alguna altre prova, aminio, etc?? gràcies de antemano!!
Avatar de l’usuari
naiareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: naiareta » dj. jul. 02, 2015 5:46 pm

Nineta tenia el missatge anterior preparat des de feina estona però encara no l'havia enviat i ara he vist la teva noticia!! Moltes felicitats amb aquets nen i aquesta nena!! que bé la parelleta!!! jo també vull!!! :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. jul. 04, 2015 3:39 pm

Bona tarda, bessoneres!

Se m'acumula la feina! jejeje Aquest missatge promet ser del llargs :P

BUH!:
- Qui és qui? Com et diuen, cadascú té la seva placenta. En els controls a nosaltres ens deien "fetus 1 i fetus 2" i després vam canviar-ho pels seus noms. A més, deien que l'1, seria el primer en sortir, tant si era vaginal, com si era cesàrea, així que ho vaig posar fácil: ordre alfabètic :ok: Tot i estar un a cada cantó, el bernat pobret meu, no tenia massa loc per bellugar, i sermpre estaba al costat dret i abaix; però el cesc a cada eco estaba diferent. En una estaba al cantó dret amb el Bernat!! s'havien muntat una llitera!
Els gines els han de poder diferenciar pel control (pes,..)..suposo que en el teu cas será igual...
I en cas de mateixa placenta, no sé com funciona...
- Baixa: jo la vaig agafar a la 18 o 19 (sóc mestra d'educació infantil i sense voler em donaven cops, havia d'ajupir-me molt,...) tenia contraccions de Braxton. Cada embaras es un món i el nostre és un embaras de risc. Un embaras no és una grip..s'està formant vida! Jo no em volia arriscar. De que em servia aguantar? Donen medalles? Penseu en vosaltres i en els vostres menuts,
- Posició i fer pipi: quin metge més catxondo, no? (mode irònic)...

NAIARETA:
- el gran de moment ho porta molt bé. Clar que no va a escola i acostuma a estar fora amb els avis (platgeta,...). Els hi fa molts petonets :love: I intentemo no dirli massa ´que no quan els vol tocar... els bessons també s'han d'acostumar al germà gran :ok: També vam fer un treball previ al naixement (parlavem molt de quan neixerien que fariem, li vam dir q hi havia un que se li assemblava molt,..)
- LME: la llevadora gairebé em dona un premi pq dono pit als 2..i per mi és normal! L'experiència del primer ens ha ajudat molt (tel lingual, posicions,..) i ens organitzem prou bé: jo dono teta i pare o familiars fan el canvi de bolquer, rotet,... especialmente de nit o ens els moments de crisi.
Per la nit jo dormo al llit gran amb els bessons i el pare en un plegatin. Així ho farem fins q jo estigui al 100% d la cesarea.

ELMEUBIP:
- LM postpart: en sortir del quiròfan vam anar a una sala de dilatació (la mateixa on esperavem abans del part) i allí ja els vam posar al pit. És un dels moments clau per tenir èxit a la lactancia. La llet va tardar 4 diez en pujar (lo normal en cesàrea son 3). Com que abans de pujar-me baixaven de pes (poden perdre fins a un 10 % de pes ens els primers diez i ells estaven a prop), vam donar suplement cada 3-4hores (després de la teta) fins q va pujar la llet. :ok:
- Ja has fet la prova del sucre?

BALINES@S:
Pel tema controls no t'amoinis, de fet millor així (els veuras més sovint a les ecos). En el meu cas, si no m'ho haguessin controlat tant, haguessin nascut a la 33-34, incubadora, etc.

PERSEIDA: Jo em trobo bé (comparat amb com estaba en el postpart del gran...). El que més mal em fa és l'esquena i la pell de la panxa, però poc a poc es posarà tot a lloc. :ok:

ITSE: La dr. Rodellar va atendre'm a la ceàrea. Estic encantada amb ella pel seu tracte. De fet, així de que la cesàrea sigui tant "guai" és per ella, pq pocs gines t'ensenyen el nadó i de més.
La Montse no hi era, de fet només l'haviem vist un cop, vam tenir visita a la semana de sortir de l'hospital i és un amor! :love:

NINETAA:
- saps ja si tens diabetes? Jo en vaig tenir i no se'm va fer pesat, seguía una dieta poc estricte i llestos.De fet, diuen que amb bessons tenim més números de tenir-ne.
- Quina sort! La parelleta!! :love:
- Cotxe: vam tenir un altea xl, jo crec q en tens de sobres, tot depen de si, quan us mobilitzeu, sou dels que duu mitja casa o duu l'imprescindible :ok:

(No sé si em deixo alguna cosa...)
I aquestes panxus com van? Van creixent? Noteu molt els menuts? Ja us heu fet a la idea?? :-())
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. jul. 04, 2015 3:50 pm

Els meus tresors :love:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Buh! » ds. jul. 04, 2015 4:56 pm

Ohhhh, que guapos, princesa!!! :love: :love: :love: :love: Enhorabona de nou :love: :love: :love:
Imatge
itse
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: ds. abr. 12, 2014 8:38 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: itse » dg. jul. 05, 2015 11:25 am

Jooooooooo no tinc permisos per veure les fotos!!!! sabeu pk?? :ufs: :ufs: Segur que son una preciositat!!! Moltes gracias princesa per contestar amb la feinada que deus tenir…

Ninetaaaa que guaaaaay!!!! La parelletaaaaaa!!!! ara ja et pots tornar boja comprant!!! :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Buh! » dg. jul. 05, 2015 1:41 pm

Itse, has d'haver postejar més de 100 missatges al foro per veure les fotos. Ànims, que només te'n queden 14 ( i a vegades es pot fer una mica de "trampa" per arribar als 100)
Si has de comentar coses de vàries noies, fes-ho en diferents missatges i no tot el un. Mentre no enviis missatges xorres...
Imatge
Avatar de l’usuari
Perseida
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Perseida » dg. jul. 05, 2015 1:53 pm

Princesa jo tampoc puc veure els teus nens que porto molt pocs misstages!! Pero com si els veies q deuen ser guapissims!!

Moltes felicitats!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Ninetaa » dl. jul. 06, 2015 9:52 pm

Princessa_ballarina son preciosos els tres solets que tens!! enhorabona!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Naana
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 26, 2015 5:17 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Naana » dt. jul. 07, 2015 6:36 pm

Hola noies!!

ara m'acabo de posar al dia. Porto uns dies a la feina que no paro ni un segon i a l'arribar a casa estic esgotada.

Princesa ballarina, felicitats pels teus peques!no puc veure la foto però segur que són guapíssims. I gràcies per l'explicació del part i postpart, la veritat és que em preocupa bastant tot aquest tema. Llegeixes cada experiència que deu ni dó...
També estic donant moltes voltes al tema lactància materna, m'encantaria poder fer-ho però ara per ara no sé si podrà ser. He decidit esperar a veure com neixen els petits, el pes etc... Per poc que pugui m'agradaria intentar-ho.

el meu bip, gràcies per preguntar per les ecos. De moment tot bé. Aquesta setmana em toca la de la setmana 18. De moment tot bé, creixement bé, els dos amb la mateixa mida. Ja us diré que tal la pròxima!

Buh!, doncs possiblement demà vagi al Palacio del Bebé a veue el baby monster i altres coses que vull tenir mirades aviat. De totes maneres, potser ens ofereixen un bon preu per un buggy mountain de segona mà. L'he d'anar a veure, però si està bé també em sembla una molt bona opció.
Pel que fa a la posició del fetus, entenc el que dieu que segons la posició de la placenta. Però en el meu cas, que comparteixen placenta, com aniria la cosa?
I pel que fa a la baixa... doncs la veritat és que de moment no m'he plantejat agafar-la. A l'empresa conten que estaré fins gairebé al final, tot i que ja he dit que és un embaràs d'alt risc... intentaré anar fent mentre em trobi bé, però tinc clar que lo més important són els peques.

Nineta, anem molt iguals nosaltres dues, oi? com et trobes? jo des de fa un parell de setmanes molt millor! tot i que ara amb aquesta onada de calor passo unes nits horribles. Al menys els marejos i vòmits han passat, i sembla que tinc una mica més d'energia.
El tema sucre, jo em vaig fer una prova a les 14 setmanes, ja que el meu germà és diabètic. Em va sortir bé, tot i que me l'hauràn de repetir cap a la setmana vint i algo per confirmar-ho. A mi el líquid no em va sentar malament, de fet el vaig trobar bo i tot... hehe
A tu ja t'han confirmat el tema de la diabetis?
Per cert! felicitats per la parelleta!!

Balinesa, tenies eco avui, oi? com ha anat??

Naiareta, he vist que preguntaves per resultats del triple screening. A mi em va sortir tot diria que <5000. La ginecòloga em va dir que junt amb la eco, tot tenia bona pinta i que no calia fer amnio. No hi he donat més voltes, ja que per això ella és la experta, però a vegades sí que m'agradaria tenir un resultat més fiable. Vaig estar llegint sobre la prova Harmony, que és no invasiva, però al final no me la vaig fer.
Alguna de vosaltres s'ha fet algún test complementari??

Jo sóc molt novatilla amb el tema bebes. No tinc molt clar quines coses són necessàries i quines no. Algún consell?

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::